Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Багато хто вважає, що візитна картка як інструмент реклами стала зайвою. Адже якщо вона перестала виконувати функцію знайомства з компанією або продуктом, в ній більше немає необхідності. Але це не так. Зараз візитка – це не просто листок параметрами 90х50 мм з інформацією про спеціаліста та спосіб обміну контактами. Це частина іміджу компанії, відображення індивідуальності та характеру бізнесу. А для психологів – ще й можливість наголосити на своєму статусі, професіоналізмі.
Тому візитівка психолога є ефективним інструментом просування послуг, незалежно від рівня бізнесу та кількості клієнтів. З її допомогою можна сформувати образ надійної стабільної компанії, створити приємне враження, підвищити впізнаваність та довіру аудиторії.
Щоб підкреслити професіоналізм і створити відомий візуальний образ, що викликає приємні асоціації, варто використати візитки психолога. Вони не лише допомагають налагодити співпрацю та познайомити потенційного клієнта з компанією чи конкретним фахівцем, а й формують загальне враження, впливають на сприйняття послуг.
Головне завдання візитної картки «лікаря душі» викликати впевненість у результаті та лояльність до фахівця. Як цього досягти? Врахувати низку нюансів.
Правдивість інформації. Важливо вказати реальні знання, досвід та досягнення. Не варто писати на візитівці «найкращий психолог Дніпра», якщо це нічим не підтверджується.
Якість матеріалу. Подбайте, щоб матеріал, який використовується для виготовлення візиток, також працював на залучення клієнтів. Можна вибрати не звичайний крейдований папір, а наприклад Touche cover з приємною шовковистою поверхнею. Звичайно, такі візитки вийдуть дорожчими, але і клієнти-кінестетики, яким важливі тактильні відчуття, швидше звернуть на вас увагу.
Унікальний логотип. Замість звичайного знака у вигляді мозку людини або її інтерпретацій, які найчастіше використовують психологи, розробіть свій власний унікальний логотип. Нехай він повністю відбиває ваш професійний підхід у лікуванні, підкреслює ваші особливості та індивідуальність. Такий знак виділятиметься на тлі конкурентів та залучатиме цільову аудиторію.
Правильна кольорова гама. Оформлення не виключає використання темних тонів, а ось білий – ризикований колір для візитівки психолога. Такий дизайн не викликатиме довіри у людини з душевною недугою. Тому, якщо хочете використовувати його, подбайте, щоб він не був основним.
Міні-сюжет. Це надає особливості оформленню, що важливо для візитки, метою якої є зацікавити споживачів у послугах, підвищити впізнаваність та викликати довіру до фахівця. Обіграйте текст, підберіть незвичайні зображення, розкажіть невелику історію за допомогою візуальних елементів, розмістіть тест або загадку. Це зробить візитівку цікавішою, а значить і ефективною.
Баланс тексту та простору. Інформація на візитівці має бути оптимальною за обсягом: не надто багато і не надто мало, щоб людина зрозуміла, про що йдеться і яку користь вона отримає, але водночас, щоб не перевантажити картку.
Контактні дані. Якщо у вас немає коштів на розробку сайту, створіть бізнес-аккаунти у соціальних мережах та розмістіть посилання на них на візитівці. Також можна додати адресу електронної пошти, месенджери або QR-код, який одним рухом переводить клієнта на потрібну сторінку та дозволить швидко зберегти контакт у телефоні.
Враховуючи всі ці нюанси, ви зможете створити привабливу візитку психолога, яка привертатиме увагу, виділятиметься на тлі конкурентів, викликатиме довіру та інтерес до послуг.
При оформленні візитної картки важливе місце займає текст, а точніше його кількість. Не можна розміщувати занадто багато інформації, щоб не розсіювати увагу клієнта та не створювати ефекту тиску. Але й нестача даних – погано. Адже тоді людина може не зрозуміти, який фахівець перед нею та навіщо їй до неї звертатися. Щоб досягти гармонії у розміщенні відомостей, важливо пам'ятати про мету візитівки та давати лише ті дані, які допоможуть у її досягненні.
