→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Огляд популярних форматів логотипів

99

Оцінили: 21

Зміст:
Розмір шрифту:

Огляд популярних форматів логотипів

Для популяризації та підвищення впізнаваності свого бренду/товарів/послуг на ринку всі сучасні компанії використовують логотипи. Від їхньої грамотної розробки та ефективного використання багато в чому залежить успіх будь-якого бізнесу.

 

Різні за стилем фірмові знаки можуть бути створені з використанням різних видів графіки та у різних розмірах на замовлення. Давайте розглянемо існуючі формати логотипів, а також вимоги до їх параметрів.

Векторні логотипи: для чого потрібні переваги та недоліки.

Вектор латинською означає «несучий». В основі будь-якого векторного зображення лежить математичний опис елементарних геометричних об'єктів (крапок, рівних та кривих ліній, кіл, багатокутників).

формати логотипів

  • Що таке векторна графіка?

Векторна графіка полягає у складанні зображень із примітивів — окремих геометричних фігур, прямих та вигнутих ліній, крапок тощо. Завдяки цьому розмір картинок можна збільшувати та зменшувати у рази, зберігаючи при цьому чіткість елементів. З цієї причини векторний формат найпоширеніший у пресі.

формати логотипів

  • Переваги та недоліки векторної графіки.

До переваг векторної графіки належать:

  • Можливість масштабування зображення без втрати якості.

  • Незалежність розміру файлу від обсягу та складності картинки.

  • Легкість видозміни картинки частинами, і цілком.

  • Зручність використання у поліграфії.

З недоліків векторної графіки слід зазначити:

  • Складність із отриманням реалістичного зображення.

  • Обмежена кількість ефектів.

 

  • Якими є формати векторної графіки?

 

формати логотипів .AI (Adobe Illustrator). У цьому форматі файл можна зберігати у вихідному вигляді та надалі редагувати його елементи (іконку, текст). Відкривається у програмах Adobe Illustrator, CorelDraw.

 


формати логотипів .EPS (Encapsulated PostScript). Цей формат дозволяє збільшувати та зменшувати логотип без втрати якості, тому підходить для використання на друкованих носіях. Для відкриття підходять програми Adobe Illustrator, CorelDraw, Inkscape.

 


формати логотипів .PDF (Portable Document Format). Зручний формат, в якому без змін відображаються шрифти, макети веб-сторінок, растрові та векторні зображення. Відкривається за допомогою програм Adobe Illustrator, CorelDraw, Inkscape.

 


формати логотипів . CDR (Corel Draw). Цей формат не підтримується ніякими іншими програмами, крім Corel Draw. Створені в новій версії редактора файли не можна відкрити у старих.

 


формати логотипів .SVG (Scalable Vector Graphics). Цей формат розроблений мовою розмітки ХML і дозволяє редагувати файли як у графічних, так і деяких текстових редакторах. Завдяки хорошій масштабованості при збереженні високої якості широко використовується для створення веб-зображень та редагування файлів.

 

  • Навіщо потрібен логотип у векторі?

Створені у векторі логотипи відрізняються високою якістю, яскравістю кольорів та чіткістю у будь-якому масштабі. Векторна графіка користується популярністю у виготовленні поліграфічної друкованої продукції (візиток, листівок, буклетів, каталогів, календарів та ін.). Все тому, що векторні логотипи:

 

формати логотипів легко редагуються без погіршення початкових характеристик як цілком, і частинами;

 


формати логотипів відмінно масштабуються без втрати якості, у тому числі при обертанні, витягуванні, стисканні тощо;

 


формати логотипів мають цілісну та завершену структуру завдяки гармонійній інтеграції графіки та тексту;

 


формати логотипів займають зовсім небагато місця на диску за рахунок того, що файл записуються не всі деталі об'єкта, а тільки основні точки координат.

 

Растрові логотипи: особливості, переваги та недоліки.

Назва цього виду логотипів перекладається з латинського як «грати». Растрове зображення є набором мініатюрних кольорових осередків однакового розміру квадратної форми (пікселів), складених у сітку або решітку. Чим більше кольорових пікселів використано в картині, тим яскравіше вона виглядає більш насиченою.

формати логотипів

  • Що таке растрова графіка?

Представлені в растрової графіці зображення виконані окремих пікселів, тому при близькому розгляді нагадують мозаїку. На картинках хорошої якості ці елементи непомітні, на відміну неякісних зображень.

