Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
У давнину людина вкорочувала волосся гострим камінням, на зміну яким прийшли кам'яні ножі. А процедури стародавніх єгиптян можна назвати основами перукарського мистецтва — спеціально навчені люди фарбували волосся хною та іншими природними пігментами, робили завивку та виготовляли перуки. Археологи при розкопках їх житла знаходили бронзові гребені та шпильки, кам'яні та бронзові ножі для гоління.
Всі ці вироби з каменю та бронзи залишилися у минулому. Сьогодні для стрижки, фарбування та завивки волосся використовуються сучасні інструменти та пристрої. Причому люди вважають за краще проводити такі процедури не вдома, а в перукарнях та салонах краси.
За даними сервісу моніторингу реєстраційних даних «Опендатабот», в Україні кількість підприємців, які надають перукарські послуги, посідає четверте місце після роздрібної та оптової торгівлі, а також IT-послуг. Високий попит та прибутковість при помірних початкових витратах у сфері формують конкуренцію у ніші.
Щоб виділитись на тлі інших салонів, використовуються різні інструменти та канали просування, включаючи візитки перукарів.
Які візитні картки допомагають майстрам боротися за клієнтів та за допомогою яких дизайн-трендів можна переконати ЦА, що ваша перукарня – це місце важко повторюваних укладань, ідеальних стрижок і бездоганних брів, розповідаємо в цій статті.
Перукар — творча професія. Реалізуйте в дизайні вашої візитки здатність створювати красу, і це обов'язково вплине на кількість клієнтів. Розмістіть на візитівці логотип та слоган салону, додайте виразні декоративні елементи — стильну фотографію чи унікальне графічне зображення. Це дозволить підвищити впізнаваність та довіру цільової аудиторії.
Враховуйте імідж та стиль перукарні, запити та рівень клієнтів. Яким буде дизайн картки — лаконічним та консервативним, солодким або зухвалим — вирішувати вам.
Дизайнери та маркетологи рекомендують відмовлятися від готових шаблонів візиток — їх використання може поставити вас в один ряд із пересічними перукарнями. У той же час, замовивши ексклюзивний дизайн лише один раз, ви отримаєте довгостроковий ексклюзивний маркетинговий інструмент.
Щоб люди надовго зберігали візитки перукаря, зробіть їх корисними, перетворивши на карти лояльності або розмістивши цікаву інформацію щодо догляду за волоссям на звороті.
Завдання візитки перукаря та перукарського салону — представити бренд, донести клієнтам цінності салону та корисну для споживачів інформацію, підкреслити індивідуальність. Для цього слід опрацювати візуальні елементи та продумати текстовий блок.
Логотип. Це ключовий елемент дизайну, який дозволяє людям швидко ідентифікувати бренд та сформувати враження про компанію/майстра.
Ім'я перукаря та назва салону. Найчастіше ці дані розміщують у верхній чи центральній частині карти.
Спеціалізація. Розмістіть короткий перелік послуг на лицьовій або зворотній стороні картки.
Контактні дані. Додайте номер телефону, адресу салону, URL-адресу сайту та інформацію, яка допоможе знайти профілі перукарні у соцмережах.
Дані можна доповнити QR-кодом із прямим посиланням на сайт, сторінку резервування дати та часу або профіль у соціальній мережі. Також на звороті візитки можна надрукувати схему проїзду до салону.
Щоб візитівка виділялася серед інших, привертала увагу та запам'ятовувалася, необхідно ретельно продумати її форму, стиль та кольорову гаму. Адже візуальний образ впливає на загальне сприйняття, а ще людям насамперед впадає у вічі саме зовнішній вигляд, а не текст.
Традиційні та найпоширеніші форма та розмір картки — прямокутна 90&50 мм або 95&55 мм. Ці розміри відповідають спеціальним відділенням у гаманцях та картхолдерах, тримачам на стендах та підставках. Прямокутник — бюджетний та зручний варіант, так як при виготовленні таких візиток залишається найменше обрізків. Разом з тим це досить нудна і набридла форма.
Якщо ви бажаєте відрізнятися, виберіть оригінальний формат. Використовуйте квадрат, закруглені кути або форму гребінця, наприклад. При цьому переконайтеся, що картка залишається зручною: вона повинна поміщатися до відділення для зберігання візиток.
