→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Стікери на замовлення

0

Оцінили: 0

Вам потрібний дизайн стікерпаку? Ви, напевно, використовуєте стікери в особистому листуванні в Telegram, Viber, WhatsApp. І замислювалися над тим, чи можуть стікери допомагати у вашому діловому спілкуванні? Погодьтеся, що передавати емоції, висловлювати образи простіше та швидше не словесними повідомленнями, а графічними картинками з короткими фразами. Так чинить Monobank, Avon, TicTac, Pepsi та інші компанії. Тому, щоб побудувати живий та емоційний діалог із клієнтами, партнерами, колегами, унікальні стікерпаки – саме те, що вам потрібно.

Замовити стікери
Вибрати тариф



ЯКІ ЗАМОВИТИ СТИКЕРИ?

Особисті

Художник малює портрет людини або серію фотографій. Тут головне, щоб відбивалася сфера діяльності, використовувалися конкретні кольори, фрази, поза. Також важлива подача – гумористична чи реалістична. Можна намалювати стікери для двох напрямків. Особисті стікери підійдуть для блогерів, бізнесменів, коучів, спікерів, підприємців, директорів компаній, знаменитих особистостей – усіх тих, хто хоче підвищити впізнаваність у Телеграмі, Вайбері чи Ватсапі.

Корпоративні

Ілюстрації відображають цілі та цінності компанії, організації, бренду через фірмового персонажа, символ, героя. Він може бути логотипом. Герой виявляється у різних життєвих ситуаціях і ненав'язливо, але емоційно рекламує основний продукт. Корпоративні стікери можуть використовувати банки, мережеві компанії, магазини, торгові інтернет-майданчики, спортивні команди, виробники товарів та послуг. Завдання таких стікерів – побудувати довірчі стосунки з цільовою аудиторією через месенджери, соціальні мережі, наклейки, сувеніри (одяг, посуд).

Тематичні

Це спеціальна група стікерів, яка розроблена під певну подію, захід чи свято. Тематичні стікери створюються на основі ідеї та заздалегідь придуманого персонажа, для якого малюються окремі сюжети з його емоційною реакцією на них. Мета таких стікерів – показати, що людина чи бренд залучено до суспільного життя. Він відзначає ті самі свята, переживає ті самі події, що хвилюють його аудиторію. То він дає сигнал «я – свій? і мені можна довіряти». Telegram, Viber, WhatsApp – підходящі майданчики для розміщення тематичних стікерів.

Статичні. Підвищують упізнаваність, використовуються як логотип.
Клікабельні. Є посилання на акції або спеціальні пропозиції.
Звукові. Залучають аудиторію за допомогою звукової складової.
Анімовані. Максимально передають емоції рухом тіла і звуком.

Студія WeLoveBrands надає послуги з розробки стікерів як для особистого користування, так і для встановлення контактів з аудиторією та залучення нових клієнтів. Ми створюємо стікери для WhatsApp, стікери для телеграм і стікери для Вайбера.

Шукайте новий ефективний інструмент просування бренду для досвідчених рекламою клієнтів? Вирішили підвищити впізнаваність через стікери у месенджерах, якими регулярно користується ваша цільова аудиторія? Не знаєте, які стікерпаки використовувати, щоб сформувати емоційний зв'язок та позитивні асоціації з вашим брендом?

Для розробки та відтворення стікерпаків у студії WeLoveBrands потрібно пройти з нашою командою наступні етапи:

  1. Підготовчий . На першому етапі ми займаємося збором та аналізом всієї доступної інформації про особу чи компанію, бренд, організацію, товари та послуги, принципи та цілі, позиції на ринку, УТП, акції, знижки. Для малювання стікерів для персонального користування нам знадобляться найвдаліші фотографії.

  2. Зовнішній аудит . Перш ніж створити стікерпак для вашої компанії або для вас, ми шукаємо аналоги, займаємося тематизацією, порівнюємо існуючі дизайни стікерів у ваших конкурентів. В облік береться стан справ над ринком загалом. Зібрана інформація дозволить підкреслити ваші відмінні риси та подати їх у вигідному світлі.

