Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Ідентичність бренду - сукупність відмітних ознак та візуальних елементів, які допомагають ідентифікувати бренд, виділяють його у свідомості споживачів та формують його чіткий образ.
Ідентичність бренду може бути виражена у будь-якій кількості елементів. Залежно від характеру бізнесу той чи інший актив може бути більш менш важливим. До ключових елементів ідентичності бренду відносять логотип, палітру кольорів, типографіку, упаковку і ToV (tone of voice).
Ідентичність доповнює та зміцнює репутацію бренду, залучає нових та утримує поточних клієнтів. Важливо, щоб фірмовий стиль був послідовним — він посилюватиме емоції бренду.
Сильна ідентичність це:
Сильний продукт приваблює клієнтів, сильний бренд прихильників. Компаніям важливо інвестувати в систему управління брендом, яка допоможе їм залишатися послідовними, зберігаючи гнучкість та адаптивність – ключові складові успіху на сучасному ринку. Компоненти цієї системи можуть включати посібник зі стилю, програмне забезпечення для управління брендом та навчання співробітників.
Ідентичність - це те, як бренд хоче, щоб його сприймала цільова аудиторія. Імідж бренду — те, як аудиторія сприймає бренд насправді. До іміджу бренду входять його репутація, ступінь довіри, перші враження та емоції, які він викликає.
Для створення ідентичності потрібен час, зусилля, креативність, знання правил маркетингу та брендингу. До розробки елементів ідентичності необхідно визначити характер та особливості бренду, вивчити ЦА та сформулювати ціннісну пропозицію, відповівши на такі питання:
Тільки відповівши на ці питання, можна приступати до розробки елементів ідентичності — ToV, логотипу, топографії, палітри кольорів та інших атрибутів.