Навіть прямокутна карта може виділятися серед карток конкурентів, якщо буде стильною та виразною. Намагайтеся за допомогою дизайну передати характер салону, переваги послуг, які ви надаєте. Наприклад, займаєтеся фарбуванням волосся — виконайте лицьову сторону у вигляді локонів.
Фотографія команди майстрів у перукарні допоможе сформувати довірчу атмосферу. Тільки використовувати необхідно якісні знімки. Тому найміть професійного фотографа та вибирайте для друку фото у високій якості.
Для преміальних перукарських салонів краще використовувати мінімум тексту, двоколірний глибокий друк та щільний картон з особливою текстурою. Особливо цікаво виглядають мінімалістичні візитки та прості патерни.
Намагайтеся підібрати колірну гаму, яка виділить картку, але при цьому відповідатиме фірмовому стилю перукарні. Застосування 2-3 відтінків вважається оптимальним, воно ж зробить карту візуально дорожче.
Чорний та золотий підійдуть для престижних салонів преміум-класу. Яскраві тони — наприклад, синій та червоний — створять оптимістичну атмосферу. Їх ефективно використовувати для молодіжних салонів. А старше покоління приваблять спокійні пастельні відтінки.
Хочете, щоб візитка стала ще помітнішою? Розмістіть слоган, який відобразить ідею вашого бізнесу. Його можна додати у верхній або центральній частині картки оригінальним та зручним для читання шрифтом.
Пам'ятайте, що гарний слоган складається з мінімальної кількості слів. Це робить його незабутнім і полегшує використання в рекламних кампаніях. Крім того, завданням девізу є виділити вашу перукарню серед великої кількості конкурентів. Для цього він повинен бути оригінальним, коротким та ємно описувати головну вашу перевагу чи особливість, яка вигідно відрізняє перукарню.
G.bar: «Це як салон краси, тільки набагато краще!»
L'Oréal Paris: Because you're worth it («Адже ви цього варті»).
Студія краси «Шоколад» в Одесі: «Краса не потребує жертв. Краса потребує уваги».
Dove: Goodbye damage. Good morning beautiful hair («Прощавай, ушкодження. Доброго ранку, красиве волосся») и You are more beautiful than you think («Ви гарніші, ніж думаєте»).
Piz Buin: Tested in the Sahara («Протестовано у Сахарі»).
Wella: Intelligent hair care («Розумний догляд за волоссям») и Hair comes alive in our hands («Волосся оживає в наших руках»).
Head & Shoulders: Wear your hair with pride («Носіть волосся з гордістю»).
Ефективний слоган завжди легко запам'ятовується за рахунок асоціативних зв'язків, яскравих образів та емоцій, які він викликає у цільової аудиторії.
Але перш ніж приступити до мозкового штурму, почати генерувати ідеї та створювати фрази, проведіть підготовчу роботу.
Складіть список слів, які у ваших клієнтів асоціюються з тим, що пропонує перукарня. Зробіть акцент на іменниках та уникайте прикметників — вони не тільки ні про що не говорять людям, а й викликають почуття, що ними намагаються маніпулювати. Ще одна частина мови, яку ефективно використовувати у слоганах — дієслова. Вони стимулюють зробити певну дію.
Перукарі та стилісти, створюючи зачіски, підключають фантазію та виявляють креативність. Дизайнери переносять цей креатив на візитні картки. Наприклад, Kristina Bartosová та Thomas Pokorn реалізували унікальне бачення симетрії та балансу за допомогою гри слів та їх нестандартного розміщення на тильній стороні картки. Лицьову сторону зайняв великий логотип перукарського салону Feel Beauty. Візитка виконана максимально просто — чорні літери на чистому білому тлі.
Дизайнери візитки стиліста-перукаря Danielle Goebel обрали м'яке рожево-бузкове тло для картки. Ім'я та прізвище майстра виконані спеціально розробленим шрифтом. Дизайнери подовжили одну з літер L у імені стиліста та «розрізали» її перукарськими ножицями. Зворотний бік «віддали» під контактні дані та види діяльності: стайлінг, стрижка, фарбування.
Візитка барбершопу Barba Bird ідеально передає чоловічу атмосферу закладу. Картку виділяє вдалий логотип салону — розкриті ножиці, які дизайнери за допомогою стилізованого пір'я перетворили на орла.
