Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Сьогодні різноманітність торгових марок мила на полицях українських супермаркетів справді вражає. Минули ті часи, коли вибір обмежувався голими брусками господарського і парою-трійкою шматків з запахами, що приїлися. Зараз, крім твердого, випускається ще й рідке мило, з прозорою або кремовою текстурою, що пахне різними смаколиками і навіть справляє оздоровчий ефект на шкіру.
З урахуванням вищесказаного для упаковки мила важливо придумати такий дизайн, який сформує у споживача правильне уявлення про особливості продукту та зробить його помітним серед безлічі конкурентних пропозицій. А оскільки мило ми купуємо регулярно, виробнику спати не варто.
|
Захисна. Будучи засобом гігієни та захисту від потрапляння мікробів в організм людини, мило також потребує захисту від впливу зовнішніх факторів. |
|
|
Естетична. Погодьтеся, що привабливий вид упаковки мила на полиці ванної кімнати тішить око та піднімає настрій. |
|
|
Дозаторна. Ця функція рідкого мила, завдяки чому одним простим натисканням на кришку дозатора вдається отримати потрібну кількість засобу для разового миття рук. |
5 тенденцій у дизайні упаковки мила
Говорячи про дизайн упаковки мила, можна виділити 5 основних тенденцій, що спостерігаються в цій галузі:
Таке популярне останнім часом серед покупців мило ручної роботи можна зарахувати до категорії нішевої продукції. І якщо на початку появи на нашому ринку продукт часто випускався «кустарним» способом і не мав належного оформлення, то в даний час це результат роботи спеціалізованого напряму бізнесу. І у ньому значні суми коштів виділяються на створення дизайну упаковки, що передає характер «хенд мейд» мила (наприклад, шляхом використання рукописних шрифтів тощо.).
Багато споживачів дотримуються думки, що товари, що продаються в аптеці, заслуговують на більшу довіру, ніж представлені в звичайному магазині. Керуючись цим, окремі торгові марки вибирають так званий аптечний стиль для дизайну упаковки мила, . Особливо такий варіант характерний для продуктів, які мають якісь лікувальні властивості за рахунок спеціальних компонентів у складі.
У цьому випадку по всьому периметру упаковки можуть зображуватися фрукти, квіти, прянощі та інші складові, що формують аромат, колір мила та назва яких має конкретну назву з товарної лінійки.
Відсутність на упаковці яскравої палітри відтінків і мінімум елементів дизайну в якості ключових підносять саме очищувальні властивості мила і відсутність у ньому штучних добавок. Як основний колір таких упаковок часто виступає білий, що символізує чистоту та натуральність.
Як правило, це кумедні звірятка або казкові герої, які розташовуються на упаковках дитячого мила. Чим і приводять малюків у захват і змушують батьків купити продукт у упаковці, що сподобалася дитині.
Як ви зрозуміли, між дизайном упаковки та популярністю бренду існує тісний зв'язок. Так що, якщо продаж вашого мила ще не на висоті, може, варто задуматися про ребрендінг і новий дизайн упаковки? Студія WeLoveBrands готова вам допомогти!