Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Платформа бренду — документ, що містить всю стратегічну інформацію про бренд, посібник з його управління, опис його ключових характеристик та особливостей. Платформа бренду визначає ідентичність компанії та містить набір принципів, що лежать в основі всіх зусиль з комунікації та маркетингу.
Ключові цілі кожного бізнесу — нарощувати продаж та приносити прибуток власникам. Бренд-платформа допомагає досягати цих цілей та вирішувати наступні завдання:
Платформою бренду керуються маркетологи, копірайтери, дизайнери та sales-менеджери. Платформа роз'яснює мети існування компанії та її ідеї, транслює правила спілкування з ЦА.
Документ платформи має бути чітким, коротким та узгодженим. Він містить як ідеологічні, так і візуальні елементи:
Документ платформи безпосередньо і послідовно визначає всі методи і дії, які компанія використовуватиме підвищення впізнаваності бренду і прибутковості бізнесу.
Міцна платформа бренду складається з трьох складових: позиції, ціннісної пропозиції та історії.
Позиціонування бренду включає створення набору слів і виразів, які описуватимуть бренд. Цей набір – те, що мають думати клієнти про компанію. Наприклад, Volvo та Tesla асоціюються з різними поняттями: Tesla – це «розкіш» та «футуризм», Volvo – «довговічність» та «міцність».
Ціннісна пропозиція в контексті бізнесу – те, що компанія може запропонувати клієнтам. Необхідно зосередитися на таких цінностях та перевагах бренду, як статус та престиж, цінова доступність, користь тощо.
Історія допомагає передати світові причину існування вашого бренду. Вона повинна включати розповідь про те, з чого починався бізнес, як він розвивався і які у вас плани на майбутнє. Хороша історія бренду викликає непідробні емоції у цільової аудиторії.
Coca-Cola завдяки рекламі на тему «відкритого щастя» спромоглася переконати світ у тому, що солодкий напій може викликати колективне щастя серед друзів та в сім'ї. Бренд не тільки асоціюється з освіжаючими напоями — він служить «доповненням до щасливих часів» та захоплюючим проведенням часу.
Компоненти платформи Coca-Cola:
У платформі Coca-Cola органічно поєднуються всі елементи фірмового стилю: історія, бачення, цінності, позиціонування, обіцянка, візуальна ідентичність, Tone of Voice та інші складові.
Зібрали гайд для тих, хто створює платформу бренду вперше:
Аналіз оточення. Виконується за допомогою співбесід, опитувань, спілкування із цільовою аудиторією. Цілі цього етапу:
Проведення аудиту. Полягає в інвентаризації ключових елементів бренду - цілей, пропозиції, конкурентного середовища, візуальних ефектів та SWOT-аналізу із зазначенням сильних та слабких сторін.
Підготовка елементів платформи. Виконується після закінчення збору та аналізу інформації. Для розробки складових платформи можна скористатися готовим шаблоном з адаптацією під особливості компанії та бренду.
Трансляція.
Після розробки платформу необхідно поширити всередині компанії, причому співробітники мають отримати доступ до неї насамперед. Документ має стати їхньою «біблією» — на ній будуть засновані всі рішення, комунікаційні та маркетингові активності.
Важливо: платформа бренду — живий маркетинговий документ, який може змінюватись у міру оновлення цілей та стратегії компанії.