Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Ви займаєтеся вантажоперевезеннями та робите свою роботу добре? Однак не знаєте, як розвивати та розширювати справу, тому програєте у конкурентній боротьбі? Для презентації та просування послуг слід використовувати різні інструменти. Одним із найефективніших є візитки вантажоперевезення. І ось чому.
Перевезення меблів, особистих речей, переїзд, постачання сировини, готових продуктів, транспортування великогабаритних або нестандартних вантажів. Із необхідністю доставки стикався практично кожен. На ринку послуги вантажоперевезення виконують невеликі фірми, індивідуальні підприємці, і великі транспортні компанії. Тому питання, як правильно представитися, розповісти про переваги та залишити свої дані, щоб розширити ринок та отримати постійних клієнтів, стоїть дуже гостро. Візитка вантажоперевезень тут – оптимальний варіант за ефективністю та ціною.
Візитка – це обов'язковий атрибут ділової людини або компанії, яка має серйозний логістичний бізнес. Вона надає максимум інформації за компактних розмірів. Але це не єдиний її плюс. Тому якщо ваша професійна діяльність полягає у вантажоперевезеннях, вивчіть особливості створення візитних карток та оцініть, наскільки це ефективний інструмент для розвитку бізнесу.
Корпоративна, особиста, ділова, представницька та рекламна візитка наголошує на статусі підприємця, формує імідж компанії, впливає на загальне враження про бізнес. Представник компанії, простягаючи візитну картку, заявляє про серйозність та важливість своєї діяльності.
Інформація на візитівці хоч і обмежена, проте здатна за лічені секунди поінформувати аудиторію про діяльність компанії, розповісти про послуги та вигоди для клієнта.
Різноманітні варіанти оформлення візитки можуть посилити ефект інформування, вигідно підкреслять статус компанії та зачеплять погляд. Біла картонка з чорними літерами йде в минуле. Тепер дизайнерська фантазія не обмежена можливостями друку.
Сучасні технології друку гарантують відмінну передачу кольору і чіткість тексту, виключаючи брак. З їх допомогою можна створювати оригінальні візитки, які привертатимуть увагу та виділятимуться на тлі конкурентів. Звичайно, якість залежить і від професіоналізму друкарні та виду чорнила.
Завдяки якісним матеріалам можна створювати візитки із тривалим терміном служби. Продовжити їх життя можна шляхом ламінування або відпочатку вибрати не крейдований папір, а пластик, акрил або дерево.
Компактні розміри візитної картки дозволяють зберігати її під рукою в гаманці серед кредиток, а магнітні варіанти можна вішати на холодильник, наприклад.
Партія візиток обійдеться дешевше за іншу рекламу. Вартість залежить від формату, розміру, матеріалу, терміновості замовлення, кольору, ламінації або використання додаткових технологій друку. Але все ж таки це буде набагато бюджетніше білбордів або сітілайтів.
Унікальна візитівка, а не шаблонний варіант, є ефективним інструментом для просування послуг з перевезення вантажів, оскільки привертає увагу потенційних клієнтів, замовників та партнерів, посилює репутацію компанії, виділяється на тлі конкурентів, викликає інтерес до послуг.
Основні критерії вдалої візитівки компанії, яка займається вантажоперевезеннями, – це інформативність та естетичність. Важливо, щоб текст та логотип не спотворювалися, а добре читалися, мали презентабельний зовнішній вигляд. Адже потенційний клієнт не повинен мати труднощів щодо інформації про компанію. Це відштовхує. Також дотримуйтесь ділового та стриманого оформлення, щоб показати надійність, серйозність та стабільність бізнесу.
Назва компанії, якщо у вас корпоративна візитка, або ПІБ представника, якщо вона особиста. У цьому разі дописується і посада.
Контактна інформація: телефон, сайт, акаунти в соцмережах та месенджерах, електронна адреса та інші способи зв'язку, включаючи QR-код.
Адреса підприємства та карта проїзду до офісу для укладання договору.
Додаткова інформація:
перелік послуг компанії;
основні переваги замовлення, наприклад, надання послуг навантаження;
коротко про вантажопідйомність автомобілів, види транспорту та інші його характеристики;
слоган компанії, якщо є і є для нього простір на візитівці.
Вносячи інформацію про вантажоперевізника, дотримуйтесь правил мінімалізму. Слід вибирати строгий читабельний шрифт і гармонійну колірну гаму, розміщувати мінімум тексту, але при цьому повідомити про важливе, показати аудиторії переваги компанії.
