Flavoland
ЩО ЗРОБИЛИ МИ?
Розробили логотип, що відображає напрямок діяльності компанії, а саме – виробництво органічного меду та граноли.
- Як символ для лого вибрали пелюстки квітів, які з одного боку говорять про натуральність продукції, а з іншого – дають посилання на мед.
- Використовували м’які природні бежеві відтінки, що нагадують колір продукції та підкреслюють її смак, а також чорний для акценту.
- Розробили яскравий дизайн упаковки для граноли, який впадає у вічі і в той же час не виглядає строкатим.
Тема: продукти харчування
Регіон: Україна
Завдання: зробити редизайн логотипу, щоб він добре виглядав у горизонтальному та круглому форматі.
ДОСЯГНЕНІ РЕЗУЛЬТАТИ
Розроблений лаконічний логотип відповідає діяльності компанії та відображає легкість. Він однаково стильно виглядає як у горизонтальному вигляді на баночках та упаковці, так і на круглій кришці, підкреслюючи м’який смак продукції.