→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Бренд-дизайн

2845

Оцінили: 569

Зміст:
Розмір шрифту:

Бренд-дизайн

Торгових марок – тисячі. Але назви одних споживачі забувають, викинувши упаковку. А заради інших вишиковуються в черзі, щоби першими придбати новинку.

Сильний бренд – той, який передає чіткий меседж та впливає на споживача у виборі саме вашого продукту. Тобто, коли той зайде до магазину, придбає саме ваш продукт завдяки бренду. У цьому зокрема допомагає бренд-дизайн – система візуальних елементів, за допомогою якої бренд формує ідентичність та унікальний образ.

brand-design

Бренд-дизайн - це комплексний процес створення візуальної ідентичності бренду, який включає розробку логотипу, фірмового стилю, колірної палітри, шрифтів, упаковки продукції та інших елементів дизайну.

Мета бренд-дизайну - формування впізнаваного та привабливого образу компанії в очах споживачів, що сприяє зміцненню позицій на ринку, виділенню серед конкурентів та побудові довірчих відносин з аудиторією. Ефективний бренд-дизайн забезпечує однаковість усіх візуальних комунікацій бренду, роблячи його легко впізнаваним і незабутнім.

Що входить у дизайн бренду

До ключових елементів бренд-дизайну відносяться логотип, шрифти, фірмова колірна схема, типографіка та інші компоненти, які виділяють бренд серед конкурентів і роблять його популярним для споживачів.

У більш широкому значенні бренд-дизайн відноситься до того, як бренд вважає за краще виражати себе у фізичному та digital-світі - в соцмережах, зовнішній рекламі, офлайн-магазинах, дизайні інтер'єру офісних приміщень.

Логотип

Логотип - графічний або літерний знак, який компанії, некомерційні організації та фізичні особи використовують для підвищення впізнаваності. Найвідоміші логотипи:

brand-design

"Яблуко" корпорації Apple;

brand-design

каліграфічний буквене позначення Coca-Cola;

brand-design

«Золоті арки» ресторанів McDonald's;

brand-design

трипроменева зірка Mercedes-Benz;

brand-design

абстрактне зображення крила богині Нікі компанії Nike;

brand-design

анімований логотип кінокомпанії Disney.

Першим логотипом вважають зображення собаки біля грамофона — емблему звукозапису компанії His Master's Voice. Його і сьогодні використовує всесвітня мережа музичних магазинів HMV.

brand-design

Шрифт

Шрифт - один із найважливіших візуальних інструментів передачі смислів бренду. Одні компанії використовують готові або модифіковані шрифти, інші створюють кастомні шрифти, що повністю відображають їхню ідеологію.

Три найпопулярніші шрифти у брендингу:

brand-design

Helvetica , який використовують McDonald's, Nestle, Toyota, Jeep, BMW, LG, NBA, Panasonic, WhatsApp, Microsoft, Oral-B, Skype та інші бренди;

brand-design

Myriad включають в оформлення продуктів та пристроїв Adobe Systems та Apple, а також використовують у логотипах iTunes, Adobe, Mashable, LinkedIn, Allegiant Air, South Australia, Rolls-Royce, Visa, Walmart та інші;

brand-design

ITC Avant Garde Gothic використовують у лого Adidas, Calvin Klein, Mobil, Nutella, New Balance.

Перед вибором шрифту необхідно визначити характер бренду та зрозуміти, які почуття вони мають викликати, підібрати кілька шрифтів та протестувати їх на ЦА.

brand-design

Колірні схеми

Колірні схеми використовують, щоб зробити візуальні елементи бренд-дизайну більш привабливими та незабутніми, а також викликати у ЦА стійкі асоціації з компанією та брендом. Дослідження показують, що 60% покупців визначають свою прихильність до бренду виключно на основі кольорів, які він використовує.

