Блог
20 Листопада
Архетип Славний Малий: у чому секрет чарівності
Бути як усі, не зважати на статус, відмовитися від люксових речей, жити просто у злагоді з усіма – ключові характеристики Славного Малого. Цей архетип уособлює тих, хто віддає перевагу приземленості і надійності, вірить у рівність, дотримується встановлених правил заради загального блага.
20 Листопада
Архетип Ідеаліст: бездоганний внутрішній світ
Ідеаліст – це доросла дитина. Має чисті помисли, доброзичливий і сповнений оптимізму. Вірить у добро, щастя та красу. Довіряє життю і переконаний, що можна жити у досконалому світі.
20 Листопада
Як архетип Шукач допомагає знайти себе та найкраще в житті
Уявіть собі безкраї простори, незвідані горизонти, таємничі стежки, які ведуть до невідомості. Звучить цікаво, чи не так? Якщо в людині є внутрішня сила, яка тягне до таких місць, манить до пригод, стимулює шукати себе і сенс життя, то йдеться про Іскателя.
20 Листопада
Архетип Творець: самовираження через творчість
Архетип – це стійкий образ, що є сукупністю якостей, характеристик, цінностей і патернів комунікації. Визначає, як людина чи бренд позиціонує себе і як її сприймає аудиторія.
20 Листопада
Архетип Маг: потенціал внутрішнього чаклунства
Архетип Маг – універсальний образ або символ, що має глибоке коріння в колективному несвідомому людстві. Це таємнича, загадкова, оточена містикою людина. Має інтуїцію, піддається ірраціональним впливам.
20 Листопада
Архетип Герой: унікальні риси та ідеали
Сміливий і жорсткий, вміє ставити цілі та досягати їх, використовує силу на благо, прагне захистити людство та врятувати світ – таким є Герой. Це безстрашний лідер, який готовий прийняти будь-який виклик, і величний шукач пригод, який долає всі перешкоди на своєму шляху.
20 Листопада
Архетип Закоханий: подорож крізь почуття
Один із найбільш хвилюючих і чуттєвих архетипів, оповитий бурхливими пристрастями та несповідними таємницями, — Закоханий чи Коханець. Це образ друга, коханого, партнера, естета, романтика, який живе у казках та романах, зображений у картинах та віршах, проникає у самі глибини людської душі.
20 Листопада
Архетип Бунтар: шлях до свободи
В історії людства завжди були ті, хто відмовлявся приймати встановлені правила гри, вважаючи за краще йти власним шляхом. Вони — Бунтарі.
19 Листопада
Архетип Охоронця: турбота, щедрість і комфорт.
У безжальному світі, де кожен крок подібний до стрибка лабіринтом, Зберігач стоїть, як непохитний маяк у бурхливому океані життя. Цей архетип знайомий нам із казок, легенд та міфів. Уособлює безумовну відданість. Він оберігає, створює комфортне середовище та почуття домашнього затишку, дає підтримку та вселяє впевненість.
19 Листопада
Архетип Мудрець: що ховається під маскою мислителя
Від Стародавнього Сходу до західної культури, від сказань найстаріших племен до філософських трактатів – Мудрець є символом, незмінно покликаний висвітлювати темні куточки людського розуму і проголошувати істину. Він — шукач правди, хранитель мудрості та джерело натхнення для поколінь.
18 Листопада
Архетип Імператор: вплив на поведінку та світогляд
У хисткому лабіринті людської психіки приховані безлічі образів і символів, піднесених над часом та культурними кордонами. Серед них, як вічний сторож, стоїть архетип Імператор. Його риси знаходять відображення у міфах, легендах та сучасному житті.
18 Вересня
Бежевий колір: цінність для просування бренду
Бежевий колір заспокоює, пом’якшує, налаштовує на тихий вечір у колі близьких людей, а ще нагадує про теплі сонячні промені та затишок домашнього вогнища.
18 Вересня
Блакитний колір: хитрощі використання в брендингу
У природі блакитний настільки звичний, що його майже не помічають. При цьому він впливає на настрій, почуття та сприйняття світу, а отже досить ефективний при побудові сильного бренду.
6 Вересня
Рожевий колір: символ пристрасті та невинності в одному флаконі
Сьогодні рожевий вважається кольором жіночності, дитячої безтурботності, невинності, наївності та крихкості. Він уособлює романтичну любов і легкий флірт, асоціюється з мрійливістю та жіночою енергією. Може бути хвилюючим і солодким – все залежить від відтінку та контексту.
6 Вересня
Помаранчевий колір – енергія, яка ефективно просуває бренд
З усіх кольорів найкраще впливає на людину помаранчеву. Це колір соковитих апельсинів, яскравого полум'я, чарівного заходу сонця, багатства осені. Він поєднує в собі пристрасть червоного та життєлюбність жовтого, миттєво приковує погляди, підвищує настрій, дарує затишок та тепло, формує міцні емоційні зв'язки.