Дизайн буклету
У РОЗРОБЦІ ДИЗАЙНУ БУКЛЕТІВ СТУДІЯ WELOVEBRANDS ПРИТРИМАЄТЬСЯ ТАКИХ КРИТЕРІЇВ
Унікальність
Постійно шукаємо нові рішення для ефективної передачі вашого меседжу аудиторії!
Використання фірмового стилю
Якщо клієнт має фірмовий стиль, ми обов'язково використовуємо його в дизайні буклету, роблячи його впізнаваним і незабутнім.
Вивчення цільової аудиторії
Ретельно аналізуємо інтереси аудиторії, для якої призначено буклет, та визначаємо ключові елементи, на яких варто акцентувати увагу.
Максимально якісно виконаємо для вас дизайн буклетів або брошур як стандартних, так і нестандартних форматів під будь-які цілі та завдання.
ПИТАННЯ ВІДПОВІДЬ
Що таке буклет? Які види буклетів бувають?
Буклет – це один або кілька аркушів паперу, зігнуті гармошкою або склеєні. Жодних пружин і скріп, якщо не рахувати духовних. Справжній солдат рекламного фронту. Згини професійною мовою називають фальцями, їх кількість варіюється від 1 – 2 до нескінченності.
Тобто, буклет є різновидом друкованої продукції. Це ефективний інструмент маркетингу, що формує позитивний образ компанії та допомагає продавати товари чи послуги.
Існує велика різноманітність буклетів, які відрізняються за типом застосування, форматом, особливостями друку та фальцювання.
За призначенням виділяють:
-
інформаційні буклети – містять дані про компанію, продукт чи подію, необхідні інформування аудиторії, представлені у невеликих форматах;
-
рекламні буклети – надають повну інформацію про конкретні товари або послуги, умови купівлі, вигоди, можуть містити таблиці, довідники та ін;
-
іміджеві – повнокольорова друкована продукція з інформацією про компанію, її досягнення та історію, спрямована на презентацію бізнесу та формування позитивних асоціацій;
-
освітні – буклети з корисною для аудиторії інформацією, що роздають у навчальних закладах, на курсах, майстер-класах, семінарах та інших навчальних заходах;
-
акційні буклети – інформують про знижки, акції та бонусні програми;
-
запрошення – вид інформаційних буклетів, які містять запрошення різні заходи;
-
каталоги – представляють продукцію із конкретної категорії з описом, цінами, артикулом.
Популярні формати:
-
А3 – з одним або двома фальцями у розкритому вигляді;
-
А4 – з одним фальцем у розкритому вигляді;
-
євро – той же А4, лише з двома фальцями;
-
лімфет – складений у кілька разів аркуш.
Поширені схеми фальцювання:
-
«гармошка» – кожен згин формується у протилежному напрямку до попереднього;
-
“книжка” – один фальц зі згином з будь-якої сторони;
-
віконна – дві і більше частини складаються у напрямку центру;
-
«равлик» – три і більше згинів, які хіба що закручуються всередину;
-
карта – перпендикулярне восьмисмугове фальцювання.
Є й інші типи складання буклетів – «намет», «блискавка», вертикальне фальцювання для письма, «ворота», «гармошка зі спіраллю», трикутник та ін. Складність фальцювання залежить від щільності паперу, кількості згинів та особливостей дизайну.
Формат не обов'язково вибирати звичний всім. Якщо дозволяє бюджет, а специфіка бізнесу вимагає креативного підходу, то краще зробити незвичайний буклет, який запам'ятається і викликатиме інтерес.
Наші спеціалісти розробляють як стандартні буклети, що привертають увагу споживачів і допомагають продавати, так і з унікальним дизайном, які вражають, стимулюючи людей уважно вивчити матеріал та зробити цільову дію. Для уточнення деталей та обговорення умов співробітництва зателефонуйте нам.
У чому відмінність буклету від брошури: конструкція, функції, зміст?
Буклет та брошура є одними з найпопулярніших видів друкованої продукції. Вони відрізняються кількістю сторінок, призначенням, конструкцією, оформленням.
Буклет він же Ліфлет – це один цілісний лист будь-якого формату, зігнутий кілька разів. Він не має сторінок, а для його створення використовується фальцювання (згинання) або біговка (поглиблена доріжка на місці згину) для подальшого складання різними способами, наприклад: навпіл, гармошкою, дельтоподібно або будь-яким іншим способом, що підкреслює індивідуальність рекламного продукту. Одна з основних ознак буклету або ліфлету – відсутність будь-яких скріплювальних елементів: пружини, клею, скріпок.
Брошура – це багатосторінкове видання у вигляді журналу або книжки без палітурки, в якій сторінки з'єднані скріпками або пружиною. Тобто, буклет складається з одного листа, складеного в два і більше разів різними способами, його можна покласти в папку, сумку або кишеню піджака, а брошура може містити від 4 до кількох десятків сторінок. У цьому різниця конструкції.
Призначення цих матеріалів теж різне. Буклет друкується найчастіше з іміджевою чи рекламною метою – презентація товарів, проведення акцій, опис заходів тощо, тому розрахований на короткочасне використання. Брошура ж націлена на презентацію компанії, інформування аудиторії про товари та послуги, містить докладні характеристики та підходить для тривалого користування.
Буклет відрізняється компактністю та лаконічністю. Він створюється в невеликому форматі, обмежений обсягом, містить тільки важливу інформацію і має привабливий, часто оригінальний дизайн – для привернення уваги та відбудови від конкурентів. А брошура містить більше даних. Тут важливі шрифти, продумана структура, послідовність викладу (від простого до складного).
