→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Створення фірмового стилю та брендування аптек

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Створення фірмового стилю та брендування аптек

Ринок фармацевтичних послуг розвивається швидкими темпами – постійно з'являються нові аптеки та розширюються вже існуючі мережі. З цієї причини виділитися із загальної маси стає все складніше. Щоб привернути увагу споживачів та викликати довіру, аптекам потрібен індивідуальний та яскравий образ. Створити бездоганний імідж компанії допоможе фірмовий стиль. Завдяки елементам корпоративного стилю клієнти краще орієнтуються у потоці інформації та роблять вибір на вашу користь.

 

Фірмовий стиль аптеки: що це?

Фірмовий стиль – це маркетинговий інструмент, який дозволяє аптеці зайняти стійкі позиції на ринку та збільшити продажі.

Добре опрацьовані деталі сприятимуть задоволенню потреб клієнтів. Споживач відчує, що про нього піклуються, тож вибере вас.

Фірмовий стиль – це комплекс елементів, на які споживачі звертають увагу та які впливають на купівельну поведінку.

Складові корпоративного стилю аптеки:

логотип ;

назва та слоган;

фірмові кольори;

набір шрифтів;

дизайн рекламної продукції та документації;

інтер'єр та екстер'єр;

дизайн одягу працівників аптеки;

сайт ;

автотранспорт.

Коли ми говоримо про аптеку, то зазвичай представляємо зображення серця, таблеток, знака плюс, змії та чаші. Що стосується кольору, на думку відразу ж приходять білий, зелений і червоний відтінки.

Все це – набір образів і кліше, з якими у людей асоціюються аптеки.

Щоб виділитися серед маси схожих точок продажу медикаментів, необхідно створити унікальний фірмовий стиль, використовувати нестандартні образи та оригінальні підходи.

Особливості розробки фірмового стилю:

Деякі аптеки беруть за основу стиль XVIII-XIX ст., створюючи аптеку під старовину. Таке оформлення створює відчуття натуральності.

Якщо створити нестандартний інтер'єр, оформити внутрішній простір, вітрину та вивіску в єдиному стилі, аптека викликатиме довіру та привертатиме увагу.

Якщо в аптеці не лише продають, а й виробляють ліки, слід розробити дизайн упаковки. Це буде чудовий рекламний хід.

Для залучення клієнтів запроваджують програми лояльності, проводять в аптеках консультації лікарів, надають можливість безкоштовно виміряти тиск та зважитись.

Як вибрати колір при брендингу аптеки: 6 рекомендацій

Для ідентифікації аптеки можна використовувати незвичайні кольори, поєднання яскравих тонів або чорно-білу гаму.

При розробці фірмового стилю аптеки рекомендується уникати яскравих, темних та холодних відтінків.

Поєднання жовтого та червоного тонів є нетиповим для фармацевтичних компаній, але стимулює зробити покупку.

Комбінація червоного та синього посилює напругу та асоціюється з екстреними службами (наприклад, швидкою допомогою), тому деякі аптеки обирають ці кольори.

Зелений тон вибирають найчастіше, оскільки він заспокоює та охолоджує. Також, відтінок говорить про натуральність та надійність. Це оптимальне рішення кольору для аптек.

Блакитний колір - відмінний вибір для компаній, які бажають зайняти лідируючі позиції на ринку. Цей відтінок відображає спокій та впевненість.

Брендинг аптеки – удосконалюйтесь та покращуйте

Ліки та медпрепарати – це те, що при необхідності купують усі люди, незалежно від статі, віку та статусу. Щоб споживач прийшов саме до вас, необхідно подбати про нього та його бажання.

Брендинг - це вдосконалення роботи компанії, формування бездоганної репутації та попиту на товари. Якщо споживачеві сподобається бренд, він буде готовий заплатити за продукцію більше. Тому і необхідний фірмовий стиль та брендинг аптеки.

Необхідно не лише розробити елементи фірмового стилю, а й створити брендбук.

Що має бути у брендбуку аптечної мережі?

особливості використання логотипу, колірної гами та шрифтів;

опис концепції бренду;

напрямок розвитку компанії;

цінності та філософія бренду;

особливості дизайну інтер'єру та уніформи та ін.

Фірмовий стиль і брендинг разом з високою якістю обслуговування, ввічливими співробітниками та цікавими «фішками» допоможуть досягти успіху та збільшити дохід. Щоб замовити розробку всіх елементів фірмового стилю, звертайтесь до студії WeLoveBrands. Заповніть форму на сайті та отримайте консультацію вже сьогодні!

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5