→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Гайдлайн у дизайні: що це і в чому його особливість

167

Оцінили: 38

Зміст:
Розмір шрифту:

Гайдлайн у дизайні: що це і в чому його особливість

Брендинг підвищує впізнаваність компанії та продукту, допомагає відбудуватися від конкурентів та залучити нових клієнтів. Щоб досягти успіху та побити власний рекорд із продажу, треба систематизувати всі дані про айдентику. Для цього і потрібний гайдлайн – норми та принципи для коректного використання компонентів фірмового стилю.

У посібнику міститься повна інформація про всі елементи айдентики із зазначенням того, як їх треба застосовувати і чого робити не варто.

Якщо ви хочете створити ефективну рекламну продукцію та сувенірні матеріали, то без цього документа вам не обійтися.

 

Що таке гайдлайн у дизайні?

Гайдлайн – це документ, що містить набір правил використання логотипу, кольорів, шрифтів та інших елементів фірмового стилю. Дає керівникам, дизайнерам та маркетологам чітке уявлення про те, як правильно застосовувати візуальні символи бренду.

 

Навіщо потрібний гайдлайн?

 

Допомагає дизайнеру зрозуміти, у якому напрямі працювати.

Встановлює рамки, які не можна виходити, тобто. розповідає про правила використання елементів та на прикладах показує, як робити не варто.

Спрощує розміщення елементів айдентики, призводить до одноманітності всіх носіїв бренду та регламентує роботу підрозділів та філій компанії у питанні оформлення документації, рекламної та сувенірної продукції.

Містить різні блоки, за допомогою яких можна оформити приміщення, створити упаковку та рекламні матеріали.

Визначає стандарти якості дизайну.

Візуалізує ідеологію бренду та вибудовує комунікацію зі споживачами.

 

Посібник не тільки регулює використання елементів вашого стилю, а й захищає їх. До того ж, доречне та грамотне застосування символів бренду допомагає зміцнити довіру споживачів та є гарантією якості.

 

Особливості гайдлайну: береже нерви, економить час та гроші

Завдяки чітко прописаним правилам та прикладам використання всіх елементів фахівець зрозуміє, що йому треба робити та в якому напрямку рухатися. Отримавши грамотні інструкції, він не витрачатиме себе на зайві дії. Таким чином, робота буде зроблена швидше та якісніше, і вам не доведеться платити додаткові гроші за переробку чи замовлення дизайну в інших студіях.

Якщо ви хочете:

 

знизити ризик розмиття візуального образу бренду;

скоротити терміни створення рекламної та сувенірної продукції;

полегшити роботу дизайнерам;

коректно доносити до споживача актуальну інформацію;

контролювати роботу різних спеціалістів;

 

- Вам потрібний гайдлайн.

Щоб отримати чітке та зручне використання правил, звертайтеся до студії WeLoveBrands. Наші дизайнери проаналізують фірмовий стиль вашої компанії, вивчать всі деталі та створять зрозуміле та корисне керівництво до дії.

 

Чим гайдлайн відрізняється від брендбука?

 

Гайдлайн – це посібник зі створення та застосування елементів айдентики (логотипу, фірмових кольорів та шрифтів). Може існувати як сам собою, тобто. розроблятися окремо, і бути частиною брендбука. Гайдлайн призначений для маркетологів та дизайнерів, які будуть залучені до роботи над створенням елементів айдентики та просуванням бренду.

Брендбук – це книга, в якій описуються не тільки елементи фірмового стилю, а й місія, філософія та цінності бренду, а також прописані авторські права на торговий знак та ін. Це внутрішній документ компанії, призначений виключно для співробітників. У брендбуку міститься інформація про стратегію розвитку бренду та позначені його сильні сторони.

 

Структура гайдлайну

 

Гайдлайн містить опис та стандарти коректного застосування всіх компонентів фірмового стилю.

Зокрема, це:

 

Логотип . Вказується інформація про фірмовий знак та його охоронну зону, описуються правила розміщення лого на різних носіях і наводяться приклади того, в якому вигляді знак використовувати не можна.

Корпоративні кольори . У цьому блоці містяться відомості про основний колір та додаткові відтінки, які можна використовувати, а також про те, як правильно їх поєднувати.

Фірмові шрифти . Тут можна побачити детальну інформацію щодо використання шрифтів.

Стилеутворюючі компоненти . Описуються стилі ілюстрацій та фотографій, а також правила застосування фірмового персонажа, якщо він є.

Принципи оформлення носіїв корпоративного стилю – для документації, рекламних матеріалів, сувенірної продукції, розміщення на уніформі та транспорті.

Приклади використання – візитки, фірмові бланки, веб-носії та ін.

 

До створення гайдлайн необхідно підійти грамотно. Щоб отримати практичне та функціональне керівництво, інформація в ньому має бути чіткою та зрозумілою, але не варто писати надто довгий текст та докладно описувати кожен символ.

 

Основні засади створення гайдлайну

 

Більше зображень та картинок, ніж слів . Інструкція має бути зрозумілою, а текст коротким. Головне візуалізувати те, що хочете донести до співробітників.

Гнучкість правил . Щоб не задавити творчий задум дизайнера, але водночас контролювати застосування елементів айдентики з метою збереження впізнаваності бренду, правила мають бути гнучкими.

 

Отримати грамотно складений гайдлайн можна, якщо замовити розробку в студії WeLoveBrands. Щоб дізнатися більше про послугу, залиште заявку на сайті або зателефонуйте.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 38

Середня оцінка 4.4 / 5