Ще один логотип із перукарських інструментів — ножиць та бритв — прикрашає візитну карту барбершопу Barberia O’Seu Espaco. Дизайнер чудово обіграв тему контрастів — лицьова сторона чорного кольору з білим логотипом та назвою, виконаною чорними літерами на білій підкладці. Зворотний бік містить контактні дані на білому тлі та «віддзеркалений» логотип.
Antonio Bellan і Tomas Massarenti створили стильний та мінімалістичний дизайн візитки для Viviani Barbershop. На головному боці карти розміщено логотип салону, де дизайнери обіграли дві літери V із імені майстра. На звороті містяться контактні дані, а також поле для запису дати та часу чергового візиту.
Серед сучасних технологій для реалізації візиток найчастіше використовують вибірковий лак, 3D-лак, софт тач, фольгування, пластик, твін софт папір.
Вибірковий лак — щоб зробити певні області картки контрастними, на них наносять глянсовий лак. Він створює ефект об'ємності. Дизайнери рекомендують обробляти в такий спосіб ім'я та прізвище перукаря, назву або логотип салону — так вони стануть найпомітнішими елементами.
3D-лак — об'ємне покриття областей та елементів візитки. За допомогою цієї технології виділяють імена, логотипи, слогани та телефони. Її також можна використовувати для імітації текстури різних матеріалів — шкіри, дерева, рифленого металу, створення зображень та патернів. Рекомендується наносити 3D-лак на тонкі лінії та візерунки, уникаючи його застосування на великих площах — так можна створити враження більш вираженого рельєфу.
Софт тач — один із видів ламінації, при якому візитки покривають спеціальним пластиком з однієї або двох сторін. Поверхня таких карток стає м'якою, подібною до замші або оксамиту. Крім того, Soft Touch покриття надає картону додаткову товщину, роблячи карти довговічнішими в порівнянні з іншими візитками.
Фольгування — спосіб обробки, при якому ключові елементи карток покривають золотистою або сріблястою фольгою. Після фольгування навіть візитки із простим аскетичним дизайном виглядають розкішно. Особливе враження справляють карти з покриттям голографічною фольгою. Наприклад, можна виділити блискучою обробкою назву або логотип перукарні.
Пластикові візитки можна пов'язати з новою ерою у поліграфії. Сучасний матеріал дає найширші можливості для дизайну ексклюзивних візиток — білих та кольорових, матових та глянцевих, прозорих та напівпрозорих. Поверхня пластику дозволяє друкувати зображення в будь-якій роздільній здатності, тому ваш логотип буде точним і чітким, а зображення — виглядати живими.
Що стосується матеріалів для виготовлення візиток, то найпопулярнішими вважаються крейдований папір, картон та пластик. Але можна використовувати й інші, дорожчі матеріали, наприклад шкіру, дерево, метал. Такі візитні картки виглядають незвичайно, стильно та естетично. Вони привертають увагу, наголошують на статусі, відображають індивідуальність і характер бренду.
Перукар-початківець може заощадити, виготовивши візитку самостійно, використовуючи готовий шаблон. Однак у цьому випадку вона навряд чи буде унікальною і незабутньою.
Цікавить створення та просування бренду чи ребрендинг? Бажаєте виділитися серед конкурентів? Залучити платоспроможних клієнтів? Замовте розробку дизайну візитки у професійних дизайнерів. Вони створять візитну картку з урахуванням фірмового стилю та особливостей вашого салону, що допомагає виділитися на тлі конкурентів, зацікавити споживачів та покращити імідж.
Дізайнери брендингової агенції WeLoveBrands розробляють фірмові логотипи та візитні картки вже 11+ років. Допоможемо вам створити єдиний образ усіх маркетингових матеріалів, а також ефективніше використовувати засоби візуальної комунікації: логотип та фірмові елементи, каталоги, упаковку, етикетку, візитки, профілі у Facebook та Instagram, а також сайт. Серед наших клієнтів — Millennium, «Любимов», Raketa Coffee та інші компанії, послугами чи продуктами яких щодня користуються українці.
Зв'яжіться з нами, щоб обговорити проект та вартість розробки дизайну візитних карток. Наш досвід у маркетингу показує, що любов до бренду починається саме з візуального образу. Для консультації та замовлення послуги зателефонуйте нам, напишіть у месенджерах або заповніть форму зворотного дзвінка на сайті.