Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Бьюті-індустрія стрімко розвивається і є однією з найконкурентніших. Це пояснюється підвищеним попитом на послуги, бажанням жінок завжди виглядати доглянуто та привабливо. Щоб виділитися на тлі конкурентів і перетворити свій манікюрний салон на прибутковий бізнес, важливо використовувати різні інструменти просування. Найпростішим і зручнішим є візитки майстра манікюру та педикюру.
Візитні картки у нігтьовому бізнесі допомагають залучати нових відвідувачів та формувати базу постійних клієнтів. Завдяки їм ви можете рекламувати себе як фахівця, а свій манікюрний салон – як місце, де професійно надаються нейл послуги.
Бізнес-візитка майстра манікюру та педикюру – це не просто красива картинка з інформацією про салон, ім'ям спеціаліста та способами зв'язку. Вона допомагає бізнесу розвиватися та розширювати клієнтську базу.
По-перше, дозволяє показати, що ви зацікавлені в подальшій роботі з клієнтом після виконаного манікюру.
По-друге, відображає індивідуальність та цінності манікюрної студії, манеру обслуговування.
По-третє, допомагає нагадати про себе вже існуючим клієнтам або зробити міні-презентацію для нових.
По-четверте, пояснює, чим ви займаєтеся і які послуги надаєте.
По-п'яте, завдяки компактності їх легко поширювати (можна залишати на ресепшені, кидати в поштову скриньку, роздавати людям на вулиці або в торговому центрі).
Візитка – це бюджетний спосіб реклами, на відміну інших видів маркетингової друкованої продукції. З її допомогою можна підкреслити презентабельність та статус салону, професіоналізм майстра манікюру, а також передати основне посилання бренду.
Перевага візитних карток ще й у тому, що їх не обов'язково віддавати особисто в руки тим, хто є цільовою аудиторією, а можна роздати своїм постійним клієнтам і попросити, щоб вони передали їх подругам або родичам. Ще один вдалий варіант – домовитись із фітнес-центрами, танцювальними студіями, перукарнями, щоб вони розклали у себе візитки-запрошення на манікюр.
Хороша візитка майстра манікюру – це комбінація чіпляючого короткого тексту та стильного оформлення. Не обов'язково розписувати всі свої послуги, достатньо вказати основні напрямки роботи та вигоди для аудиторії. Можна також додати слоган, що запам'ятовується. Якщо ви хочете внести більше цікавої інформації, розмістіть на карті QR-код, який переводитиме на сайт, блог або сторінки в соціальних мережах.
назва нейл студії або ім'я фахівця;
усі контакти, за допомогою яких можна зв'язатися з майстром;
послуги;
напрямок діяльності (якщо за назвою це незрозуміло);
логотип та слоган (якщо існують);
карта проїзду;
переваги студії;
посилання на соціальні мережі або сайт, де можна переглянути роботи;
фонове зображення у фірмових кольорах.
Також, якщо ви проводите акцію, надаєте знижки на певні послуги або з конкретної нагоди (на честь дня народження, кожен 10 сеанс безкоштовно, мінус 10% на педикюр, якщо приведе подругу, і т.д.), слід відобразити це на візитці. Ці відомості можна розмістити на обороті або зашифрувати в код куар.
Візитна картка може бути як односторонньою, так і двосторонньою. У першому випадку, звичайно ж, поміститься менше інформації, але все виглядатиме лаконічно, по суті і без хаосу. Але якщо потрібно вказати більше, використовуйте обидві сторони, але пам'ятайте, що вони повинні бути оформлені гармонійно, в єдиному стилі.
Для створення візитки можна скористатись готовими шаблонами на спеціальних сервісах. Таке рішення просте і доступне, адже є можливість вибрати найкращий макет і виправити його відповідно до своїх завдань (змінити текст, колір, окремі графічні елементи). При цьому оригінальності вам не бачити. А значить така візитка цілком може стати однією з тисячі, яка нічим не запам'ятовується і не чіпляє.
