→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

від 7000 грн вартість стилю
від 5 р. днів терміни виконання

Дизайн фірмового стилю

1757

Оцінили: 382

Цікавить дизайн та розробка фірмового стилю? У студії We❤Brands готові створити фірмовий стиль компанії: продуманий, соковитий, сучасний. У нас можна замовити корпоративний стиль підприємства, бренду, організації, фірми та послуги від формулювання концепції до всіх ідей.

Замовлення фірмового стилю
Вибрати тариф



РОЗРОБКА ФІРМОВОГО СТИЛЮ. НАВІЩО ЦЕ ВАШОЇ КОМПАНІЇ?

Впізнаваність компанії та її товарів

Впізнаваність - постійна ознака успішного розвитку бренду. У величезній різноманітності пропозицій на ринку користувачеві важливо зачепитися за щось, і корпоративний стиль - чудова можливість відбудуватися від конкурентів і дати компанії той образ, який необхідний для залучення та утримання клієнтів.

Менше витрат на виведення нових товарів на ринок

Вкластися у створення фірмового стилю компанії - означає інвестувати у просування кожного товару, який продає чи продаватиме ваша компанія. Один відомий стиль приверне до нового товару більше уваги, ніж нові стильові рішення разом узяті.

Стильове об'єднання всіх комунікацій бренду

Вся документація компанії, реклама, поліграфія, товари, декор офісу тощо, оформлені в єдиному брендованому стилі, справляють на клієнтів, партнерів і навіть конкурентів незабутнє враження. Це означає, що твердо стоїте на ногах, стрімко йдете до своєї мети і так – ви дбаєте про свій імідж.

РОЗРОБКА ЛОГОТИПУ Якщо у вас вже є логотип, його вартість буде віднято.
КОЛЬОРИ І ШРИФТИ
ВІЗИТКИ Корпоративні та персональні
Бланки та папки

Фірмовий стиль - концепція єдиного оформлення всіх елементів комунікації бренду зі світом - упаковки, документів, вивісок, рекламної поліграфії, візиток, реклами та ін.

У разі жорсткої конкуренції у багатьох сферах бізнесу, будь-яка компанія, як велика, і маленька, потребує продуманому, і навіть грамотно реалізованому фірмовому стилі. Гостра необхідність розробити фірмовий стиль так само виникає, якщо бізнес молодий і тільки починає просування або масштабується в інтернет-простір, де за місце під сонцем борються тисячі подібних бізнесів.

Етапи створення фірмового стилю

Розробка дизайну фірмового стилю є комплексним процесом, який організується за принципом “від простого до складного” і складається з 7-ми послідовних етапів:

  1. Збір та аналіз інформації. На етапі підготовки збирають та аналізують інформацію про діяльність компанії, її товари/послуги, найближчих конкурентів, цільову аудиторію з метою виявлення відмінних рис.

  2. Визначення стратегії та концепції. Полягає у збиранні ідей, образів майбутнього фірмового стилю.

  3. Виділення основної ідеї та її візуалізація. На цьому етапі відбувається вибір кольорів, шрифтів, символів (графічних об’єктів), а також створюються ескізи.

  4. Розробка логотипу. Далі дизайнери працюють над створенням привабливого, лаконічного фірмового знаку компанії, що запам’ятовується.

  5. Створення елементів фірмового стилю. Проробка торкається корпоративних елементів з використанням логотипу: буклети, візитки, листівки, конверти, календарі, папки та ін. Також на цій стадії може бути виготовлена пробна сувенірна продукція.

  6. Розробка брендбука. Для внутрішнього користування компанії та інших рекламних компаній складається спеціальний документ з допустимими та недопустимими варіантами використання фірмового стилю, правилами та прикладами.

  7. Захист фірмового стилю патентом. З метою захисту від використання іншими компаніями, розроблений корпоративний фірмовий стиль патентується.

Результатом продуманого проходження всіх етапів стає професійний, якісний і сучасний фірмовий стиль підприємства, здатний прослужити вашій компанії не один рік.