формати логотипів

  • Переваги та недоліки растрової графіки.

До плюсів растрової графіки ставляться:

  • Реалістичність ілюстрацій.

  • Можливість створення привабливих картинок.

  • Широкий вибір інструментів малювання.

Але є і мінуси:

  • Велика "вага" навіть невеликих зображень.

  • Помітність пікселів на картинках при збільшенні.

  • Якими бувають формати растрової графіки?

  •  

    формати логотипів .PNG (Portable Network Graphics). Цей формат дозволяє стискати файли без спотворень. Відкривається за допомогою Photoshop або іншої програми для перегляду зображень. Підходить для веб-графіки та друку.

     


    формати логотипів .JPG/.JPEG (Joint Photographic Experts Group). За рахунок того, що в такому форматі логотип стиснутий (але при цьому у високій якості), файли швидше завантажуються. З метою редагування можна використовувати Photoshop, з метою перегляду будь-яку іншу програму. Формат призначений для друку та веб-графіки.

     


    формати логотипів .TIFF (Tagged Image File Format). Файли в такому форматі мають вищу якість, ніж .JPG/.JPEG, а також більше "важать". Підходяща програма для редагування – Photoshop, для перегляду – будь-яка інша. Сфера використання: друк.

     


    формати логотипів .GIF (Graphics Interchange Format). Формат, що підтримує анімацію та прозорість, використовується в інтернет-графіці, але не підходить для друку і трансформації.

     

     

    • Навіщо потрібен растровий логотип?

    Растровий логотип зручний для створення фотореалістичних зображень, цифрових малюнків та фотографій високої якості.

    3 ключові відмінності векторної графіки від растрової

    З відмінностей між векторною та растровою графікою можна виділити три основні:

    # 1 Растрова графіка спочатку дозволяє отримати якісніше і яскравіше зображення, ніж векторна. Тому в тих випадках, коли важлива реалістичність картинки та кольору, вибирають саме растрову графіку.

    # 2 У векторній графіці можна швидко редагувати зображення, зберігаючи його високу якість. Отже, це ідеальний варіант для створення таблиць, схем або креслень. А ось чіткість растрової картинки після корекції розмивається.

    # 3 Створений у векторній графіці логотип має багато варіантів для експорту. Це можуть бути векторні формати (.AI, .PDF, .EPS, .SVG), так і растрові (.PNG, .JPEG, .TIFF).

    Мінімально рекомендований набір форматів логотипу для бізнесу

    Замовляючи логотип в агентстві, дизайн-студії або дизайнера, клієнту потрібно отримати файл як мінімум у трьох форматах:

    • .AI - для редагування (зміни кольору, фону, масштабування).
    • .PDF або .EPS — для друку.
    • .PNG — для друку та роботи в Інтернеті (у тому числі варіант на прозорому фоні).

    Саме такий мінімальний набір дозволить працювати з логотипом надалі. У той же час, при замовленні логотипу у дизайнера-фрілансера є ризик отримати фірмовий знак у растровій графіці тільки у форматі .PNG або .JPG, що унеможливить роботу з ним. Тому, окрім формату .PNG, дизайнери веб-студій чи поліграфій передають замовнику логотип ще у форматах .AI, .PDF чи .EPS.

    Часті питання про формати логотипів

    формати логотипів

    • Який формат вибрати, щоб зберегти логотип?

    Логотип можна зберігати у будь-якому зручному для вас форматі з урахуванням подальшої сфери його використання. Якщо в планах — друк фірмового знака на сувенірній продукції та спецодязі, варто віддати перевагу векторному формату.

    • Як створити векторний логотип онлайн?

    Створення векторного логотипу онлайн можливо одним із способів:

    • самостійно у графічному редакторі за наявності знань та навичок (безкоштовно);
    • шляхом замовлення дизайнера за певну ціну;
    • за допомогою існуючих онлайн-сервісів.
    • У якому форматі зберігати логотип у Фотошопі?

    Під час створення емблеми в Adobe Photoshop можна зберігати файл у форматах .PNG, .JPG, .PSD, .TIFF.

    • Як змінити розмір логотипу?

