→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Чорний колір у логотипах. Поєднання чорного і білого: заїжджено чи стильно?

110

Оцінили: 25

Зміст:
Розмір шрифту:

Чорний колір у логотипах. Поєднання чорного і білого: заїжджено чи стильно?

Логотип відіграє важливу роль у створенні іміджу компанії. Можна порівняти його з цукерковою обгорткою. Адже ми вибираємо цукерку саме по ній? Ось і клієнт керується тим самим принципом під час виборів виконавця. Тому дуже важливо пам'ятати, що логотип — це практично обличчя компанії. Тож до його створення треба підходити з усією відповідальністю.

 

Сподіваємося, ми достатньо переконали вас у важливості логотипу? Але який колір підібрати для нього? Колір є чи не вирішальним чинником, оскільки він надає психологічний вплив на людину. Тож почати варто з вивчення впливу відтінків на людей. А ми вам допоможемо. Сьогодні ми розповімо про чорний колір.

Чорний виглядає стильно та сучасно в будь-якому логотипі. Він символізує силу та впевненість. Це колір влади. Його велич чудово підкреслює білий. Це поєднання завжди актуальне. Тож можна назвати його класикою. А класика ніколи не вийде із моди.

Небагато про сприйняття кольору людьми

Чорний - колір стриманості та прихованої сили. Колір успішних та серйозних людей. Він завжди виглядає дорого та розкішно. У багатьох людей він асоціюється з авторитетністю, розумом та витонченістю.

По суті, чорний не є кольором, лише показує повну його відсутність. Саме тому багато хто, дивлячись на нього, позбавляється поганих думок і очищає розум. Він звільняє від забобонів, нав'язливих думок і взагалі дає мозку відпочити.

На жаль, у багатьох особистостей колір сажі викликає негативні емоції. З давніх часів, залишилася звичка вважати чорний символом жалоби та жалоби. Також він може розшифровуватися як морок, безвихідь та порожнеча. Хоча, дивлячись на нього, хочеться міркувати і філософствувати. До речі, часто психологи пов'язують чорний із авторитарністю та безкомпромісністю. Також чорний сприймається як колір таємниці, загадки, чогось невивченого.

Але через те, що цей колір часом розшифровують негативно, його часто застосовують у чистому вигляді. Найпопулярніше поєднання – чорний з білим. Така собі гра на розмаїттях.

Чорний та білий асоціюють з балансом. Скажімо, об'єднання світла та темряви. У східній філософії їхнє поєднання означає єдність протилежностей — Інь та Ян. Взагалі, чорно-білий тандем часто пов'язують із максималізмом та спрощеним баченням.

Чорний має багату палітру відтінків. Якщо почати перераховувати все, це може затягнутися надовго. Тому ми розповімо вам про найпопулярніші тони.

  Графітовий чорний
Цей відтінок дуже глибокий та красивий. Він наштовхне на негативні думки. Дуже стильний та сучасний.
     
  Вугільний
Дуже схожий на чистий чорний, але м'якший. Він трохи приглушений, хоча залишається яскравим.
     
  Обсидіановий
Чи бачили хоч раз камінь обсидіан? Він неймовірно прекрасний. А тепер уявіть такий самий колір.
     
  Смоляний
Досить цікавий відтінок. Його хочеться розглядати та милуватися ним. Має сірий підтон.
     
  Онікс
Цей тон чорного має на увазі витонченість і естетику. Він як ніякий інший виглядає розкішно, дорого та ефектно.
     
  Синьо-чорний
Найбільш холодний відтінок з усіх перерахованих вище. У ньому присутні нотки синяви та сірості. Проте виглядає круто.
     
  Чорний бурштин
Відтінок досить глибокий. Дуже стильний та лаконічний. Щоб уявити його ще краще, згадайте, як виглядає чорний камінь бурштину.

 

Кожен відтінок чорного хочеться вдивлятися. Вони всі надзвичайно загадкові, витончені та таємничі. Ну і, безперечно, всі вони чудово поєднуються з білим.

Чорний у бізнесі

Чорний особливо цінується у бізнес-сфері. Адже саме він налаштовує на серйозний лад. Дуже привабливий і вишуканий. Це улюблений колір багатьох успішних бізнесменів.

Особливо добре чорний допоможе, якщо ваш бізнес пов'язаний з дорогими товарами. Він чудово підкреслює статус речі, роблячи її "лакшері". Більше того, він справляє круте враження.

Щоправда, краще його використовувати в поєднанні з іншим кольором. Надмірна кількість чорного може створити відчуття замкнутості та відсутності повітря. Особливо якщо їм будуть пофарбовані стіни. Також він може гнітити. Примушує "копатися в собі".

