Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Чи знайомі ви з фразою "Зустрічають по одягу, а проводжають за розумом"? Виявляється, вона застосовна не лише до людини, а й до іміджу компанії. Багато замовників обирають виконавця саме з айдентики. Тож звертайте належну увагу на свій логотип. Адже буде прикро, якщо клієнт піде до конкурентів просто тому, що у них емблема краще виглядає.
Запорука стильного та привабливого логотипу – вдалий колір. До того ж підбирати його потрібно правильно, залежно від роду діяльності вашого підприємства. Сьогодні ми поговоримо про роль коричневого кольору в емблемах. Кому буде корисним коричневий колір? З яким тоном його краще поєднувати? І як правильно використати? Читайте далі і ви дізнаєтесь відповіді на ці запитання.
Коричневий пов'язаний із корою дерева, землею та родючістю. У багатьох людей він асоціюється зі стабільністю, відданістю та надійністю. Він випромінює спокій та здоров'я.
Коричневий – колір безпеки, комфорту та затишку. Він символізує тепле домівка і розслаблення. Ще в давні віки цей відтінок вважався багатим і почесним. Раніше його носили лише вищі стани.
Коричневий поєднує безліч кольорів: жовтий, червоний, зелений, помаранчевий, фіолетовий і сірий. В результаті виходить розкішний відтінок. Який зібрав у собі всі позитивні риси інших відтінків.
Цей колір розслаблює та знімає стрес. Викликає відчуття безпеки, заспокоює. Допомагає легше перенести фізичні та психологічні навантаження. Також він підвищує впевненість у собі.
Кожен відтінок коричневого впливає на людину. Дивлячись на світліші відтінки, виникає бажання розслабитися. Вони здатні утихомирювати і придушувати агресію. А яскраво-коричневі кольори, навпаки, спонукають бажання щось робить. У будь-якому випадку всі тони привертають до себе увагу.
Коричневий має широку відтінкову палітру. Може бути теплішим або холоднішим. Наприклад, коричневий, наближений до помаранчевого, називають бурим, а до червоного цегляним. Також є багато незвичайних назв. Ось, наприклад, "черево жирафа" - це коричневий із жовтим. Шамуа це коричневий, наближений до бежевого. Дуже гарна назва "колір паленої кави" - це темно-коричневий з чорним підтоном.
Втім, кожен відтінок має свою особливість. Якщо ми зараз почнемо перераховувати всі відтінки коричневого, це триватиме нескінченно. Так що ми зупинимося на базових.
Крем брюле По суті це світло-коричневий, змішаний з білим. Дуже схожий на колір кави з молоком. |
||
гіркий шоколад Просто карколомний відтінок! Витончений та елегантний. |
||
Бурий Усім нам відомий бурий ведмідь із дитячих казок. Уявіть його шерсть. Темно-коричневий. Ось і колір такий самий. |
||
Охра Цей колір нагадує гарячий пісок у пустелі. Суміш світло-коричневого та жовтого. |
||
Цегляний Як ми писали раніше, цей коричневий відтінок наближений до червоного. |
||
Каштановий Світло-коричневий із холодним підтоном. За кольором нагадує каштани. |
||
|
||
Кавовий Цей колір точнісінько повторює відтінок кавових зерен. Неймовірно глибокий і стильний. |
||
|
||
Бронзовий Бронзовий наближений більше до світло-жовтогарячого. Шикарний колір. |
||
|
||
Мідний Цей колір - своєрідна суміш бежевого, жовтого та коричневого. Виглядає круто |
Цей колір ніби створений для використання у бізнесі. Він не лише здатний заспокоїти. Він також може налаштувати людину на плідну співпрацю. А ще допомагає згладити незграбні моменти в колективах та надихає працівників на підкорення нових вершин. Більше того, він сприяє концентрації уваги, допомагає долати труднощі та приймати рішення.
Але коричневий також має свої недоліки. Надмірна його кількість може спровокувати депресію та стрес, скутість та нудьгу, розвиток невпевненості у собі. Також колір може стати ознакою небажання заводити нові знайомства.
