Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Одна з головних переваг візиток — їхня доступність. Це недорогий та ефективний вид друкованої продукції. Оскільки beauty-послугами користуються різні споживачі – чоловіки, жінки, незалежно від віку та статусу, підлітки та навіть діти, візитки салонів краси завжди потрапляють до цільової аудиторії.
Ринок SPA-послуг та салонів краси у 2020 році склав 139 мільярдів доларів. За прогнозами аналітиків, упродовж семи років сума збільшиться до 192 мільярдів. Beauty-сфера — одна з тих, що найбільш розвивається в Україні і водночас це висококонкурентний бізнес. Клієнтів залучають, пропонуючи програми лояльності, безкоштовні тестові процедури, уважне та доброзичливе ставлення. Важливими інструментами боротьби за відвідувачів є і рекламні матеріали, такі як буклети, флаєри та візитки для салону краси.
Перші візитні картки з'явилися у XVII столітті. Їх використовували представники знаті, оголошуючи про свою появу у місті чи будинку. Навколо приїздів навіть утворили цілий ритуал, коли господар будинку виходив до гостя лише після уважного вивчення картки. Пізніше візитками стали користуватися великі купці, які представляли себе та свої послуги потенційним клієнтам.
Візитні картки у 2021 — швидше маркетинговий та іміджевий інструмент. З його допомогою можна вирішувати різні завдання. Наприклад:
формувати перше враження про салон;
передавати контактні дані;
доносити інформацію про рівень сервісу;
формувати професійний імідж у свідомості потенційного клієнта;
просувати бренд салону у комплексі з іншими маркетинговими ресурсами;
відбудовувати від конкурентів.
Одна з головних переваг візиток — їхня доступність. Це недорогий та ефективний вид друкованої продукції. Оскільки beauty-послугами користуються різні споживачі – чоловіки, жінки, незалежно від віку та статусу, підлітки і навіть діти, візитки салонів краси завжди потрапляють до цільової аудиторії.
І якщо візитка буде креативною, але в той же час елегантною – за духом та стилем салону краси, – вона стане чудовим рекламним інструментом, що допомагає розширити клієнтську базу, перетворити разових відвідувачів на постійних та зміцнити зв'язок зі своєю аудиторією.
Стандартна візитна картка містить основну інформацію — нейм, рекламний слоган та контактні дані салону: поштова та електронна адреси, телефони та назви сторінок у соціальних мережах. Візитки новим клієнтам вручають адміністратори салонів та майстри після закінчення процедур. Їх можна також прикладати до розрахункових квитанцій.
Візитки-флаєри ефективно використовувати закладам, які тільки відкрилися, а також для привернення уваги до нових видів послуг. Візитка-купон дозволяє отримати знижку на процедуру при наступному відвідуванні салону. Іменні візитки містять контакти майстрів, допомагаючи сформувати довірчу атмосферу між майстром та клієнтом. Завдяки іменним візиткам відвідувачі, задоволені рівнем та якістю послуг, можуть порекомендувати майстра чи салон своїм друзям.
Обмежений розмір та важливість формування позитивного враження за допомогою візитки задають певні правила в їх оформленні. Набором контактних даних на білому тлі нікого не здивуєш. У той же час, не варто перевантажувати візитку деталями та кількістю підібраних кольорів.
Вдалим варіантом стане візитка, яка демонструє, що в салоні панує атмосфера релаксу та краси, а майстри мають кваліфікацію для створення стильних унікальних образів.
Щоб візитка «працювала» та приваблювала відвідувачів, використовуйте:
Ефектну кольорову гаму.
Відтінки візитки впливають на підсвідомість і формують перше враження про салон краси. Класичні тони в візитках салонів — чорний і білий. Використання цих кольорів у поєднанні з акцентним, а також оригінальним малюнком дозволяє отримати стильну візитку. Яскравий акцент можна створити за допомогою червоного, синього чи жовтого тону.
Для візиток салонів нового покоління, які орієнтуються на молодих клієнтів, краще використовувати яскраві кольори (пурпурний, малиновий, жовтий, помаранчевий, лаймовий), а також неонові відтінки.
