→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Дизайн упаковки для антицелюлітної косметики Reclaire

ЩО ЗРОБИЛИ МИ?

Бренд Reclaire представляє ефективну антицелюлітну косметику, розроблену за авторською рецептурою із застосуванням швейцарських компонентів.

  • Розробили гармонійний та барвистий дизайн упаковки у стилі авангард. Для цього використовували яскраві відтінки, прості шрифти та жирні лінії. Акцент зробили на зображенні.
  • Додали в дизайн соковиті фрукти, щоб наголосити на ефективності та натуральності продукту, а також викликати асоціації з красою та молодістю.
  • Основним кольором вибрали фіолетовий, оскільки він вважається шляхетним, чуттєвим та романтичним, тобто чудово підходить для молоді та жіночої аудиторії.

Тема: антицелюлітна косметика

Регіон: Україна

Завдання: Створити яскравий та стильний дизайн упаковки для продукції, яку захочеться взяти до рук та яка буде викликати бажання зробити покупку.
Цільова аудиторія бренду: дівчата та жінки до 34 років, які стежать за модою, ведуть активний спосіб життя, люблять подорожувати та доглядають свою шкіру, обираючи косметику не за ціною, а за її якістю і тим ефектом, який вона забезпечує.

ДОСЯГНУТІ РЕЗУЛЬТАТИ

Яскраве та живе пакування продукції привертає увагу, викликає приємні емоції та асоціації, відображає натуральність косметики, підкреслює статус та безпеку.

Завдяки гармонійному поєднанню всіх елементів дизайну вдалося сформувати образ сильного та стильного бренду.

Замовити проект