Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Згідно з психологічними дослідженнями, у 90% випадків на рішення та оцінки людей впливають кольори. Тому бажаний образ бренду можна створити за допомогою різних відтінків. Наприклад, чорний колір у сприйнятті людини асоціюється з авторитетом, владою, інтелігентністю, силою та стабільністю. Він відображає класичні цінності та підходить для презентації дорогих продуктів чи послуг.
Тому на нього звертають увагу великі компанії. Він дуже поширений у дизайні товарів, упаковці та рекламі модних брендів, таких як Nike, Chanel, Schwarzkopf, Uber та ін. У дизайні візитних карток теж активно використовується в силу його унікальності та статусності.
Чорна візитка як обов'язковий бізнес-атрибут стане привабливим та сильним інструментом для презентації продукту чи послуг, пошуку клієнтів, побудови ділових зв'язків.
Маркетологам відомо, що кольори впливають на настрій, думки, вчинки споживачів, а також їх переваги. Сприйняття кольору в усіх людей відрізняється. Воно залежить від фізіологічних особливостей очей, психологічного стану, генетичної пам'яті та культурних традицій. Тому вибирати колірну гаму для візитної картки потрібно з урахуванням усіх цих факторів.
Чорний колір у всій палітрі є особливим. Він ахроматичний, тобто немає відтінків, і утворюється з допомогою поглинання світла. Цей колір загадковий, він притягує себе, викликає цікавість, кидає виклик. Асоціюється з темрявою та містикою, тому інтригує, викликає зацікавленість. З іншого боку, невідомість лякає. У цьому полягає двоїстість чорного кольору.
Отже, при оформленні візитної картки використовуйте чорний колір обережно, щоб не викликати відчуття страху та жалоби. Наприклад, його слід комбінувати з світлішими відтінками. А ще чорний часто використовують для створення розмаїття фону та образів.
Чорним візитним карткам властива строга елегантність, яка підкреслить чудовий смак та гідність.
Вони відображають стриманість та офіційність, а також є символом розкоші. Такі візитки стають не просто атрибутом ділового спілкування, а й елементом стилю. Тому їх обирають ті, хто бажає підкреслити статус та солідність компанії.
Надрукована на темному матеріалі візитна карта виглядає вишукано, елегантно та незвичайно. Вона формує стильний імідж свого власника в очах партнерів, інвесторів, клієнтів під час укладання договорів та угод. А ще – виділяється серед посередніх візиток конкурентів.
З одного боку, чорні візитні картки відображають спокій, надійність, збалансованість. Але при певному підході до дизайну можуть стати яскравішими і креативнішими, ніж яскраві та різнокольорові.
З практичної точки зору, чорна візитка прослужить довше і збереже охайний зовнішній вигляд, тому що на її темній поверхні не будуть помітні забруднення. А завдяки добре продуманому дизайну вона викликатиме довіру, підкреслюватиме статус компанії, символізуватиме благополуччя, успіх та стабільність бізнесу.
Класичний чорний колір візитки асоціюється з успіхом, елегантністю та наявністю гарного смаку у власника. Він часто використовується як презентабельний фон для так званих преміальних візиток. Цей колір характеризує компанії як фундаментальні, стабільні, аристократичні, з крихтою таємниці.
автосалонам;
продавцям дорогої техніки;
магазинам музичних інструментів;
бутікам одягу від кутюр;
фітнес-центрам;
дорогим ресторанам, барам, нічним клубам та іншим закладам, що надають VIP-послуги;
представникам відомих брендів;
керівникам великих компаній;
юристам, адвокатам, прокурорам, суддям.
Також чорний колір на візитках є вдалим варіантом для сфер діяльності, пов'язаних з інформацією та технологіями. Наприклад, інтернет-комунікації, видавничий бізнес, журналістика, промоції. А у поєднанні з світлішими відтінками він ідеальний для туризму, театрів, магазинів з водним обладнанням, особливо для дайвінгу. На контрасті можуть зіграти представники творчих професій: майстри манікюру, стилісти, дизайнери, флористи, фотографи.
І чого вже приховувати. Чорні візитки – оптимальний варіант для фірм, що надають ритуальні послуги, та магазинів, які продають похоронну атрибутику.
Чорний колір пов'язаний із містикою, елегантністю, шиком, владою та авторитетністю. Але він підходить не всім бізнесам. Навіть якщо у вас велика успішна компанія і ви хочете наголосити на своєму статусі, є сфери, яким небажано використовувати цей варіант. А для відображення преміальності продукту в такому разі краще вибрати інші дизайнерські прийоми та інструменти.