Переваги розробки фірмового стилю у студії WeLoveBrands

  • Аналізуємо конкурентне середовище. На основі знання ринку та ключових особливостей конкурентів студія WeLoveBrands генерує та втілює ідеї, які не дадуть вашій компанії залишитися непоміченою.

  • Розробляємо унікальний дизайн. Ми не використовуємо шаблони та заїжджені ідеї – навіщо нам це, якщо щодня в головах нашої команди народжуються десятки задумів, які ми вміємо правильно оформити та застосувати для розвитку іміджу наших клієнтів.

  • Знаходимо родзинку. Конвеєрна робота – не наша історія. У кожному логотипі, стильовому рішенні чи поєднанні кольорів ми виділяємо особливість, властиву лише вашій компанії. Це стає основою унікальності та впізнаваності фірмового стилю, а також відбудови від конкурентів.

Створити фірмовий стиль з нами означає отримати:

  • продуману концепцію бренду;

  • яскравий, нестандартний, сучасний образ компанії, що відповідає вимогам цільової аудиторії;

  • смачний, соковитий, помітний дизайн, який запам’ятовується з першого погляду;

  • грамотно збудовану візуальну складову бренду;

  • єдиний та гармонійний фірмовий стиль;

  • відомий образ, що кардинально відрізняється від всіх ваших конкурентів;

  • точки контакту, через які ви транслюєте цільову аудиторію свою позицію, філософію та характер;

  • новий крутий стиль, який закохує цільову аудиторію та надихає вас.

Розробка фірмового стилю компанії : ціна

Вартість розробки логотипу та фірмового стилю в студії WeLoveBrands варіюється в залежності від:

  • кількості концепцій, що розробляються;

  • стилю дизайну логотипу – розробка в стилі флет буде дешевша, ніж деталізоване, металізоване або об’ємне зображення;

  • кількості носіїв – що більше елементів фірмового стилю ми розробляємо, то вище загальна вартість проекту;

  • термінів виконання робіт – що менше терміни виконання, то вище вартість створення логотипів та розробки фірмового стилю.

Ми створили 3 різні плани співпраці, щоб ви могли легко підібрати оптимальне поєднання вартості, термінів виконання та набору послуг.

Замовити дизайн фірмового стилю від WeLoveBrands

Ми не дамо вашим клієнтам навіть подивитися у бік конкурентів! Вся їх увага буде звернена до вас завдяки добре опрацьованій концепції фірмового стилю та її втілення!

Щоб замовити фірмовий стиль у студії WeLoveBrands, дзвоніть нам за телефоном +38 068 883 88 13 (Viber, Telegram) або зв’яжіться через форму зворотнього зв’язку на сайті.

 

ПИТАННЯ ВІДПОВІДЬ

Що таке фірмовий стиль?

Фірмовий стиль або корпоративна ідентифікація (англ. corporate identity) – це сукупність постійних елементів (графічних, колірних, словесних), що застосовуються для представлення товарів (послуг), всієї інформації, що виходить від компанії, а також внутрішнього та зовнішнього оформлення організації в єдиному стилі, які допомагають сформувати імідж компанії.

Функції фірмового стилю:

 

Corporate style

Створює зовнішній вигляд компанії. Компанія має запам’ятовуватися. Якщо ви займаєтеся вантажоперевезеннями або продаєте ліс, у вас має бути фірмовий стиль. Це підвищує впізнаваність компанії. Тепер із тисячі клієнт дізнається саме про вас. Завдання фірмового стилю – викликати у споживача асоціації з брендом, фірмою чи компанією.

 

Corporate style

На відміну від конкурентів. Унікальність – головна перевага на ринку. Хочеш бути унікальним – відрізняйся. Особливо це важливо для товарів із високою конкуренцією: одяг мас-маркету, продукти харчування чи косметика. Однакових чи схожих продуктів багато. Головне – відрізнятися від конкурентів: якщо не складом та виробництвом, то фірмовим стилем.

 

Фірмовий стиль компанії, організації, підприємства, фірми, сайту, товару чи послуги – що це і як його розробити?