Загалом візитна картка повинна містити основну інформацію про компанію/фахівця.
ім'я та прізвище;
основна спеціалізація, інформація про освіту;
телефон, за яким можна записатися на консультацію, та адресу вашого кабінету;
додаткові контактні дані – e-mail (ваше ім'я та платний домен), соцмережі, месенджери;
місія чи мета компанії.
На візитівці психолога недоречно говорити про акції або знижки, якщо тільки не йдеться про обмежений тираж карток до якогось заходу, наприклад, перед стартом вебінару на певну тему, де кожен п'ятий записаний отримає знижку. При цьому візитка може бути одночасно запрошенням на безкоштовну консультацію, квитком для участі в розіграші або бонусним флаєром.
Допускається доповнити текстову інформацію ненав'язливим закликом, який підштовхуватиме аудиторію вчинити потрібну вам дію. Також підійде гарний вислів або особистий слоган.
Інформація на візитівці психолога має бути чіткою, зрозумілою та корисною, щоб люди бачили, про який напрямок діяльності йдеться і яку користь вони можуть отримати.
Усі текстові дані потрібно обов'язково зробити читабельними. Для цього рекомендується використовувати гарний розбірливий шрифт, а краще – розробити фірмовий унікальний. Якщо у вас є свій логотип, не забудьте розмістити його. Це важливий елемент бренду. Якщо ж ні, зверніться до агенції WeLoveBrands для розробки фірмового стилю чи окремих елементів айдентики.
Психолог – це професія, орієнтована на клієнтів, їхні потреби, біль та бажання. Для збільшення попиту на послуги, про себе слід ненав'язливо нагадувати, і зробити це можна навіть за допомогою візитної картки.
Щоб привернути увагу людей, дизайн візитки психолога має бути не просто гарним, а й інформативним. Тому непогано було б підбирати ті зображення, які повідомляють про рід діяльності (наприклад, дитячий фахівець, сімейний психолог, сексолог чи тренер з особистісного зростання).
В оформленні варто дотримуватись лаконічності, мінімалізму. Креативний підхід схвалюється, але тут головне не переборщити. Адже для психолога важливо наголосити на професіоналізмі, створити серйозний надійний образ, відобразити цінності.
символи гармонії;
зображення, що показують роботу думки;
абстрактні фігури;
фото щасливих людей;
схематичні малюнки атрибутів діяльності психолога.
Але уникайте банальної символіки. Краще, якщо зображення розповідатиме невелику історію, передаватиме ідею.
Не використовуйте шаблонні рішення. З одного боку, це може викликати зневіру, з іншого – не буде нічим виділятися на тлі інших, а з третього – покаже вас як людину, яка не особливо переживає за те враження, яке справляє.
Щодо картинки, то вона повинна нести якийсь сенс, а не бути вміщеною для краси. Якщо у вас залишився незаповненим великий простір, то для створення комунікації і підвищення довіри можна помістити туди своє фото. Так у людини, яка тримає в руках візитку, з'явиться уявлення, з ким йому доведеться спілкуватися.
При виборі форми та розмірів дотримуйтесь класики. Найкращим варіантом буде прямокутник з параметрами 90х50 мм. Звичайно, ви можете трохи згладити кути, використовуючи форму овалу або кола, але уникайте візиток-конструкторів або трансформерів. Люди, які приходять до психолога, хочуть вирішити конкретну проблему, тому їм не потрібна ще одна «головоломка».
Від вибору колірної гами для візитки залежить те, що про вас як про спеціаліста подумає потенційний клієнт ще до запису на прийом. Колір впливає і те, відбудеться зустріч із ним чи ні. Це пов'язано з тим, що люди спочатку звертають увагу на візуальний образ, а не на текст, а також з тим, що кожен відтінок викликає певні емоції та асоціації. Причому це відбувається на підсвідомому рівні. Саме тому колір і важливий.