У кожній країні коричневий має значення. Десь він асоціюється з жалобою, а десь із щастям. У будь-якому випадку, всі трактування цікаві та незвичайні. Ми зібрали найпоширеніші:
Північна Америка - стабільність та надійність
Європа — здоров'я та родючість
Латинська Америка - вважається негативним кольором
Єгипет - комфорт та затишок
Туреччина - колір землі
Азіатські країни — коричневий символізує жалобу. Хоча у Китайських гороскопах використовується для позначення землі
Східні країни мають негативне значення. Жалобний колір
У логотипах із коричневим потрібно бути обережнішими. Незважаючи на те, що в цьому кольорі прихована сила і дорожнеча, не кожен це зрозуміє. У деяких людей цей колір взагалі асоціюється з брудом. Також пам'ятайте, що занадто багато коричневого може спричинити стрес або спровокувати депресію. Хоча, загалом, коричневий чудово підійде як тон емблеми вашої компанії. Тому що він підійде багатьом сферам. Але все ж таки є ті галузі, де він виглядатиме особливо трендово і стильно. Ми підготували для вас список сфер бізнесу, яким цей колір підійде найбільше.
одяг
Коричневий – дуже стильний колір. Саме тому її так люблять творці брендів. Багато відомих марок одягу вибирають для своїх логотипів саме коричневий колір. А все тому, що він поєднує в собі ефектність та простоту. Також він підкреслить дорожнечу та винятковість вашого одягу. Одним словом, чудово підійде для дизайнерів.
автомобільні компанії
Сила і потужність, швидкість і впевненість – ті якості, які потрібно показати автомобільним компаніям. І коричневий колір із цим чудово впорається. Можна спробувати його як однотонний логотип або поєднати з ще якимось цікавим відтінком.
сільськогосподарські компанії
Ми писали раніше, що коричневий асоціюється у багатьох людей саме з родючістю та землею. Саме тому він підійде для емблем та іншої символіки сільськогосподарських компаній. Вирощуєте ви кукурудзу або робите сільгосптехніку – коричневий підійде будь-якому варіанту з цієї галузі.
кафе, ресторани
На логотипах будь-яких закладів колір виглядатиме просто чудово. Особливо хочемо зробити акцент на світліших відтінках. Наприклад, крем-брюле. Він викличе у потенційних відвідувачів спокій та умиротворення, приверне до візиту у ваш ресторан чи кафе.
електрична промисловість
Оскільки коричневий досить теплий і спокійний тон, він добре виглядатиме на логотипі підприємств зі сфери електрики. Як варіант, його можна поєднувати з теплішими кольорами, щоб викликати у клієнта максимум емоцій.
нерухомість
Для компаній з нерухомості коричневий особливо підійде. Адже це один із найзатишніших кольорів. А також він трохи приглушений, тому й не тисне на людину візуально. Налаштовує на розслаблення та спокій. Дає згадати відчуття теплого домашнього вогнища. Такі зазвичай відчувають будинки під пледом із кухлем гарячого чаю.
продукти
У продуктовій галузі цей колір буде дуже доречним. Особливо якщо ви підбираєте лого для шоколаду чи кави. Так як ці продукти коричневі власними силами, буде особливо здорово зробити логотипи їх кольору.
будівельні компанії
Стабільність, надійність та впевненість зазвичай характеризують коричневий колір. А ці характеристики часто приміряють на себе будівельні компанії. Так що якщо ви власник такої фірми і думаєте над кольором логотипу, спробуйте використовувати коричневий. Ви не тільки уявите себе на ринку як гідне підприємство, а й завоюєте повагу у клієнтів.
Існують галузі, в яких коричневий виглядатиме недоречно. Іноді він може відштовхнути клієнта від вашої компанії. Ми не радимо використовувати цей колір підприємствам, пов'язаним із романтикою та почуттями, сучасними технологіями, дитячими розвагами. Також не рекомендуємо застосовувати його фірмам із низькою ціновою політикою. Адже коричневий все-таки тон дорожнечі та аристократичного шику. його підприємствам з низькою ціновою політикою. Читайте далі і дізнаєтесь докладніше, кому краще не використати цей колір.
