→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Ідентичність

Корпоративна айдентика – система візуальної та вербальної ідентифікації, одна з невід’ємних частин успішного брендингу компанії. Поєднує логотип, фірмовий стиль, упаковку та всі канали комунікації із зовнішнім світом єдиними стилістичними рішеннями, дизайном та брендованими графічними елементами. Дизайн кожної упаковки, вивіски, навіть найдрібнішого канцелярського папірця – все це входить у поняття айдентики. Тут не буває дрібниць. Візуалізація бренду включає всі елементи айдентики:

Створення персонажа

Бажаєте «оживити» пропоновані вами товари чи послуги? Тоді вам не обійтися без фірмового персонажа (бренд-персонажу, бренд-героя) – головного іміджевого атрибуту, який допомагає створити потрібний образ компанії чи продукту.

Логотип на замовлення

Логотип – візуальний образ компанії. Все, чим займається компанія, як себе позиціонує і чим відрізняється від конкурентів, - все це транслюється за допомогою одного вдалого логотипу.

Дизайн фірмового стилю

Фірмовий стиль - концепція єдиного оформлення всіх елементів комунікації бренду зі світом - упаковки, документів, вивісок, рекламної поліграфії, візиток, реклами та ін.

Розробка брендбука

Важливо як разово впровадити фірмовий стиль, а й завжди правильно його використовувати. Для цього компанії використовують спеціальний документ внутрішнього користування – брендбук.

Дизайн етикетки

Етикетка виступає одним із найефективніших засобів комунікації бренду зі споживачем. Як елемент айдентики, вона має первинний вплив на споживача і сприяє успішному просуванню товару на ринку.

Дизайн пакування

Призначення упаковки полягає у забезпеченні безпеки продукції, а й у виконанні естетичної функції. Привабливий дизайн упаковки – запорука успішного продажу практично будь-якої продукції.

Розробка айдентики у студії We❤Brands

Студія WeLoveBrands займається розробкою дизайну айдентики для бізнес-проектів будь-якої сфери діяльності. У роботі ми уникаємо штампів, кліше та модних віянь і робимо все, щоб створити стиль, який проживе десятки років і не втратить своєї унікальності та актуальності.

Створення айдентики – сучасний візуальний образ компанії від студії WeLoveBrands.

Етапи розробки візуальної айдентики:

  1. Знайомство з вашою компанією, продуктом або бізнес-ідеєю;
  2. Аналіз бізнес середовища: конкурентів, споживачів, претендентів та їх потреб;
  3. Розробка візуальних ідентифікаторів з урахуванням ваших цілей та результатів аналізу бізнес-середовища;
  4. Розробка стандартів та правил використання елементів візуальної ідентифікації;
  5. Супровід у процесі впровадження корпоративної айдентики

Корпоративна айдентика, приклади робіт студії WeLoveBrands

ПИТАННЯ ВІДПОВІДЬ

Що таке айдентика бренду?

Айдентика – це набір візуальних елементів та графічних форм, які виділяють компанію серед конкурентів та роблять бренд впізнаваним.

Це слово є сленгові і походить від англійської «identity», яка перекладається як «ідентичність». Тобто айдентика – це те, що допомагає споживачам запам’ятати бренд та встановити з ним емоційний зв’язок.

Що входить до айдентики?

Айдентика впливає сприйняття бренду і відтворює його образ у свідомості споживачів. Вона складається з цеглинок, кожен з яких дозволяє покупцеві швидше відшукати продукт, зв’язати його з тією чи іншою компанією і вирішити, чи варто купувати.

Айдентика поєднує чотири основні елементи:

  • логотип – відмітний знак, який допомагає донести до споживачів ідею компанії та навколо якої будується фірмовий стиль;

  • шрифт – відображає характер бренду за допомогою різних графічних малюнків зображення букв, цифр і знаків;

  • колір – формує емоційну зв’язок із споживачем і викликає в нього певні емоції;

  • форма – геометричні фігури (коло, квадрат, трикутник, прямі лінії), що підсилюють враження і роблять рекламне повідомлення зрозумілим.

Щоб створити єдиний образ бренду і досягти гармонійного малюнку, всі елементи максимально «підганяються» один під одного.

Яка головна відмінність айдентики від брендингу?

Брендинг є процес формування образу бренду у свідомості споживачів. Він включає позиціонування, вироблення стратегії просування, цінову політику, народження асоціацій та ін.

Брендінг допомагає розкрити переваги продукту, філософію та цінності компанії. І робиться це за допомогою елементів айдентики. Тобто айдентика – це помічник брендингу на шляху до серця споживачів.

Айдентика та фірмовий стиль - у чому різниця?

Якщо не заглиблюватися, може здатися, що це те саме. Але різниця все ж таки є.

Фірмовий стиль є набір візуальних елементів, які допомагають ідентифікувати бренд. Це різні стилістичні прийоми, унікальні графічні рішення та поєднання кольорів.

Мета фірмового стилю – зробити бренд впізнаваним і незабутнім. Мета айдентики – відтворити образ у свідомості споживачів.

Тобто фірмовий стиль є частиною айдентики, допомагаючи ідентифікувати бренд.

Фірмова айдентика – у чому користь для бізнесу?

Айдентика бренду – це те, як бачать вас ваші клієнти, партнери, конкуренти та й узагалі всі учасники ринку. А те, що саме вони побачать і яке враження це справить, залежить тільки від вас.

  • Підвищення впізнаваності бренду. Фірмовий стиль поступово стає все більш популярним і міцно асоціюється з вашою компанією.
  • Цілісність компанії у власних очах споживача. Єдиний стиль оформлення компанії та всіх її комунікацій справляє дуже гарне враження на споживачів та викликає довіру, адже це означає, що компанія міцно закріпилася на ринку та працює на совість.
  • Стрижень рекламної компанії. Айдентика компанії є стрижнем всіх наступних рекламних кампаній та просування бренду. Винаходити велосипед більше не доведеться – користуйтесь готовою концепцією, дизайном, графікою та адаптуйте все це під нові потреби.
  • Вирізняє вас серед конкурентів. Крута айдентика дозволяє залишатися на вершині харчового ланцюжка 🙂 Прорватися крізь інформаційну мішуру та залишити глибокий, хвилюючий слід у душах конкурентів та споживачів.

Чому вам вигідно замовити айдентику у WeLoveBrands?

  • Не використовуємо шаблонних рішень – вони неефективні. Натомість ми знаходимо нетривіальні підходи, які дозволяють створити по-справжньому унікальну айдентику для наших клієнтів.
  • Вивчаємо компанію, ринок та конкурентне середовище. Наша робота ґрунтується лише на глибокому розумінні діяльності клієнта та його потреб, а всі спонтанні рішення тестуються на відповідність цілям проекту.
  • Взаємодіємо із клієнтом. Роботу без доступу до інформації та спілкування із замовником ми вважаємо непрофесійною, тому успішне виконання проекту у студії WeLoveBrands можливе лише у постійній співпраці.