Кольори у бренд-дизайні символізують:

brand-design

зелений: світлі відтінки - свіжість, зростання, чистоту та екологічність, темні - гроші та багатство;

brand-design

жовтий: оптимізм та позитивний характер;

brand-design

синій: темні відтінки - надійність та безпека, світлі - стабільність та відкритість;

brand-design

червоний: пристрасть, сильні емоції та активність;

brand-design

білий: чистоту, мир та спокій.

Зелений колір застосовують Heineken, Benetton, безліч банків та фінансових корпорацій, жовтий у поєднанні з іншими – McDonalds, Burger King та Sprint, синій – IBM, Ford, Dell, PayPal, Samsung, Facebook, Skype та Twitter, червоний – McDonalds, KFC та Mastercard, білий та чорний – Chanel, Gucci, Omega та інші елітні бренди.

brand-design

Навіщо потрібний дизайн бренду

У той час як онлайн простір переповнений різноманітною інформацією, а конкуренти пропонують альтернативні продукти, саме бренд-дизайн є ключовою відмінністю, яка допомагає бренду виділятися та знаходити відгук у цільової аудиторії.

Відображаючи індивідуальність та цінності компанії, бренд-дизайн стає потужним інструментом у формуванні ставлення споживачів до бренду. Логотип, що запам'ятовується, і продумана колірна схема найчастіше справляють сильніше і триваліше враження, ніж рекламна кампанія з більшим бюджетом.

Завдання бренд-дизайну

Бренд-дизайн потрібен, щоб:

brand-design

забезпечити впізнаваність бренду;

brand-design

залучити нових клієнтів та конвертувати їх у постійних;

brand-design

оптимізувати рекламний бюджет та підвищити ефективність маркетингових кампаній.

Створивши сильний імідж бренду та його унікальне сприйняття, ви забезпечите довгостроковий успіх бізнесу.

brand-design

Ключові вимоги до бренд-дизайну

Маркетологи та бренд-менеджери виділяють такі загальні вимоги до бренд-дизайну:

brand-design

запам'ятовування , що забезпечує стійкі асоціації з брендом;

brand-design

простота та відсутність складних візуальних образів;

brand-design

логічність , яка відсилає до позиціонування продуктів та певної цінової категорії;

brand-design

привабливість для цільової аудиторії;

brand-design

відсутність візуального відторгнення та конфлікту між елементами дизайну;

brand-design

лаконічність , зрозумілість і простота образів та закладених у них смислів;

brand-design

масштабованість — дизайн бренду має зростати та розвиватися разом із брендом.

Крім того, елементи фірмового стилю мають бути адаптовані під різні пристрої та платформи – як фізичні, так і digital.

brand-design

Як зробити бренд-дизайн за 6 кроків

Неважливо, чи вибудовує бренд нову ідентичність або виконує ребрендинг — для створення сильного та успішного бренд-дизайну необхідно виконати певну послідовність дій:

brand-design

оцінити характер бренду, його голос, індивідуальність та ціннісні пропозиції;

brand-design

визначити цілі бренд-дизайну;

brand-design

провести аудит цільової аудиторії та конкурентів для диференціації бренду;

brand-design

визначити візуальну концепцію дизайну, скласти збірку прикладів та референсів;

brand-design

розробити основні елементи візуального стилю - логотип, колірну палітру, шрифти та типографіку;

brand-design

створити брендбук — збірку елементів бренд-дизайну та гайдлайн — технічний посібник з роботи з айдентикою бренду.

Важливо розуміти, що дизайн бренду – тривалий процес. Незалежно від того, замовляєте послуги брендингу сторонньої студії або доручаєте його штатним дизайнерам, він займе час.

При розробці бренд-дизайну необхідно відповісти на багато питань, наприклад: як ви хочете, щоб люди сприймали ваш бренд, які почуття вони відчували, думаючи про ваш бренд? Тільки отримавши ці відповіді, ви зможете створити дизайн, який буде відповідати цілям бізнесу та маркетингу.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 569

Середня оцінка 5 / 5