магазини техніки
Зазвичай для магазинів техніки краще підбирати яскравіші кольори, щоб вони привертали увагу. Використовуйте інші кольори для створення логотипу компанії. Ті, які символізують не витонченість та дорожнечу, а сучасність та технологічність. Так щоб охарактеризувати магазин техніки правильно.
доставка квітів
З квітами практично у всіх асоціюється романтика, закоханість чи навіть повага. Це щось просте, легке та ніжне. Для опису цих характеристик не підійде колір родючості та землі. Тому коричневий у цьому випадку вибирати не радимо.
фінансові компанії
Незважаючи на те, що коричневий колір символізує стабільність і надійність, він все ж таки не підійде для логотипів фінансової галузі. Він надто м'який і приглушений, недостатньо серйозний. Ні, ви, звичайно, можете спробувати його використовувати в подібній сфері. Але краще підібрати вдалий колір.
салон краси
Салони краси – це завжди трендовість, сучасність та стиль. Своїм логотипом ви повинні показати, що це просто "рай для дівчаток". А, згідно зі статистикою, багато жінок не люблять коричневого кольору. Тож подумайте над емблемою ще.
товари для дітей
Ні для кого не секрет, що дітей приваблюють яскраві кольори. Ви скільки завгодно можете переконувати малюків, що коричневий - тренд сезону і взагалі еталон стилю, але він все ж таки не приверне їх уваги. Це один з "дорослих" кольорів, досить серйозний. Тому він не викличе у них емоцій радості та веселощів.
медицина
Як не крути, але більшість темних кольорів на підсвідомому рівні асоціюються у нас із негативом. Логотипи медичних компаній повинні вселяти в нас абсолютний оптимізм та віру у добре. А темні відтінки надто серйозні для цього, і коричневий у тому числі.
компанії, що піклуються про чистоту
Сюди ми можемо віднести клінінг-компанії та хімчистки. Зазвичай люди асоціюють із чистотою білий та блакитний кольори. Але не коричневий. А все тому, що якщо неправильно застосувати його в логотипі, він нагадає бруд. Тому краще вибрати для позначення чистоти інший відтінок.
У деяких випадках однотонні логотипи можуть виглядати нудно. У таких випадках на допомогу приходять поєднання кольорів. Радимо вам розбавляти коричневий колір іншими яскравими відтінками та міксувати з цікавими тонами. Використовуйте різноманітні привабливі комбінації. Правда дуже важливо підібрати таке поєднання, яке буде приємне для ока. Щоб залучати нових клієнтів. Адже невдалий тандем зіпсує весь логотип та відштовхне потенційного покупця. Кольори повинні ідеально виглядати разом, щоб ні до чого було причепитися. А ще маємо доповнювати один одного. Нижче наведені найвиграшніші комбінації:
Коричневий та білий | ||
Поєднання коричневого з білим - нев'януча класика. Коричневий колір відмінно вирізняється. Цей мікс завжди актуальний. | ||
Коричневий та яскраво-блакитний | ||
На тлі коричневого кольору яскраво-блакитний починає розкриватися з нових боків. Це саме те поєднання, яке приверне увагу ваших клієнтів. Воно просто супер, що тут казати. | ||
Коричневий та бежевий | ||
Можна сказати, що ці кольори одного поля ягоди. Вони відносяться до теплих відтінків, обидва ніжні та злегка приглушені. Вдале поєднання. Виглядає просто, але зі смаком. | ||
Світло-коричневий та синій | ||
Темний і світлий тони виглядають разом приголомшливо, що вже казати. Світло-коричневий, який відноситься до теплих відтінків, і холодний синій відмінно доповнюють один одного. Забарвивши свій логотип у такі кольори, ви точно виділите свою компанію | ||
Світло-коричневий та пурпуровий | ||
Виглядає оригінально. Завдяки світлому відтінку, пурпуровий відіграє у цій комбінації по-новому. Виглядає стильно і сучасно. | ||
