Дизайн рекламного щита
ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ДИЗАЙНУ БІЛБОРДУ
Контрастні кольори та великий шрифт
Для привернення уваги до білборду та кращої читальності рекламного меседжу як поблизу, так і на відстані в дизайні мають бути використані яскраві зображення на простому тлі та текст із жирним шрифтом.
Один основний елемент
Щоб інформація з білборду встигла закріпитися у свідомості перехожого або водія, що проїжджає повз, у дизайні рекламного щита акцент повинен бути зроблений тільки на одному елементі.
Коротке рекламне повідомлення
Оскільки у водіїв чи пішоходів у середньому є всього 5-10 с на перегляд білборду, текст рекламного повідомлення має складатися не більше ніж із 6 слів. Якщо використовувати більше слів, їх просто не встигнуть прочитати і вловити суть реклами.
Студія WeLoveBrands спеціалізується на розробці дизайну білбордів різної тематики на замовлення. Наші дизайнери до дрібниць продумують концепцію зовнішньої реклами і через неї передають характер та настрій бренду.
ПИТАННЯ ВІДПОВІДЬ
Навіщо потрібні білборди?
Білборди є ефективним інструментом рекламних компаній. За умови розміщення у правильному місці та оснащенні підсвічуванням вони дозволяють у режимі 24/7:
- Грамотно впливати на цільову аудиторію.
- Широко охоплювати потенційних споживачів продукції чи послуг.
- З цією метою рекомендується розміщувати білборди у тих місцях, де зазвичай проходять пішохідні потоки та спостерігається уповільнення дорожнього трафіку.
Які переваги розміщення білборду?
-
підвищення впізнаваності бренду чи продукту;
-
креативне подання інформації;
-
цілодобовий контакт із цільовою аудиторією;
-
велика кількість цільових та нецільових споживачів.
Які види рекламних щитів?
За різними критеріями білборди можна поділити на:
- Одно-, дво-, три- та чотиристоронні.
- Стандартні (3х6 м), сітіборди (2,7 х3, 7 м), суперборди (3х12 м).
- З динамічним чи статистичним оформленням.
Що робити, якщо на борді потрібно розмістити величезний обсяг інформації?
Якщо до споживача необхідно донести великий обсяг інформації, слід розділити її на кілька частин і помістити на різні макети, об'єднані одним стилем або один блок через час замінити іншим. Така реклама буде ефективнішою за ту, яка містить багато тексту.
ЦІНА ДИЗАЙНЕРСЬКОЇ ДОШКИ
Я на 100% знаю, чого хочу, потрібно тільки реалізувати
- Односторонній друк
- Проекція дизайну на мокапі (3D)
- Підбір стилю, кольору та шрифту
- Вихідні файли для друку (.ai, .tif)
- 1 редагування
- Термін розробки 3…5 днів
У мене є вистава, але я не впевнений на 100%
- Односторонній друк
- Проекція дизайну на мокапі (3D)
- Підбір стилю, кольору та шрифту
- Вихідні файли для друку (.ai, .tif)
- 3 редагування
- Термін розробки 4…6 днів