Якщо говорити мовою, зрозумілою маркетологам, корпоративний стиль – це візуальна і смислова єдність товарів/послуг, всієї інформації, що виходить від підприємства, його внутрішнього і зовнішнього оформлення. Це характерна для цього підприємства мова, своєрідне посвідчення особи підприємства, його розпізнавальний знак, візитна картка. Свій стиль сприяє запам’ятовуванню фірми, марки та їх рекламуванню.

Якщо говорити мовою, зрозумілою дизайнерам, корпоративний чи фірмовий стиль (corporate id – айдентика) – це поєднання колірних схем, візуальних елементів, конструкцій, слів, шрифтів, форм, які використовує компанія для самоідентифікації на ринку. Завдяки поєднанню цих елементів компанія, організація чи бренд транслюють свою філософію, особливості, ідею. Це те, як фірма хоче, щоб її приймали споживачі, партнери, конкуренти.

Якщо пояснювати, що таке фірмовий стиль підприємцю, можна спробувати так: на відміну від корпоративного іміджу, що вимірюється психоемоційним ставленням аудиторії, фірмовий стиль цілком відчутний. Це будинки, декор офісів, логотип, уніформа персоналу, образи, колірні рішення, що відрізняють її від конкурентів. До того ж, корпоративний стиль компанії не може бути позитивним чи негативним. Він або сильний або слабкий.

Навіщо потрібний фірмовий стиль компаніям?

Багато власників, підприємців і керівників компаній продовжують задаватися питанням – навіщо потрібна айдентика. Насправді все просто. На шляху досягнення комерційною компанією своєї головної мети – отримання максимального прибутку – фірмовий стиль ефективно вирішує 6 взаємопов’язаних бізнес-завдань:

  1. Ідентифікація продукції підприємства. “Правильний” фірмовий стиль ефектно виділяє ваш товар на тлі аналогічної продукції конкурентів. Таким чином споживач швидко дізнається продукт у загальній масі та зупиняє свій вибір саме на ньому.

  2. Створення та закріплення бажаного образу у свідомості споживачів. Привернути і надовго утримувати увагу як існуючих, так і потенційних клієнтів – це стає можливим завдяки фірмовому стилю з грамотною ідеєю, закладеною в його дизайн. Головне, щоб споживач зрозумів: використання вашої продукції допоможе йому у вирішенні своїх проблем та покращенні якості життя, чого прагне кожен із нас.

  3. Формування позитивного корпоративного іміджу. Основою довірчих довгострокових відносин із клієнтом виступає позиціонування себе компанією з найкращого боку. Чим швидше вам вдасться переконати споживача в надійності та професіоналізмі, тим швидше продукт вашої діяльності завоює ринок, тим самим скоротивши ваші витрати на його розкручування.

  4. Визначення власної ринкової позиції. Фірмовий стиль допомагає як вигідно підкреслити відмінності вашої торгової марки від численних конкурентних пропозицій у вашій галузі, так і грамотно вказати на схожість з відомими світовими брендами. І в тому, і в іншому випадку це сприяє активізації клієнтського попиту та зростання продажів.

  5. Донесення до потенційного клієнта потрібної інформації. За допомогою дизайну продукції у певному стилі ви можете повідомити споживача про випуск одиничної новинки або серії нової продукції, а також наголосити на певних властивостях товару (наприклад, натуральності тощо).

  6. Економія на замовлення рекламної продукції. Оскільки фірмовий стиль є комплексом вже готових рішень, його наявність значно спрощує процес отримання брендованих атрибутів. Так, для створення візиток або бланків вам не потрібно щоразу залучати до роботи дизайнера та оплачувати його послуги, а досить просто віддати на друк наявні макети рекламних матеріалів.

Розробка фірмового стилю – це виправданий маркетинговий крок, за допомогою якого компанія заявляє про серйозний характер своїх стратегічних планів та закладає фундамент для свого динамічного розвитку.

Які основні елементи фірмового стилю?

До складу фірмового стилю входить логотип, шрифти, кольори та стилеутворююча графіка. Давайте розберемо характеристики основних елементів фірмового стилю докладніше.

