Маркетинг кит
-
Дизайн логотипу David Engbrecht
Логотипи та стилі -
Дизайн логотипу Polish Trade House
Логотипи та стилі -
Розробка логотипу та фірмового стилю – MIS
Логотипи та стилі -
Дизайн логотипу Адвокатське бюро Юрія Онищика
Логотипи та стилі -
Розробка логотипу та фірмового стилю Proelektro-Invest
Логотипи та стилі -
Неймінг та дизайн логотипу кав’ярні TAB
Логотипи та стилі -
LISAN DECOR
Логотипи та стилі -
Metzler Immobilien GbR
Логотипи та стилі -
Sunrise Trade
Логотипи та стилі -
DO DO DONER
Логотипи та стилі -
Тепло
Логотипи та стилі -
Fanme
Логотипи та стилі
ЧОМУ ВАМ ВАРТО ЗВЕРНУТИСЯ В WELOVEBRANDS ЗА СТВОРЕННЯМ МАРКЕТИНГ-КИТА?
Комплексний інтернет-маркетинг
Знання та досвід наших фахівців дозволяють знайти для вас працююче на всі 100% рішення, завдяки якому ви покращите свої показники.
Унікальний шанс
Виготовлення маркетинг кит на замовлення та його подальше використання у продажах, дає вам можливість отримати працюючий інструмент для посилення бізнес-фідбеку.
Наповнюємо документ із користю
Заслуга грамотних дизайнерів у тому, що кожен із елементів дизайну знаходиться на своєму місці і «працює» на те, щоб представити вашу діяльність перед потенційними клієнтами у найвигіднішому світлі.




Створюємо унікальний презентаційний матеріал про вашу компанію для максимального збільшення кількості продажу та підтримки менеджерів
ПИТАННЯ ВІДПОВІДЬ
Що таке маркетинг кіт? Що включає маркетинг кіт?
Маркетинг-кит – це документ, який містить опис усіх переваг компанії. Він докладно розповідає, чому ви кращі за конкурентів і в чому ваша унікальність. Іншими словами, робить все, щоб переконати потенційного клієнта звернутися саме до вас. Можливо як в електронному вигляді, так і в друкованому.
Місія маркетинг-кит – довести цільову аудиторію, що на ринку вам рівних немає. До того ж, він є хорошим пусковим механізмом продажів.
Маркетинг-кит стане в нагоді підприємствам, що працюють у сфері В2В, франчайзерам. Також знадобиться для залучення бізнес-партнерів та інвесторів, продажу дорогих товарів та послуг. І іншим фірмам, для яких важлива якісна візуальна презентація продукції.
Яких видів та форматів бувають маркетинг кити?
Залежно від різновидів цільової аудиторії, можна виділити 7 видів маркетинг-китів:
-
Для компанії. Це стандартний варіант маркетинг-кита. Він розповідає про всі переваги компанії та виділяє серед конкурентів.
-
Для події. Маркетинг-кит для заходу показує потенційному гостю, чому він має вшанувати вас своєю присутністю. Особливо стане в нагоді, якщо ви проводите подію регулярно.
-
Для послуги. Такий вид маркетинг-кита створюється спеціально під певну послугу чи пакет послуг. У ньому докладно описані всі переваги тієї чи іншої пропозиції.
-
Для приватної особи. Цей вид маркетинг-кита відмінно підходить для косметологів, лікарів та інших спеціальностей, які не потребують окремої фірми. Схожий на маркетинг-кит для компанії. Але в цьому варіанті акцент робиться саме на опис фахівця.
-
для франшизи. Якщо ви плануєте продавати франшизу, спеціальний маркетинг-кит вам просто необхідний. У ньому можна описати всі нюанси вашого бізнесу та докладно розповісти про переваги.
-
Для ПЗ. Програмне забезпечення поєднує в собі послугу і продукт. Такий вид маркетинг-кита має особливу структуру і включає свої нюанси. Тому всі маркетинг-кити, які пов’язані з комп’ютерами та програмами можна віднести до цієї категорії.
-
Для товару. Коли поруч із вашим продуктом немає продавця, який зміг би розповісти про всі переваги товару, маркетинг-кіт прийде на допомогу. Він виступає своєрідною візитною карткою з докладним “вихваленням” продукту.
Залежно від переваг потенційних клієнтів і призначення інформації, маркетинг-кит буває різних форматів.
Він може містити певну кількість тексту, оформлюватися своєрідним способом. Також його можна презентувати як у друкованій, так і електронній формі. Втім, маркетинг-кит має багато форматів. Давайте розберемося в них детальніше:
-
Формат виданої брошури.
-
Електронний формат. Наприклад, презентація Power Point.
-
Окрема сторінка в Інтернеті. Зазвичай, на неї можна перейти з офіційного сайту компанії.
-
Комбінація тексту, аудіо, фото та відео, що передається всім, хто цікавиться.
Також хочемо розглянути паперові формати маркетинг-китів. Найбільш популярними є:
-
А4 (вертикальна орієнтація). Найпростіший та економічний варіант. Його можна надрукувати у будь-якій друкарні. Однак він досить поширений. Тому виділитися з таким форматом навряд чи вдасться.