Хорошою альтернативою готовим шаблонам є візитівка майстра манікюру на замовлення. Дизайнери вивчають ринок, оцінюють особливості оформлення карток основних конкурентів, розробляють концепцію, підбирають стиль, що відбиває специфіку діяльності, і виробляють кілька макетів на вибір (відповідно до договору). Візитка буде оформлена відповідно до фірмового стилю або за його відсутності з урахуванням потреб цільової аудиторії та побажань замовника.
Параметри стандартної візитки – 90х50 мм. Є ще формат євро – 86х54 см.
Назва компанії та/або ім'я майстра обов'язково має бути присутня на візитівці.
Не варто розміщувати чужі фотографії. Але якщо це ваша робота або ваш салон, можна помістити зображення на візитку. Допускається і простий дизайн без фотографій.
Окрім номерів телефонів, розмістіть адресу, посилання на месенджери, соціальні мережі, будь-які інші способи зв'язку. Ці дані можна закодувати в QR-код.
Одну сторону картки можна залишити порожньою, щоб клієнт міг робити там для себе позначки.
Краще використовувати не більше трьох відтінків та 1-2 шрифти, щоб уникнути відчуття тиску.
Треба залишати незаповненими від зрізу 2-5 мм і не розміщувати по краях важливу інформацію, адже друк може зміщуватися на 0,05-1,5 мм.
Рекомендується використовувати зображення з роздільною здатністю не менше 300 dpi.
Потрібно перевіряти візитку перед печаткою на коректність відображення елементів та читабельність тексту.
При виготовленні візиток використовуються сучасні технології та різні матеріали (папір, картон, пластик, шкіра, дерево). Для досягнення потрібного ефекту слід правильно підібрати матеріал та використати цікаві техніки. Наприклад, для простих візиток підійде стандартний цифровий або офсетний друк, для створення об'єму та приємної текстури можна застосувати шовкографію, для акценту на будь-яких елементах або тексті використовуйте тиснення, а для випуску незвичайних візиток з інтерактивними складовими варто спробувати висікання.
При грамотному поєднанні дизайну, матеріалу та технологій ви отримаєте ефективну візитку майстра манікюру, яка привертатиме увагу аудиторії, виділятиметься на тлі конкурентів та відображатиме характер бізнесу.
Оформлення візитки майстра манікюру відіграє важливу роль у формуванні враження та просуванні послуг. Оскільки люди більше схильні при першому знайомстві з компанією звертати увагу на візуальний образ, а не текст, важливо розробити такий дизайн, який притягуватиме погляди, викликатиме приємні емоції та інтерес.
При цьому візитка може бути як однотонною, так і контрастною або багатобарвною, якщо це підкреслює характер і специфіку діяльності. А сам дизайн буде вдалим як лаконічний, спокійний, так і складний з обіграванням тексту, нестандартними елементами або малюнком.
Головне в оформленні – дотримуватися правил гармонійності або досягти поставленої мети.
Тобто, якщо стоїть завдання здивувати чи влаштувати провокацію, про звичні прийоми треба забути, використовуючи натомість креативний підхід (гумор, несподівані персонажі та сюжети, різьки кольори тощо).
При розробці дизайну особлива увага приділяється стилям, відтінкам, шрифтам та формам. Саме з їхньою допомогою вдається достукатися до аудиторії, відобразити специфіку діяльності, сформувати потрібний вам образ.
Класичний – передбачає чіткість, контрастність, насиченість відтінків. Візитки, виконані в такому стилі, виглядають строго та елегантно. Але підходять не всім салонам, а лише тим, які хочуть підкреслити високий статус чи відданість традиціям.
Мінімалізм – завжди актуальний стиль. Дозволяє за допомогою невеликої кількості деталей та мінімуму декору створити лаконічний привабливий дизайн. Основними елементами є прості форми, м'які чи контрастні кольори, шрифти без засічок.
Друкарня – акцент робиться на текст. За допомогою форм, шрифтів та відтінків посилюється смислове навантаження та покращується сприйняття інформації. Вдалим варіантом є використання великих жирних шрифтів.