При правильному поєднанні відтінків в оформленні візитки психолога можна досягти поставленої мети - привернути увагу, зацікавити послугами, виділитися на фоні конкурентів, стимулювати людей зробити цільову дію тощо.
Візитна картка психолога має бути оформлена у стриманих, м'яких тонах. Це пояснюється тим, що спокійна палітра викликає довіру, підвищує лояльність, показує врівноваженість і безтурботність.
Для фону можна вибрати стримані відтінки зеленого, фіолетового, синього, жовтого або малинового. Однак підійдуть і темніші, насичені кольори – сірий, коричневий або навіть чорний, якщо вони розбавляються, наприклад, білим.
Слід уникати яскравого дизайну. Строкаті відтінки можуть викликати роздратування і неприйняття, що неприпустимо для візитки психолога. Крім того, така палітра кольорів відволікає від розміщеної на ній інформації.
У той же час не впадайте в крайність, використовуючи як основний колір білий. Він може викликати у свідомості клієнта асоціації з лікарськими палатами та лікарями, а не з професійною допомогою у вибудовуванні особистих кордонів, опрацюванні відносин з іншими людьми та інших психологічних питань.
Розробляючи візитку для психолога, не варто економити на матеріалі, адже тут важливі як тактильні відчуття, так і естетика. Якщо візитна картка буде привабливою, стильно оформленою та приємною на дотик, вона викличе позитивне враження, а отже, і шанси на зацікавленість у ваших послугах збільшується.
Тому не обов'язково використовувати стандартний крейдований папір. Можна вибрати й інший матеріал, наприклад дизайнерський папір тач-кавер. Відчуття дотику до пелюстки троянди виходить завдяки двосторонньому латексному напиленню. Матова, ніби прогумована, фактура візитки має розкішний та елегантний вигляд. До того ж ніжна та шовковиста на дотик поверхня стійка до механічних пошкоджень та забруднення.
Підбирайте матеріал візитки уважно, тому що він бере участь у формуванні враження про психолога. Чим приємніше папір тактильно, чим естетичніше він виглядає, тим доброзичливіше ставлення потенційного клієнта до фахівця.
До того ж, ви можете використовувати різні сучасні технології друку, щоб виділити важливі деталі візитки.
Серед них:
вибіркове лакування;
3D-лакування;
фольгування;
софт тач покриття;
твін-спот лакування та ін.
Використовуючи сучасні матеріали та способи друку, ви створите стильну привабливу візитку психолога, яка підвищуватиме впізнаваність, виділятиме вас серед конкурентів та викликатиме інтерес аудиторії до послуг. Але пам'ятайте, що важливо підібрати не просто найдорожчий та вишуканий папір, а той матеріал, який відповідає специфіці діяльності, відображає статус, характер та цінності.
Щоб отримати натхнення і запозичити деякі ефективні прийоми, можете вивчити роботи різних дизайнерів і проаналізувати візитки інших психологів. Подивіться які кольори, форми, стилі та символи вони використовують, зверніть увагу на матеріали та методи друку, оцініть, що вам подобається в цих візитівках, а що ні. Це дозволить зрозуміти, в якому напрямку вам рухатися та які елементи дизайну використовувати.
Візитка Педро Перейра – спеціаліста психологічної клініки – виконана з тактильно приємного та візуально привабливого паперу м'якого сірого відтінку. З двох сторін методом фольгування нанесено текст та зображення. Останнє має вигляд лабіринту, який асоціюється з людиною, що заплуталася.
Щоб створити ефект довірчого спілкування, ліцензований психолог Кері Сміт використала на своїй візитівці силуети двох людей, які близько розмовляли. При цьому палітра складається з білого та м'якого фіолетового відтінків, а текст нанесений чорною фарбою.
