Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Місія - основна причина створення бренду, виражена в одному або кількох реченнях. Як правило, відображає не фінансові плани, а сенс буття компанії: який слід бренд прагне залишити в історії, яку користь приносить клієнтам, чого хоче досягти.
Місія є коротким поясненням компанії: "Для чого ми створені?". Вона допомагає компанії стати зрозумілою та привабливішою для потенційних покупців. Заява про місію потрібна, щоб:
Заява про місію забезпечує стратегію та філософію бренду, які можна застосувати до будь-якої ситуації всередині компанії.
Ефективні заяви про місію містять чотири ключові елементи: цінність, натхнення, правдоподібність та конкретність. Заява має бути переконливою, лаконічною, ясною, стратегічною, досяжною і унікальною.
Бренд має чітко розуміти, що намагається повідомити цільову аудиторію. Багато компаній створюють заяву про місію, відмінну від їхніх справжніх цінностей, і припускаються великої помилки: місія має бути правдивою, реалістичною та узгодженою з цілями бренду.
Заява про місію повинна відображати кожен аспект бізнесу: асортимент та характер продуктів, рівень цін, якість, обслуговування, становище на ринку, потенціал зростання, відносини з клієнтами, співробітниками та постачальниками.
Важливо: місія не може бути про гроші . Що, крім грошей, поєднує людей навколо вашого бренду чи компанії? Чому ви почали робити те, що ви робите?
Цікаво знати: поганий приклад місії Бренда – місія компанії Apple. Технологічна компанія лише перераховує список своєї ключової продукції і ніяк не торкається клієнтів, не поспішає поділитися баченням щодо свого справжнього призначення:
«Apple прагне запропонувати кращі комп'ютерні технології студентам, вчителям, людям творчих професій та споживачам всього світу за допомогою своїх інноваційних апаратних рішень, програмного забезпечення та мережевих додатків».
Єдиного визначення місії, візії, цілей та цінностей не існує навіть у професійних колах — і, можливо, в цьому причина плутанини між цими поняттями.
Щоб скласти ефектну заяву про місію, необхідно відповісти на низку запитань:
Найпростіша формула написання заяви про місію – хто ми, що ми робимо, для кого ми це робимо, як ми це робимо і чому ми це робимо .
Щоб написати заяву про місію, яка «вистрілить», необхідно:
Після брейнштормінгу кожен учасник має написати свою заяву про місію компанії, де він працює. Потім необхідно вибрати та об'єднати найкращі фрагменти. Готову заяву про місію важливо протестувати зі співробітниками — вони становлять важливу частину аудиторії, тому заява має знайти у них відгук.
Зрештою, потрібно максимально скоротити заяву про місію. Одного разу Мікеланджело Буонаротті запитали: "Як вам вдається створювати такі чудові статуї?", На що він відповів: "Я беру глибу мармуру і відсікаю від неї все зайве". Ваше завдання відсікти зайве. Оптимальна довжина клієнтської місії – 1–3 пропозиції.
Важливо: місію оновлюють у міру розвитку компанії чи під час значної зміни діяльності.