Геометрія – це різні абстрактні геометричні форми, прості лінії, які передають головне посилання, асоціюються з чіткістю та професіоналізмом.
Гранж – дозволяє створювати особливий настрій за допомогою клякс, розмитих мазків, крапель, потертостей, недбалих букв, що розтікаються.
Кітч – стиль, що балансує на межі емоційності, іронії та вульгарності. Розрахований на жіночу аудиторію та її головною метою є привернути увагу, викликати реакцію.
Модернізм – вітається багатобарвність, прості форми та фігури. Тут відсутні фото та зображення, а головна роль відводиться саме кольору.
На візитівку можна додати смарт-елементи, такі як QR-код, що дозволяє заощадити місце на картці, надати більше інформації про послуги та швидко зберігати ваші контакти, або інтерактивні деталі, щоб викликати цікавість у споживачів (наприклад, пазл, конструктор, що зсувається фрагмент, трансформер).
Щодо зображень, то стандартним є розміщення фото нігтів або салону. Щоб відійти від шаблонів, слід використовувати різні тренди в дизайні візиток, які підходять вам за тематикою та відповідають ідеї (розмовляюча візитка з привітанням/зверненням до аудиторії замість відомостей про послуги, кольорові краї для створення контрасту, автограф, негативний простір тощо).
Оформлення візитки повинне містити елементи фірмового стилю для створення впізнаваного образу.
Також можна поставити на фон зображення з головної сторінки сайту або зробити візитку під стиль облікового запису в соціальних мережах. Це дозволить викликати асоціації з вами як майстром чи вашим салоном та підвищити довіру аудиторії. Картинку при цьому слід зробити розмитою, щоб вона не перетягувала на себе увагу.
При виборі кольору, якщо немає корпоративного стилю, слід враховувати потреби та очікування цільової аудиторії, а також орієнтуватися на те, яке враження ви хочете на неї справити. Адже кожен відтінок сприймається по-різному і має значення. Наприклад, білий асоціюється з чистотою, золотий символізує розкіш, чорний відображує стриманість і шляхетність, червоний говорить про пристрасть, вогонь, бажання розвиватися, а зелений дає відсилання до свіжості, юності, натуральності.
Визначаючись із формою, врахуйте, що стандарт – це прямокутник. Таких візиток більшість. Але якщо ви хочете виділитися та запам'ятатися і при цьому не боїтеся експериментів, підключіть фантазію та випустіть картки у незвичайному форматі. Це може бути візитка у вигляді лаку для нігтів, трансформер, що перетворюється на пилочку або полірувальний баф, карта з інтерактивними елементами, прорізами для нігтів, у формі інших геометричних фігур, наприклад, квадрата або трикутника, з «відкушеними» краями та ін.
Під час створення візитки для майстра манікюру пам'ятайте, що за якісним дизайном завжди стоїть унікальна концепція, ідея, певна історія. Якщо цього немає, то й оформлення буде або простим і банальним, або хаотичним, що не чіпляє. Тому при розробці візитної картки важливо не просто поєднати два кольори, вибрати якийсь шрифт і поставити фотографію з нігтями, а подумати про те, чи відображатиме вона статус та особливості салону, яке враження справить на аудиторію.
Технології друку та матеріали, які використовуються при випуску візитних карток, теж дуже важливі. Адже вони впливають на їхню тактильну та візуальну привабливість, на загальне враження та емоції.