    Якщо вам потрібний логотип в іншому розмірі, ніж існуючий, є кілька варіантів:

    • змінити розмір можна самостійно в Adobe Photoshop або іншій графічній програмі;
    • замовити послугу у фрілансера або веб-студії;
    • за допомогою онлайн-сервісу, в якому було створено логотип.
    • Навіщо потрібний логотип без фону? І як зберегти такий логотип?

    Логотип із прозорим фоном є універсальним, тому його й обирають багато компаній. Така емблема відмінно вписується в дизайн будь-якого сайту, ідеально поєднується з набором кольорів, що використовується на сторінці, і гармонійно виглядає по сусідству з іншими елементами.

    Логотип без фону використовують як водяний знак на паперових грошах будь-якої країни, щоб уникнути продукцію та захистити від фальсифікації. Також фірмовий знак із прозорим фоном можна побачити на весільних знімках (у цьому випадку він допомагає безкоштовно рекламувати послуги фотографа).

    Можна зберегти логотип без фону у форматах .PNG або .SVG.

    Розміри логотипів: вимоги на 2020 рік

    Залежно від того, де буде розміщено логотип (на сайті, в соцмережі, на продукції компанії чи одязі), він матиме різні розміри. Також будуть відрізнятися параметри фірмового знака та в межах кожної платформи.

    На 2020 рік встановлено такі розміри логотипів:

    • Для веб-сайтів.

    формати логотипів

     

    формати логотипів Логотип з горизонтальною орієнтацією:

     

    • 250 х 15 рх.
    • 350 х 75 рх.
    • 400 х 100 рх.

     

    формати логотипів Логотип з вертикальною орієнтацією:

     

    • 160 х 160 рх.

    Якщо йдеться про фавікон — невелику іконку з логотипом, першою літерою бренду або тематичним зображенням, то прийнятні для нього розміри:

    • 16х16 рх;
    • 32 х 32 рх;
    • 48 х 48 рх.
    • Для соцмереж.

      формати логотипів

    формати логотипів

    Facebook.

    Зображення до зовнішніх посилань: 1200 х 628 рх.

    Ілюстрація для посту: 1200 х 630 рх.

    Фото профілю: 170 х 170 рх.

    Зображення для обкладинки: 820 х 312 рх.

     

    формати логотипів

    Instagram.

    Зображення для посту: 1080 х 1080 рх.

    Картинка для Сторіс: 1080 х 1920 рх.

    Фото профілю: 110 х 110 рх.

     

    формати логотипів

    Twitter.

    Зображення для твіту: 1024 х 675 рх.

    Картинка для обкладинки: 1500 х 500рх.

    Фото профілю: 400 х 400 рх.

     

    формати логотипів

    YouTube.

    Зображення для накладання поверх відео: 1280 х 720 рх.

    Обкладинка каналу: 2560 х 1440 рх.

    Фото профілю: 800 х 800 рх.

     

    формати логотипів

    Linkedin.

    Зображення для посту: 1200 х 1200 рх.

    Зображення до зовнішніх посилань: 1200 х 628 рх.

    Зображення для обкладинки: 1536 х 768 рх.

    Фото профілю: 300 х 300 рх.

     

    формати логотипів

    Pinterest.

    Зображення для піна: 1000 х 1500 рх.

    Пінн завширшки 236 рх.

    Фото профілю: 165 х 165 рх.

     

    формати логотипів

    Tik Tok.

    Фото профілю: 200 х 200 рх.

    Відео: 1080 х 1920 рх.

     

    • Для друку.  

    формати логотипів

    Якщо вам потрібен логотип, який буде використовуватися для друку, то в цьому випадку більш важливий його формат, а не розмір. Так, для цифрового друку найкраще підходить растровий формат з розширенням. PSD,. JPG,. При використанні растрової картинки що більше її розмір, то краще.

    Загалом для друку невеликих розмірів рекомендується використовувати логотип не менше 500 рх (в ідеалі — від 1024 рх і більше).

    Висновок

    Щоб вважатися вдалим, логотип має бути не лише якісно та привабливо виконаний, а й правильно збережений. Вибір відповідного формату для емблеми залежить від того, де і в яких розмірах ви її використовуватимете. Тому насамперед продумайте ці моменти і виходячи з майбутнього призначення лого зберігайте та користуйтеся зображенням у своїх цілях.

    Оцініть матеріал:

    Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

    Кількість голосів: 21

    Середня оцінка 4.7 / 5