Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Кожен дитячий бренд транслює повідомлення двом різним аудиторіям: дітям та їхнім батькам. Тому він не повинен бути поблажливим та примітивним. Дитячий дизайн потребує продуманої витонченості та грамотного розміщення пріоритетів у візуальних ефектах: символи, кольори, спливаючі шрифти. Бренд, розроблений у дитячому стилі, розповідає історію пригод, а це має на увазі наявність персонажа (талісмана). Ці талісмани можуть стати для дітей друзями, з якими вони зустрічатимуться щодня за сніданком.
Не варто забувати, що люди різного віку люблять милих казкових героїв. Взяти хоча б мультиплікаційні персонажі, які асоціюються з компанією Уолта Діснея – доброзичлива миша Міккі Маус з моменту створення гігантської компанії, став впізнаваний і любимий мільйонами людей різного віку та соціальних статусів. Тож у чому суть дитячого дизайну? Ніжні, іноді яскраві кольори , розбірливий шрифт та забавні персонажі.
А зараз поговоримо про компанії, які не мають нічого спільного з дитячими товарами, хоча їхній бренд і розроблений у дитячому стилі. Відома американська компанія Тhe Laughing Cow by займається реалізацією молочної продукції обрала дитячий стиль для дизайну своєї упаковки: впізнавана корова, що сміється. Цей персонаж асоціюється у мільйонів споживачів із якісними молочними продуктами та завойовує їх позитивом. Проста та ефективна стратегія.
Логотип у дитячому стилі (один із перших) з'явився у 1894 році у компанії, яка займається виробництвом шин. Ім'я забавного персонажа - Bibendum . Брати Мішлен представили його у 1894 році на виставці у Ліоні. Успіх їхнього бренду багато в чому залежав від вибору стилю: завдяки казковому хлопцеві, що з'явився з шин, їхній бренд став пізнаваним мільйонами.
Дитячий стиль бренду компанії Planters у 1916 році був продуманий не відомими дизайнерами, а чотирнадцятирічним хлопчиськом через 10 років після заснування. Цього року йому виповнюється 100 років! І містер Арахіс довів, що чудовий дизайн ніколи не старіє!
Лідер бренду заморожених та консервованих овочів Green Giant також став відомим завдяки дитячому дизайну. Весела і доброзичлива надлюдина Jolly Green Giant стала частиною незабутнього, довговічного дизайну. Молодець, великий хлопець!
Дитячий персонаж недитячі компанії. Так, йдеться про капітана Моргана, який став персонажем відомої компанії про виробництво рому. І що приховувати, алкогольний конгломерат Diageo за допомогою мультяшного та історичного персонажа зробив ром свого виробництва впізнаваним не тільки на ринках Німеччини, Америки та ПАР, а й у всьому світі. Дон Маїц - майстер ілюстрацій фантастики був розробником, що вдихнув життя в піратського капітана.
Чим дитячий стиль привабливий для маркетингу? Він починає діалог з емоціями: спочатку звертається до серця і тільки після цього використовує логічні концепції, щоб звернутися до мозку. Цей стиль підходить для компаній, які хочуть вибудувати дружні стосунки зі своїми споживачами, виявити емпатію до їхніх почуттів та зробити свій бренд більш відкритим та доступним для людей. Цей напрямок дизайну може стати чудовим маркетинговим інструментом для реалізації незвичайних творчих ідей.
Компанія піклується про навколишнє середовище, пропонує екологічно чисту продукцію і хоче використовувати дитячий стиль для передачі цієї інформації. Хто може краще це продемонструвати, ніж персонаж, з дружелюбним обличчям поміщений на вершину світу? Казкові персонажі виконані в дитячому стилі можуть принести Вашому бізнесу конкурентну перевагу.
Домовласники хочуть найняти постачальника послуг вдома, який буде надійним, доступним і доброзичливим. Для того, щоб виділитися на тлі конкурентів, для компанії, що надає такі послуги, буде чудовою ідеєю заснувати свій бренд на ретельно продуманому персонажі.
Ну і звичайно ж громадські організації, якими часто використовуються образ матері, дитини, іграшок та казкових звірів. Компанії, що реалізують товари для немовлят, вагітних, магазини дитячих іграшок та ін. Наприклад, відома компанія Nestle, яка виробляє і постачає на ринок дитяче харчування, використовує в логотипі синього ведмежа.
Вам варто відмовитися від фотографічної іконки, ну це якщо Ви не хочете, щоб у зменшеному варіанті логотип був схожий на змащену, кольорову пляму.