представникам розважального бізнесу: аніматорам, ведучим, акторам, організатором урочистих заходів;
освітнім установам, у тому числі приватним школам, дитячим садкам, гурткам, а також курсам та тренінгам, де працюють вчителі, вихователі, коучи, тренери особистісного зростання;
оздоровчим закладам – пансіонатам, санаторіям, SPA-салонам (але якщо ви спеціалізуєтеся на лікуванні грязями, можливо чорна візитка буде доречною);
салонам краси, перукарським, косметичним та косметологічним кабінетам, манікюрним студіям та майстрам цих закладів;
медичним центрам та приватним клінікам, у тому числі стоматологічним.
Також візитки чорного кольору не підійдуть вам у тому випадку, якщо компанія, яку ви представляєте, має інші корпоративні кольори.
При цьому акуратне використання чорного кольору для створення акценту або з метою провокації, щоб викликати реакцію аудиторії, допустимо для різних бізнесів. Але тут важливо – не перейти грань, грамотно поєднавши чорний з іншими відтінками.
Форма візитки залежить від специфіки вашої діяльності. Стандартний варіант – прямокутник із параметрами 50х90. Але можна вибрати й іншу форму, особливо якщо це допоможе виділитися серед конкурентів, привернути увагу аудиторії, поліпшити сприйняття інформації.
Якщо ви представник музичного бізнесу, можете створити візитку у формі інструменту, наприклад, гітари, роялю або платівки, а якщо займаєтеся продажем обладнання для підводного плавання – то у вигляді маски.
У випадку з чорною візиткою, навіть якщо ви віддали перевагу мінімалістичному дизайну, все одно вона буде нестандартною. Адже відрізняється від інших незвичайним, привабливим зовнішнім виглядом в принципі. Але можна додати і додаткові дизайнерські елементи, щоб збільшити запам'ятовуваність (замовити тиснення букв та/або логотипу, металізувати окремі фольгою і т.д.). Також з цією ж метою можна використовувати різні типи конгрева для надання літер та логотипу опуклої форми, лакування, ламінацію, перфорацію, вирубку.
Всі перелічені методи зроблять вашу чорну візитку ще привабливішою для того, кому ви її вручаєте.
Найвдалішими варіантами за стилями є мінімалізм та обігравання негативного простору. Перші відрізнятимуться лаконічністю та елегантністю, а другі зможуть привернути увагу, зацікавити аудиторію, виділитися на тлі конкурентів.
Головна перевага чорного кольору візитної картки – це створення послідовного розмаїття. Справа в тому, що на його тлі всі інші кольори виглядають яскраво та свіжо.
Додайте біле чорнило. Так ви отримаєте універсальну чорно-білу візитку, що підходить для будь-якої сфери бізнесу.
На чорному тлі чудово виглядають блискучі жовті фарби. Особливо добре виглядає золота фольга, яка надає елегантності та розкішності візитній карті.
Якщо ви хочете додати трохи грайливості, враховуйте специфіку бізнесу, і якщо вона дозволяє – використовуйте колір рожевий для тексту або графіки.
Неонові кольори також добре виділяються на чорному полотні. Якщо ви хочете акцентувати увагу на окремому елементі або на всій текстовій інформації, використовуйте салатовий, жовтий, помаранчевий.
Відтінки ніжного блакитного кольору також поєднуються із чорним. Вони надають візиткам глибини, стриманості та консервативності.
При замовленні візиток запропонуйте друк саме на чорному, а не на забарвленому папері, інакше ви отримаєте некрасивий білий зріз.
А це – повний несмак. Хоча цей нюанс можна повернути на свою користь, якщо наголосити на зрізі, прикрасивши його кольоровою або золотою фольгою. Але вона має обов'язково перегукуватися із фольгованими елементами на самій візитівці.
Наносячи на чорну поверхню світліше чорнило, зазвичай використовують білила, а потім додаткову фарбу. Тож вона не перекриється чорним кольором.
Щодо кількості кольорів на чорній візитці, допускається не більше 2-3 з урахуванням кольору самої картки.
Візитки із чорного матеріалу самі по собі виглядають цікаво та оригінально. Зверніть увагу, як цей колір використовували у своїх візитних картках представники різних професій, щоб зацікавити своїх потенційних клієнтів.
Чорна візитка «NISHIMA Consulting» виглядає стильно. На одному боці написана білим чорнилом назва компанії і сліпим конгревом нанесені гілки дерева з блискучим покриттям. З іншого боку візитної картки помітно, що дерево – це частина логотипу, тому що воно тут розташоване вже разом із назвою. Тут же білим кольором написано ім'я адвоката – Джоді Нішима та її контакти (телефон, факс, електронна пошта, сайт).