  3. Аналіз цільової аудиторії . Створення стікерів для людини чи компанії передбачає чітке розуміння – що, навіщо і для кого ми розробляємо серію графічних зображень. Для цього ми формуємо портрет вашої цільової аудиторії. До нього входять загальні дані ідеального споживача, його мотиви до покупки або замовлення продукту, страхи, заперечення, бажання та очікування. Аналіз цільової аудиторії допомагає зрозуміти, чим її зачепити.

  4. Визначення ідеї стікерпака . На цьому етапі ми зводимо всю отриману інформацію про людину або компанію, її конкурентів, те середовище, де він представляє свій продукт, і для кого він це робить воєдино. Ще раз проводимо аналіз даних та на його основі розробляємо унікальну концепцію, створюємо персонажа компанії, символ, логотип, з яких складатиметься стікер або серія стікерів. На етапі обговорення ідеї ми формулюємо переваги та позиціонування вас чи вашої компанії на тлі конкурентів – визначаємо вашу основну фішку.

  5. Створення стікерпаку . Ми розробляємо загальну стилістику, вибираємо колірну гаму та фактуру, розподіляємо та компонуємо графіку, фотоконтент, відбираємо шрифтові гарнітури, графічні об'єкти, символи, приступаємо до варіантів відтворення стікерпаків.

  6. Розміщення на різних каналах розповсюдження . На цьому етапі ми опрацьовуємо всі варіанти розміщення стікерів. Тому ми заливаємо їх до Вайбера, створюємо окремі стікери для ВатсАп, враховуємо особливості аудиторії месенджера при заливанні стікерів у Телеграм. Тому має сенс замовити та намалювати стікери для Телеграм окремо, для Вайбера та ВатсАп окремо.

  7. Завершальний етап . Ми пропонуємо вам кілька варіантів стікерів для різних месенджерів. Ви вибираєте картинки, що сподобалися, і виплачуєте вартість розробки стікерів. Дізнатися, скільки коштує намалювати наклейку, заздалегідь неможливо. Ціна розробки стікерпаку залежить від складності завдання, обсягу інформації, яку потрібно обробити та кількості стікерів, які потрібно намалювати.

Замовити дизайн стікерпаку в студії WeLoveBrands

Розробка стікерів у брендинговому агентстві та дизайн-студії WeLoveBrands – найкраще рішення для зростання впізнаваності та довіри до вас чи вашого бізнесу. Для нас важлива не просто малювання стікерпаків, а вкладення в них емоції, значення та цілі. Завдяки якісному виготовленню стікерів ви чи ваша компанія отримує ще один ефективний маркетинговий інструмент для привернення уваги своєї цільової аудиторії та завоювання нових клієнтів з месенджерів.

Одним із перших питань, яким ви напевно поставитеся, вирішивши замовити послугу у нас: скільки коштує стікер? Також вас може зацікавити, яка встановлена за розробку стікерів для Телеграм ціна? З чого складається за стікерпак вартість у тому випадку, якщо він призначений для Viber чи WhatsApp?

Відповідаємо. Базова ціна за розробку особистих, корпоративних та тематичних стікерів вказана нижче. Зверніть увагу на співвідношення рівня якості та величини вартості виготовлення стікерів з фотографії та з нуля. Більш детальну інформацію щодо розробки та відтворення стікерів та стікерпаків, а також щодо тарифів на них ви можете отримати за посиланням .

Щоб замовити стікери у студії WeLoveBrands та уточнити специфіку розробки, зв'яжіться з нами за телефоном +38 (068) 883-88-13 (Telegram, Viber, WhatsApp) або заповніть форму зворотнього зв'язку .

ПИТАННЯ ВІДПОВІДЬ

Що таке стікери та стікерпаки?

Стікерами називаються спеціальні графічні зображення. Їх використовують у месенджерах замість текстових повідомлень, щоб швидко та просто висловити емоції та почуття. У цьому вони схожі з емодзи, але мають ширші дизайнерські можливості. Стікери – це повноцінні картинки, переважно людей чи тварин у мультяшному оформленні. Вони можуть бути не лише статичними, а й анімованими, зі звуковим супроводом чи без нього. Крім того, наклейки включають слова або короткі фрази. Їх застосовують для персонального використання чи просування бізнесу. Найпопулярнішими вважаються тематичні стікери для свят, подій, життєвих ситуацій, заходів. Основна їх мета – повідомити співрозмовника про свої емоції, налаштувати на дружній лад і викликати довіру.