«Кавові історії» – так називається практика двох психологів – Тетяни та Марії Бикових. На візитівці розміщена чашка з кавою на приємному, коричневого кольору дерев'яному столі. Така картка передає атмосферу затишку та довіри.
Щоб показати, що психолог упорядковує думки, на візитівці Ребеки Уолкер були зображені дві голови людини (одна з хаотичним малюнком усередині, а друга, де думки набувають форми через спілкування). Для фону використовувався м'який бірюзовий колір, а для малюнку – темно сірий і білий.
На візитівці психолога-дослідника та тренера Nikunj Dudhat людський мозок зображений у вигляді сірих лампочок. Але одна з них світиться жовтим.
Тренер з духовних практик Леонтьєва Оксана використовувала при оформленні візитної картки зображення квітки, що розпускається, з фольгуванням пелюсток. Візитка має приємну текстуру та теплий сіро-бежевий фон.
Ви можете використовувати схожі прийоми або вибрати щось своє унікальне. У будь-якому випадку, при створенні дизайну важлива ідея, конкретне посилання аудиторії. Споживачі повинні не просто зрозуміти, які послуги пропонує спеціаліст, а й запам'ятати його, захотіти записатися до нього на консультацію. А досягти мети можна за допомогою грамотно підібраних елементів оформлення, що відображають індивідуальність.
Візитна картка психолога, який працює з дітьми, відрізняється від візиток фахівців, які займаються іншими категоріями пацієнтів. Основна відмінність – в кольорі. Тут допускаються яскравіші тони, наприклад, помаранчевий і жовтий або комбінація різних насичених відтінків. Крім того, часто використовуються мультяшні персонажі або зображення, ніби намальовані дитячою рукою. Це може бути картинка з лікарем, який проводить терапію з дитиною в процесі гри, веселі діти, звірятка і т.д.
Візитки сімейних психологів, спеціалізацією яких є терапія з сім'ями або з сімейними парами, повинні містити відповідну інформацію та зображення по темі (сімейна ідилія, тепла домашня атмосфера, парасолька, під якою збирається сім'я, пальці, які обіймають один одного, силуети людей, що спілкуються, тощо). Добре, якщо такі візитні картки відображатимуть затишок, щастя, кохання.
На візитівці психолога, що займається проблемами сексуального характеру, потрібно обов'язково вказувати спеціалізацію. При оформленні можна використовувати силуети закоханих, зображення пари на побаченні, двох схрещених пальців, у яких одне серце, графічних позначень чоловіка (стріла) та жінки (плюс) тощо. Допускається також розміщення на одній із сторін візитки, наприклад, ігри-тесту на сумісність.
Візитна картка тренера з особистісного зростання повинна повідомляти про спеціалізацію – східні духовні практики, бізнес-консультації, послуги нейрокоуча тощо. До кожного з напрямків доречним буде різний дизайн. Наприклад, для фахівця з духовних практик підійде яскрава палітра і хитромудрі орнаменти, для бізнес-тренера можна використовувати зображення сходів, ступенів або абстрактні символи, а для нейрокоуча допускається малюнок мозку, в якому розумові процеси відбиваються різними фарбами. Також посилювати враження буде життєствердна цитата, розміщена на візитівці.
Якщо ви хочете замовити візитку психолога різної спеціалізації – дитячого психолога, фахівця з сімейних відносин, сексолога або тренера з особистісного зростання, зверніться до брендингової агенції WeLoveBrands. Дизайнери допоможуть розробити візитну картку, яка повністю відповідатиме вашому іміджу, буде вигідно відображати індивідуальні особливості професії та залучати потенційних клієнтів.
Якщо ви хочете справити найкраще враження, залишаючи нагадування про себе у вигляді візитки, замовте розробку дизайну у професіоналів. Для цього зв'яжіться з нашими менеджерами будь-яким зручним для вас способом – за телефоном, у месенджерах або через форму зворотного дзвінка на сайті. А для отримання більш детальної інформації про етапи роботи та вартість послуги переходьте за посиланням.