Дизайн для Instagram
ОФОРМЛЕННЯ ПРОФІЛЮ В ІНСТАГРАМІ: ГОЛОВНІ ВИМОГИ
Релевантність фірмовому стилю
Дизайн профілю Інстаграм, зокрема аватар, повинен містити логотип компанії (короткий слоган теж вітається) та транслювати філософію бренду. Це невід'ємна умова створення іміджу серйозної компанії.
Унікальність дизайну
Оформлення Інстаграма для бізнесу має відображати його суть та підкреслювати особливості шляхом використання власних «фішок». В цьому випадку погляду випадкових відвідувачів буде за що «зачепитися», і вони захочуть підписатися на профіль.
Єдине оформлення інстаграм
При виборі кольорів, шрифтів, рамок і фільтрів для оформлення зображень важливо дотримуватися одного напрямку. Тоді вашу стрічку приємно буде дивитися.
Дизайнери WeLoveBrands готові виконати професійне оформлення Інстаграм облікового запису в рамках обраного вами тарифного плану, а також проконсультувати з питань наочного подання бізнесу в соцмережі з вигідних сторін.
ПИТАННЯ ВІДПОВІДЬ
Які формати побудови сітки постів у Instagram бувають?
Існує безліч варіацій побудови сітки в інстаграмі. Тому ми вирішили розібрати найпопулярніші з них:
Інсталендинг
Особливість інсталендингу полягає в тому, що він має багато постів, що складаються в одну композицію. Його перевага – надзвичайна оригінальність та ефектність. Правда, при створенні інсталендингу, намагайтеся не допускати таких помилок: Не розрізайте одну картинку на кілька постів. На кожному шматочку має бути ваш товар. Також пам'ятайте, що посади рухаються зліва направо. Думайте про читабельність. На всіх постах важливо робити окремі фрази. Щоб одна фотографія виглядала цілісною і поза лендингом.
Шахматка
Цей варіант виглядає стильно та круто. Його можна презентувати у будь-якій розкладці. А також він не напружує очі. Один із його плюсів — це те, що сітка завжди виглядає органічно і тому особливо не можна прив'язуватися до формату її побудови. Проте, вона може швидко набриднути аудиторії. До того ж, її використовують багато акаунтів. Тому блиснути оригінальністю не вдасться.
Стовпці та горизонталі
Ми вирішили об'єднати два варіанти в один пункт, тому що вони практично однакові. Просто стовпці створюють вертикальний малюнок, а горизонталі горизонтальний. Ці способи зручні тим, що сітка завжди виглядає органічно. А пости можна публікувати без особливої прив'язки до малюнка. Щоправда, якщо ви будете використовувати його постійно, він може набридти передплатникам.
Сторінка в єдиній кольоровій гамі
Пости в єдиній колірній гамі завжди виглядають стильно і не набридають. Кольори можна змінювати в залежності від пори року і т.д. До речі, ще можна скористатися тим, що кожен колір впливає на людину по-своєму. Тому ви можете викликати у користувачів необхідні емоції. Тільки важливо не перебрати з кількістю кольорів. Інакше вийде незрозуміла райдужна “каша”. А ми ж з вами хочемо, щоб сторінка виглядала круто?
Чому важливо приділяти увагу оформленню профілю?
Тому що отримання естетичної насолоди від профілю допомагає привернути увагу користувача. Адже якщо він звернув увагу на гарний візуал, то й сам товар його швидше за все зацікавить. А приправивши сторінку крутими фотографіями продукції, можете сміливо очікувати на підвищення інтересу з боку передплатників.
До того ж без красивої картинки ви далеко не поїдете. Людина просто не захоче вивчати обліковий запис з поганим наповненням. І навіть глибокі тексти становище не врятують. Лише оформлення.
Втім, радимо добре попрацювати над дизайном свого профілю. Тоді передплатників стане значно більше. Та й кількість покупців значно зросте.
Як оформляти Instagram серйозної компанії?
На відміну від звичайних “живих” профілів, сторінка серйозної компанії в Інстаграмі повинна бути оформлена ідеально. Оскільки дуже важливо заробити репутацію відповідальної компанії, яка виконує свою роботу добре. А з цим якраз добре справляється гарний профіль. Але як завоювати повагу серед користувачів в Інстаграм?
- По-перше, важливо добре пропрацювати шапку. Чітко прописати, чим ви займаєтесь. Щоб люди розуміли, на чий обліковий запис вони заходять. Потрібно розповісти про себе, умови вашої роботи, про те, як з вами можна зв'язатися і так далі. Також радимо додати фразу, що чіпляє, яка підкреслить вашу індивідуальність.
- По-друге, необхідно працювати над оформленням сторіс. Правильний дизайн “актуальних” – запорука вдалого акаунту.
- По-третє, звертайте увагу і на публікації. Вони мають бути ідеальними. Передплатники повинні бачити, що ви серйозна компанія. А це чудово підкреслює добре оформлений Інстаграм.
Кожна деталь має бути ідеальною: від аватарки до актуальних сторіс. І якщо у звичайних лайф акаунтах можна особливо не морочитися з дизайном, то в комерційних потрібно приділяти увагу всім тонкощам.
