→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

25 порад зі створення логотипу

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

25 порад зі створення логотипу

Якщо хочете створити логотип, який запам'ятається вашим клієнтам та виділить вас серед інших компаній, ось вам 25 крутих порад.

 

 

 

 

# 1 Формуйте точні вимоги

Ви маєте розуміти ринок, аналізувати конкурентів. Чим більше розкажите про бренд і цінності виконавцю, тим крутішим буде логотип. Факти – основа всього.

 

 

 

# 2 Типографічні витрати

Закладайте до бюджету гроші на друк. Пам'ятайте, що кольоровий друк буде дорожчим, а чорно-білий - не завжди вигідним для бізнесу, оскільки найчастіше виглядає непрезентабельно.

 

 

 

# 3 Розраховуйте час

Якщо ви, наприклад, хочете отримати логотип до 25 березня, то враховуйте, що після його розробки ще мінімум тиждень піде на узгодження деталей, правок та виправлень.

 

 

 

# 4 Не кожному логотипу потрібна марка

Для початку визначтеся, для чого вам потрібен логотип: щоб виділитись серед інших або вийти на новий ринок. Далі ви зрозумієте, чи потрібно витрачати гроші на реєстрацію торгової марки чи ні.

 

 

 

# 5 Сила однієї деталі

Щоб створити сильний логотип, наполягайте на використанні центрального елемента. Одного. Не двох чи трьох, а лише одного. Якщо ваш дизайнер сипле ідеями та створює замість логотипу мальовниче полотно, відмовляйтеся та вимагайте центрального елемента. Ваші клієнти скажуть вам спасибі.

 

 

 

# 6 Не женіть дизайнера з начерками

Якщо дизайнер не дійшов до ноутбука, а приніс вам ескізи на листах А4 – не поспішайте гнати його кудись подалі. Коли ми працюємо руками, використовуються сфери мозку, які відповідають за творчість. Завжди можливо, що у ескізах ви знайдете потрібну ідею.

 

 

 

# 7 Не слідуйте моді

Якщо ваші конкуренти роблять витончені логотипи з трояндами, то зламайте систему та попросіть дизайнера створити великоваговий вольовий логотип. Пам'ятайте, що відстежувати тренди потрібно, а ось сліпо слідувати моді – не обов'язково.

 

 

 

# 8 Скажіть ні фотошопу

Логотип - векторне зображення, що складається із примітивних фігур. Тому використовувати Photoshop для розробки логотипу неправильно, оскільки він призначений для роботи з растровими зображеннями, які складаються з окремих пікселів. Найкраще використовувати Adobe іllustrator. Пам'ятайте про це і дизайнер вас не обдурить.

 

 

# 9 Не працюйте у кольорі

Кольори – це додатковий елемент фірмового стилю. Спочатку хай дизайнер принесе вам чорно-білий логотип. Так ви зможете оцінити його, не відволікаючись на колірну гаму.

 

 

 

# 10 Враховуйте специфіку вашого продукту

А ще краще пам'ятаєте про цільову аудиторію. Якщо ви серйозна юридична фірма, навіть найстильніший логотип може зіпсувати враження про вас, якщо він виконаний в кислотних кольорах.

 

 

 

# 11 Логотип має бути зрозумілим

Ще раз згадуємо принцип одного елемента і пам'ятаємо, що якщо споживачеві незрозуміло, що зображено на логотипі - він пройде повз і не зацікавиться вашим брендом.

 

 

 

# 12 Будьте послідовні

Окрім логотипу, попросіть у вашого дизайнера брендбук. Він допоможе вашим співробітникам працювати із фірмовим стилем.

 

 

 

# 13 Підбирайте шрифт під марку

Згадуємо про специфіку товару і пам'ятаємо, що ігровому логотипу підійде кумедний шрифт, і навпаки серйозному логотипу потрібен стриманий шрифт

 

 

 

# 14 Одноколірний логотип

Навіть якщо ви визначилися з фірмовими кольорами, попросіть дизайнера зробити одноколірну версію. Це гарантія на майбутнє. У разі чого – логотип завжди можна буде пофарбувати в інші кольори.

 

 

 

# 15 Враховуйте контрасти

Вибирайте та затверджуйте такі кольори, які поєднуються між собою.

 

 

 

# 16 Головне - впізнаваність!

Віддавайте перевагу простим логотипам, які легко впізнати на вулиці, у переході чи на плакаті поряд з іншими брендами.

 

 

 

# 17 Спробуйте різні розміри

Простежте за тим, щоб ваш логотип добре виглядав як на величезному банері, так і маленькій візитівці. Для цього попросіть дизайнера обов'язково скинути вам логотип у кількох розмірах, роздрукуйте та перевірте його читальність.

 

 

 

# 18 Зробіть негатив

Спробуйте подивитися, як виглядатиме логотип на темному тлі. Це також врятує вас, якщо потрібно буде помістити логотип на інші інформаційні продукти, крім безпосередньо ваших.

 

 

 

# 19 Переверніть логотип догори ногами

Ваш логотип повинен добре виглядати з усіх боків – навіть догори ногами. Тому враховуйте і цей момент також.

 

 

 

# 20 Враховуйте, що ваш логотип може стати торговою маркою

Тому освіжіть у пам'яті деякі юридичні нюанси щодо цього процесу.

 

 

 

# 21 Хорошому логотипу - гарний папір

Заздалегідь перевірте, як виглядатиме ваш логотип на друкованій продукції.

 

 

 

# 22 Не бійтеся помилок

Якщо з першого разу дизайнер не приносить вам крутий логотип, не засмучуйтесь. Робіть зауваження та працюйте у звичному темпі.

 

 

 

# 23 Можна не бити в лоб

Пам'ятайте, що логотип не обов'язково повинен бити в лоб і подробиці розповідати, чим займається компанія. Наприклад, Джон Ворнок назвав компанію Adobe на честь річки Adobe Creek, яка текла за його домом.

 

 

 

# 24 Логотип – це ще не бренд

Не можна очікувати, що логотип напише за вас історію бренду, визначає позиціонування та цінності марки.

 

 

 

# 25 Спілкуйтеся з дизайнером

Якщо вам не подобається логотип, висловлюйте свої зауваження конструктивно, чітко та обґрунтовано. Це допоможе уникнути недомовок та прискорить процес роботи.

 

 

 

# 26 Не працюйте з мудаками

Ми не працюємо з мудаками і вам не радимо. Якщо ви клієнт і вам потрібен логотип, підходьте до вибору дизайнера свідомо. Не переплачуйте, але й не сплачуйте копійки. Хороший дизайнер - дизайнер, що поважає себе і свою роботу. Якщо ви дизайнер, поводьтеся професійно, не демпінгуйте та робіть роботу якісно.

 

***

Сподіваємося, ці поради допоможуть вам створити логотип , який буде не тільки впізнаваним, а й відобразить цінності та ідею вашого бренду, компанії чи фірми. 

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5