Дизайн візитки вантажоперевезень дуже важливий. За допомогою візуальних складових можна не лише привернути увагу аудиторії, а й покращити сприйняття інформації, прискорити її запам'ятовування. Правильне використання графічних елементів, відтінків, шрифтів та стилів оформлення дозволяє отримати ефективний маркетинговий інструмент.
Для компанії вантажоперевезень важливо підкреслити надійність, професіоналізм та відповідальність. Слід показати людям, що ви акуратно і швидко доставите речі в потрібне місце, допоможете з навантаженням/вивантаженням, позбавите непотрібної метушні. Тому для підвищення довіри та лояльності при створенні дизайну необхідно дотримуватися лаконічності, уникати нагромадження деталей, хаотичного розташування елементів, відтінків, що кричать, і заїжджених образів.
Для візитки логістичної компанії підійдуть мінімалізм (прості фігури та лінії, нейтральні відтінки, невелика кількість деталей), геометричний стиль (різні форми та їх комбінації), негативний простір (обігравання порожніх ділянок навколо тексту або графічних елементів, що дозволяє отримати цікаві образи та посилити послання ) та інші стилі, що допомагають привернути увагу, викликати інтерес в аудиторії та відбудуватися від конкурентів.
В оформленні візиток для транспортної компанії безпрограшним варіантом як візуальний елемент залишається зображення вантажного автомобіля.
Менш популярні картинки з вантажниками, наприклад, які переносять предмети меблів, з пакувальними коробками в різних варіантах, вантажними візками та іншими атрибутами транспортування. При цьому однаково ефективні як фотографії, так і малюнки від руки, схематичні зображення, стилізовані картинки.
Витіюваті візерунки та незвичайні форми не характерні для візиток логістичних компаній. Там часто зустрічаються схематичні малюнки, наприклад, території, де надають транспортувальні послуги (зображення області, регіону, країни, союзних держав тощо). Така міні-карта стане не лише елементом дизайну, а й ще однією інформаційною складовою.
При цьому рекомендується відійти від стандартних зображень, якщо ви хочете виділитися серед конкурентів і запам'ятатися споживачам. Звичну вантажівку можна обіграти або подати в несподіваному вигляді, можна відмовитися від тематичних картинок на користь геометричних фігур або використовувати незвичайні образи, які асоціюються з видом діяльності і говорять про надійність.
Вважається, що візитки для вантажоперевізних компаній або їх водіїв не відрізняються креативним дизайном, тому що головна їхня мета донести текстову інформацію. Це великий недогляд. Адже відомо, що лише колірне оформлення впливає на сприйняття тексту і формує ставлення до компанії, про яку йдеться у візитівці. Тому замість стриманого чорного краще візьміть за основу білий, жовтий, блакитний, червоний чи сірий.
Білий колір символізує радість, чесність, чистоту. Але будьте обережні у його застосуванні. Адже з іншого боку він може викликати почуття порожнечі та самотності. Червоний колір – протилежний білому. Тиха радість і безтурботність змінюється на пристрасну, активну атмосферу, що доходить до агресивності, тому будьте обережні з цим кольором. Жовтий означає радість та теплоту, стимулює мозкову активність. Наприклад, якщо текст на візитівці написаний чорними літерами на жовтому тлі, то краще запам'ятовується. А ось сірий відтінок говорить про надійність, спокій та стабільність. Тут переважає розум, а не емоції. Блакитний колір заспокоює, приносить умиротворення та знімає напругу.
При створенні візитної картки вантажоперевізника має значення форма. Традиційний варіант – прямокутник. Однак можна застосовувати і оригінальне компонування, таку як округлі краї, у вигляді квадрата або іншої фігури з інтерактивними елементами. Тільки робити так слід у разі, якщо це не позначається негативно на сприйнятті інформації.
Пам'ятайте, що у сфері вантажоперевезень креативність залишається не головним фактором при оформленні візиток. Адже вони мають насамперед викликати довіру та формувати імідж надійного постачальника транспортних послуг, а не розважати.
Компанія «TAM Cargo», займається міжконтинентальними вантажоперевезеннями, оформила свою візитку у вигляді картонної маленької коробочки, в яку зазвичай пакують речі при переїзді. Коли її розгортаєш, то видно весь текст і зображення, нанесені червоним чорнилом. З одного боку намальовано літак і тендітний скляний келих, що говорить про спеціалізацію та переваги послуги. А з іншого боку розміщено контактну інформацію та назву компанії, виконану унікальним корпоративним шрифтом.