 

Перший елемент – логотип

 

Перший елемент – логотип

Логотип – оригінальне зображення, зображення повного чи скороченого найменування фірми чи товарів фірми. Поруч із логотипом може стояти графічний знак бренду – елемент, який ми представляємо, коли чуємо Nike, Apple, Adidas. Уявили галочку, надкушене яблуко та трикутник із білими смужками?

Значить, графічний знак спрацював на сто відсотків. Хороший логотип – половина успіху. Історії відомих брендів тому свідки.

nike

У 1971 році Філ Найт, засновник Blue Ribbon Sports, найняв студентку-дизайнера Портлендського університету Каролін Девідсон для розробки логотипу для взуття. Девідсон представила Найту кілька варіантів, і він вибрав галочку, за яку заплатив $35. Через роки, після того, як логотип Nike став відомий у всьому світі, Найт надіслав дизайнеру діамантове кільце у вигляді галочки і конверт з акціями компанії Nike, щоб висловити свою подяку.

logotip-apple1logotip-apple2

Перший логотип Apple (ліворуч) створив Рональн Уейн (Ron Wayne). Однак картинка нагадувала крихітний витвір мистецтва і погано вписувалася в концепцію “сучасні технології”, тому вже через рік Стів Джобс звертається до Роба Янова і той створює відоме надкушене яблуко, яке у 1998 році фарбують у чорний колір.

makdonalds

Своєю появою логотип МакДональдс завдячує Діку Макдональду, одному з братів-засновників. При будівництві ресторану у Фенікс, архітектор Стенлі Метсон представив братам свій проект: прямокутна будівля з червоним дахом. Діку проект не сподобався і він додав дві великі золоті арки зверху будівлі. Архітектор арки не схвалив. Дік Макдональд не розгубився, подався до Джорджа Декстера і попросив зробити вивіску з двох золотих арок. Так виник прототип майбутнього логотипу McDonald’s.

 

Другий – кольори фірмового стилю

 

світа-фірменного-стиля

Колір – один з основних елементів фірмового стилю. Він впливає те, як споживачі сприймають бренд на емоційному рівні. Карен Халлер, експерт із квітів у бізнесі, розповідає про значення кожного відтінку.

red

Червоний: влада та пристрасть

green

Зелений: молодість, кохання та природа

blue

Синій та блакитний: спокій, довіра, надійність

black

Чорний: винятковість та чарівність

orange

Помаранчевий: дружба, веселощі, грайливість

white

Білий: простота, чистота, природність

yellow

Жовтий: оптимізм та позитив

fiolet

Фіолетовий: розкіш та примха

 

Важливо! Завжди вибирайте колір протилежний кольору основного конкурента.

 

 

Третій елемент – шрифти

 

shrifty

Успішні бренди використовують скромні шрифти, які добре читаються та легко комбінуються. Розмір та тип шрифту залежить від того, як бренд себе позиціонує щодо споживача: хоче стати йому другом чи навпаки тримається відчужено.

Якщо бренди хочуть побудувати з клієнтом близькі теплі відносини, то у фірмовому стилі використовують прості або рукописні шрифти. Зверніть увагу на шрифт Ray Ban та H&M, Coca-Cola. Вони кажуть: Ми друзі. Давай без формальностей».

ray-banh_mcoca-cola

Якщо бренд нейтральний, то найчастіше використовують шрифт Helvetica. Взаємодія з таким брендом нагадує спілкування зі старим шкільним другом, якого ви бачите раз на місяць. Він каже: “Я твій друг. Але будь стриманий. Ми не так добре знаємо одне одного”. Подивіться на VISA.

visa

Якщо бренд виготовляє нішеві продукти, використовують складні шрифти. Подивіться на VAIO. Шрифт каже: Це таємний код для своїх. Якщо ти розумієш його, то в темі”.

vaio

 

Четвертий – стилеутворююча графіка

 

visual elements

Стилеутворююча графіка – унікальні візуальні елементи, які використовують для створення та оформлення корпоративної продукції. Це може бути орнаменти, фірмові персонажі, геометричні постаті тощо.

visual elements

 

Стилеутворююча графіка повторює форму біконів – блютуз-маячків, головного продукту Estimote.

visual elements

 

Стилетворча графіка тут представлена у вигляді двох знайомих персонажів – горіхів у червоній та жовтій глазурі.

