→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Референс

5

Оцінили: 1

Зміст:
Розмір шрифту:

Референс

Що таке референс простими словами

Референс – це допоміжне зображення, фото чи об'єкт, приклад для роботи і натхнення. Він необхідний не для копіювання елемента, а для розуміння завдання, вибору напряму у роботі, відображення емоцій.

Що може бути референсом:

referens

зображення;

referens

фото;

referens

анімація;

referens

відео;

referens

текст і статті;

referens

стрічка у соцмережах;

referens

об'єкт повністю чи його частини;

referens

ракурс, поза;

referens

одяг, образ;

referens

колаж;

referens

персонажі;

referens

інше.

Референси використовують у дизайні, копірайтингу і брендингу, а також у кіно, образотворчому мистецтві, фотозйомці, музиці та анімації.

referens

Для чого потрібен референс

Референси зводять до мінімуму ризики помилкових рішень і прокачують креативність. Одна чужа ідея, помножена на іншу, дає змогу видавати щось унікальне. Крім того, з референсами ви завжди будете знати всі тренди.

Креативним фахівцям і власникам бізнесу важливо систематично поповнювати «скарбничку» референсів, щоб швидко показати прийнятний результат або не сидіти днями, ламаючи голову над ідеєю проєкту.

Референси дозволяють замовнику і виконавцю знайти спільний погляд на проєкт.

Крім того, референси допомагають виконавцям:

  • ставити вектор роботи;

  • шукати і знаходити нові ідеї і зразки;

  • знайомитися з техніками, які використовують досвідченіші фахівці;

  • порівнювати різні візуальні рішення;

  • поринати у контекст і прогнозувати результати;

  • оцінювати обсяг роботи і її вартість.

Замовнику референс допоможе описати виконавцю завдання, побажання і вимоги, тематику і концепцію проєкту. Наприклад, потрібно створити колекцію одягу у вінтажному стилі, побудувати будинок у стилі хай-тек, зробити ляльку на кшталт «Барбі». Якщо замовнику потрібен сайт з конкретним функціоналом і/або у певній стилістиці, він вибирає подібні вебресурси, дизайн, тексти і надає посилання на них релевантним фахівцям.

referens

Чим референс відрізняється від мудборду

Мудборд є добіркою різних зображень для відображення концепції і настрою (наприклад, пози, макіяж, одяг, аксесуари, інтер'єр – для фотозйомки), а референс – це конкретний приклад (наприклад, фото дівчини з чашкою кави).

Приклади референсів

У дизайні референсом може бути будь-який візуальний образ: сцена з фільму, фото планети з телескопа, малюнок невідомого художника або шрифт на сайті. Крім того, для натхнення використовують речі, які можна відчути. Наприклад, для дизайнера одягу – зразки матеріалів чи весільні сукні.

Копірайтери застосовують референси як приклади для написання текстів і вивчення їхньої структури. Вони допомагають розібратися, як і чому одні статті ранжуються краще за інші, ознайомитися з оптимальними способами використання ключових слів і прокачати навички написання.

У живописі, скетчингу і ілюстрації референси необхідні для малювання з натури. У концепт-арті до них звертаються 2D- і 3D-художники, коли їм потрібно зобразити щось неіснуюче і водночас характерне.

В архітектурі і дизайні інтер'єру за допомогою референсів визначають вектор роботи над майбутнім будинком чи приміщенням, підбирають стиль. У вебдизайні і розробці референси допомагають знайти відповідну естетику і зручні варіанти для користувачів сайту чи додатку.

У брендингу «референсом» називають гайд по ключовим засобам візуальної ідентифікації бренду, зокрема всім варіантам логотипу, палітрі з колірними кодами і схемою типографіки. А також брендингові кампанії, рекламу, слогани.

Вивчайте рекламні оголошення, статті, сайти, художню і нон-фікшн літературу – це формує асоціації і може стати класним референсом під час роботи над будь-яким проєктом!

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 1

Середня оцінка 5 / 5