На етапі вибору елементів варто стежити, щоб дизайн не був перевантажений. Є сенс розглянути варіант мальованих мультяшних персонажів. Ну а щодо додаткових елементів, то тут як правило, використовують іконки, які асоціативно підходять під опис діяльності бізнесу.
Для того, щоб створити айдентику в дитячому стилі, потрібно використовувати ніжні, іноді – яскраві кольори. Для компаній реалізують товари для найменших кращі: світло-рожевий, зелений, блакитний, помаранчевий та жовтий. Якщо дитяча комерційна компанія займається реалізацією дитячих соціальних проектів, варто використовувати літери в кубиках, рукописний або декоративний шрифт.
Чи варто говорити про те, що цей стиль люблять дизайнери та ілюстратори? Адже він дає можливість реалізувати ідеї, які викликають найпотужніший емоційний відгук! Кожен елемент графічного дизайну або ілюстрації, виконаної в цьому стилі, приковує до себе увагу, він повинен бути продуманий, і ретельно опрацьований. Тому графічний дизайн у дитячому стилі та ілюстрації сміливо експлуатує: творче братство, дитячі студії, лендинги компаній, що недавно відкрилися, і навіть індустрії краси!
Ілюстрації в дитячому стилі для сприйняття на емоційному рівні, виконані з відмовою від пропорцій та анатомії, тому що головна мета, яку вони переслідують, – викликати у глядача виключно позитивні емоції. Хоча все ж таки не варто переборщувати зі спрощенням. Адже важливо зберегти впізнаваність об'єкту.
Дитячі ілюстратори
Художники-аніматори
Концерт дизайнери
Декоративне штрихування
Силует
Формоутворення
Текстуру
Тон
Колір
Під час створення айдентики в дитячому стилі пам'ятайте, що логотип та інші елементи працюватимуть на дві аудиторії: дитячу та дорослу. Тому варто використовувати яскраві кольори та прості форми.
Гладка та сучасна друкарня – ні, це зовсім не те, що очікують побачити в логотипі, який розроблений у дитячому стилі. Тому варто розглядати лише сміливі, грайливі, веселі та читабельні шрифти. До речі, щоб бренд виглядав молодо та привабливо, варто уникати також шрифтів із засічками.
Вибір зображення залежить від продуктів чи послуг, які пропонує Ваш бренд. Можливо Вас зацікавлять: руки допомоги, персонажі мультфільму, тварини або іграшки.
Які кольори Вам спадають на думку, коли Ви думаєте про дітей? Залежно від віку цільової аудиторії можна використовувати гучні або приглушені кольори (для найменших). Для старшої аудиторії, можна використовувати сміливу кольорову гаму: помаранчевий, синій, фіолетовий, зелений, жовтий і червоний. Для того, щоб генерувати енергію та збудження використовуйте поєднання контрастних кольорів.
Для Вашої сміливої палітри кольорів і грайливої типографіки потрібна компенсація, тому виберіть чистий дизайн, який буде мати багато порожнього простору. Якщо Ви розробляєте айдентику для бренду дитячого одягу, варто переконатися, що Ви зможете масштабувати логотип, щоб розмістити його на товарах або ярликах одягу.
Давайте уявімо світ, у якому діти приймають рішення. Згідно з дослідженнями психологів та маркетологів Каліфорнійського університету, 80% покупок у сім'ї здійснюються через дітей. Тобто, неможливо ігнорувати дітей як сегмент ринку. В ході експерименту один той же продукт упаковали в простий білий папір, і в яскраве, барвисте впакування. Вгадайте, їжа, у якій упаковці стала переможцем конкурсу? Правильно, серед дітей була популярна їжа в барвистій упаковці. Тому вчені змогли довести, що діти оцінюють смак тих самих продуктів залежно від привабливості упаковки.
Пограємось? Пластівці, які діти із задоволенням їдять на сніданок, упаковані в картон із зображенням казкового персонажа . Персонаж має свою історію та характер, що заохочує дітей на ігри з продуктом. Наприклад компанія, що займається реалізацією хлібобулочних виробів своїм персонажем, зробила кумедну рибку і дала їй ім'я Вілпурі. Вона дуже любить хліб та булочки виробництва цієї компанії.
Не мати великої кількості деталей
Повинна бути адаптована під експлуатацію дітьми: повна відсутність гострих кутів та дрібних деталей
Фірмовий стиль має працювати з двома аудиторіями: батьки та діти.
Щоб розробити дизайн сайту в дитячому стилі, потрібно розуміти, що дитяча психологія відрізняється від психології дорослих людей. Але переваги дитячої аудиторії що неспроможні розглядатися окремо від переваг їхніх батьків. Тому перед розробниками стоїть складне завдання: створити такий сайт у дитячому стилі, щоб його оцінили навіть дорослі.