 

Уявімо, що бренд одягу випускає нову колекцію і запрошує відвідати відкриття шоу-руму. На вході в магазин ми отримуємо різнокольоровий флаєр, що кричить, в лукбуках натикаємося на строгий і лаконічний дизайн, а візитки віддають зайвою офіційністю. Складається враження розірваності. Ми не можемо зв’язати окремі елементи та бренд розсипається на очах.

Щоб уникнути таких ситуацій, потрібно продумати та розробити фірмовий стиль. Погляньмо, які існують способи створення айдентики.

Носії фірмового стилю. Які вони бувають?

Основні носії фірмового стилю:

  • візитівка (корпоративна, персональна)
  • фірмовий бланк (горизонтальний, вертикальний)
  • конверти різних форматів

Додаткові носії фірмового стилю:

  • сайт
  • папка
  • буклети, плакати та календарі
  • наклейки
  • сувенірна продукція
  • POS-матеріали
  • етикетка, упаковка
  • рекламні модулі
  • елементи інтер’єру та ін.

Усі перелічені носії фірмового стилю оформляються в єдиному ключі, обов’язково містять константи фірмового стилю: логотип, фірмові шрифти, основні та додаткові корпоративні кольори.

Набір необхідних носіїв визначається у кожному випадку індивідуально, з урахуванням потреб Вашої компанії.

Як створити фірмовий стиль?

Існує кілька способів розробки фірмового стилю. Можна зробити це самотужки, замовити у фрілансера або звернутися до дизайну студії. Розглянемо ці методи докладніше.

Зробити своїми руками

Ви самостійно малюєте логотип, вибираєте фірмові кольори та шрифт, тим самим задаючи тон своєму бренду.

 

plus

Плюси: заощаджуйте бюджет

minus

Мінуси: не адаптуєте логотип під документи, рекламні матеріали, візитки тощо.

 

Ось кілька прикладів успішних компаній, які на старті обійшлися без дизайнера та створили культові логотипи та графічні знаки.

У 1998 році Ларрі Пейдж та Сергій Брін придумали нову пошукову систему і пізніше назвали її Google. Перший логотип Гугла вигадав Сергій Брін, працюючи на графічному пакеті GIMP.

 

pepsi-cola

 

У 1893 році фармацевт Калеб Бредхем створив напій “Brad’s drink”, який став популярним у його аптеці. За 5 років Калеб купив за 100 доларів ім’я Pepsi-Cola. У той же час сусід Бредхема придумав перший логотип для Pepsi.

 

coca-cola

 

Як не дивно, логотип Кока-Коли намалював не дизайнер і навіть художник, а бухгалтер Френк Робінсон. Саме він у 1886 році вигадав назву напою замінив букву «K» у слові «Kola» на «C++». Робінсон намалював логотип вручну за допомогою шрифту «Спенсер» та помістив під логотипом напис «Delicious and Refreshing».

 

Замовити у фрілансера-дизайнера

Ви вибираєте дизайнера, складаєте бриф і отримуєте логотип та графічний знак у фірмових кольорах.

plus

Плюси: ви заощаджуєте час, а замовлення виконує професіонал.

minus

Мінуси: дизайнер не відповідає за створення фірмового стилю, а лише розробляє окремі елементи.

 

Ось кілька прикладів того, як компанії не помилилися з дизайнером і отримали логотипи, що запам’ятовуються.

 

nike

 

Відому галочку Nike придумала студентка Портлендського Університету Керолін Девідсон у 1971 році, за що отримала лише 35 доларів. За 37 років дизайн логотипу майже не змінився.

 

playboy

 

В 1953 Артур Поль – фрілансер і майбутній дизайнер – намалював логотип з кроликом для журналу «Плейбой» і створив макет першого номера. Пізніше Поль говорив: “Якби я знав, наскільки відомим стане мій логотип, я витратив би на нього більше часу та зусиль. Адже створення кролика в мене пішло близько півгодини”.

 

Замовити у дизайн-студії

Ви звертаєтеся до нашої дизайн-студії, складаєте бриф і отримуєте фірмовий стиль для вашого бренду.