Стикерпак є набір графічних зображень – стікерів. Вони пов'язані між собою темою та графічним оформленням. Стікерпак включає ілюстрації, відмальовані фото та тематичні фрази. Їх може бути від 10 до 20. Все залежить від ваших побажань та потреб бізнесу.

Навіщо компаніям та інтернет-магазинам розробляти корпоративні стікери?

Більшість компаній для зв'язку зі своєю цільовою аудиторією використовують WhatsApp, Telegram та Viber. Тому, щоб пожвавити спілкування, викликати позитивні емоції у клієнтів, сформувати доброзичливе ставлення, використовують корпоративні стікери.

Які ж особливості цього маркетингового інструменту?

  1. Стікери краще за смайликів. Стикер, в основі якого зображений ваш корпоративний персонаж, виглядає свіжо і привабливіше емодзі, що приїлися. Використання такого нестандартного та сучасного інструменту у діловому спілкуванні обов'язково оцінять ваші клієнти.

  2. Листування за участю стікерів – більш емоційне та залучене. Стікери викликають емоційний зв'язок, який підштовхує замовників повертатися.

  3. Реклама лише на рівні емоцій. Використовуючи стікери у листуванні, можна керувати емоціями співрозмовника, викликаючи ті, які простимулюють його замовити або купити продукт.

  4. Стікери допоможуть просувати корпоративні цілі та цінності серед співробітників.

  5. Стікери використовують не лише у месенджерах, соціальних мережах чи блогах, але й як наклейки на сувенірну продукцію.

  6. У назві стікера можна розмістити посилання на ваш сайт.

  7. Стікери нерідко малюють разом із логотипом компанії та включають оффер.

Які особливості стікерів на подарунок та особисте користування?

Стікери ТГ, у WhatsApp або Viber – відмінний варіант для незвичайного та емоційного подарунка. Особисті стікери з емоціями, жестами та фразами, які людина часто використовує при живому спілкуванні, порадують будь-яку – і дитину, і дорослу. Будь то ваша близька людина, колега чи керівник, подаровані вами портретні стікери для месенджерів зроблять його листування більш живими та емоційними.

Стікери на подарунок можуть відображати весь спектр емоцій: від радості до смутку, від сміху до страху, захоплення, агресії, подиву. Крім міміки, використовуються жести, – махання рукою на знак вітання, палець вгору, як схвалення чи злагода, знак «OK», схрещені кисті рук, кулаки тощо. Стікери для особистого користування можуть містити короткі фрази, які часто використовує людина під час зустрічі, прощання чи якісь власні слова.

Які вимоги до дизайну стікерів та стікерпаків у Telegram, Viber, WhatsApp?

Стікери та стікерпаки для WhatsApp, Telegram та Viber відрізняються за дизайном, і є ряд нюансів при завантаженні, які варто враховувати.

У месенджері WhatsApp стікери використовуються рідше, ніж у Telegram та Viber. Він є майданчиком для ділових переписок, тому для спілкування з клієнтами та партнерами краще звернутися замість звичайних емодзі до фірмових стікерів. Крім того, WhatsApp не має вбудованої функції завантаження стікерпаків. Якщо ви користуєтеся цим месенджером, вам знадобляться інші програми для заливки стікерів у WhatsApp.

У Telegram та Viber стікери набули великої популярності. Для завантаження та редагування наборів стікерів – стікерпаків використовується вбудована функція. Стікери тут – великі, анімовані, із чітко видимими дрібними деталями. Врахуйте, що в WhatsApp ретельне промальовування може змащуватися за рахунок більш маленьких картинок.

Як завантажити стікери в Telegram, Viber, WhatsApp?

Перед завантаженням стікерпаків у WhatsApp, Telegram та Viber переконайтеся, що всі стікери виконані у форматі png на прозорому фоні з розміром 512х512. Це обов'язкова технічна вимога всіх трьох месенджерів.

Завантаження стікерів у Телеграм.

  1. Знайдіть у Telegram спеціальний бот для завантаження статичних та анімованих стікерів – @stickers.

  2. Наберіть команду/newpack і впишіть назву статичного наклейки. Анімовані стікери вносяться під командою /newanimated або /newvideo. Далі, дотримуючись інструкцій бота, ви завантажуєте кожну графічну картинку окремо і відзначаєте зображену емоцію. Один стікерпак може складатися із 120 стікерів. Для статичних та анімованих зображень завантаження буде відрізнятися. Головне не заливати стікери, захищені авторськими правами.

