→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Як назвати меблеву фірму?

180

Оцінили: 41

Зміст:
Розмір шрифту:

Як назвати меблеву фірму?

Меблевих фірм на сучасному ринку – безліч. Тому для тих, хто тільки відкриває свій бізнес у цій сфері, дуже важливо створити яскравий фірмовий стиль і назву, що запам'ятовується. Це допоможе привернути увагу цільової аудиторії до нового бренду та виділити його серед конкурентів. А ось як це зробити, які підходи краще використовувати і які підводні камені є у неймінгу для меблевої компанії читайте в цій статті.

 

Як вибрати назву для меблевої компанії: визначаємо місце у ніші

kak-nazvat-mebelnuyu-firmu

Вибір імені для будь-якого бізнесу починається зі скрупульозних досліджень, і компанії з виробництва меблів – не виняток. Щоб провести таке дослідження, досить просто зайти до Інтернету та промоніторити головних конкурентів у своїй ніші.

На що звертати увагу? Насамперед, на тенденції в неймінгу. Якщо серед ваших конкурентів спостерігається тенденція вигадувати назви, що включають слово «меблі», то може краще відмовитися від такого рішення і піти зовсім іншим шляхом? Так ви зможете виділитися із загальної маси конкуруючих підприємств, а назва вашої компанії виразно приверне увагу ЦА своєю незвичністю.

Позиціювання – визначальний момент неймінгу

kak-nazvat-mebelnuyu-firmu

Другий ключовий момент процесу неймінгу – визначення позиціонування компанії над ринком. Щоб виділити вірну позицію для свого бізнесу, важливо знати та чітко розуміти:

  • хто ви і чим займаєтесь;

  • для кого ви робите меблі;

  • яку потребу (біль) цільової аудиторії закриває ваш продукт;

  • хто ваші головні конкуренти;

  • чим ви відрізняється від конкурентів і в чому ваші найсильніші сторони;

  • яку вигоду отримує покупець.

Починати пошуки ідеальної назви для меблевої фірми варто лише після того, як ви дасте чіткі відповіді на ці запитання. Що робити, якщо ви не зможете відповісти на якесь із цих питань? Провести більш глибоке дослідження в даній галузі: максимально ретельно вивчити можливості, переваги та недоліки своєї компанії та фірм-конкурентів. Проаналізуйте свій бізнес з усіх можливих сторін та ракурсів (особливо з погляду користі та вигоди для споживача), і тоді ви побачите вільне місце у ніші, яке можна і потрібно зайняти.

Після того, як у вас будуть всі відповіді, можна розпочати розробку назви для меблевої компанії. При цьому не забувайте, що неймінг має відштовхуватися від цільової аудиторії та бажаного сприйняття бренду.

Від чого можна відмовитися при розробці назви, то це від згадки про УТП. Нем не повинен розкривати унікальну торгову пропозицію, краще залишити це для слогану чи рекламної кампанії.

Здається, що це завдання надто складне? Довірте розробку назви для меблевої фірми спеціалістам студії WeLoveBrands. А час, що звільнився, краще витратите на відпочинок або розробку нової колекції.

 

7 ефективних способів придумати назву для меблевої фірми

Насправді є безліч способів неймінгу, та й натхнення кожен черпає з різних джерел. Але з досвіду можемо сказати, що найефективніших методів лише сім. Особливо якщо йдеться про неймінг для фірми меблів.

kak-nazvat-mebelnuyu-firmu

 

 

  Абревіатура

Найяскравіший і найвідоміший приклад такого неймінгу – IKEA, звичайно. Враховуючи скандинавське походження компанії, багато хто вважає, що IKEA – це просто складне вимовлене (і відверто незрозуміле, чого вже там) слово зі шведської мови. Але насправді це абревіатура. Складається вона з перших літер ініціалів творця бренду (Інгвара Кампрада) та назви ферми, де він народився. Власник компанії просто склав перші літери разом та отримав крутий нейм, відомий у всьому світі. Ця назва добре запам'ятовується, відрізняється звучністю і легко вимовляється будь-якою мовою.