Незалежно від типу друкованого видання, його слід оформити відповідно до фірмового стилю компанії, а якщо він відсутній – з урахуванням специфіки діяльності, мети створення та способу поширення.
Чому краще розробляти дизайн ліфлету та буклету у нашій студії, а не в друкарні?
Створенням дизайну буклетів та ліфлетів зараз займаються багато хто, у тому числі і друкарні. З першого погляду послуга дизайну поліграфії у друкарні здається більш привабливою – створив макет та одразу надрукував. Щоправда, у цій ідеальній схемі є свої мінуси – і дуже вагомі.
- Спеціалізація друкарні – друк, наша спеціалізація – дизайн. Усі сили та ресурси компанії переважно йдуть на основну діяльність, що позначається на кваліфікації у додаткових послугах.
- Якість дизайну в друкарні знову ж таки залишається під питанням, так як на 10 постійно працюючих друкарських верстатів є 1 штатний дизайнер, який добу безперервно клепає візитки, листівки і буклети в постійній поспіху.
- Творчий підхід – друкарні від цього точно далекі. Дизайнер у друкарні робить все на потоці, без особливого вдумливого підходу до завдання. Дизайнер нашої студії, під керівництвом досвідченого арт-директора, творять дива.
- Друкарня запропонує вам розробку дизайну одиниці продукції та її друк. Студія, звичайно, нічого вам не надрукує, зате запропонує величезний перелік послуг дизайну від розробки логотипу до створення фірмового стилю компанії.
Як відбувається розробка дизайну рекламної брошури, буклету WeLoveBrands?
Етапи створення дизайну буклетів:
- Отримання технічного завдання замовника.
- Обговорення деталей та узгодження концепції дизайн-макету.
- Створення кількох варіантів дизайну та надання на вибір клієнту.
- Твердження одного з варіантів макета та підготовка його до друку.
Які матеріали потрібно підготувати? Як правильно оформити буклет?
Щоб створити буклет, який не полетить у сміття відразу після того, як потрапить до рук споживача, потрібно поставити мету, вивчити цільову аудиторію, розробити концепцію та вибрати відповідний стиль оформлення.
Дизайн буклету має бути небанальним. Тоді він привертатиме і утримуватиме увагу, виділятиметься на тлі інших друкованих матеріалів, викликатиме інтерес до продукту чи послуги, стимулюватиме здійснити потрібну вам дію (відвідати захід, купити товар, записатися на консультацію, підписатися на розсилку тощо).
Оскільки буклет містить не так багато інформації в силу своєї компактності, розміщувати в ньому слід лише важливі дані, ключові особливості бізнесу, переваги. Причому особливу увагу треба приділити обкладинці, адже якщо матеріал не зацікавить з першого погляду, то й його вивчати ніхто не захоче.
Чим наповнити буклет:
-
конкретна інформація про компанію, продукцію, послуги, заходи;
-
чіпляючий заголовок;
-
умови співробітництва/замовлення;
-
якісні унікальні фото, що передають настрій;
-
проста та стильна інфографіка;
-
контакти;
-
заклик до дії.
Щоб «зачепити» споживача, акцент варто зробити на зображеннях, адже візуалізація тексту краще сприймається та викликає певні емоції. Сам текст слід зробити читабельним, можна його також цікаво обіграти, використовуючи різні ефекти. Це дозволить привернути увагу аудиторії.
Також слід пам'ятати про пропорції між картинками і текстом, тобто важливий простір, щоб не відлякати людей надто довгими реченнями або нагромадженням зображень. Це означає, що від різноманітності невеликих малюнків краще відмовитись. Натомість слід розмістити кілька великих фото, що запам'ятовуються і передають суть.
Що стосується кольорової гами, то необхідно дотримуватися фірмового стилю або вибирати гармонійні (сміливі, контрастні – залежно від специфіки бізнесу, цілі та цільової аудиторії) поєднання відтінків за його відсутності.
Загалом, щоб правильно (читайте – грамотно, привабливо, цікаво) оформити буклет, слід звернутися до професіоналів. Дизайнери студії WeLoveBrands розроблять унікальну концепцію, підготують якісні фотоматеріали та ілюстрації, підберуть поєднання кольорів, що чіпляють, стильно розмістять текст на аркуші. Ви отримаєте оригінальний буклет, який запам'ятається, виділиться та приверне увагу аудиторії. Для уточнення деталей зателефонуйте нам або напишіть повідомлення на сайті.
Скільки коштує розробка дизайну буклету?
Вартість розробки дизайну буклету залежить від того, наскільки складна ідея обрана, чи надав замовник фотоматеріали і в якій якості (якщо ілюстрації потребують коригування, вартість послуги збільшується). Також ціна варіюватиметься в залежності від кількості варіантів дизайну, бажаних клієнтом та обумовлених у договорі.
РЕКЛАМНІ БУКЛЕТИ ЦІНА АКЦІЙНА -➊➎%
- 1 згин
- 1 варіант дизайну
- Проекція дизайну на мокапі (3D)
- Підбір стилю, кольору та шрифту
- Вихідні файли для друку (.ai)
- Зробимо за 2 дні
- 3 згину
- 1 варіант дизайну
- Проекція дизайну буклету (3D)
- Підбір стилю, кольору та шрифту
- Вихідні файли для друку (.ai)
- Зробимо за 4 дні