Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Фірмовий стиль – це емоційний та візуальний образ компанії. Набір різних компонентів, створених з метою підвищення впізнаваності бренду та зміцнення довіри до нього. Ці елементи впливають на поведінку споживачів та допомагають продавати продукт, тому розробка фірмового стилю є важливою для будь-якого бізнесу. За допомогою фірмового стилю можна виділити компанію серед конкурентів та сформувати її імідж. Елементи допомагають вибудовувати стосунки зі споживачами та налагодити з ними комунікацію, повідомляючи про свої цінності та місію.
Кожна компанія хоче показати себе споживачам як надійну та успішну. Для створення образу, що вселяє довіру, необхідно знайти вдале візуальне рішення. А вдале – означає відповідну сферу діяльності і має нотку оригінальності одночасно. І це рішення стане основою корпоративного стилю, який виділятиме компанію на ринку та демонструватиме її сильні якості.
Фірмовий стиль є частиною брендингу, а значить і активом, вартість якого реально вимірюється та забезпечує бізнесу його нематеріальні переваги. Наприклад, відомий стиль відрізняє такий бренд як Apple, дозволяючи йому встановлювати високі ціни та представляти товари у преміум-сегменті.
З цієї причини ставлення маркетологів і керівників до розробки фірмового стилю як до витрат є однією з найгрубіших помилок ведення бізнесу. Адже насправді – це інвестиції.
Ті, хто вважають створення айдентики витратами, прагнуть скоротити бюджет, що в результаті не дає жодного результату – продукт виходить недоопрацьованим або зовсім неякісним, а це веде до складнощів у просуванні/рекламі та втраті прибутку. А ось інвестиції – зовсім інша річ, адже вони націлені на отримання прибутку. При цьому важливим фактором успіху є розуміння не тільки того, скільки потрібно витратити на розробку корпоративного стилю, а й того, який прибуток і в які терміни слід очікувати після цього.
Як і будь-які інвестиції, внесок у фірмову айдентику не окупиться за два дні. Покрити витрати вийде приблизно за три роки, а почати отримувати прибуток за п'ять. Тому при створенні стилю потрібно ставити довгострокові цілі. Тоді візуальні, графічні та вербальні елементи будуть актуальними та донесуть до споживачів потрібне посилання.
Фірмовий стиль допомагає підкреслити індивідуальність компанії, виділити її на тлі конкурентів, підвищити довіру клієнтів до якості товарів чи послуг, сформувати додану вартість, донести цінності бренду, зміцнити імідж та посилити корпоративний дух.
Залучає нових клієнтів та підвищує лояльність існуючих.
Ідентифікує компанію та підкреслює її особливості.
Покращує впізнаваність бренду та посилює довіру до нього.
Зміцнює позиції компанії над ринком.
Забезпечує єдність товарів/послуг.
Перешкоджає появі підробок.
Компанії, що працюють у сфері В2С (business to consumer, що в перекладі з англійської означає бізнес для споживача), охоплюють велику кількість споживачів, тому їх цінність у сегментах їх дії вища. Що стосується компаній В2В (business to business, тобто бізнес для бізнесу), то вони можуть максимально окупити інвестиції, оскільки мають широкі можливості капіталізації брендів. А це означає, що й шанси стати лідером у секторі В2В підвищуються.
Але в якому сегменті ви не працювали б, вам потрібен сильний бренд, побудований на розумінні потреб цільової аудиторії та усвідомленому управлінні її думками та враженнями. І створити його допомагає унікальний корпоративний стиль.
Корпоративний стиль – це набір візуальних, графічних, вербальних, колірних та інших елементів, таких як логотип (фірмовий знак), назва компанії, фірмові шрифти та кольори.
Логотип . Є основою, від якої відштовхуються розробки фірмового стилю. Це ключовий елемент, що є унікальним зображенням або оригінально оформленим написом. Дизайн логотипу, його стилістичне рішення та типографіка лежать в основі розвитку корпоративного стилю.
Фірмовий шрифт . Цей елемент має значення при створенні фірмового стилю. З його допомогою можна підкреслити сильні сторони компанії, сформувати її імідж та збільшити впізнаваність. Як правило, вибирають кілька фірмових шрифтів (частіше два), які демонструють характер бренду. Шрифтове зображення може бути і класичним. Головне, щоб воно відповідало специфіці діяльності компанії, привертало увагу, добре читалося та запам'ятовувалося.
Фірмова графіка . Створення цікавих образів дозволяє компанії не лише ефектно подати себе та відбудуватиметься від конкурентів, а й привернути увагу аудиторії, а також передати ідею та цінності бренду.
Колірна гама . Споживачі дізнаються багато брендів по поєднанню кольорів. Фірмова палітра дозволяє збільшити впізнаваність компанії та відображає її суть, те, чим живе та яку користь дає.
Кожна компанія, продукт та бізнес-проект відрізняються унікальністю, оскільки по-різному вибудовують комунікацію зі споживачами, конкурують та просувають себе. Вони представлені в різних інформаційних середовищах та мають різне конкурентне оточення. З цього випливає, що для кожного бізнесу для максимально точної передачі основної ідеї необхідні різні елементи та носії корпоративного стилю, а також різні стратегії та ресурси, що задіяні у його розробці.
До набору компонентів корпоративного стилю також входять акустичні та відеографічні складові (аудіо-, відеоологотипи та правила оформлення такого контенту). При цьому стандарти обов'язково повинні розроблятися під усі типи носіїв і для будь-якого середовища, в якому є бренд, будь то роздріб, мережа Інтернет, ЗМІ, документація, реклама або уніформа працівників. Тобто, фірмовий стиль дозволяє об'єднати різні елементи та створити єдиний образ компанії, який легко впізнаватиметься.