Кольорова гама . Варто уникати темних кольорів, роблячи акцент на яскраві, веселі та кумедні поєднання. При створенні сайту або банера в дитячому стилі правило використання 2-3 кольорів не працює. Ідеальним варіантом вважається використання 5-7 відтінків.
Типографіка . Залежно від вікової категорії змінюється і рекомендація. Для малюків все має бути максимально простим та доступним. Для підлітків можна використовувати шрифт із засічками, але бажано уникати складних ефектів.
Контент . Найменшим не потрібно багато тексту. Для них найголовніше – яскраві та привабливі зображення. Тобто існує негласне правило, чим менше років дитині, тим менше тексту на сайті або банері.
Компанія пропонує товари для дітей: транспорт, іграшки, ліки, дитячий одяг та ін. Логотип «Бомбіні» виконаний у дитячому стилі, мультяшне зображення дитини у шапочці та найголовніше – цей приголомшливий, ніжний відтінок червоного у поєднанні з ніжно-сірим текстом. Шрифти були використані максимально прості, без засічок.
Компанія займається продажем дитячих колясок, меблів, велосипедів та автокрісел. Світло- та темно-бузкові відтінки, півмісяць на коліщатках (відсилання на асортимент – коляски для дітей) та сплячий малюк, асоціюються з увечері, тихим сімейним щастям та чарами. Оскільки онлайн-магазин займається продажем товарів для найменших, у логотипі було використано спокійну кольорову гаму.
З чим асоціюється більшість батьків гри-развивашки? Правильно – кубики з літерами та цифрами, які можна побачити у логотипі центру разом із позитивно налаштованим малюком, озброєним олівцями та книгою. І найголовніше – кольори:
Жовтий – концентрує увагу
Червоний – енергія та рух
Синій – спокій та посидючість
У дитячому розвивальному центрі «Кита» у Берліні пропонують активне та корисне проведення часу для дітей. Послання логотипу: тут ви знайдете багато друзів. Ми всі різні. Про це говорять доброзичливі, різного кольору долоні-промінчики навколо усміхненого сонечка, яке намальоване як би дитячою рукою.
Дитячий праксис у Мюнхені також використав живий стиль: логотип намальований як би дитячою рукою. Йому вдалося чітко транслювати послання праксису: діти зростатимуть та розвиватимуться з нашою допомогою. Також тут можна прочитати одну з основних послуг – підготовка дітей до школи. Колірна гамма яскрава: синій, жовтий, блакитний, помаранчевий, рожевий червоний.
Школа танців використовувала у своєму логотипі танцюючі фігурки маленьких дітей. В одному із силуетів можна розпізнати дитину африканської раси. У Німеччині, як і у високорозвинених країнах ЄС, расизм караємо, тому кожен дитячий заклад прагне донести до батьків, що тут немає расизму. Колірна гама: тут були використані стандартні дитячі кольори – блакитний та рожевий. Це означає, що тут буде однаково цікаво як хлопчикам, так і дівчатам.
Існує всього 3 варіанти виконавців: фрілансер, агентство та онлайн-конструктор.
Плюси
Ціна та комунікація, безпосередні плюси співпраці з дизайнером, що працює віддалено. Вартість послуг буде на 30% нижчою, ніж у веб-студій. І комунікація із дизайнером буде безпосередньо.
Мінуси
Питання надійності та професіоналізму людини про яку Ви знаєте лише те, що він написав про себе сам у своєму профілі, залишається відкритим. І що найголовніше, починаючи розробку логотипу бренду, фрілансери, як правило, не знайомі з його баченням, а отже, не здатні донести його послання до цільової аудиторії.
Немає чіткого графіка
Немає гарантій
Ваш логотип може розроблятися одночасно із 10-проектами.
Мінуси
Конструктор не здатний створити логотип, який вирішуватиме ключові завдання бренду:
Трансляція цінностей,
Повідомлення бренду цільової аудиторії,
Унікальна конкурентна відмінність,
Ідентифікація компанії
Плюси
Швидко та дуже дешево
Для того, щоб логотип зміг транслювати повідомлення бренду та його цінностей цільової аудиторії, потрібно, щоб маркетологи провели аналіз бізнесу, продукції та ринку конкурентів. На підставі досліджень працює команда дизайнерів, які втілюють творчі ідеї, здатні передати споживачам унікальну конкурентну відмінність Вашої компанії. Тому результати роботи фахівців різних галузей можуть значно збільшити Ваші продажі.
Інформацію про терміни та вартість, можна дізнатися у нашому онлайн-чаті або зателефонувавши за номером, вказаним у контактах .