Стікери на замовлення
ЯКІ ЗАМОВИТИ СТИКЕРИ?
Особисті
Художник малює портрет людини або серію фотографій. Тут головне, щоб відбивалася сфера діяльності, використовувалися конкретні кольори, фрази, поза. Також важлива подача – гумористична чи реалістична. Можна намалювати стікери для двох напрямків. Особисті стікери підійдуть для блогерів, бізнесменів, коучів, спікерів, підприємців, директорів компаній, знаменитих особистостей – усіх тих, хто хоче підвищити впізнаваність у Телеграмі, Вайбері чи Ватсапі.
Корпоративні
Ілюстрації відображають цілі та цінності компанії, організації, бренду через фірмового персонажа, символ, героя. Він може бути логотипом. Герой виявляється у різних життєвих ситуаціях і ненав'язливо, але емоційно рекламує основний продукт. Корпоративні стікери можуть використовувати банки, мережеві компанії, магазини, торгові інтернет-майданчики, спортивні команди, виробники товарів та послуг. Завдання таких стікерів – побудувати довірчі стосунки з цільовою аудиторією через месенджери, соціальні мережі, наклейки, сувеніри (одяг, посуд).
Тематичні
Це спеціальна група стікерів, яка розроблена під певну подію, захід чи свято. Тематичні стікери створюються на основі ідеї та заздалегідь придуманого персонажа, для якого малюються окремі сюжети з його емоційною реакцією на них. Мета таких стікерів – показати, що людина чи бренд залучено до суспільного життя. Він відзначає ті самі свята, переживає ті самі події, що хвилюють його аудиторію. То він дає сигнал «я – свій? і мені можна довіряти». Telegram, Viber, WhatsApp – підходящі майданчики для розміщення тематичних стікерів.
Студія WeLoveBrands надає послуги з розробки стікерів як для особистого користування, так і для встановлення контактів з аудиторією та залучення нових клієнтів. Ми створюємо стікери для WhatsApp, стікери для телеграм і стікери для Вайбера.
ПИТАННЯ ВІДПОВІДЬ
Що таке стікери та стікерпаки?
Стікерами називаються спеціальні графічні зображення. Їх використовують у месенджерах замість текстових повідомлень, щоб швидко та просто висловити емоції та почуття. У цьому вони схожі з емодзи, але мають ширші дизайнерські можливості. Стікери – це повноцінні картинки, переважно людей чи тварин у мультяшному оформленні. Вони можуть бути не лише статичними, а й анімованими, зі звуковим супроводом чи без нього. Крім того, наклейки включають слова або короткі фрази. Їх застосовують для персонального використання чи просування бізнесу. Найпопулярнішими вважаються тематичні стікери для свят, подій, життєвих ситуацій, заходів. Основна їх мета – повідомити співрозмовника про свої емоції, налаштувати на дружній лад і викликати довіру.
Стикерпак є набір графічних зображень – стікерів. Вони пов'язані між собою темою та графічним оформленням. Стікерпак включає ілюстрації, відмальовані фото та тематичні фрази. Їх може бути від 10 до 20. Все залежить від ваших побажань та потреб бізнесу.
Навіщо компаніям та інтернет-магазинам розробляти корпоративні стікери?
Більшість компаній для зв'язку зі своєю цільовою аудиторією використовують WhatsApp, Telegram та Viber. Тому, щоб пожвавити спілкування, викликати позитивні емоції у клієнтів, сформувати доброзичливе ставлення, використовують корпоративні стікери.
Які ж особливості цього маркетингового інструменту?
-
Стікери краще за смайликів. Стикер, в основі якого зображений ваш корпоративний персонаж, виглядає свіжо і привабливіше емодзі, що приїлися. Використання такого нестандартного та сучасного інструменту у діловому спілкуванні обов'язково оцінять ваші клієнти.
-
Листування за участю стікерів – більш емоційне та залучене. Стікери викликають емоційний зв'язок, який підштовхує замовників повертатися.
-
Реклама лише на рівні емоцій. Використовуючи стікери у листуванні, можна керувати емоціями співрозмовника, викликаючи ті, які простимулюють його замовити або купити продукт.
-
Стікери допоможуть просувати корпоративні цілі та цінності серед співробітників.
-
Стікери використовують не лише у месенджерах, соціальних мережах чи блогах, але й як наклейки на сувенірну продукцію.
-
У назві стікера можна розмістити посилання на ваш сайт.
-
Стікери нерідко малюють разом із логотипом компанії та включають оффер.
Які особливості стікерів на подарунок та особисте користування?
Стікери ТГ, у WhatsApp або Viber – відмінний варіант для незвичайного та емоційного подарунка. Особисті стікери з емоціями, жестами та фразами, які людина часто використовує при живому спілкуванні, порадують будь-яку – і дитину, і дорослу. Будь то ваша близька людина, колега чи керівник, подаровані вами портретні стікери для месенджерів зроблять його листування більш живими та емоційними.
Стікери на подарунок можуть відображати весь спектр емоцій: від радості до смутку, від сміху до страху, захоплення, агресії, подиву. Крім міміки, використовуються жести, – махання рукою на знак вітання, палець вгору, як схвалення чи злагода, знак «OK», схрещені кисті рук, кулаки тощо. Стікери для особистого користування можуть містити короткі фрази, які часто використовує людина під час зустрічі, прощання чи якісь власні слова.
Які вимоги до дизайну стікерів та стікерпаків у Telegram, Viber, WhatsApp?
Стікери та стікерпаки для WhatsApp, Telegram та Viber відрізняються за дизайном, і є ряд нюансів при завантаженні, які варто враховувати.
