Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Торгових марок – тисячі. Але назви одних споживачі забувають, викинувши упаковку. А заради інших вишиковуються в черзі, щоби першими придбати новинку.
Сильний бренд – той, який передає чіткий меседж та впливає на споживача у виборі саме вашого продукту. Тобто, коли той зайде до магазину, придбає саме ваш продукт завдяки бренду. У цьому зокрема допомагає бренд-дизайн – система візуальних елементів, за допомогою якої бренд формує ідентичність та унікальний образ.
Бренд-дизайн - це комплексний процес створення візуальної ідентичності бренду, який включає розробку логотипу, фірмового стилю, колірної палітри, шрифтів, упаковки продукції та інших елементів дизайну.
Мета бренд-дизайну - формування впізнаваного та привабливого образу компанії в очах споживачів, що сприяє зміцненню позицій на ринку, виділенню серед конкурентів та побудові довірчих відносин з аудиторією. Ефективний бренд-дизайн забезпечує однаковість усіх візуальних комунікацій бренду, роблячи його легко впізнаваним і незабутнім.
До ключових елементів бренд-дизайну відносяться логотип, шрифти, фірмова колірна схема, типографіка та інші компоненти, які виділяють бренд серед конкурентів і роблять його популярним для споживачів.
У більш широкому значенні бренд-дизайн відноситься до того, як бренд вважає за краще виражати себе у фізичному та digital-світі - в соцмережах, зовнішній рекламі, офлайн-магазинах, дизайні інтер'єру офісних приміщень.
Логотип - графічний або літерний знак, який компанії, некомерційні організації та фізичні особи використовують для підвищення впізнаваності. Найвідоміші логотипи:
Першим логотипом вважають зображення собаки біля грамофона — емблему звукозапису компанії His Master's Voice. Його і сьогодні використовує всесвітня мережа музичних магазинів HMV.
Шрифт - один із найважливіших візуальних інструментів передачі смислів бренду. Одні компанії використовують готові або модифіковані шрифти, інші створюють кастомні шрифти, що повністю відображають їхню ідеологію.
Три найпопулярніші шрифти у брендингу:
Перед вибором шрифту необхідно визначити характер бренду та зрозуміти, які почуття вони мають викликати, підібрати кілька шрифтів та протестувати їх на ЦА.
Колірні схеми використовують, щоб зробити візуальні елементи бренд-дизайну більш привабливими та незабутніми, а також викликати у ЦА стійкі асоціації з компанією та брендом. Дослідження показують, що 60% покупців визначають свою прихильність до бренду виключно на основі кольорів, які він використовує.
Кольори у бренд-дизайні символізують:
Зелений колір застосовують Heineken, Benetton, безліч банків та фінансових корпорацій, жовтий у поєднанні з іншими – McDonalds, Burger King та Sprint, синій – IBM, Ford, Dell, PayPal, Samsung, Facebook, Skype та Twitter, червоний – McDonalds, KFC та Mastercard, білий та чорний – Chanel, Gucci, Omega та інші елітні бренди.
У той час як онлайн простір переповнений різноманітною інформацією, а конкуренти пропонують альтернативні продукти, саме бренд-дизайн є ключовою відмінністю, яка допомагає бренду виділятися та знаходити відгук у цільової аудиторії.
Відображаючи індивідуальність та цінності компанії, бренд-дизайн стає потужним інструментом у формуванні ставлення споживачів до бренду. Логотип, що запам'ятовується, і продумана колірна схема найчастіше справляють сильніше і триваліше враження, ніж рекламна кампанія з більшим бюджетом.
Бренд-дизайн потрібен, щоб:
Створивши сильний імідж бренду та його унікальне сприйняття, ви забезпечите довгостроковий успіх бізнесу.
Маркетологи та бренд-менеджери виділяють такі загальні вимоги до бренд-дизайну:
Крім того, елементи фірмового стилю мають бути адаптовані під різні пристрої та платформи – як фізичні, так і digital.
Неважливо, чи вибудовує бренд нову ідентичність або виконує ребрендинг — для створення сильного та успішного бренд-дизайну необхідно виконати певну послідовність дій:
Важливо розуміти, що дизайн бренду – тривалий процес. Незалежно від того, замовляєте послуги брендингу сторонньої студії або доручаєте його штатним дизайнерам, він займе час.
При розробці бренд-дизайну необхідно відповісти на багато питань, наприклад: як ви хочете, щоб люди сприймали ваш бренд, які почуття вони відчували, думаючи про ваш бренд? Тільки отримавши ці відповіді, ви зможете створити дизайн, який буде відповідати цілям бізнесу та маркетингу.