Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Фірмовий стиль готелю – це основа спілкування з клієнтами та частина іміджу. Важливим є не тільки комфорт відвідувачів, а й особлива атмосфера, що виділяє готель серед багатьох інших. Щоб зробити готель незабутнім та затишним, слід добре продумати всі деталі. Використання того чи іншого архітектурного спрямування в оформленні приміщення буде «розмитим» без фірмового стилю. До того ж його наявність гарантує високу якість послуг, оскільки визначає статус компанії.
Підвищує впізнаваність бренду та виділяє готель серед конкурентів. |
|
Збільшує естетичну цінність бренду. |
|
Зменшує витрати реклами з допомогою системи візуальної ідентифікації. |
|
Збільшує лояльність постояльців та зміцнює імідж готелю. |
|
Формує групу постійних клієнтів . |
Бронювання номера в готелі відбувається наосліп: як правило, клієнт не може оцінити якість обслуговування і не бачить саму кімнату до приїзду. Все, від чого він відштовхується при виборі готелю – це реклама, спосіб подачі інформації та відгуки інших клієнтів.
Необхідно довести споживачеві, що дані про готель відповідали дійсності. Для цього створюють гарний сайт, презентації, відеоролики та віртуальні тури. Важливо, щоб кожна деталь відповідала концепції.
Логотип, кольорова гама, оформлення залів та кімнат, рекламна продукція повинні ненав'язливо підводити потенційного клієнта до замовлення. Елементи фірмового стилю відображають цінності компанії, підвищують довіру та формують позитивне до неї ставлення.
логотип ; |
|
слоган; |
|
інтер'єр; |
|
уніформа персоналу; |
|
дизайн реклами та упаковок (засоби для догляду, їжа та ін.); |
|
сувенірна продукція та документи; |
|
фірмові шрифти; |
|
сайт ; |
|
кольори та їх поєднання; |
|
обслуговування концепції. |
Фірмовий стиль має спрацювати для тих постояльців, на яких орієнтований готель (туристи, знаменитості, бізнесмени тощо). Тому при розробці стилю слід відштовхуватися від напряму готелю та цільової аудиторії.
На створення фірмового стилю впливають також категорія готелю (кількість зірок) і те, чи є готель єдиним у своєму роді або йдеться про мережу готелів.
Для мережевих готелів фірмовий стиль особливо важливий, оскільки гарантує впізнаваність бренду та підвищує лояльність клієнтів.
Щоб компоненти фірмового стилю правильно використовувалися, слід створити брендбук. Це свого роду інструкція з описом концепції розробки, цільової аудиторії та вимог щодо застосування всіх елементів. На основі брендбука створюється будь-яка продукція готелю (від буклетів та меню до вивісок та уніформи).
шаблони рекламної продукції; |
|
правила використання шрифтів та кольорів; |
|
опис легенди та ідеї бренду; |
|
варіанти використання логотипу у різних видах продукції; |
|
оформлення інтер'єру та екстер'єру. |
Фірмовий стиль поєднує всі деталі (дизайн приміщень, фірмові бланки, буклети, вивіски та рекламну продукцію). Така єдність сприятиме розкрутці готелю та збільшенню потоку лояльних клієнтів.
Замовити розробку всіх елементів можна у студії WeLoveBrands. Заповніть форму на сайті або зателефонуйте – і отримайте фірмовий стиль , який викликатиме позитивні емоції та потрібні вам асоціації.