Неймінг
ВАМ ПОТРІБНИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ НЕЙМІНГ, ЯКЩО:
Колишня назва давно зблікла на тлі конкурентів.
У вашого продукту, компанії, бренду чи торгової марки вже є назва, але вона якась невиразна, без характеру? Якщо ви дивитеся на конкурентів і розумієте, що їхні назви яскравіші, свіжіші, сміливіші – настав час замовляти неймінг компанії у професіоналів.
Назва не передає суть продукту або відбиває позиціонування компанії.
Коли назва не передає суть, цінності, характер і позиціонування бренду/компанії/продукту, то фірма сильно втрачає увагу аудиторії, замовленнях і нових клієнтах. Якщо ваш неймінг найбільше підходить металургійному заводу, а ви насправді шиєте пуанти для балерин, то ні ті, ні інші до вас не прийдуть. Час змінювати назву за допомогою професійних неймерів.
Шлях у бізнесі тільки починається і вам потрібна крута назва.
Коли ринок виводиться новий продукт, компанія чи бренд, його поява повинні помітити. А як це зробити? Звичайно, за допомогою яскравої, сміливої, незвичайної та безумовно крутої назви. Якщо вам потрібен саме такий неймінг, краще одразу зверніться до професіоналів.
Замовте розробку неймінгу, брендингу та логотипу у студії WeLoveBrands прямо зараз – не відкладайте створення та розвиток бізнесу на завтра.
ПИТАННЯ ВІДПОВІДЬ
Що таке неймінг, назовництво та хто такий неймер?
Перед вами стоїть питання, як назвати фірму, товар чи бренд? Ви однозначно зіткнетеся з такими поняттями як: неймінг, назовництво, неймінгова агенція, неймер. І, якщо, ви займаєтесь цим у перше, виникне друге питання, що це означає? Допомагаємо розібратись 🙂
Неймінг (від англ. “name” у перекладі означає “ім’я” і “naming” дослівно перекладається з англійської як “давати ім’я”) — це процес розробки назви під яким компанія, бренд або товар реєструється і виводяться на ринок.
В Україні для процесу створення назви окрім поняття неймінгу, використовується термін — назовництво. Отже, назовництво — це той самий процес створення неймінгу.
Назва — це вербальна комунікація з цільовою аудиторією, яка є основною та невід’ємною частиною айдентики та брендінгу.
Навіщо замовляти неймінг у студії?
У вас є компанія, магазин чи продукт, а назва для них все не вигадується? А так хочеться придумати щось таке собі, звучне, круте, та ще й щоб запам’ятовувалося! І ось слово начебто крутиться в голові, ось-ось зірветься з язика … а ні – не виходить, не підбирається.
І в результаті ви тільки й робите, що перемішує в голові одні й ті самі слова. Здебільшого назви компаній-конкурентів. Рухаєте їх туди-сюди по кутах своєї пам’яті, а нічого нового і крутого на думку не спадає. Ви ходите кругом так довго, що аж в очах темніє і вже нічого не хочеться. Це називається ступор. Ну і як бути? Ловіть інструкцію:
Крок 1. Визнати, що вам не потрібні ці муки.
Крок 2. Відпочити, розслабитись.
Крок 3. Доручити розробку назви професіоналам – неймерам студії WeLoveBrands.
Ми зробимо все за вас. Розробимо відмінну назву для вашого продукту, бренду, компанії та чого завгодно іншого. Звісно, з урахуванням вашої цільової аудиторії. Звичайно, з урахуванням суті та специфіки об’єкта неймінгу. І бажані асоціації ми також враховуємо.
Якщо вам неймінг може представлятися, як щось лякаюче складне і взагалі тягомотина, то це чистий кайф. Тож давайте отримувати це задоволення разом. Ви від того, що звільнилися від цього вантажу, а ми – що отримали завдання розробити новий крутий нім.
Які етапи ми з вами пройдемо під час розробки назви?
