Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Летеринг – це форма мистецтва. Літери не пишуть, а малюють, а до деталей ставляться максимально уважно. Таким чином, виходить унікальний напис, призначений для конкретного контексту.
Літери малюють вручну за допомогою пера, пензля, графіту, крейди, трафарету або цифрового носія. Такі написи складно повторити і в цьому їхня унікальність.
У графічному дизайні летеринг – це не шрифт, а унікальний набір букв і знаків, який використовують лише один раз із певною метою. Акцент ставлять на оригінальність і форми, які ні на що не схожі.
єдині у своєму роді літери;
усі символи намальовані вручну;
акцент – на графіку;
літери утворюють єдину стилізовану композицію.
Техніка передбачає використання декількох незвичайних шрифтових поєднань для отримання елегантних форм. Тобто, з літер і слів створюється не просто текст, а витвір мистецтва.
Яскравим прикладом летерингу є відомий логотип Coca-Cola.
Летеринг не має чітких меж, тому є багато різних напрямів, які можуть змішуватися. Кожен дизайнер, вмикаючи фантазію, здатний створити власний стиль.
Летеринг дозволяє проявити себе. Тут можливі будь-які експерименти і політ фантазії. Допускається як поєднання різних стилів, так і створення нових напрямів. Завдяки цьому вдається отримувати унікальні написи для вираження та ідентифікації.
У XV столітті, коли консервативні погляди вже відступали, друкарні почали використовувати різні шрифти, щоб виділитися. Саме вони стали основою багатьох сучасних. А з розвитком книгодрукованої індустрії і з появою друкованої реклами з'явилося більше різних шрифтів, зокрема рукописні. Потім, щоб привернути увагу громадськості, з текстами почали експериментувати, додаючи нові фішки. Так сформувався летеринг.
У XIX столітті цю техніку використовували художники, потім вона почала застосовуватися під час створення плакатів, афіш, рекламних оголошень, листівок, а зараз стала особливо популярною і затребуваною, оскільки є ефективним інструментом маркетингу і брендингу, допомагає випускати унікальну продукцію та посилювати імідж.
Сьогодні летеринг поєднує мистецтво написання літер з творчістю, що дозволяє створювати індивідуальний стиль і виділятися.
Летеринг часто плутають з каліграфією і типографікою, оскільки усі техніки пов'язані з літерами. Але вони мають суттєві відмінності.
Каліграфія – це мистецтво красиво писати літери, що використовується для оформлення обкладинок книг, створення акценту в тексті (епіграф, подяка тощо).
Щодо типографіки, то це мистецтво оформлення друкованого тексту, що ґрунтується на певних правилах з використанням шрифтів і знаків. Тут літери можуть бути написані від руки, але потім переносяться на цифру і перетворюються на шрифт.
Отже, можна сказати, що летеринг є малюванням букв, каліграфія – їх написанням, а типографіка – використанням.
Летеринг, на відміну від каліграфії і типографіки, нічим не обмежується. Слова доповнюються візерунками, символами, деталями, також додається тло. Усе це формує єдину композицію.
Ця техніка допомагає оживити текст, передати потрібний сенс і певний настрій, які будуть вловлюватися лише при погляді на напис, навіть не читаючи його і не вдумуючись у суть написаного.
Летеринг необхідний для створення оригінальних написів і форм, відображення унікального авторського стилю. Він допомагає бізнесам виділитися серед конкурентів, наголосити на своїй індивідуальності, привернути увагу споживачів і викликати у них позитивні емоції.
Летеринг зараз дуже популярний. Його використовують дизайнери та ілюстратори у різних сферах життя – від айдентики і маркетингу до дизайну інтер'єрів і одягу.
Техніка дозволяє підкреслити індивідуальність бренду, зробити його впізнаваним і цікавим, тому активно застосовується у брендингу.
Летеринг – ефективний інструмент маркетингу і просування. Він допомагає бізнесам відбудуватися від конкурентів і запам'ятатися цільовій аудиторії. До того ж, дизайнери можуть не зациклюватися на чомусь конкретному, а експериментувати, створюючи нові стилі.
Майстром з летерингу може стати будь-хто. Для цього не потрібний диплом, а важливі якісні курси, практика і відстеження трендів, щоб пропонувати актуальні роботи. Фахівці можуть вибрати будь-який напрям для заробітку, а також створювати окремі ілюстрації і продавати їх на стоках, через власний сайт або соцмережі. Для цього необхідно підготувати портфоліо і регулярно його оновлювати.
Ціна залежить від низки факторів, серед них досвід дизайнера, напрям, стиль, складність роботи тощо. У середньому, вартість летерингу становить від $10.