-
А5 (горизонтальна та вертикальна орієнтації). Цей формат схожий на А4. Але оскільки він менший, у руках його тримати набагато зручніше. Економічний, комфортний для вивчення.
-
Квадрат (20х20). Є найоригінальнішим варіантом. Коштує трохи дорожче, але потенційні клієнти оцінять.
-
А4 (горизонтальна орієнтація). Виглядає незвичайно та цікаво. Але роздрукувати ви зможете не в кожній друкарні. Коштує недешево, виглядає круто. Дозволяє виділитися серед конкурентів.
Дизайн комерційних пропозицій, маркетинг кит та презентацій: у чому різниця?
Щоб точно розібратися, у чому різниця між дизайном комерційних пропозицій, маркетинг-кит та презентацій, розглянемо значення цих понять.
Комерційна пропозиція – це документ, в якому докладно розписані умови і вигоди угоди, що описується. Його створюють для привернення уваги потенційного клієнта. Головне завдання комерційної пропозиції – викликати бажання придбати товар чи послугу, що описується у документі.
Маркетинг-кит – це, по суті, книга з описом усіх переваг компанії. Вона розповідає про переваги підприємства та виділяє його серед конкурентів. Цей документ ще часто називають презентацією фірми або версією каталогу, що продає. Може відповісти, чому замовнику слід вибрати саме вас, чим ви відрізняєтесь від інших компаній і таке інше. Головне завдання маркетинг-кит – підвищити ефективність продажів.
Презентація – це представлення вашої компанії чи продукту потенційним клієнтам. За її допомогою можна розповісти про те, що ви пропонуєте. Презентації є незамінними на різних ярмарках, конференціях, виставках і т.д. Також знадобляться на зустрічах з бізнес-партнерами та покупцями. Головне завдання презентації – познайомити цільову аудиторію з вашою фірмою.
Три ці маркетинг-поняття відрізняються між собою своїми функціями. Комерційна пропозиція викликає бажання співпрацювати з підприємством, маркетинг-кит призначений для виділення основних переваг компанії та підвищення кількості продажів. А презентація придумана для ознайомлення з фірмою загалом.
У яких випадках компанії рекомендується мати маркетинг-кіт?
Маркетинг-кит потрібен:
-
компаніям, що працюють у сфері В2В;
-
франчайзерам;
-
для продажу дорогих товарів та послуг;
-
для залучення інвесторів та партнерів;
-
компаніям, котрим важлива візуальна презентація продукту.
У вашій компанії обов’язково має бути маркетинг-кит, якщо:
- Здійснюєте продажі на особистих зустрічах.
- Пропонуєте складний і дорогий продукт.
- Важливо передати та посилити імідж компанії.
- Берете участь у виставках та проводите презентації.
- У вас багатоетапне ухвалення рішення про покупку.
- У вас великий фотобанк виконаних проектів.
- Продаж товарів чи послуг здійснюється через каталог.
- Надсилаєте презентації електронною поштою.
- У вас є складні кейси, які потребують показ клієнту.
- Ви займаєтесь просуванням франшизи.
Структура маркетинг кита: що має бути у презентації?
Залежно від специфіки діяльності компанії та формату каталогу кількість розділів у ньому може змінюватись.
Основні пункти:
-
унікальна торгова пропозиція;
-
перелік товарів чи послуг;
-
опис проблеми та способів її вирішення;
-
Історія компанії;
-
опис цільової аудиторії;
-
досягнення, перемоги та переваги компанії;
-
приклади робіт;
-
команда компанії.
Які методи кріплення використовується під час друку?
Найпоширенішими методами кріплення маркетинг-китів є:
-
Скоба. Підійде, якщо у вас у документі невелика кількість сторінок. Що для маркетинг-китів – рідкісне явище. Але якщо ви все ж таки обійшлися малим числом сторінок, можете спробувати цей спосіб кріплення.
-
Пружина. Найоптимальніший варіант для маркетинг-кита. І ціна не сильно кусається, і достатньо сторінок витримає. Виглядає досить стильно.
-
Палітурка. Цей метод є хорошим для видань, де багато аркушів. Маркетинг-кит, скріплений способом палітурки буде виглядати, як справжня книга. А це вселяє довіру клієнтам.
АКЦІЙНА ЦІНА НА СТВОРЕННЯ МАРКЕТИНГ-КІТ
Презентація до 20 сторінок
- Розробка структури
- Написання текстів
- Дизайн усіх сторінок
- Додрукарська підготовка
- Адаптація під онлайн-версію
- Термін розробки: 15-20 р.днів
Презентація до 35 сторінок
- Розробка структури
- Написання текстів
- Дизайн усіх сторінок
- Додрукарська підготовка
- Адаптація під онлайн-версію
- Термін розробки: 20-25 р. днів.
Презентація до 60 сторінок
- Розробка структури
- Написання текстів
- Дизайн усіх сторінок
- Додрукарська підготовка
- Адаптація під онлайн-версію
- Термін розробки: 25-30 р. днів.