Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Для популяризації та підвищення впізнаваності свого бренду/товарів/послуг на ринку всі сучасні компанії використовують логотипи. Від їхньої грамотної розробки та ефективного використання багато в чому залежить успіх будь-якого бізнесу.
Різні за стилем фірмові знаки можуть бути створені з використанням різних видів графіки та у різних розмірах на замовлення. Давайте розглянемо існуючі формати логотипів, а також вимоги до їх параметрів.
Вектор латинською означає «несучий». В основі будь-якого векторного зображення лежить математичний опис елементарних геометричних об'єктів (крапок, рівних та кривих ліній, кіл, багатокутників).
Векторна графіка полягає у складанні зображень із примітивів — окремих геометричних фігур, прямих та вигнутих ліній, крапок тощо. Завдяки цьому розмір картинок можна збільшувати та зменшувати у рази, зберігаючи при цьому чіткість елементів. З цієї причини векторний формат найпоширеніший у пресі.
До переваг векторної графіки належать:
Можливість масштабування зображення без втрати якості.
Незалежність розміру файлу від обсягу та складності картинки.
Легкість видозміни картинки частинами, і цілком.
Зручність використання у поліграфії.
З недоліків векторної графіки слід зазначити:
Складність із отриманням реалістичного зображення.
Обмежена кількість ефектів.
.AI (Adobe Illustrator). У цьому форматі файл можна зберігати у вихідному вигляді та надалі редагувати його елементи (іконку, текст). Відкривається у програмах Adobe Illustrator, CorelDraw.
.EPS (Encapsulated PostScript). Цей формат дозволяє збільшувати та зменшувати логотип без втрати якості, тому підходить для використання на друкованих носіях. Для відкриття підходять програми Adobe Illustrator, CorelDraw, Inkscape.
.PDF (Portable Document Format). Зручний формат, в якому без змін відображаються шрифти, макети веб-сторінок, растрові та векторні зображення. Відкривається за допомогою програм Adobe Illustrator, CorelDraw, Inkscape.
. CDR (Corel Draw). Цей формат не підтримується ніякими іншими програмами, крім Corel Draw. Створені в новій версії редактора файли не можна відкрити у старих.
.SVG (Scalable Vector Graphics). Цей формат розроблений мовою розмітки ХML і дозволяє редагувати файли як у графічних, так і деяких текстових редакторах. Завдяки хорошій масштабованості при збереженні високої якості широко використовується для створення веб-зображень та редагування файлів.
Створені у векторі логотипи відрізняються високою якістю, яскравістю кольорів та чіткістю у будь-якому масштабі. Векторна графіка користується популярністю у виготовленні поліграфічної друкованої продукції (візиток, листівок, буклетів, каталогів, календарів та ін.). Все тому, що векторні логотипи:
легко редагуються без погіршення початкових характеристик як цілком, і частинами;
відмінно масштабуються без втрати якості, у тому числі при обертанні, витягуванні, стисканні тощо;
мають цілісну та завершену структуру завдяки гармонійній інтеграції графіки та тексту;
займають зовсім небагато місця на диску за рахунок того, що файл записуються не всі деталі об'єкта, а тільки основні точки координат.
Назва цього виду логотипів перекладається з латинського як «грати». Растрове зображення є набором мініатюрних кольорових осередків однакового розміру квадратної форми (пікселів), складених у сітку або решітку. Чим більше кольорових пікселів використано в картині, тим яскравіше вона виглядає більш насиченою.
Представлені в растрової графіці зображення виконані окремих пікселів, тому при близькому розгляді нагадують мозаїку. На картинках хорошої якості ці елементи непомітні, на відміну неякісних зображень.
До плюсів растрової графіки ставляться:
Реалістичність ілюстрацій.
Можливість створення привабливих картинок.
Широкий вибір інструментів малювання.
Але є і мінуси:
Велика "вага" навіть невеликих зображень.
Помітність пікселів на картинках при збільшенні.
.PNG (Portable Network Graphics). Цей формат дозволяє стискати файли без спотворень. Відкривається за допомогою Photoshop або іншої програми для перегляду зображень. Підходить для веб-графіки та друку.
.JPG/.JPEG (Joint Photographic Experts Group). За рахунок того, що в такому форматі логотип стиснутий (але при цьому у високій якості), файли швидше завантажуються. З метою редагування можна використовувати Photoshop, з метою перегляду будь-яку іншу програму. Формат призначений для друку та веб-графіки.
.TIFF (Tagged Image File Format). Файли в такому форматі мають вищу якість, ніж .JPG/.JPEG, а також більше "важать". Підходяща програма для редагування – Photoshop, для перегляду – будь-яка інша. Сфера використання: друк.
.GIF (Graphics Interchange Format). Формат, що підтримує анімацію та прозорість, використовується в інтернет-графіці, але не підходить для друку і трансформації.
Растровий логотип зручний для створення фотореалістичних зображень, цифрових малюнків та фотографій високої якості.