Але повторимося, якщо розбавити його світлими відтінками, то він виявить лише свої найкращі сторони. Тому не радимо робити чорний домінуючим. Краще додати його як пару завершальних штрихів.

Значення кольору у різних країнах

У різних культурах чорний має значення. Ми зібрали для вас найпоширеніші з них:

  • Західні країни – колір тривоги. Несе драматичний, містичний, сексуальний та витончений підтекст. Уособлює зло, руйнування та смерть.

  • Китай – колір, який носять хлопчики. Підкреслює статус і стиль, виражається в авторитеті та елегантності.

  • Індія - відновник балансу та здоров'я. Колір уособлює любов, щасливий шлюб, добробут, сімейне щастя та спокій.

  • Таїланд - колір невдач

  • Арабські країни вважають чорний дуже важливим кольором. Вони кажуть, що значну частину життя людина проводить у темряві ночі під її чорним покривалом.

  • Європа та Америка – колір жалоби. Символізує зло, скорботу, біди, руйнування та смерть.

В яких сферах буде застосовано чорний колір

Найчастіше чорний використовують компанії, які більше націлені на класичну вишуканість та розкіш. Якщо ви хочете підкреслити дорожнечу вашої продукції, можете сміливо використати його.

Чорний - колір вічності, шику, величі та цінності. Він легко наголошує на престижність і недоступність товару. Та й головне, він виглядає більш стильно. Хочеться відзначити дует чорного та білого. Білий підкреслить всі переваги вугільного кольору. Цей тандем встиг стати нев'янучою класикою. Виберете чорний з білим — однозначно не помилитеся.

По суті, чорний і чорно-білий підходять усім сферам бізнесу, але є й ті, в яких їхні відтінки виглядатимуть особливо органічно.

Косметика - краса, стиль

Бьюті-індустрія - це та галузь, яка не зазнає несмаку. Тут все має бути стильно та зі смаком. Тому до вибору кольору компанії косметики потрібно відповідально. Чорний, а особливо у поєднанні з білим, чудово підійдуть щоб показати, що ви займаєте на б'юті-ринку не останнє місце.

 

Елітний алкоголь - дорожнеча, якість

Як ще підкреслити дорожнечу алкоголю, крім використання чорного і чорно-білого тонів? Цей колір ідеально вписується в концепт дорого, красиво. Більше того, ви відзначите його гідну якість. Втім, якщо хочете, щоб вашу продукцію гідно оцінили, додайте чорний і білий кольори в логотип.

 

Одяг та взуття - ексклюзив

У сфері фешн логотип грає чи не найголовнішу роль. Мода не вибачає помилок. Тому, щоб ваш бренд усі впізнавали, створіть йому стильний лого. У фешн індустрії особливо популярні чорно-білі та чорні емблеми. Особливо якщо це одяг класу люкс.

 

IT-технології - сучасність

Розробники різних програм, соцмереж та месенджерів особливо люблять використовувати для своїх лого чорний колір. Він наголошує на сучасності програм. Запевняє як. І погодьтеся, виглядає надзвичайно.

 

Автомобілі - якість та статусність

Дуже часто ми можемо помітити чорні та чорно-білі логотипи автомобільних компаній. Причому в більшості випадків ці відтінки віддають перевагу авто класу люкс. Чорний колір чудово наголошує на статусності автомобілів. Натякає на високу якість. І показує серйозність та успішність середньостатистичного власника такої машини.

 

Фінанси — надійність та впевненість

Чорний колір у логотипах фінансових компаній буквально кричить: "Довіряйте нам!". Він запевняє у надійності та статусності компанії. Натякає на добробут та якість наданих ними послуг. До речі, поєднання чорного з білим у цій сфері вказує на те, що корпорація серйозна і не варто боятися за свої кошти.

 

Техніка - якість та трендовість

Чорно-білі логотипи будуть виглядати у сфері гаджетів особливо круто. Адже саме ці кольори свідчать, що підхід у компанії сучасний. І ви не пошкодуєте, що купили їхній гаджет.

 

Сільське господарство - на довгі роки

Дуже до речі чорний припаде у сільськогосподарській галузі. Особливо, якщо ви займаєтеся сільгосптехнікою. У цьому випадку колір покаже, що ваша компанія серйозно та відповідально ставиться до своєї роботи. І те, що куплена у вас техніка, працюватиме роками.

 

Якому бізнесу не підходять логотипи чорного кольору

Як не дивно, існують сфери бізнесу, в яких краще не світити чорним. Позиціонуєте себе як компанія, яка забезпечує людей веселощами, радістю та щастям? Може ви хочете асоціюватись у споживача з чимось яскравим? Тоді цей відтінок точно не для вас. До речі, яка у вас цінова політика? Якщо ви продаєте продукцію та послуги низької цінової категорії, не радимо використовувати вугільні відтінки. Адже саме вони і показують дорожнечу товарів.