Візитка «Artramus» – кафе-бутика та арт-галереї – створена на чорному папері. Її оригінальність полягає у схематичному зображенні логотипу – кота. Його голову наполовину нанесено на одному боці візитівки і продовжується на другому. Всі написи і сам малюнок надруковані світло-блакитним чорнилом. Контакти – адреса, телефон, сайт та Instagram.
Особиста чорна візитка ілюзіоніста Сергія Разновськи з одного боку повністю прикрашена орнаментом із порожнім простором усередині у формі карткової масті пік. А з іншого – також є піки, тільки вже з малюнком орнаменту, що повторюється. Всі написи та зображення виконані золотими фарбами.
Чорні візитки «Florburo» – бюро флористики та декору – прикрашені золотим зрізом. Золотом оформлені і логотип у вигляді пір'їни. Вона з одного боку має звичні щетинки, а з іншого – квіти. Нижче наведено контакти, також надруковані золотою фарбою.
Візитна картка виставки дорогоцінного каміння «Royal Plantation» має потовщений золотий зріз. Назва заходу нанесена білим чорнилом, а напис «Карибське дорогоцінне каміння» та логотип у вигляді павича – золотими. Матеріал візитки – пластик.
Ці та інші приклади чорних візиток допоможуть вам знайти своє рішення для створення стильного привабливого дизайну. Вивчайте картки конкурентів, відштовхуйтеся від переваг цільової аудиторії, відстежуйте тренди, щоб отримати оригінальну візитку, що запам'ятовується, для просування свого бізнесу.
Існує велика кількість матеріалів, різні технології та методи друку, які застосовуються при виготовленні чорних візиток.
Ось деякі з них:
Цифровий друк підійде для невеликих партій чорних візитних карток. Плюси – швидкість, якість та індивідуальне виконання. Мінуси – висока вартість.
Об'ємне лакування чорної візитки акцентує на ній увагу та підвищує впізнаваність компанії.
Офсетний друк підходить для великих обсягів тиражів. Можна наносити малюнки з гарною передачею кольорів на будь-який матеріал.
Ультрафіолетове лакування створює глянсовий або матовий ефект. Використовується для повного або вибіркового покриття.
Високий друк виносить деякі елементи візитки за межі поверхні для виділення тексту або зображення.
Вирубка утворює наскрізні отвори потрібної форми на поверхні візитної картки для створення різних ефектів.
Тиснення золотом надає статусності та престижності чорній візитці, а, отже, і її власнику.
Шовкографія – це трафаретний спосіб друку на візитних картках, який дозволяє створити стійкі яскраві та барвисті малюнки.
Багаторівневе тиснення підійде для елементів, розташованих на відстані один від одного, що надає рельєфності та ефектності зображення та тексту.
Термопідйом – постдрукарська обробка поверхні за допомогою спеціального порошку та нагрівання, внаслідок чого обране місце піднімається над поверхнею.
Конгрев надає зображення та текст обсягу, завдяки чому можна вигідно підкреслити, наприклад, центральні елементи на чорній візитці.
Позолочений зріз забезпечує візитним карткам дорогий зовнішній вигляд.
Сліпий конгрев дозволяє створити рельєфні елементи на темному тлі без виділення фарбою.
Друк на чорному оксамиті виглядає ексклюзивно, у тому числі й у комбінації з іншими технологіями друку.
Блинтове тиснення – це видавлювання зображення та тексту на різних рівнях, що дозволяє створити привабливий та незвичайний дизайн візитної картки.
Для чорної візитки важливий матеріал, що також використовується. Зверніть увагу не на крейдований папір, а на «touch cover». Цей варіант має прогумовану фактуру за рахунок напилення латексом. Таку картку приємно тримати у руках. А якість та елегантність візитки доповнюється довговічністю та зносостійкістю.
Велика кількість варіацій друку дозволяє вибрати ту технологію, яка підійде саме вам і яка допоможе створити візитку, здатну привернути увагу, зацікавити і виділитися серед конкурентів.
Для створення стильної чорної візитної картки потрібний серйозний та професійний підхід. Щоб ваша візитка грамотно доносила інформацію про вас та вашу компанію, привертала увагу потенційного клієнта чи партнера та викликала бажання продовжити спілкування, зверніться до студії WeLoveBrands.
Дизайнери створять продумане до дрібниць ексклюзивне оформлення візитної картки з урахуванням ваших побажань та відповідно до фірмового стилю компанії. Детальну інформацію про терміни, етапи та вартість роботи ви знайдете за цим посиланням. А щоб отримати консультацію та замовити дизайн чорної візитки, зателефонуйте нам, напишіть повідомлення в месенджерах або заповніть форму в розділі Контакти на сайті.