цифровий друк здійснюється на жорсткому, але гладкому картоні з щільністю до 300 г/м2 з графічних файлів;
офсетний друк наноситься на папір зі спеціальної друкованої форми та підійде, якщо планується швидко надрукувати понад 2000 екземплярів;
шовкографія або трафаретний друк дозволяє наносити малюнок не тільки на картон, а й на тканину, пластик з термопідйомом для отримання об'ємного, текстурно приємного та візуально дорогого зображення;
тиснення використовується для створення об'ємних букв та малюнків;
конгрів – видавлювання на картоні різних елементів візитки за допомогою складного штампу, що комбінується з іншими методами – тисненням фольгою та шовкографією;
ламінування дозволяє зробити звичайний папір стійким до зовнішніх пошкоджень;
вибіркове УФ-лакування наноситься на окремі ділянки візитки, наприклад, на логотип, назву та є яскравим акцентом, завдяки якому картка виходить цікавою та незабутньою;
3D лак дозволяє зробити об'ємними та глянсовими букви або елементи зображення, які приємні на дотик і притягують погляд;
софт тач – це ламінована візитка, покрита спеціальною плівкою, яка тактильно нагадує оксамит, пелюсток троянди або латекс;
фольгування підходить для крейдованого паперу, щоб виділити написи на візитівці або малюнок за допомогою різних відтінків та рівня блиску;
twin-spot лакування – це метод гібридного друку, коли наноситься глянцевий і матовий лак для виділення дрібних елементів дизайну, наприклад, щоб створити ефект апельсинової кірки, піску, тангіра.
Існують різні матеріали для виготовлення візиток для нейл майстра, крім крейдованого картону. Наприклад, пластикові карти стійкі до вологи, стирання, уможливлюють використання прозорого матеріалу, дерев'яні виглядають оригінально і текстурно, шкіряні – це знак зносостійкості та статусності, тканинні надають відчуття м'якості та теплоти. А ось металеві візитки, хоч і актуальні для деяких видів діяльності, навряд чи підійдуть для просування манікюрного салону чи нейл майстра.
Для того щоб ваша візитка виконувала свої функції, необхідно, щоб вона привертала увагу. Знайдіть натхнення у роботах різних дизайнерів, вивчіть конкурентів для виявлення їх сильних та слабких сторін.
Візитка із системою знижок. На звороті картки можна помістити кружечки, в яких клієнт відзначатиме кількість сеансів. На 10, 15, 20 разів ви можете надавати знижку у розмірі 15%, 30%, 50% або інший подарунок. Так ви підштовхнете клієнтів користуватися лише вашими послугами.
Гра кольору . Візитна картка у чорно-білих тонах, на якій виділяються доглянуті кисті рук із яскравим манікюром, наприклад, червоним лаком, приверне увагу та залишиться у пам'яті.
Додаткові елементи у композиції. Зображення доглянутих кистей рук і стоп ніг відмінно поєднуються з квітковими композиціями, метеликами, птахами, химерними мереживними та рослинними плетивами. Також добре виглядають зображення рук на тлі обличчя, а саме губ з тим самим кольором помади, що і лаку на нігтях.
Орієнтація на темперамент аудиторії. Має сенс створити варіанти візиток для клієнтів, які віддають перевагу ніжному і більш нейтральному манікюру, і для тих, хто шукає художній дизайн нігтів. Можна підвищити градус, зобразивши на візитівці гострі нігті, що проривають тканину, папір або шкіру.
Корисна візитівка. Щоб збільшити шанси на постійне користування візитною карткою, зробіть її корисною. Для цього можна використовувати другу сторону і помістити на ній календар або палітру лаків, показати різні форми нігтьових пластин з виїмкою, щоб клієнт зміг підставити свій палець.
Ще одна особливість візитки майстра манікюру та педикюру – це індивідуальність. Відобразіть у ній ваш характер, цінності чи унікальну рису манікюрного салону, якої позбавлені ваші конкуренти. Тоді ви зможете виділитися на їхньому фоні, швидше запам'ятатися, залучити нових клієнтів та утримати існуючих.
Якщо вам потрібна візитка для майстра манікюру та педикюру або манікюрного салону, щоб яскраво та оригінально заявити про свої послуги, скористайтесь кваліфікованою допомогою дизайнерів студії WeLoveBrands. Фахівці створять вам таку візитку, яка буде вигідно відображати ваші особливості, привертати увагу і формувати позитивний образ.
Візитна картка від WeLoveBrands – це один із основних та значущих елементів іміджу, що працюють на залучення клієнтів. Для отримання консультації, уточнення вартості дизайну та замовлення візитки майстра манікюру зателефонуйте нам, зв'яжіться через месенджери або заповніть форму для зворотного дзвінка.