 

plus

Плюси:

  • у студії налагоджено процеси роботи;
  • дизайнери врахують ваші побажання та правки;
  • розроблять стилеутворюючу графіку;
  • виконають усі технічні роботи: адаптують стиль під атрибутику, складуть бренд-бук чи гайд для ваших співробітників

minus

Мінуси:

  • дорого.

 

Пам’ятайте: логотип та графічний знак – це ще не фірмовий стиль. Всі ті відомі приклади, коли культові компанії розробляли на коліні лого – лише частина великого процесу. Далі готовий логотип передавали до рук професіоналів, які адаптували його до рекламних матеріалів, документів, візиток, футболок, плакатів тощо.

Тому, який варіант ви б не обрали, фірмовий стиль – це не тільки лого, а й усі ті візуальні елементи, які роблять бренд, компанію чи продукт впізнаваним та виділяють його серед інших.

Який документ описує елементи фірмового стилю?

Гайдлайн (guide line) – паспорт стандартів, що містить у собі посібник з фірмовому стилю, тобто. набір інструкцій щодо правильного розміщення візуальних ідентифікаторів бренду на різних носіях, отриманих у результаті розробки фірмового стилю компанії.

Посібник із фірмового стилю дозволить Вам швидко реагувати на некоректне використання елементів фірмового стилю, а також помилки у роботі виробників поліграфічної продукції для Вашої компанії. Завдяки посібнику з фірмового стилю корпоративні кольори під час друку завжди матимуть потрібний відтінок, логотип та інші елементи візуальної ідентичності бренду збережуть потрібні пропорції. Політ фантазії дизайнера обмежиться тими рамками, які будуть прописані в посібнику фірмового стилю.

Що компанія отримує у результаті? Вся комерційна поліграфія від візитки до зовнішньої реклами та сувенірної продукції буде витримана у єдиному стилі. Створення посібника з фірмовому стилю – це найдешевший спосіб уникнути значніших витрат відновлення іміджу компанії. Наша Студія пропонує послуги з розробки Гайдлайн як для компанії, так і для окремого бренду.

Посібник із фірмового стилю містить:

  • константи фірмового стилю (знак, логотип, логоперсонаж, масштабування логотипу, кольори, шрифти)
  • неприпустимі варіанти використання основних візуальних та вербальних ідентифікаторів бренду
  • ділова документація внутрішнього та зовнішнього характеру
  • оформлення документів для кінцевих споживачів
  • маркетингові матеріали
  • зовнішня реклама
  • POSM
  • сувенірна продукція
  • уніформа
  • транспорт

Структура, обсяг і вартість Гайдлайну можуть змінюватись в залежності від сфери діяльності та завдань, які ставить перед собою компанія. Бувають ситуації, в яких, крім основного пакета документації, необхідно регламентувати форму, бейджі, додаткову документацію та інші матеріали.

ВАРТІСТЬ ФІРМОВОГО СТИЛЮ

Start
від 210$

Розробка 2 унікальних концепцій

  • У клієнта вже є логотип
  • До 3-х носіїв на вибір
  • Візитка/бланк/папка/бірка/наклейка тощо
  • Проекція на мокапі (3D)
  • Вихідні файли: .ai .pdf .docx
  • Термін розробки 5…7 днів
Виберіть план
Business
від 350$

Розробка 3 унікальних концепцій

  • У клієнта є логотип
  • До 5-ти носіїв на вибір
  • Візитка/бланк/папка/бірка/наклейка тощо
  • Проекція на мокапі (3D)
  • Вихідні файли: .ai .pdf .docx
  • Термін розробки 5…9 днів
Виберіть план
Big Boss
від 650$

Розробка 5 унікальних концепцій

  • У клієнта є логотип
  • До 5-ти носіїв на вибір
  • Візитка/бланк/папка/бірка/наклейка тощо
  • Проекція на мокапі (3D)
  • Вихідні файли: .ai .pdf .docx
  • Термін розробки 7…10 днів
Виберіть план
Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 382

Середня оцінка 4.6 / 5

Замовити послугу