Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Як харчова сипуча суміш борошно відноситься до бакалійної продукції, призначеної для широкого кола споживачів. З урахуванням практично повсякденного використання дизайн упаковки повинен бути максимально універсальним.
Виробникам борошна слід пам'ятати, що його упаковка має відповідати переліку вимог:
|
Захищати вміст. Щоб надійно вберегти сипучу суміш усередині і не бути проколотими при навантаженні/розвантаженні та транспортуванні, пакети роблять багатошаровими. |
|
|
Бути зручною. Оскільки вага пакетів з борошном частіше наближена до кілограма і більше, важка упаковка не повинна вислизати з рук. А якщо згідно з дизайнерським задумом вона забезпечена ручками, то вибирайте для них матеріал достатньої міцності. Додатковий плюс, якщо після відкриття пакета можна знову запечатати. |
|
|
Бути безпечною. Для виготовлення упаковки неприпустимим є застосування матеріалів, що вступають у хімічну реакцію з харчовим продуктом. |
|
|
Працювати на імідж. З метою стимулювання продажів борошна (і не тільки) завжди потрібно пам'ятати про візуальне враження та сприйняття упаковки споживачем. Правильно підібрана стилістика, кольорова гама, виділені на ній переваги загалом допоможуть створити у свідомості цільового споживача позитивний образ товару. |
Якщо перші три умови можуть бути дотримані на етапі безпосереднього виробництва упаковки для борошна, результативність іміджевої функції проявляється тільки через час з моменту надходження товару в продаж.
Упаковки з борошном відрізняються між собою не лише розмірами та формою, а й матеріалом виготовлення. Найчастіше на полицях українських супермаркетів можна побачити гнучкі упаковки із борошном. Вони виготовляються з паперу, поліетилену, пластикових плівок та відрізняються герметичністю. Деякі виробники використовують тканину, мішковину та інші менш звичні матеріали.
Завдяки об'єму пакетів з борошном всі елементи дизайну компактно розміщуються на поверхні упаковки. Обов'язково вказується назва продукту та виробника, маса, склад, дата виготовлення, термін зберігання тощо. Колірна гама може бути обрана як виключно в спокійних тонах (бежевому, пісочному), так і бути розведена яскравими акцентами (червоним, помаранчевим).
Менш поширені, але теж застосовуються для розфасовки борошна, картонні або пластикові коробки з гнучкою упаковкою всередині. У цьому випадку важливо всю інформацію про товар розмістити на зовнішній упаковці, щоб вона будь-якої миті була доступна споживачеві. Такий дизайн найбільше характерний для бакалійних товарів преміум-класу.
Якщо необхідно наголосити на екологічності борошна конкретної торгової марки, то завдання реалізується шляхом використання натуральних матеріалів для виготовлення упаковки та розміщення на ній спеціальних наклейок-маркерів, що свідчать про біо-походження продукту.
Якщо ви зацікавлені у високих продажах та процвітанні вашого бізнесу, підійдіть до розробки дизайну для пакування борошна відповідально. А щоб не марнувати час, відразу звертайтеся за допомогою до досвідчених дизайнерів студії WeLoveBrands!