Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Одні з улюблених ласощів ласунів - звичайно ж, шоколад. Неважливо, представлений він на полицях магазинів у вигляді плиток чи цукерок, - бажання побалувати себе чимось солоденьким до чаю чи кави виникає чи не у кожної другої-третьої людини, яка заглянула до супермаркету. Навіть якщо спочатку не було заплановано відвідування цукеркового відділу.
Насамперед варто відзначити, що ринку шоколаду в Україні властива висока конкуренція. За рахунок цього споживачеві какао-продукції нескладно замінити купівлю шоколадок однієї торгової марки іншою. Саме тому в роботі над дизайном упаковки для цукерок або шоколаду важливо вибрати правильну стратегію позиціонування товару, щоб не тільки не нашкодити йому надалі, а й забезпечити високі позиції продажу.
Запам'ятовуйте уважно наведені далі поради фахівців у цій галузі:
Використовуйте яскраві акценти. Здебільшого ця порада в дизайні стосується упаковок шоколаду або цукерок, орієнтованих на дитячу аудиторію. Барвисті ілюстрації популярних казкових або мультяшних персонажів також будуть дуже доречними.
Комбінуйте текстури. При виборі продукту для споживача важливим є не тільки естетично привабливий зовнішній вигляд упаковки, але ще й відчуття дотику з її поверхнею. Досягти приємного тактильного контакту можна шляхом поєднання в одній упаковці одночасно глянсової та матової текстур.
По максимуму заповнюйте вільний простір. Причому це стосується не тільки зовнішньої частини упаковки шоколаду, але й внутрішньої, яка в більшості випадків однотонна. А в такому дизайнерському виконанні вона перестає бути нудною.
Простіше – не означає гірше. Варто придивитися до мінімалістичних тенденцій та взяти їх на озброєння при розробці дизайну стильної упаковки. Мінімум кольорів та деталей може вигідно виділити коробку з цукерками або плитку шоколаду серед інших.
Зважайте на призначення шоколадної продукції. Якщо це подарункова коробка цукерок, то її упаковка повинна сама по собі мати святковий вигляд і не потребувати додаткових прикрас у вигляді обгорткового паперу, стрічок та інших атрибутів.
Забезпечте гармонійний зв'язок між продуктом та упаковкою. Йдеться про те, що якщо сировиною для виготовлення шоколаду служать натуральні какао-боби з високим вмістом у продукті, їхнє зображення доцільно помістити на упаковку із зазначенням конкретної цифри у відсотках. Основний колір обгортки в цьому випадку – насичений коричневий.
Не бійтеся експериментувати. Упаковка цукерок у формі горіха чи вишеньки? Чому б і ні! Як спосіб вказати на додаткові інгредієнти без вичитування складу шоколадної продукції, працює на «Ура!».
Розкажіть історію бренду. У картинках на обгортці чи коробці з шоколадними смаколиками можна розповісти споживачам цікаву легенду створення торгової марки. А якщо на різних на смак найменуваннях продукції розмістити окремих персонажів або сюжети, то це викличе бажання перепробувати кожен з варіантів.
Близька якась із перерахованих ідей чи у вашій голові є власні? Ласкаво просимо до нас! Творчий колектив студії WeLoveBrands допоможе втілити ваші задуми в «апетитному» дизайні упаковки шоколаду!