Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
У сучасній корпоративній символіці, крім поширених логотипів, можна зустріти і більш рідкісні види знаків. До них належать емблеми. Емблема є графічним знаком або символом, який призначений для відображення спеціалізації або цінності компанії/бренду. Більшість емблем мають об'ємний формат. Структура такого зображення включає фон з нанесеною поверх нього символікою і супутніми написами.
Емблема є графічним знаком або символом, який призначений для відображення спеціалізації або цінності компанії/бренду. Більшість емблем мають об'ємний формат. Структура такого зображення включає фон з нанесеною поверх нього символікою і супутніми написами.
Наявність емблеми дає можливість компанії чи бренду виділитись серед аналогічних представників конкретного ринку чи ніші.
Емблеми можна використовувати для відображення суті діяльності різних структур та організацій як комерційного, так і некомерційного типу:
Спортивні клуби чи команди . Як талісман або символ у сфері спорту зазвичай виступає будь-яка тварина або рослина. А якщо йдеться про підрозділ мережі спортклубів, то основою емблеми може бути зменшене зображення головного офісу.
Силові структури . Прототипом емблем сучасних охоронних агентств та компаній, воєнізованих організацій та служб є характерна ще для давніх часів символіка. Завдяки її наявності можна було розрізняти певні роди військ.
Транспортні, будівельні компанії . Емблеми цих галузей поєднує властива їм простота. При цьому така символіка відмінно підходить для розміщення на спецодязі чи уніформі співробітників, будь-яких видів корпоративного транспорту, фасадів будівельних об'єктів.
Фірми з інших бізнес-сфер . Щоб виділитися над ринком, будь-яка компанія незалежно від свого роду діяльності може замовити розробку власної емблеми. Як правило, її основою виступає геометрична фігура (коло, трикутник, ромб та ін), по центру якої зображено логотип.
Щоб досягти максимальної привабливості та ефективності корпоративної символіки, перед замовленням емблеми необхідно визначитись з місцями її майбутнього розміщення. Це може бути:
Упаковка продукції . Мета такої символіки - не лише реклама та презентація продукту, а й його захист від фальсифікації.
Текстиль . Емблема може бути нанесена на одяг (спортивна форма, жилети та інше обмундирування), різні аксесуари (бейсболки, сумки, шарфи тощо) та інші предмети з текстилю (парасольки, подушки тощо).
Поліграфічна продукція . Графічні об'єкти, що часто розглядаються, прикрашають собою корпоративні сувеніри або презенти, друковану продукцію рекламного характеру (плакати, візитки, календарі та інші роздаткові матеріали для клієнтів або співробітників).
Web-дизайн . Поряд із логотипами, емблеми можуть бути використані при оформленні сторінок офіційних сайтів.
Об'єкти зовнішньої реклами . Для привернення уваги, також позначення офісу компанії, емблеми розміщують на вивісках, білбордах, лайт-боксах, транспортних засобах, фасадах будівель.
Такі поняття, як емблема, логотип, фірмовий знак нерідко плутають між собою не тільки замовники, а й дизайнери-початківці. Щоб цього не відбувалося, давайте розберемося, що слід розуміти під кожним із цих термінів, і в чому полягають їхні відмінності один від одного.
Логотип . Являє собою оригінальне графічне зображення повної або скороченої назви фірми, спільноти або бренду. Назва походить від грецьких слів "logos" - слово і "typos" - "відбиток" на початку XIX століття у зв'язку з тим, що з настанням епохи масового виробництва виникла потреба відрізняти різних виробників.
Логотип відрізняється від емблеми тим, що:
швидко ідентифікує компанію, товар/послугу, бренд;
не обов'язково має глибинний зміст;
має на меті стати впізнаваним і таким, що запам'ятовується з метою стимулювання продажів товарів (послуг).
Фірмовий знак . Це дуже широке поняття. Під фірмовим знаком розуміється унікальний графічний елемент, який розташовується поруч із назвою компанії, або використовується окремо від нього. Цей елемент служить посилення значення логотипу і містить додаткову інформацію (уособлює рух, перемогу, витривалість тощо). Як правило, дизайн та кольори фірмового знака перегукуються між собою.
Фірмовий знак має такі риси:
підказує сутність підприємства;
доповнює логотип.
Емблема . Це умовне зображення певного поняття чи ідеї, що мають відношення до організації, бренду, команди тощо. У результаті у людини виникають асоціації з товаром, брендом чи сегментом, у якому вони представлені. У перекладі з грецької «емблема» означає «рельєфну прикрасу».
На відміну від логотипу та фірмового знака для емблеми характерні:
символічне відображення ідей різних об'єднань;
насиченість елементів (кілька кольорів, складні деталі).
Подібність |
Відмінності |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Щоб емблема вийшла красивою та функціональною, при її створенні варто дотримуватись наступних рекомендацій:
Простий малюнок та розбірливі написи . Емблема не повинна бути перевантажена дрібними деталями та складними шрифтами, інакше її буде важко масштабувати без втрати якості зображення.
Розробка у векторній графіці . У такому вигляді емблема має адаптивний вигляд як на екрані комп'ютера, так і на білборді, а зображення гармонійно поєднується з текстом.
Використання нейтральних кольорів . Для створення емблеми найкраще вибирати непомітні насичені або пастельні кольори в оптимальній кількості не більше 4-х: 1-2 - як основні, 1-2 - як додаткові.
Читабельний шрифт написи . Варто уникати каліграфічних шрифтів із вензелями та засічками. Перевагу краще віддати на користь простих прямих (не більше двох на емблемі).
Нижче представляємо вашій увазі зразки найбільш вдалих емблем, що належать організаціям із різних сфер діяльності.
Існує кілька способів розробки емблеми:
Зробити самостійно . Головна перевага цього варіанта полягає в тому, що він безкоштовний. Але за самостійне створення емблеми все ж таки краще братися тим, хто добре знайомий на практиці з такими графічними редакторами, як Photoshop або Adobe Illustrator.
Звернутися за допомогою до дизайнера . За відносно невеликі гроші оформити емблему для вас може дизайнер-фрілансер. Однак, залежно від обраного виконавця, у вас є ризик отримати неякісний результат.
На тендерному майданчику . Купити емблему можна на спеціалізованому тендерному майданчику. Тут ви обираєте на конкурсній основі замовника, який готовий виконати розробку за фіксовану суму грошей.
За допомогою онлайн-сервісів . Створювати емблеми онлайн-режимі дозволяють спеціальні сервіси (Logaster, Turbologo та інших.). Достатньо ввести назву та сферу діяльності компанії, вибрати відповідний варіант лого, а потім - бажану колірну гаму, шрифт, розміри та розташування елементів. Наприкінці залишається завантажити файл із готовим символом у популярному форматі на комп'ютер.
Замовити в студії дизайну . Незважаючи на більш високу вартість послуг дизайн-студій, у цьому випадку ви отримуєте гарантії, що підкріплені договором. А майстри своєї справи з більшою ймовірністю нададуть вам результат, що відповідає клієнтським побажанням. Фахівці студії WeLoveBrands готові у кращому вигляді виконати професійну розробку емблеми вашої компанії чи бренду.