Сьогодні інфографіка привертає увагу до товарів та послуг, допомагаючи їх продавати. У соцмережах такий формат збільшує показник залучення до публікації — за даними досліджень, така подача на 80% підвищує бажання дочитати інформацію. Крім того, людський мозок обробляє зображення у 60 тисяч разів швидше, ніж звичайний текст. І, нарешті, інфографіка – один із найпопулярніших форматів серед компаній, які представлені на маркетплейсах Ozon, AliExpress, Rozetka, Wildberries.
Дочитують дані до кінця в 30 разів частіше: чому інфографіка товару це важливо
Для тих, хто ще не вірить у силу інфографіки, ми зібрали корисну статистику:
-
90% інформації, яку сприймає мозок – візуальна.
-
Люди запам'ятовують 65% візуальної, 25% текстової та лише 10% слухової інформації.
-
Інфографіку прочитують до кінця в 30 разів частіше, ніж новини та пости у форматі тексту.
-
65% споживачів засвоюють більшу частину інформації, коли дивляться зображення, графіку чи відео.
-
Матеріали із зображеннями одержують на 94% більше переглядів, ніж без них.
-
Візуальні дані в інструкції на 323% підвищують можливість того, що споживачі виконають описані дії.
-
Веб-контент із зображеннями привертає на 650% більше уваги, ніж текстовий формат.
-
84% інтернет-користувачів вважають інфографіку корисною.
-
Інфографіка, відео та анімації можуть збільшити продажі до 80%.
-
Презентації з інфографікою на 43% переконливіші.
-
65% брендів використовують інфографіку у маркетингових цілях.
-
Інфографіка збільшує відвідуваність сайту до 12%.
Чому інфографіка важлива для маркетплейсів? Покупці вже звикли до гарних зображень у картках товару та не звертають на них уваги. До того ж звичайні фотографії доносять мінімум інформації про продукти та послуги.
7 переваг інфографіки
Статистика підтверджує, що інфографіка на фото робить контент привабливішим для покупця. Затребуваність та популярність цього формату контенту також обумовлені тим, що інфографіка:
-
Привертає увагу до товарів завдяки насиченим кольорам, привабливому дизайну та нестандартній подачі інформації.
-
Допомагає краще сприймати інформацію – людський мозок обробляє візуальну інформацію у 60 разів швидше. Це одна з причин, чому інфографіку варто включити до контент-стратегії бренду чи онлайн-продавця.
-
Викликає інтерес — згідно з звітом Demand Gen Report, щорічною публікацією для фахівців у галузі маркетингу, 40% людей краще взаємодіють із візуальним контентом. Застосування інфографіки допомагає досягти кращих продажів і спонукає людей до цільової дії.
Споживачам недостатньо бачити фотографії продуктів. Вони хочуть дізнатися про їх цінність, як ці продукти можна використовувати. Ваша мета – красиво подати основну інформацію. Чим докладніші дані ви донесете до потенційних клієнтів у форматі інфографіки, тим більше шансів, що вони куплять продукцію у вас.
-
Допомагає наголосити на особливості продукту — якщо аналітика показує, що сторінка продукту не приваблює цільову аудиторію, це означає, що покупці не отримують потрібну інформацію або дизайн сторінки застарілий. Поширена помилка – стандартна фотографія товару та стандартний опис «як у інших». Варіант рішення – незвичайна інфографіка.
-
Дозволяє порівняти характеристики товарів – споживачам складно зробити остаточний вибір. Щоб переглянути десятки варіантів продукту, потрібен час. Сумніви призводить до затримок із покупками, а найчастіше і втратою інтересу до товару. Допоможіть користувачам прийняти рішення, створивши на сторінці порівняльні інфографіки з особливостями та перевагами подібних товарів.
-
Покращує поведінкові фактори — користувачі, вивчаючи діаграми, графіки та іконки, довше затримуються на сторінці, а можливість додаткових покупок у вашому інтернет-магазині зростає.
-
Схиляє покупців до вибору вашого товару завдяки розгорнутій інформації та акценту на переваги товару покупець швидше і легше приймає рішення про купівлю.
У висококонкурентному середовищі маркетплейсів завоювати інтерес покупців означає залучити «гарячого» покупця. До завершення покупки залишиться лише один крок.
Кому потрібна інфографіка для картки товару на маркетплейсах
Продаж переміщується в інтернет. Причини зростання e-commerce – зручність здійснення покупок, широкий вибір, можливість порівнювати характеристики та властивості товарів, безпечні онлайн-платежі та швидка доставка.
Топ-категорії продукції в інтернет-торгівлі — одяг та взуття, доглядові засоби та продукти для макіяжу, побутова електроніка та книги. Активно продаються також електроінструменти, товари для дому та саду та парфумерія, автомобільні товари, дитяча продукція, прикраси та ювелірні вироби, продукти харчування.
Головні виклики для більшості продавців на інтернет-майданчиках — вимоги до карток товарів, що постійно зростають, і посилення конкуренції. Одним із найважливіших факторів просування у конкурентному середовищі стає застосування високоякісного візуального контенту, у тому числі інфографіки.
