→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Як створити та оформити візитки для магазину одягу

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Як створити та оформити візитки для магазину одягу

Існує безліч способів просування товарів і одним із найпопулярніших вважаються візитки для магазину одягу. З їх допомогою можна ненав'язливо розповісти споживачам про свою торгову точку, асортимент, акції та спеціальні пропозиції, а також повідомити контактні дані, адресу електронної пошти, назви акаунтів у соціальних мережах.

У світі переважання цифрових технологій у маркетингу візитка магазину одягу є доступним, зручним та ефективним форматом реклами, що дозволяє залучити відвідувачів та створити базу постійних клієнтів.

Особливості візиток для інтернет-магазину одягу та офлайн магазину

Якщо порівнювати візитку з іншою рекламною поліграфічною продукцією, то вона має особливу функцію, а саме – представляти компанію, бути її обличчям. Візитні картки впливають на перше враження про магазин, посилюють імідж та відображають індивідуальність, а також є зручним та швидким способом обміну контактними даними.

У торгівлі, де важливо залучити, зацікавити та утримати покупців, візитка виступає ефективним інструментом. Але щоб вона виконувала свої функції, важливо продумати дизайн до дрібниць, використовувати в оформленні елементи фірмового стилю, вкласти певне посилання.

Якою має бути візитка для магазину одягу:

clothing-store-business-cards

Легкою для сприйняття. Споживачам потрібно всього кілька секунд, щоб прочитати інформацію та скласти враження про магазин.

clothing-store-business-cards

Інформативною. На візитівці розміщують усі відомості, які необхідні для розуміння специфіки діяльності та знайомства з продуктом.

clothing-store-business-cards

Впізнаваємою. Завдяки назві та таким елементам фірмового стилю, як логотип, унікальні шрифти та корпоративні кольори, споживачі запам'ятовують магазин та асоціюють візуальний образ із конкретним брендом.

clothing-store-business-cards

Компактною. Візитка повинна поміщатися в гаманець або візитницю, а інформація на ній повинна бути дозованою (короткий текст, що передає суть).

clothing-store-business-cards

Довговічною. Різноманітність матеріалів дозволяє вибрати той, який прослужить довше (наприклад, пластик чи шкіра). А якщо додати на візитку QR-код, клієнти зможуть відсканувати його, отримати більше інформації про продукт та зберегти її в окремій вкладці, що дозволить за потреби повертатися до цих даних без використання самої картки.

clothing-store-business-cards

Доступною. Безперечна перевага візитки – це невелика вартість друку з огляду на те, що її можна віддати особисто в руки на будь-якому заході, ділових переговорах, під час особистої зустрічі.

clothing-store-business-cards

Оригінальною. Візитка повинна виділятися на тлі карток конкурентів, привертати увагу та підвищувати довіру. Це під силу унікальному оформленню, хай і лаконічному, але гармонійному або із родзинкою.

Візитка – це не лише помічник у просуванні товарів, а й складова іміджу магазину одягу. Тому важливо розробити унікальний дизайн.

Візитна картка має відповідати специфіці діяльності, відображати цінності та характер компанії, передавати основну ідею. Цього можна досягти за допомогою грамотно підібраного візуального образу, адже саме на зовнішній вигляд, а не на текст спочатку звертає увагу аудиторія.

Ефективна візитка магазину одягу формує позитивне враження, підвищує впізнаваність та лояльність аудиторії.

Що розміщувати на візитівці магазину одягу

На візитній картці магазину одягу, що працює як у сфері офлайн, так і онлайн, має бути основна інформація про компанію.

Зокрема:

clothing-store-business-cardsназва магазину;

clothing-store-business-cardsім'я власника картки – ім'я, прізвище та посада;

clothing-store-business-cardsконтакти та схема проїзду;

clothing-store-business-cardsQR-код;

clothing-store-business-cardsлоготип та інше візуальне наповнення.

Для інтернет-магазину достатньо розмістити назву, сайт та телефони, за якими можна зв'язатися з менеджерами. Для стандартної торгової точки доречним буде вказати переваги, коротко згадати про асортимент, повідомити про акцію. Однак будьте обережні. Не перевантажуйте візитку зайвими деталями, щоб не відволікати клієнта від головного та не викликати у нього негативних емоцій.

Важливим є оформлення тексту. Для цього треба підібрати читабельний шрифт та правильну кольорову гаму. Наприклад, стандартний шрифт без засічок спрощує сприйняття інформації, тому підходить для оформлення візитки у мінімалістичному стилі. Рукописні шрифти створюють певний настрій, але можуть ускладнити прочитання інформації. Використовувати їх рекомендується лише в тому випадку, якщо це є частиною фірмового стилю. Вінтажний стиль оформлення тексту стане гарною ідеєю для візитки магазину класичного одягу. Зазвичай такими шрифтами користуються компанії з багаторічною історією, які прагнуть показати свою респектабельність та ґрунтовність. Літери із засічками на підсвідомому рівні сприймаються як доказ відмови від загальноприйнятих догматів та бажання приймати нестандартні рішення у бізнесі. Мультяшний стиль підійде для офлайн та онлайн-магазину дитячого одягу.

clothing-store-business-cards

Дизайн візитки магазину одягу: форми, стилі та кольори

Щоб візитівка магазину одягу привертала увагу аудиторії та пробуджувала інтерес до товарів, потрібен ефектний дизайн. Це не означає, що обов'язково має бути яскраво, помітно, різнобарвно. Оформлення може бути лаконічним, головне – щоб відповідало виду діяльності, виглядало естетично, викликало приємні емоції. Адже чим привабливіше буде візитна картка, тим довше її розглядатиме споживач, а значить і ймовірність здійснення потрібної вам дії збільшується.