Неймінг це процес розробки назви. І процес цей комплексний та складний. Розробка назви відбувається поетапно, а саме:
-
аналітика. Розробка неймінгу у студії WeLoveBrands завжди починається з ретельної аналітичної роботи. Ми ретельно аналізуємо ринок та цільову аудиторію, щоб розуміти її переваги, характер та основні вимоги до продукту. На цьому етапі проводиться дослідження назв конкурентів. Це необхідно для того, щоб визначити коло назв, які вже не можна використовувати, а також визначити тенденції неймінгу у даній категорії товарів чи сфері бізнесу.
-
Вивчення компанії клієнта, продукту чи бренду. Це також аналітичний етап. Тільки тепер вивчаємо компанію (або продукт) клієнта. Які основні характеристики об’єкта неймінгу, які асоціації він повинен викликати, які викликати почуття в аудиторії.
-
Розробка концепції. Після проведеної аналітики створюємо головну ідею бренду чи компанії – ту базу, на якій надалі вибудовуватиметься весь образ бренду (зокрема, логотип та фірмовий стиль).
-
Розробка оригінальної назви. На цьому етапі відбувається генерація неймів. Враховуючи всі зібрані дані, виведені критерії та побажання клієнта, ми проводимо потужний мозковий штурм, вигадуючи багато різних за стилістикою та поданням варіантів назви.
-
Відбір відповідних назв. Створити добрий неймінг – це як промивати золото. Потрібно ретельно промивати та просівати все, що вигадали. Безжально критикувати та розглядати під різними кутами. Це допомагає оцінити загальне сприйняття нейма. В результаті залишаються лише ті назви, які змогли пройти відбір та витримати цунамі наших внутрішніх критиків.
-
Вибір замовника та затвердження нейма. Переможці вирушають на розгляд клієнту. До кожної назві додається короткий опис, який пояснює причини вибору даного німю і розшифровує приховані смисли та посилки (якщо є). Клієнт стверджує той варіант, який найбільше сподобався.
Зверніть увагу на важливу деталь. Ви ж знаєте, що театр починається з вішалки? Так ось професійний неймінг починається з технічного завдання на розробку назви. Принаймні у студії WeLoveBrands все відбувається саме так. Неймери приступають до роботи тільки після того, як замовник заповнить бриф на неймінг. Це обов’язкова умова.
Навіщо потрібний бриф на неймінг?
Вам він потрібен, щоб:
-
Зрозуміти чи виявити суть. Заповнення брифа і відповіді на всі питання дозволяють вам знайти чітке уявлення про суть власного продукту, створити його внутрішній вигляд.
-
Правильно донести думку до виконавців. Прописуючи характер бренду та бажані асоціації, ви чітко, зрозуміло та структуровано пояснюєте нам своє бачення та побажання.
-
Відкрити нові грані. Часто буває, що при заповненні брифу на неймінг, бренд, продукт чи компанія розглядається власниками під новим кутом. І тоді погляду відкриваються нові сторони бренду та риси характеру, які потрібно транслювати через назву.
-
Визначити основні цінності. Можете відразу відповісти питанням: ваш бренд/компанія/товар – який він? Якщо можете, чудово. Тоді просто перерахуйте ще раз цінності у брифі. Якщо не вдалося відповісти – теж добре. Заповнюючи бриф, ви можете подумати над цим і визначити основні цінності.
Нам він потрібен, щоб:
-
Правильно зрозуміти бачення клієнта. Завдяки добре заповненому брифу на неймінг ми отримуємо можливість поглянути на бренд або компанію очима її власника. Побачити об’єкт неймінгу таким, яким ви його бачите.
-
Бути однією хвилі. Ми вбираємо ваше бачення, приймаємо цінності та відчуваємо характер вашої компанії/бренду/товару. Ми виходимо з вами на одну хвилю, щоб дивитися та відчувати в одному напрямку. Все це передає нам заповнений бриф на неймінгу.