  • медицина

Медицина продовжує життя. А у багатьох країнах чорний вважається жалобним кольором. Тому буде дуже дивно, якщо ви пофарбуєте логотип, наприклад, для клініки кольором, який у багатьох країнах вважається кольором смерті.

  • товари для дітей

Діти люблять яскраві та красиві кольори. Вони не зрозуміють, якщо ви зробите логотип для магазинів іграшок чорно-білим. Тож краще утримайтеся від такого вибору.

  • продукти харчування

Логотипи для ласощів повинні бути яскравими, в ідеалі з червоним та іншими “апетитними” кольорами. Емблема має розпалювати бажання поїсти. А чорний чи чорно-білий лого навпаки пригнічує апетит.

  • авіакомпанії

Авіакомпанії передусім позиціонують себе як безпечний спосіб пересування. Тож колір жалоби тут буде зовсім не доречний.

  • розваги

Розвага у всіх людей асоціюється із веселощами та щастям. А це означає, лише яскраві та помітні кольори. Ви ж не хочете, щоб клієнт занудьгував від одного погляду на ваш логотип?

 

Яким кольором найкраще розбавити чорний колір у логотипі

Дуже важливо підібрати правильний кольоровий "напарник" для чорних відтінків логотипу . Адже однотонний логотип може здатися нудним або навіть депресивним. Використання чорного з іншим яскравим кольором виглядає унікально та витончено. Саме тому слід розбавляти його та іншими відтінками. Але найголовніше – робити це правильно. Якщо ви підберете неправильний відтінок, можна відразу забути про успішний бізнес. Так що кольори повинні ідеально поєднуватися та доповнювати один одного. Нижче наведені найвиграшніші комбінації:

  Чорний і білий
Ми не втомимося оспівувати це поєднання кольорів. Воно універсальне, а головне ніколи не застаріє. Неймовірно стильно та ефектно.
     
  Чорний та червоний
Сильний та тривожний тандем. Вони підкреслюють переваги один одного. Червоний, на тлі чорного, виглядає яскравим, ніби висвітлює темряву смолоскип. У багатьох це поєднання асоціюється із пристрастю та елегантністю.
     
  Чорний та рожевий
Виглядає дуже незвично і сміливо, але ефектно. Рожевий починає грати по-новому на тлі розкішного чорного.
     
  Чорний та холодний зелений
Холодні відтінки зеленого створюють яскравий контраст із чорним кольором. Виглядає оригінально і неймовірно красиво. Нагадує мерехтіння. Холодний зелений стає соковитішим.
     
  Чорний та сірий
Поєднання не дуже яскраве. Натомість виглядає суворим та серйозним. Здорово підійде любителям порядку та мінімалізму.
     
  Чорний та золотий
Ці кольори разом утворюють шикарний дует. Він виглядає дорого та супер стильно. Це поєднання завжди шикарне і богемне. А головне – атмосферно.


Актуальні відтінки

Чорний має безліч відтінків. Вони можуть бути дуже привабливими, а можуть взагалі викликати огиду. За допомогою правильних тонів ви створите привабливий незабутній візуал. Правда, використовуйте їх з розумом і не переборщуйте.

Безперечно, чорні та чорно-білі логотипи викличуть у покупців естетичне задоволення. Але тільки якщо ви підберете правильні відтінки чорного. Давайте розберемося, які їх сподобаються вашому клієнту. А точніше, покажемо найактуальніші та стильніші.

вугільно-чорний графітовий антрацитовий
     
колір воронова крила чорноплідна горобина чорний



Але пам'ятайте, що найменша помилка у виборі відтінку може зіпсувати весь логотип. Тому радимо довіритись професіоналам. Адже саме вони підберуть правильний відтінок чорного, орієнтуючись на переваги вашої цільової аудиторії. Причому треба знайти справжніх фахівців. Таких, як дизайнери студії WeLoveBrands . Ви тільки подивіться, які карколомні логотипи чорного кольору вони вже створили для інших компаній:

Впевнені, що такі лого дуже важко не захотіти. Адже ми, WeLoveBrands, буквально вкладаємо душу у свої роботи . І саме завдяки цьому вони відрізняються від робіт інших компаній. Стриманість і скромність чи сила та впевненість – вирішувати вже вам! А ми намагатимемося презентувати це в кращому вигляді. Пам'ятайте, що важливо довірити втілення своїх ідей профі. Тому ретельно підбирайте дизайнера, та й починайте вже думати, які кольори будуть на вашій емблемі:)

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 25

Середня оцінка 4.4 / 5