Носії корпоративного стилю є будь-якими інформаційними майданчиками і фізичними поверхнями, що містять компоненти айдентики бренду. Розділити їх можна на кілька основних категорій:
До цієї групи входять посвідчення співробітників, всі документи та різні форми, які забезпечують діловодство та комерційну діяльність компанії, зокрема фірмові бланки, прайс-листи, конверти, папки, щоденники, звіти, бейджі, пропуски, візитки тощо.
Сюди відносяться різні каталоги, буклети, брошури, листівки та журнали, які розповідають про компанію та її продукти, а також можуть використовуватись для продажу товарів чи послуг, на презентаціях, виставках, семінарах та інших заходах. До цієї категорії входять ще проспекти, фірмові календарі та інші друковані матеріали.
Насамперед – це дизайн веб-сайту, оформлення бізнес-акаунтів у соціальних мережах, створення відео, слайдів презентацій та інформаційних мультимедійних видань. В основі розробки електронних носіїв є логотип та інші фірмові компоненти бренду.
До цієї категорії входять ручки, блокноти, брелоки, спеціальні сувеніри, гуртки, тематичні подарунки та продукція для піар-заходів, а також різні транспортні засоби, що належать компанії.
Носієм фірмового стилю є і упаковка продукції бренду, а точніше все, що використовується для надання презентабельного виду товарам, інформування аудиторії про склад та властивості продукту, їх зберігання та транспортування. Як правило, це фірмові пакети, ящики, коробки, сумки, етикетки, бирки, папір для пакування та ін.
Корпоративний стиль впроваджується також в інтер'єр та екстер'єр офісу, фірмових магазинів, складських приміщень та виробничих підприємств. До цієї категорії належать вивіски, покажчики, стійка ресепшн, таблички на вході до будинків або кабінетів, панно, виставкові стенди, предмети меблів, оформлення простору в цілому.
Уніформа працівників . Брендована робоча форма співробітників підвищує впізнаваність бренду та лояльність споживачів, а також викликає довіру до компанії.
Окремо стоїть брендбук – зведення правил та вимог для використання фірмових елементів. Він потрібен, якщо ви хочете оптимізувати рекламу, грамотно використовувати всі складові айдентики та домогтися впізнаваності на ринку.
Сила бренду полягає в його сталості та успішній комунікації з аудиторією. А вибудувати її можна лише за умови забезпечення єдності та формування впізнаваного візуального образу. Вирішити це завдання допомагає брендбук – офіційний посібник із використання елементів фірмового стилю на всіх рівнях сприйняття бренду (фізичному, ментальному, в інформаційному полі та серед конкурентів).
Брендбук містить усі правила та стандарти побудови візуального стилю компанії, місію бренду, концепцію просування та цілі. Це важливий документ зміцнення іміджу бренду.
У студії WeLoveBrands ви можете замовити розробку фірмового стилю, окремих його елементів та брендбука.
Вартість цієї послуги залежить від низки факторів. Зокрема, від:
Незважаючи на те, що фрілансери пропонують свої послуги за вигіднішими цінами, ніж агентства, сильно розраховувати на їхній професіоналізм не варто. Як правило, дизайнери, що працюють віддалено, є новачками та погоджуються на низьку оплату, тому що їм не вистачає досвіду та потрібна практика. Найчастіше вони пропонують один варіант макета з мінімальною кількістю правок, тоді як студії нададуть вам кілька варіантів для розгляду.
Звичайно, не всі фрілансери мають низьку кваліфікацію. Серед них є і хороші фахівці, але вибираючи наосліп ви не зможете дізнатися заздалегідь, з ким матимете справу. У будь-якому випадку вибір за вами.
Вартість створення корпоративного стилю в містах України стартує від 6 000 гривень (у веб-студіях та агентствах) та від 2000-3000 гривень (у фрілансерів).
Якщо дивитися по різних містах нашої країни, то найвищі ціни у Києві – у середньому, у професіоналів від 7 000 гривень без розробки логотипу та від 8 000 гривень із логотипом.
Не пішли далеко від столиці Одеса та Львів. У цих містах середня вартість розробки у студіях становить близько 7 000 грн.
Щодо Харкова та Дніпра, то тут можна замовити послугу за 5000-7000 грн.
Вартість послуги залежить від кількості елементів, обсягів роботи та термінів здачі макета. Зокрема, створення логотипу та базових елементів обійдеться дешевше, ніж розробка повного набору елементів, включаючи рекламні. Якщо, крім компонентів фірмового стилю, ви замовите і брендбук, то доведеться заплатити ще більше.
Ціни на розробку корпоративного стилю в країнах Європи набагато вищі, ніж в Україні. У середньому це $1000-2000.
Брендинг у Європі може коштувати і кілька десятків тисяч доларів – все залежить від країни, агенції, кваліфікації дизайнера та обсягів робіт. Тільки один логотип коштуватиме вам $100-300 (близько 100 – у фрілансерів і дорожче – у студіях). А якщо ви захочете розробити інші компоненти, а також створити брендбук, то ціна в деяких компаніях доходить до $50 000.
Вартість наших послуг залежить від кількості концепцій, які ми вам запропонуємо, стилю дизайну логотипу, кількості елементів, що розробляються, і термінів здачі макета.
Для вашої зручності ми створили три пакети співробітництва, тобто. ви зможете вибрати оптимальний для себе варіант. Так, за $250 на вас чекають три унікальні концепції, за $500 – п'ять, а за $650 – десять.
Роблячи замовлення у студії WeLoveBrands, ви отримаєте:
Щоб отримати консультацію та замовити розробку компонентів фірмового стилю, зателефонуйте за номером телефону або залиште заявку на сайті.