З відмінностей між векторною та растровою графікою можна виділити три основні:
# 1 Растрова графіка спочатку дозволяє отримати якісніше і яскравіше зображення, ніж векторна. Тому в тих випадках, коли важлива реалістичність картинки та кольору, вибирають саме растрову графіку.
# 2 У векторній графіці можна швидко редагувати зображення, зберігаючи його високу якість. Отже, це ідеальний варіант для створення таблиць, схем або креслень. А ось чіткість растрової картинки після корекції розмивається.
# 3 Створений у векторній графіці логотип має багато варіантів для експорту. Це можуть бути векторні формати (.AI, .PDF, .EPS, .SVG), так і растрові (.PNG, .JPEG, .TIFF).
Замовляючи логотип в агентстві, дизайн-студії або дизайнера, клієнту потрібно отримати файл як мінімум у трьох форматах:
Саме такий мінімальний набір дозволить працювати з логотипом надалі. У той же час, при замовленні логотипу у дизайнера-фрілансера є ризик отримати фірмовий знак у растровій графіці тільки у форматі .PNG або .JPG, що унеможливить роботу з ним. Тому, окрім формату .PNG, дизайнери веб-студій чи поліграфій передають замовнику логотип ще у форматах .AI, .PDF чи .EPS.
Який формат вибрати, щоб зберегти логотип?
Логотип можна зберігати у будь-якому зручному для вас форматі з урахуванням подальшої сфери його використання. Якщо в планах — друк фірмового знака на сувенірній продукції та спецодязі, варто віддати перевагу векторному формату.
Як створити векторний логотип онлайн?
Створення векторного логотипу онлайн можливо одним із способів:
У якому форматі зберігати логотип у Фотошопі?
Під час створення емблеми в Adobe Photoshop можна зберігати файл у форматах .PNG, .JPG, .PSD, .TIFF.
Як змінити розмір логотипу?
Якщо вам потрібний логотип в іншому розмірі, ніж існуючий, є кілька варіантів:
Навіщо потрібний логотип без фону? І як зберегти такий логотип?
Логотип із прозорим фоном є універсальним, тому його й обирають багато компаній. Така емблема відмінно вписується в дизайн будь-якого сайту, ідеально поєднується з набором кольорів, що використовується на сторінці, і гармонійно виглядає по сусідству з іншими елементами.
Логотип без фону використовують як водяний знак на паперових грошах будь-якої країни, щоб уникнути продукцію та захистити від фальсифікації. Також фірмовий знак із прозорим фоном можна побачити на весільних знімках (у цьому випадку він допомагає безкоштовно рекламувати послуги фотографа).
Можна зберегти логотип без фону у форматах .PNG або .SVG.
Залежно від того, де буде розміщено логотип (на сайті, в соцмережі, на продукції компанії чи одязі), він матиме різні розміри. Також будуть відрізнятися параметри фірмового знака та в межах кожної платформи.
На 2020 рік встановлено такі розміри логотипів:
Логотип з горизонтальною орієнтацією:
Логотип з вертикальною орієнтацією:
Якщо йдеться про фавікон — невелику іконку з логотипом, першою літерою бренду або тематичним зображенням, то прийнятні для нього розміри:
Facebook.
Зображення до зовнішніх посилань: 1200 х 628 рх.
Ілюстрація для посту: 1200 х 630 рх.
Фото профілю: 170 х 170 рх.
Зображення для обкладинки: 820 х 312 рх.
Instagram.
Зображення для посту: 1080 х 1080 рх.
Картинка для Сторіс: 1080 х 1920 рх.
Фото профілю: 110 х 110 рх.
Twitter.
Зображення для твіту: 1024 х 675 рх.
Картинка для обкладинки: 1500 х 500рх.
Фото профілю: 400 х 400 рх.
YouTube.
Зображення для накладання поверх відео: 1280 х 720 рх.
Обкладинка каналу: 2560 х 1440 рх.
Фото профілю: 800 х 800 рх.
Linkedin.
Зображення для посту: 1200 х 1200 рх.
Зображення до зовнішніх посилань: 1200 х 628 рх.
Зображення для обкладинки: 1536 х 768 рх.
Фото профілю: 300 х 300 рх.
Pinterest.
Зображення для піна: 1000 х 1500 рх.
Пінн завширшки 236 рх.
Фото профілю: 165 х 165 рх.
Tik Tok.
Фото профілю: 200 х 200 рх.
Відео: 1080 х 1920 рх.
Якщо вам потрібен логотип, який буде використовуватися для друку, то в цьому випадку більш важливий його формат, а не розмір. Так, для цифрового друку найкраще підходить растровий формат з розширенням. PSD,. JPG,. При використанні растрової картинки що більше її розмір, то краще.
Загалом для друку невеликих розмірів рекомендується використовувати логотип не менше 500 рх (в ідеалі — від 1024 рх і більше).
Щоб вважатися вдалим, логотип має бути не лише якісно та привабливо виконаний, а й правильно збережений. Вибір відповідного формату для емблеми залежить від того, де і в яких розмірах ви її використовуватимете. Тому насамперед продумайте ці моменти і виходячи з майбутнього призначення лого зберігайте та користуйтеся зображенням у своїх цілях.