Серед українських меблевих фірм використання абревіатури як назви також користується популярністю. Наприклад, DLS, KOG design, VIPdesign, AMF. Такі назви гарні своєю стислою і невбитістю. Натомість є й недолік: поєднання букв, які, по суті, нічого не означають для споживача, дуже погано запам'ятовуються. Недолік цей можна згладити, якщо використовувати розшифровку абревіатури у комунікації бренду з аудиторією.

     
kak-nazvat-mebelnuyu-firmu   Опис компанії

Описовий метод у неймінгу меблевих компаній користується досить великою популярністю. А все завдяки тому, що такі назви чітко передають цільовій аудиторії суть компанії та особливості продукту. Наприклад, SmartBox – відмінна назва для компанії з виробництва модульних меблів, LuxMebel – одразу окреслює ціновий сегмент, а нейм KitchenWood чітко передає спеціалізацію меблевої фірми.

     
kak-nazvat-mebelnuyu-firmu   Гумор

Назви, що викликають посмішку, зазвичай добре запам'ятовуються і викликають інтерес у публіки. Єдиний мінус таких неймів у тому, що підходять вони не для кожної цільової аудиторії та цінового сегмента. Гумор доречно використовувати у неймінгу фірм з виробництва дитячих меблів, а ось у преміальному (люксовому) сегменті такий підхід не працює. Наприклад, назва MEBLIK просто ідеально підходить для компанії-виробника дитячих меблів, і тут власники не помилилися. Такий нейм чітко передає специфіку продукції та спрямованість на конкретну цільову аудиторію. А для компанії з виробництва меблів класу люкс така назва не підійде.

Miss Maple – вдала назва фірми, що займається виробництвом меблів з клена, в середньому ціновому сегменті. Цей нейм чітко транслює специфіку виробництва та відмінно виділяється на тлі конкурентів своєю оригінальністю. Звучить легко і чудово лягає на слух, тому добре запам'ятовується. Цей нейм ніби передає якусь легкість, стрункість і легкість, що насправді співвідноситься і з самим кленом і меблями.

     
kak-nazvat-mebelnuyu-firmu   Емоційне посилання

Деякі меблеві фірми воліють відійти від згадки про сферу діяльності в назві і наголосити на емоційному сприйнятті. Наприклад, Modern Home, Green Chair Studio, Grey Space, Down to Earth – усі ці назви чудово транслюють місію компанії та характер її продукції, навіть без згадки слова «меблі». Це прості та досить короткі назви, які легко та приємно вимовляти. А ще їх легко запам'ятати, бо серед тисяч аналогічних компаній такі нейми рідко трапляються.

     
kak-nazvat-mebelnuyu-firmu   Література

Якщо самостійно вигадати назву не виходить, можна пошукати натхнення в літературних творах. Наприклад, для фірми з виробництва столів та стільців чудовою буде назва «12 стільців». А ось для компанії, що випускає сантехніку, більше підійде "Мийдодир". Єдиний нюанс: для іноземних споживачів такі нейми можуть бути незрозумілими і, до того ж, важко перекладними. Тому підприємствам, які працюють на міжнародному ринку, краще підбирати найбільш міжнародні назви.

     
kak-nazvat-mebelnuyu-firmu   Казкові назви

Для фірм, які займаються виробництвом дитячих меблів, просто ідеально підходять «казкові» назви. Вони викликають позитивні асоціації, сегментують компанію над ринком і добре запам'ятовуються. Наприклад, відмінні варіанти такого неймінгу - "38 папуг", "Multo!", "Sunnyland", "Little Kingdom", "Папа Карло" і т.д.

     
kak-nazvat-mebelnuyu-firmu   Розповідь про себе

Більшість меблевих фірм віддають перевагу назвам, що включають слово «меблі» або його похідні. Але такі нейми вже, м'яко кажучи, набридли аудиторії через свою однотипність. Адже транслювати специфіку фірми можна зовсім інакше. Так, наприклад, надійшли компанії Стіл&Стул, Grusha, Minimal Sofa, Wooden Home, Brown Object, DotWork. І таких прикладів безліч. Головне – не зациклюватися на одному слові та шукати натхнення в навколишньому світі.

 

А ще краще – довірити неймінг меблевої фірми спеціалістам студії WeLoveBrands. Ми розробимо для вашої компанії унікальну, звучну назву, що запам'ятовується. А ви тим часом зможете поринути у створення нової лінійки шикарних меблів.

 

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 41

Середня оцінка 4.4 / 5