Ще один варіант — застосування ніжних пастельних тонів: блакитного, нюдового, відтінку попелястої троянди.
Цікавий малюнок.
За допомогою графічних елементів передається інформація про види послуг, вік та бюджет відвідувачів. На візитках можуть бути зображені пасма волосся, граціозні силуети, окремі частини обличчя. Часто наносять символічні зображення інструментів перукарських та манікюрних салонів. А ще популярні малюнки, які асоціюються з жіночністю, ніжністю та красою (наприклад, квіти чи метелики).
Які б елементи ви не вибрали, пам'ятайте, що важливо створити впізнаваний, нетривіальний образ.
Поєднання шрифтів.
Назву і рекламний слоган наносять на візитку оригінальним шрифтом, що добре читається. Хороший варіант у сфері б'юті — рукописні шрифти. Для контактних даних використовують мінімалістичний шрифт. При цьому дизайнери рекомендують застосовувати не більше двох шрифтів, щоб не завантажувати візитну картку.
Грамотну структуру.
Картка не повинна бути перевантажена елементами. Усі її частини потрібно розташувати так, щоб вони не зливалися, не виглядали роз'єднаними, а становили єдину композицію.
Оригінальний матеріал.
Для візитки бюджетного салону краси із базовим набором послуг можна використовувати стандартний картон. Візитну картку закладів із дорогими та ексклюзивними видами процедур краще друкувати на дизайнерському картоні – об'ємному, зістареному, оксамитовому або перламутровому. Такий матеріал підкреслить статус та престижність салону.
Також можна експериментувати з формою та особливими видами друку, наприклад, використовувати офсетний та шовкотрафаретний друк. Щоб візитівка салону краси відповідала призначенню, колір, шрифт, графічні елементи та вид матеріалу повинні добре поєднуватись між собою. При розробці дизайну важливо знайти баланс між традиціями та сучасними трендами. У такому разі візитна картка прослужить багато років, не втративши актуальності.
Колись популярні пафос та тенденційність сьогодні змінюються ніжними приглушеними кольорами та простими шрифтами. Дизайн карток стає мінімальним, при цьому все частіше використовують нетрадиційні матеріали, способи друку та обробки, серед яких глибоке тиснення, об'ємний друк та фрезерування.
Добре привертають увагу картки з геометричними візерунками, патернами та кольоровими краями. Становиться трендовим використання двох сторін візитки: на лицьовій можна розмістити логотип по всій площі карти, а на зворотній — контактну інформацію.
При виборі ніжної кольорової гами часто роблять яскравий акцент для привернення уваги та виділення важливої інформації.
Ще один тренд останніх років — напівпрозорі пластикові картки. Вони виділяються на тлі традиційних візиток та демонструють нове бачення у beauty-сфері.
Найдешевший варіант розробки візиток — створення макету самостійно. Результату можна досягти за допомогою спеціальних сервісів та інструментів графічного дизайну. Тим не менш, така картка навряд чи ефективно просуватиме послуги салону краси, адже в ній споживачі не побачать нічого особливого, а значить і не запам'ятають.
Оскільки візитна картка б'юті-закладу — це не просто набір контактної інформації, а ще й емоційне послання клієнту, довірити її розробку краще професіоналам.
Дизайнери студії WeLoveBrands створюють макети візитних карток, спираючись на знання, а також досвід у галузі маркетингу та психології. Розробка здійснюється у кілька етапів. Спочатку із замовником обговорюється концепція, враховуючи категорію салону, потреби відвідувачів, фірмовий стиль, набір послуг та конкурентні переваги. Потім дизайнер вивчає візитки конкурентів та створює кілька варіантів карт. Після затвердження макет готують до друку.
Вартість послуги залежить від кількості готових макетів, складності проекту та термінів виконання роботи. Ціна базової візитки у спеціалізованих студіях складає $15 і більше, а розробка концепції та дизайну «з нуля» – від $30.
Щоб дізнатися деталі, ознайомитися з умовами співробітництва та орієнтовною вартістю проекту, зателефонуйте або зверніться до нас через форму зворотнього зв'язку.