Темно-коричневий та лимонно-жовтий | ||
У цьому поєднанні більше йде гра на розмаїттях. Тандем світлого лимонного кольору та темного коричневого можна порівняти з лимонним тортом у шоколадній глазурі. Такий самий вдалий і красивий. | ||
Рудо-коричневий і рожевий | ||
Досить незвичайна комбінація. Відтінок коричневого, наближений до помаранчевого та яскравий рожевий створюють неповторний дует. Дуже круто. | ||
Світло-коричневий та кремово-білий | ||
Дуже ніжне та легке поєднання. На нього приємно дивитись. Зрозуміло, воно не має яскравого вигляду. Але завдяки тому, що вони злегка перегукуються між собою, разом виглядають просто надзвичайно. | ||
Рудо-коричневий і темно-коричневий | ||
Ці два відтінки коричневого виглядають разом дуже вдало. Завдяки приглушеності обох тонів, цей тандем не виглядає зухвало. Скромно та зі смаком. |
Коричневий колір має широку палітру. Він має багато варіацій. Причому кожна з них є неповторною і чимось відрізняється від іншої. Кожен відтінок здатний викликати певну емоцію, радість чи надія. А може взагалі породити огиду. Тож відтінок підбирати потрібно правильно. Тому що тільки за гідного тону ви зможете створити неповторний візуал. Непривабливі кольори можуть зіграти з логотипом злий жарт. І як результат — завдати шкоди іміджу вашої компанії.
Безперечно, емблеми коричневих відтінків викликають захоплення у покупців. Залучать нових клієнтів. Але тільки якщо ви підберете трендові тони. Давайте розберемося, які з них, напевно, сподобаються вашому клієнту. А точніше, покажемо найактуальніші та стильні варіації коричневого.
кавовий
Побачивши цей колір так і хочеться випити чашку кави. Подивившись на нього, вам одразу згадається легкий кавовий аромат. Відтінок дуже глибокий та красивий.
цегляний
Цей коричневий відтінок має червоний підтон. Він вважається холодним. Виглядає виграшно в будь-яких комбінаціях.
крем брюле
Дуже ніжний та повітряний відтінок. Зовсім як десерт, на честь якого було названо цей колір.
шоколадний
Виглядає дорого та вишукано. Насичений та благородний відтінок. Відразу викликає на душі відчуття тепла домівки.
теракотовий
Ви знайомі з поняттям “холодна краса”? Так ось цим відтінком можна повністю охарактеризувати його. Теракотовий колір - дуже красивий, відноситься до холодних
бістр
Досить незвичайна назва для відтінку. Він є одним з найтемніших на палітрі коричневого. Цим і вирізняється серед інших тонів.
сепія
Дуже теплий та красивий відтінок коричневого. У ньому присутні нотки оранжевого та жовтого. Виразний та стильний колір.
Але дуже важливо пам'ятати, що найменша помилка у виборі відтінку може зіпсувати все лого. Підбирайте його, спираючись не лише на особисті уподобання, а й на смаки вашої цільової аудиторії. Тож якщо ви не впевнені у своїх здібностях та знаннях у сфері колористики, радимо звернутися до професіоналів. Адже саме вони підберуть правильний колір, орієнтуючись на ЦА. Причому треба знайти справжніх фахівців. Таких як дизайнери студії WeLoveBrands. Ви тільки подивіться, які чудові логотипи коричневого кольору вони вже створили для інших компаній:
Замовте створення логотипу у нас, у WeLoveBrands, і будьте на 99% впевнені, що вашим клієнтам сподобається логотип. Адже ми вкладаємо частинку душі в кожну зі своїх робіт . Саме тому наші творіння виглядають живими. Цим вони від робіт конкурентів. Впевненість і стабільність чи умиротворення та спокій — вирішувати вже вам! А ми намагатимемося презентувати це в кращому вигляді.
Впевнені, ви знаєте, що дуже важливо довірити втілення своїх ідей профі. Тому ретельно підбирайте дизайнера, та й починайте вже думати, які кольори будуть на вашому лого:)