-
Отримати правильні орієнтири. Технічне завдання на розробку назви дозволяє нам чітко визначити межі допустимого, зрозуміти пріоритети клієнта, а також його симпатії та антипатії щодо назв конкурентів. Бриф визначає шлях, яким неймери студії WeLoveBrands слідуватимуть у процесі мозкового штурму.
-
Влучити в ціль. Рухаючись у правильно вибраному напрямку, ми в результаті створюємо назви, які потрапляють прямо в «десятку» – у серця клієнтів та цільової аудиторії бренду.
Розробка назви, логотипу та фірмового стилю: чому краще замовити все у комплексі
Неймінг, брендинг та айдентика (логотип та фірмовий стиль) – це базові складові бренду. Саме від них залежить впізнаваність бренду, залучення клієнтів та рівень продажів. Лояльність споживачів залежить в основному від їхнього емоційного сприйняття бренду. За це сприйняття якраз відповідають брендинг, неймінг та корпоративна айдентика. Саме тому комплексна розробка неймінгу та фірмового стилю – найбільш ефективне рішення для успішного бізнесу.
Неймінг, брендинг та логотипи мають бути нерозривно пов’язані: підтримувати одну ідею, філософію та дотримуватися обраної маркетингової стратегії.
Розробка назви, дизайну та позиціонування бренду потребує повного занурення та повноцінного аудиту. Тому тут важлива злагоджена командна робота дизайнерів, копірайтерів та маркетологів, які під час мозкового штурму визначають правильний шлях розвитку бренду та виходять на одну хвилю його розуміння.
Успішний розвиток бренду на ринку можливий лише за умови абсолютної синергії в команді фахівців, що його створюють.
А якщо замовляти брендинг в одній компанії, дизайн логотипу – в іншій, а для назви задіяти третю неймінгу агенцію – то вийде не успішний бренд, а гра зіпсований телефон. І результат відповідний.
Чому вам вигідно замовити неймінг у WeLoveBrands?
Комплексна розробка назви та логотипу у студії WeLoveBrands відбувається таким чином:
-
проводимо повний всебічний аудит бренду, ринку та ЦА;
-
продумуємо образ бренду, його позиціонування;
-
розробляємо неймінг, логотип та інші елементи фірмового стилю;
-
створюємо брендбук, а також за потребою гайдлайн та логобук;
-
вибудовуємо комунікативну стратегію бренду;
-
займаємось його подальшим просуванням.
Замовляючи неймінг, брендинг та айдентику у студії WeLoveBrands ви отримуєте не просто картинку, слово та фірмові кольори. Ви отримуєте набагато більше:
-
гарантований якісний результат;
-
назва, логотип та фірмовий стиль, які не стануть вам «малі» принаймні найближчі 10 років;
-
швидке повернення інвестицій;
-
приплив лояльних клієнтів;
-
популярність, запам’ятовуваність, впізнаваність серед цільової аудиторії.
Бажаєте замовити крутий неймінг? Приклади назв, розроблених неймерами студії WeLoveBrands, можна подивитися в портфоліо. Припускаємо, що вас цікавить скільки коштує неймінг. Ціна залежить від пакета послуг, який ви оберете.
Ім'я для регіональної компанії
- 5 варіантів однією мовою
- Зображення у вигляді шрифтового лого
- Перевірка на охороноздатність та унікальність
- Перевірка на вільні домени потрібного регіону: *.dp.ua/.zp.ua/.kh.ua та ін.
- Термін розробки 5…7 днів
Назва для реєстрації ТМ в Україні
- 5 варіантів однією мовою
- Зображення у вигляді шрифтового лого
- Перевірка на охороноздатність та унікальність
- Перевірка на вільні домени: .ua/.com.ua
- Термін розробки 7…10 днів
Назва для реєстрації в ЄС/СНД
- 5 варіантів однією мовою
- Зображення у вигляді шрифтового лого
- Перевірка на охороноздатність та унікальність
- Перевірка вільного домену: одна країна *.it / *.de / *.ru / *.kz і т.д.) + *.ua / *.com.ua
- Термін розробки 10…14 днів