Чи варто слідувати трендам в оформленні Інстаграм?
Дуже важливо мати свій певний стиль в Інстаграм і слідувати йому. Проте слід одночасно стежити і за трендами платформи. Вибирайте тренди, які відповідають концепції вашого профілю та використовуйте їх. Тоді ви залучатимете нових передплатників і задовольнятимете запити ”старичків”. Але головне — не перестаратися. Шукайте “золоту середину” та поєднуйте тренди з власним стилем.
Що краще, замовити індивідуальний дизайн облікового запису Instagram під ключ або купити готовий шаблон?
Ці варіанти мають свої недоліки та переваги. Залежно від ваших бізнес-цілей, ви можете застосувати готовий шаблон або індивідуальний дизайн. У будь-якому випадку, вибирати між ними потрібно виходячи зі своїх переваг та концепції облікового запису.
Готові шаблони – це швидко. Прийшов, вибрав, купив. Ви можете вибрати дизайн, що сподобався, і відразу почати оформлення профілю. З шаблонами не потрібно морочитися, узгоджувати з дизайнером всі умови кілька разів. Однак, ви навряд чи виділитеся серед безліч схожих сторінок. Тому, якщо хочете вразити свою аудиторію оригінальністю, то готові шаблони не зовсім те, що вам потрібно.
Індивідуальний дизайн – це незвичайно. Дизайнер спеціально розробляє оформлення для вас з огляду на всі побажання. Ви самі можете вирішити, що і як виглядатиме у профілі. А професіонал втілить усі ідеї в життя та підбере найкращі варіанти для облікового запису. За допомогою індивідуального дизайну ви зможете підкреслити свою унікальність і наголосити на цінностях компанії. До того ж, можна буде вибрати те оформлення, яке найбільше сподобається вашій цільовій аудиторії.
Так що якщо ви хочете оформити свій обліковий запис якнайшвидше і дешевше – вибирайте готовий шаблон. А от якщо бажаєте показати користувачеві, що ви оригінальні і що рівних вам немає – радимо розробити індивідуальний дизайн.
Яка ціна на дизайн постів для інстаграм на постійній основі?
Ви володієте комерційним обліковим записом в Інстаграм і плануєте будувати бізнес за його допомогою? Можливо, ви хочете стати популярним блогером? Тоді вам у жодному разі не можна економити на дизайні свого профілю. “І так зійде!” тут не прокотить. Радимо звертатись до професіоналів, які зможуть розробити для вас ідеальне оформлення. У WeLoveBrands ви можете підібрати для себе оптимальний пакет інста послуг:
InstaStart — чудовий варіант для акаунтів-початківців. У пакет “InstaStart” входить розробка дизайну двох варіантів логотипу, трьох шаблонів для сторіс, шести шаблонів для постів та чотири обкладинки для актуальних історій. Вартість – 1500 гривень.
InstaBlog – цей пакет хороший для блогерів, які не планують розвивати бізнес в Інстаграм. В нього входить розробка дизайну трьох варіантів логотипу, від чотирьох до шести шаблонів для сторіс, дев'яти шаблонів для постів та від чотирьох до шести обкладинок для актуальних історій. Вартість – 2000 гривень.
InstaStore — створений спеціально для тих, хто націлений серйозно та хоче активно просувати свій бізнес у Instagram. Цей варіант можна назвати “повний фарш”, тому що в ньому всього по максимуму. В нього входить розробка дизайну трьох варіантів логотипу, від шести до восьми шаблонів для сторіс, дванадцяти шаблонів для постів і від шести до восьми обкладинок для актуальних історій. Вартість – 2700 гривень.
Вибирайте варіант виходячи зі свого бюджету та планів. У будь-якому випадку, кожен з них добрий по-своєму. А якщо вам необхідно буде подальше супроводження та створення постів на постійній основі, обговоріть питання з нашим менеджером, але розраховуйте бюджет виходячи з вартості оформлення одного посту мінімум у 250 грн.
ДИЗАЙН ІНСТАГРАМ АКЦІЙНА ЦІНА -➊➎%
Повне оформлення профілю в Instagram
- Підбір палітри кольорів і стилю
- Розробка 2-х варіантів логотипу
- Дизайн 3-х шаблонів Stories
- Дизайн 4-х іконок Highlights
- Дизайн 6-ти шаблонів для постів
- Термін розробки 5…7 днів
Повне оформлення профілю в Instagram
- Підбір палітри кольорів і стилю
- Розробка 3-х варіантів логотипу
- Дизайн 6-ти шаблонів Stories
- Дизайн 6-ти іконок Highlights
- Дизайн 9-ти шаблонів для постів
- Термін розробки 7…9 днів
Повне оформлення профілю в Instagram
- Підбір палітри кольорів і стилю
- Розробка 3-х варіантів логотипу
- Дизайн 8-ми шаблонів Stories
- Дизайн 8-ми іконок Highlights
- Дизайн 12-ти шаблонів для постів
- Термін розробки 9…12 днів