Кольори в дизайні: як вибрати комбінації кольорів для інфографіки карток товарів
Спойлер : якщо не впевнені у своїх силах, замовте розробку візуального контенту у фахівців.
Колір і форма – головні візуальні елементи, які мозок використовує для розпізнавання об'єктів. Колірна схема привертає увагу, робить повідомлення ефектнішим, впливає на емоції та настрій людей.
Саме колір допомагає оживити дизайн інфографіки, а також наголосити на потрібних елементах. Колірна комбінація впливає на читання інфографіки та загальне враження, формує емоційний зв'язок із ЦА.
Початківцям часто буває складно орієнтуватися в палітрі кольорів. Існують правила, які допомагають підібрати вдалі поєднання відтінків:
-
Вибирайте колір інфографіки залежно від настрою, який хочете передати. Думайте про кольори як про емоційні сигнали.
-
Вивчіть основи теорії кольору та психології сприйняття відтінків. Ознайомтеся з основними концепціями теорії кольору та дослідженнями психології кольору. Психологія кольору – це область психології, яка вивчає, як відтінки впливають на наше сприйняття, поведінку та прийняття рішень.
-
Надихайтеся колірним правилом 60/30/10, котрого дизайнери дотримуються при декоруванні інтер'єрів. 60% інфографіки – основний колір, 30% – вторинний колір, і 10% – колір акценту. Наприклад, темно-сірий як основний, синій як вторинний і помаранчевий як акцентний тон.
-
Використовуйте фірмові кольори бренду. Це підвищить впізнаваність компанії та створить міцніший емоційний зв'язок з вашою продукцією та сервісом.
-
Дотримуйтесь правила 3 кольорів. Дослідження кольорових переваг Університету Торонто показало, що більшість людей люблять поєднання 2–3 тони. Додавши чорний, ви досягнете більш глибоких, насичених та інтенсивних фарб, а використання сірого та білого допоможе створити менш інтенсивний тон.
-
Використовуйте знання з теорії кольору. Наприклад,
Жовтий : життєрадісний, теплий та оптимістичний. Стимулює спілкування, розумові та психічні процеси. Його використовують для привернення уваги.
Червоний : активний, але водночас агресивний колір. Викликає сильні емоції, стимулює апетит. Заохочує до активних дій, тому його часто використовують в акціях та розпродажах.
Синій : колір довіри, безпеки та авторитету. Використовується у продажу дорогих статусних товарів та послуг.
Зелений : пов'язаний зі спокоєм, природою, здоров'ям та розвитком. Асоціюється з грошима, фінансовою стабільністю та респектабельністю.
Помаранчевий : активний, теплий та життєрадісний колір. Використовується як заклик до дії для реєстрації або кнопки покупки.
Рожевий : романтика, жіночність та любов. Використовується у картках товарів для жінок.
Чорний : авторитет і сила. Поширений колір для просування товарів преміум-сегменту.
Фіолетовий : багатство, елітарність, успіх та мудрість. Застосовується у картках елітних товарів, а також продукції для краси та омолодження.
І ще одна порада – використовуйте градієнти замість основних кольорів. Вони привернуть увагу та виділять вашу картку серед схожих товарів.
Вартість інфографіки для маркетплейсів
На вартість розробки інфографіки впливають:
-
дизайн – на готових шаблонах або індивідуальний;
-
шрифти – стандартні або кастомні;
-
загальна кількість елементів;
-
ступінь деталізації;
-
складність та розміри графіки.
Якщо завдання створити однотипну інфографіку для великої кількості карток, дизайнер розробляє макет, для якого підбирає кольорову гаму, шрифти, компонує текст і зображення, а також адаптує макет до стандартів маркетплейсу. Потім макет узгоджують із замовником і виробляють верстку карток товару. У картку кожної товарної позиції вносять індивідуальні дані та зображення.
Картки на ряд товарів створюють в одному стилі на єдиному макеті, і замінюють лише текст та цифри. Замовник оплачує вартість створення макета та вартість верстки карток товару. У цьому випадку ціна кожної картки буде нижчою, ніж для кожної картки створився окремий макет з індивідуальним дизайном.
Розробка інфографіки для товарів маркетплейсу у WeLoveBrands
Бажаєте, щоб картки товарів привертали увагу та демонстрували переваги перед аналогічною продукцією? Замовте інфографіку для товарів на Wildberries та інших маркетплейсів у спеціалізованій студії.
Створити інфографіку товару в WeLoveBrands означає отримати картки, що продають, з унікальним дизайном будь-якої складності — статичним або анімованим. До початку роботи над макетом ми вивчаємо характеристики та особливості товарів, конкурентне середовище та найкращі картки аналогічної продукції. Враховуємо потреби та запити ЦА. Використовуємо в роботі найсучасніші тренди у сфері дизайну. Гарантуємо відповідність стандартам маркетплейсів.
Чи зацікавила послуга створення інфографіки у картках товарів? Звертайтеся до менеджерів WeLoveBrands за телефоном або через онлайн-форму зворотного зв'язку.