Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Якщо хочете створити логотип, який запам'ятається вашим клієнтам та виділить вас серед інших компаній, ось вам 25 крутих порад.
|
# 1 Формуйте точні вимогиВи маєте розуміти ринок, аналізувати конкурентів. Чим більше розкажите про бренд і цінності виконавцю, тим крутішим буде логотип. Факти – основа всього. |
|
|
# 2 Типографічні витратиЗакладайте до бюджету гроші на друк. Пам'ятайте, що кольоровий друк буде дорожчим, а чорно-білий - не завжди вигідним для бізнесу, оскільки найчастіше виглядає непрезентабельно. |
|
|
# 3 Розраховуйте часЯкщо ви, наприклад, хочете отримати логотип до 25 березня, то враховуйте, що після його розробки ще мінімум тиждень піде на узгодження деталей, правок та виправлень. |
|
|
# 4 Не кожному логотипу потрібна маркаДля початку визначтеся, для чого вам потрібен логотип: щоб виділитись серед інших або вийти на новий ринок. Далі ви зрозумієте, чи потрібно витрачати гроші на реєстрацію торгової марки чи ні. |
|
|
# 5 Сила однієї деталіЩоб створити сильний логотип, наполягайте на використанні центрального елемента. Одного. Не двох чи трьох, а лише одного. Якщо ваш дизайнер сипле ідеями та створює замість логотипу мальовниче полотно, відмовляйтеся та вимагайте центрального елемента. Ваші клієнти скажуть вам спасибі. |
|
|
# 6 Не женіть дизайнера з начеркамиЯкщо дизайнер не дійшов до ноутбука, а приніс вам ескізи на листах А4 – не поспішайте гнати його кудись подалі. Коли ми працюємо руками, використовуються сфери мозку, які відповідають за творчість. Завжди можливо, що у ескізах ви знайдете потрібну ідею. |
|
|
# 7 Не слідуйте модіЯкщо ваші конкуренти роблять витончені логотипи з трояндами, то зламайте систему та попросіть дизайнера створити великоваговий вольовий логотип. Пам'ятайте, що відстежувати тренди потрібно, а ось сліпо слідувати моді – не обов'язково. |
|
|
# 8 Скажіть ні фотошопуЛоготип - векторне зображення, що складається із примітивних фігур. Тому використовувати Photoshop для розробки логотипу неправильно, оскільки він призначений для роботи з растровими зображеннями, які складаються з окремих пікселів. Найкраще використовувати Adobe іllustrator. Пам'ятайте про це і дизайнер вас не обдурить. |
|
|
# 9 Не працюйте у кольоріКольори – це додатковий елемент фірмового стилю. Спочатку хай дизайнер принесе вам чорно-білий логотип. Так ви зможете оцінити його, не відволікаючись на колірну гаму. |
|
|
# 10 Враховуйте специфіку вашого продуктуА ще краще пам'ятаєте про цільову аудиторію. Якщо ви серйозна юридична фірма, навіть найстильніший логотип може зіпсувати враження про вас, якщо він виконаний в кислотних кольорах. |
|
|
# 11 Логотип має бути зрозумілимЩе раз згадуємо принцип одного елемента і пам'ятаємо, що якщо споживачеві незрозуміло, що зображено на логотипі - він пройде повз і не зацікавиться вашим брендом. |
|
|
# 12 Будьте послідовніОкрім логотипу, попросіть у вашого дизайнера брендбук. Він допоможе вашим співробітникам працювати із фірмовим стилем. |
|
|
# 13 Підбирайте шрифт під маркуЗгадуємо про специфіку товару і пам'ятаємо, що ігровому логотипу підійде кумедний шрифт, і навпаки серйозному логотипу потрібен стриманий шрифт |
|
|
# 14 Одноколірний логотипНавіть якщо ви визначилися з фірмовими кольорами, попросіть дизайнера зробити одноколірну версію. Це гарантія на майбутнє. У разі чого – логотип завжди можна буде пофарбувати в інші кольори. |
|
|
# 15 Враховуйте контрастиВибирайте та затверджуйте такі кольори, які поєднуються між собою. |
|
|
# 16 Головне - впізнаваність!Віддавайте перевагу простим логотипам, які легко впізнати на вулиці, у переході чи на плакаті поряд з іншими брендами. |
|
|
# 17 Спробуйте різні розміриПростежте за тим, щоб ваш логотип добре виглядав як на величезному банері, так і маленькій візитівці. Для цього попросіть дизайнера обов'язково скинути вам логотип у кількох розмірах, роздрукуйте та перевірте його читальність. |
|
|
# 18 Зробіть негативСпробуйте подивитися, як виглядатиме логотип на темному тлі. Це також врятує вас, якщо потрібно буде помістити логотип на інші інформаційні продукти, крім безпосередньо ваших. |
|
|
# 19 Переверніть логотип догори ногамиВаш логотип повинен добре виглядати з усіх боків – навіть догори ногами. Тому враховуйте і цей момент також. |
|
|
# 20 Враховуйте, що ваш логотип може стати торговою маркоюТому освіжіть у пам'яті деякі юридичні нюанси щодо цього процесу. |
|
|
# 21 Хорошому логотипу - гарний папірЗаздалегідь перевірте, як виглядатиме ваш логотип на друкованій продукції. |
|
|
# 22 Не бійтеся помилокЯкщо з першого разу дизайнер не приносить вам крутий логотип, не засмучуйтесь. Робіть зауваження та працюйте у звичному темпі. |
|
|
# 23 Можна не бити в лобПам'ятайте, що логотип не обов'язково повинен бити в лоб і подробиці розповідати, чим займається компанія. Наприклад, Джон Ворнок назвав компанію Adobe на честь річки Adobe Creek, яка текла за його домом. |
|
|
# 24 Логотип – це ще не брендНе можна очікувати, що логотип напише за вас історію бренду, визначає позиціонування та цінності марки. |
|
|
# 25 Спілкуйтеся з дизайнеромЯкщо вам не подобається логотип, висловлюйте свої зауваження конструктивно, чітко та обґрунтовано. Це допоможе уникнути недомовок та прискорить процес роботи. |
|
|
# 26 Не працюйте з мудакамиМи не працюємо з мудаками і вам не радимо. Якщо ви клієнт і вам потрібен логотип, підходьте до вибору дизайнера свідомо. Не переплачуйте, але й не сплачуйте копійки. Хороший дизайнер - дизайнер, що поважає себе і свою роботу. Якщо ви дизайнер, поводьтеся професійно, не демпінгуйте та робіть роботу якісно. |
***
Сподіваємося, ці поради допоможуть вам створити логотип , який буде не тільки впізнаваним, а й відобразить цінності та ідею вашого бренду, компанії чи фірми.