У месенджері WhatsApp стікери використовуються рідше, ніж у Telegram та Viber. Він є майданчиком для ділових переписок, тому для спілкування з клієнтами та партнерами краще звернутися замість звичайних емодзі до фірмових стікерів. Крім того, WhatsApp не має вбудованої функції завантаження стікерпаків. Якщо ви користуєтеся цим месенджером, вам знадобляться інші програми для заливки стікерів у WhatsApp.
У Telegram та Viber стікери набули великої популярності. Для завантаження та редагування наборів стікерів – стікерпаків використовується вбудована функція. Стікери тут – великі, анімовані, із чітко видимими дрібними деталями. Врахуйте, що в WhatsApp ретельне промальовування може змащуватися за рахунок більш маленьких картинок.
Як завантажити стікери в Telegram, Viber, WhatsApp?
Перед завантаженням стікерпаків у WhatsApp, Telegram та Viber переконайтеся, що всі стікери виконані у форматі png на прозорому фоні з розміром 512х512. Це обов'язкова технічна вимога всіх трьох месенджерів.
Завантаження стікерів у Телеграм.
-
Знайдіть у Telegram спеціальний бот для завантаження статичних та анімованих стікерів – @stickers.
-
Наберіть команду/newpack і впишіть назву статичного наклейки. Анімовані стікери вносяться під командою /newanimated або /newvideo. Далі, дотримуючись інструкцій бота, ви завантажуєте кожну графічну картинку окремо і відзначаєте зображену емоцію. Один стікерпак може складатися із 120 стікерів. Для статичних та анімованих зображень завантаження буде відрізнятися. Головне не заливати стікери, захищені авторськими правами.
-
Коли закінчите завантажувати стікери, надішліть команду боту /publish і введіть коротку (не менше 4 символів) назву стікеру латинськими літерами.
-
Бот видає вам посилання на стікерпак. Ви можете ділитися нею із друзями.
-
Набір можна редагувати. Бот надсилає підказки з командами для внесення правок у стікерпак.
За допомогою цього ж бота ви відстежуєте статистику завантаження стікерпаку. Задайте відповідну команду із запропонованого списку та аналізуйте.
Завантаження стікерів у Viber.
Вайбер має вбудовану функцію завантаження стікерів. Один стікерпак вміщує до 24 стікерів. Обмеження є за кількістю наборів – до 20.
-
Зайдіть у розкладку стікерів та натисніть на «+».
-
Клацніть на опцію «Створити стікери». У екран, що з'явилася, ви додаєте іконку стікерпака, його назву, опис і завантажуєте самі стікери.
-
Коли заллєте всі зображення, натисніть команду «Створити стікерпак», і він з'явиться у доступі. Тепер їм можна ділитися із друзями.
-
Функція редагування знаходиться під іконкою з олівцем.
У Viber на відміну від Telegram немає функції відстеження статистики завантаження вашого стікерпака.
Завантаження стікерів у WhatsApp
У месенджері WhatsApp не передбачена вбудована функція завантаження та редагування особистих стікерів. Тому використовуються сторонні програми, які ви можете завантажити на ваш смартфон із Play-маркету та Apple-store. Вони синхронізуються з WhatsApp.
-
Після того як ви завантажите програму, відкрийте її та перейдіть за підказками до заливки стікерів.
-
Необхідно буде внести іконку наклейки, самі зображення або анімовані картинки та прописати назву набору.
-
Коли закінчите додавати стікери, натисніть кнопку «Завантажити стікери в WhatsApp».
-
Зайдіть до месенджера WhatsApp і знайдіть іконку з вашими стікерами. Друзі зможуть користуватися ними, якщо ви вишліте їх окремо або, якщо вони встановлять іншу програму на телефон.
-
Редагування наклейок доступне в сторонній програмі, яку ви використовували раніше для їх завантаження.
Від чого залежить вартість дизайну стікерів?
Вартість відтворення стікерів у брендинговому агентстві та дизайн-студії WeLoveBrands складається з кількох факторів: від обсягу роботи до рівня складності її виконання.
На ціну впливають такі послуги агентства :
-
Аналіз ніші, найближчих конкурентів та цільової аудиторії.
-
Розробка концепції та персонажа.
-
Створення макету майбутнього наклейки.
-
Підбір кольорової гами (якщо немає фірмових відтінків).
-
Розробка шрифту для фраз (якщо немає підготовленого зразка).
-
Розробка унікального дизайну наклейки з можливістю доопрацювання.
-
Підготовка файлів зі стікерами та надсилання їх вам у різних форматах.
Окремо оплачується завантаження наклейки в Telegram, WhatsApp або Viber. Анімовані стікери оцінюються дорожче статичних, і складність їх розробки вища. Малювання стікера з фотографії обійдеться дешевше, ніж виготовлення корпоративного стікера з нуля.
Готовий стікерпак від брендингового агентства та дизайн-студії WeLoveBrands оцінюється за такими показниками, як: унікальність, запам'ятовуваність, лаконічність, функціональність, асоціативність і чіткість емоції, що посилається.
ЦІНА РОЗРОБКИ СТІКЕРІВ
Розробка 1 унікальна концепція
- Підбір палітри кольорів (фірмові кольори)
- Термін розробки: 2…3 р.
Розробка 3 унікальні концепції
- Підбір палітри кольорів (фірмові кольори)
- Термін розробки: 5…7 р. днів.
Розробка 5 унікальних концепцій
- Підбір палітри кольорів (фірмові кольори)
- Термін розробки: 7…14 р.