  3. Коли закінчите завантажувати стікери, надішліть команду боту /publish і введіть коротку (не менше 4 символів) назву стікеру латинськими літерами.

  4. Бот видає вам посилання на стікерпак. Ви можете ділитися нею із друзями.

  5. Набір можна редагувати. Бот надсилає підказки з командами для внесення правок у стікерпак.

За допомогою цього ж бота ви відстежуєте статистику завантаження стікерпаку. Задайте відповідну команду із запропонованого списку та аналізуйте.

Завантаження стікерів у Viber.

Вайбер має вбудовану функцію завантаження стікерів. Один стікерпак вміщує до 24 стікерів. Обмеження є за кількістю наборів – до 20.

  1. Зайдіть у розкладку стікерів та натисніть на «+».

  2. Клацніть на опцію «Створити стікери». У екран, що з'явилася, ви додаєте іконку стікерпака, його назву, опис і завантажуєте самі стікери.

  3. Коли заллєте всі зображення, натисніть команду «Створити стікерпак», і він з'явиться у доступі. Тепер їм можна ділитися із друзями.

  4. Функція редагування знаходиться під іконкою з олівцем.

У Viber на відміну від Telegram немає функції відстеження статистики завантаження вашого стікерпака.

Завантаження стікерів у WhatsApp

У месенджері WhatsApp не передбачена вбудована функція завантаження та редагування особистих стікерів. Тому використовуються сторонні програми, які ви можете завантажити на ваш смартфон із Play-маркету та Apple-store. Вони синхронізуються з WhatsApp.

  1. Після того як ви завантажите програму, відкрийте її та перейдіть за підказками до заливки стікерів.

  2. Необхідно буде внести іконку наклейки, самі зображення або анімовані картинки та прописати назву набору.

  3. Коли закінчите додавати стікери, натисніть кнопку «Завантажити стікери в WhatsApp».

  4. Зайдіть до месенджера WhatsApp і знайдіть іконку з вашими стікерами. Друзі зможуть користуватися ними, якщо ви вишліте їх окремо або, якщо вони встановлять іншу програму на телефон.

  5. Редагування наклейок доступне в сторонній програмі, яку ви використовували раніше для їх завантаження.

Від чого залежить вартість дизайну стікерів?

Вартість відтворення стікерів у брендинговому агентстві та дизайн-студії WeLoveBrands складається з кількох факторів: від обсягу роботи до рівня складності її виконання.

На ціну впливають такі послуги агентства :

  • Аналіз ніші, найближчих конкурентів та цільової аудиторії.

  • Розробка концепції та персонажа.

  • Створення макету майбутнього наклейки.

  • Підбір кольорової гами (якщо немає фірмових відтінків).

  • Розробка шрифту для фраз (якщо немає підготовленого зразка).

  • Розробка унікального дизайну наклейки з можливістю доопрацювання.

  • Підготовка файлів зі стікерами та надсилання їх вам у різних форматах.

Окремо оплачується завантаження наклейки в Telegram, WhatsApp або Viber. Анімовані стікери оцінюються дорожче статичних, і складність їх розробки вища. Малювання стікера з фотографії обійдеться дешевше, ніж виготовлення корпоративного стікера з нуля.

Готовий стікерпак від брендингового агентства та дизайн-студії WeLoveBrands оцінюється за такими показниками, як: унікальність, запам'ятовуваність, лаконічність, функціональність, асоціативність і чіткість емоції, що посилається.

ЦІНА РОЗРОБКИ СТІКЕРІВ

StickerPack
від 140$

Розробка 1 унікальна концепція

  • Підбір палітри кольорів (фірмові кольори)
  • Термін розробки: 2…3 р.
Виберіть план
StickerPack +
від 350$

Розробка 3 унікальні концепції

  • Підбір палітри кольорів (фірмові кольори)
  • Термін розробки: 5…7 р. днів.
Виберіть план
MegaStickerPack
від 490$

Розробка 5 унікальних концепцій

  • Підбір палітри кольорів (фірмові кольори)
  • Термін розробки: 7…14 р.
Виберіть план
Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5

Замовити послугу