Фірма «Bros Towing» використовувала як креативну деталь слоган: «Need a tow, call your bro» (Потрібен буксир, подзвони своєму бро). Візитка одностороння, з червоним тлом, а збоку розміщено вантажний автомобіль із жовтим кузовом. Оскільки компанія прагне зблизитися з потенційним клієнтом та побудувати довірчі стосунки ще з моменту знайомства, вона використовує ще один елемент. Водій, якому потрібно дзвонити, щоб перевезти вантаж, вказаний просто як Тім. Без прізвища.
Компанія «НВВН» оформила візитку інформативно. З одного боку розміщено логотип, назву, прізвище та ім'я представника компанії, з телефоном та адресою електронної пошти. А з іншого боку схематично нанесені назви міст, які перевізник відвідує, та слоган: «У нас немає місії, ми просто перевозимо фурами».
Особиста візитка директора транспортної компанії «Діловий портал» Зайцева Олексія Олексійовича оформлена дуже своєрідно – на звороті знаходиться малюнок дороги, пофарбованої в теплі відтінки оранжевого, жовтого та червоного. Використання фірмового помаранчевого кольору посилює зв'язок з «Діловим порталом», формуючи єдиний образ компанії.
Українська компанія «UKRtrans» під час створення візитки використовувала технологію фольгування. На гладкій синій поверхні срібною фольгою відзначені логотип, ПІБ глави управління, назва компанії та посада власника візитки, його контакти. За рахунок блиску візитна картка чіпляє погляд і стильно виглядає.
Щоб знайти натхнення та підібрати ефектний варіант оформлення візитки вантажоперевезень, вивчайте приклади конкурентів, тренди та потреби цільової аудиторії. Ви можете застосувати той прийом, який використовують інші логістичні компанії, або обрати щось оригінальне, те, що буде вигідно вас відрізняти.
Для виготовлення візиток транспортних компаній, що займаються перевезенням вантажів, використовуються різні матеріали та технології друку. Який варіант вибрати – вирішуєте лише ви. Головне, щоб у результаті візитівка виконувала свої функції, відображала специфіку діяльності та допомагала у формуванні позитивного іміджу.
Шовкографія з печаткою літер начебто шовкових на пластиковій, тканинній або картонній поверхні. Якщо ви хочете нанести чіткий, світлий напис на темному тлі, шовкографія – оптимальний варіант.
Офсетний друк передбачає високу якість тексту та малюнка або фотографії. Можлива постдрукарська обробка та великі обсяги тиражу.
Цифровий лазерний друк – найшвидший спосіб друку. Вигідна для невеликих тиражів візиток. Застосовується на крейдованому папері та кількох різновидів дизайнерського.
Тиснення вибирають, щоб виділити певні написи та зображення на візитівці, зробити їх об'ємними, наприклад, назва компанії, ПІБ керівника, але частіше логотип.
Високий друк дозволяє наносити текст та зображення на бавовняний матеріал. Таким чином, у вас буде унікальний, якісний і дорогий бізнес-атрибут ділової людини.
Звичайно, для виробництва візиток частіше використовують крейдований папір, але він не відрізняється зносостійкістю та приємними тактильними відчуттями. Для того, щоб збільшити термін експлуатації візитної картки, використовують ламінацію або інші матеріали (пластик, дерево, шкіру або метал). А щоб кінестетики з-поміж ваших потенційних клієнтів звернули увагу на візитку, використовуйте папір софт тач. На дотик вона буде як м'який або прогумований пластик.
З такими прийомами як нанесення 3D лаку, вибіркового лакування, гібридного лакування (твін спот) та фольгування будьте обережнішими. Вантажоперевезення – це не той бізнес, де потрібні блискітки, лакування та переливчасте мерехтіння, тому віддайте краще перевагу максимально стриманим технологіям друку та оформлення.
Якщо ви готуєтеся відкрити компанію з доставки різних вантажів або вирішили в якийсь момент діяльності придбати візитні картки (корпоративні або особисті), зверніться до професійних дизайнерів. Студія WeLoveBrands створить для вас візитки відповідно до фірмового стилю компанії, що виділяються на тлі малої друкованої продукції конкурентів. В результаті ви отримаєте ефективний рекламний інструмент, зможете гідно подати свої послуги, показати переваги компанії.
Докладніше про етапи розробки візитки від маркетингових досліджень до друку, а також про оплату та терміни ви можете дізнатися тут. Щоб отримати консультацію та оформити замовлення на дизайн візиток, зателефонуйте нам, напишіть у месенджерах або заповніть спеціальну форму в розділі Контакти.