При розробці дизайну візитки магазину одягу вирішальну роль відіграють форма, стиль та кольорова гама.

Особливості оформлення візитки для магазину жіночого одягу

Дизайн візитної картки магазину жіночого одягу залежить від специфіки закладу: спідня білизна, одяг для офісу або повсякденний, для майбутніх мам, салон вечірніх суконь тощо. 

Стандартний варіант – використовувати дівчину модель, щоб показати свій асортимент: сукні, купальники, одяг для вагітних, класичні костюми, наприклад. Також можна додати зображення манекена, вішалок та інших елементів, традиційних для магазину одягу. Наприклад, для продажу нижньої білизни підійде фон візитки, прикрашений мереживними завитками, пір'їнками, метеликами. А якщо пропонуєте офісний одяг, вибирайте строгий мінімалістичний стиль без зайвих деталей.

clothing-store-business-cards

Найкраща кольорова гама для магазину одягу для жінок – корпоративні відтінки, якщо вони є. Якщо ні, віддайте перевагу нейтральній палітрі або пастельним тонам, наприклад, білому або його відтінкам, бежевому, ніжно-рожевому, бузковому. Також можна звернутися до професіоналів WeLoveBrands для розробки елементів фірмового стилю.

Щодо форми візитної картки, не зупиняйтесь на стандарті. Можете створити візитку у вигляді сукні, жіночого силуету в купальнику, бирки одягу тощо.

Як оформити візитку для магазину чоловічого одягу

Візитні картки магазину чоловічого одягу – суворіші та спокійніші, на відміну від «жіночих». У їх оформленні найчастіше використовуються чорні, сірі, сині, червоні кольори або фірмові відтінки.

Якщо у вас офісні костюми, використовуйте зображення людини в піджаку, сорочці та краватці. Якщо ви продаєте весь асортимент, розмістіть фото магазину з вішалками, стелажами та манекенами, одягненими в стильні речі. Також підійдуть фото моделей чоловіків, які ніби тільки здійснили покупку у вашому магазині. Або ж можна відійти від традиційних зображень та лаконічно оформити візитку, використовуючи геометричні форми, стилізацію букв під якийсь вид одягу чи аксесуар.

Часто форма візитної картки залишається стандартною, тобто прямокутною, але допускається використання інших варіантів (наприклад, у вигляді портмоне, візитка-мультитул, трансформер, 3D моделі).

clothing-store-business-cards

Елементи дизайну візитки для дитячого одягу

Візитні картки магазинів дитячого одягу відрізняються яскравістю, безпосередністю, добрим, грайливим стилем. На них часто розміщено веселі малюнки чи фото радісних дітей. При цьому картинки можуть бути оформлені так, ніби їх намалювала дитина.

Також у дизайні можна використовувати мультяшних чи казкових героїв. Тільки звертайте увагу, для дітей якого віку передбачено асортимент у магазині: немовлят, молодшого шкільного віку чи підлітків. Для найменших підійдуть ніжні кольори, для шестирічок, наприклад – яскраві, неонові, навіть кричучі тони, а для старшокласників – вже стриманіші фарби.

Візитні картки для магазину дитячого одягу, крім прямокутної форми, можна розробити у вигляді значків, книжечок із картинками, конструктора.

clothing-store-business-cards

Оформлення візиток для магазину спортивного одягу

Візитки магазину спортивного одягу оформляються відповідно до тематики. Тому використовуйте або фото людей у ​​спортивній формі, або чоловіків та жінок, які займаються фізичними вправами, або зображення спортивного інвентарю.

При розробці дизайну слід відштовхуватися від стилю спортивного одягу та його призначення (для занять у спортзалі, балеті, танцях, лижному чи командному виді спорту). Обов'язково використовуйте логотип та фірмові кольори для оформлення візитки.

Форма картки може бути стандартною, але якщо є бажання поекспериментувати, подумайте про креативний підхід. Наприклад, можна зробити візитку у вигляді м'яча, п'єдесталу пошани, кубка, спортивної сумки або костюма.

clothing-store-business-cards

Сучасні технології та матеріали для друку візиток магазину одягу

Для того, щоб візитна картка магазину одягу була ще більш візуально та тактильно привабливою, використовують різні сучасні технології друку та матеріали для її виготовлення (картон, пластик, шкіра та ін.).

Оскільки від якості виробу залежить його довговічність і презентабельність, слід вибирати або папір не менше 300 г/м2 щільності, або пластик. Адже тонка візитка швидко зіпсується і виглядатиме не лише негарно, а й дешево.

Популярні види паперу для виготовлення візитки:

clothing-store-business-cardsкрейдована – для стандартних карток з гладкою поверхнею;

clothing-store-business-cards

clothing-store-business-cardsз фактурою «льон» – для тактильної привабливості, яка досягається завдяки імітації лляної тканини;

clothing-store-business-cards

clothing-store-business-cardsметалізований папір – для візиток з чудовими естетичними характеристиками для чоловічих магазинів;

clothing-store-business-cards

clothing-store-business-cards«touch cover» папір з шовковистим покриттям, що використовується для люкс бутиків та магазинів брендового одягу;

clothing-store-business-cards

clothing-store-business-cardsперламутровий папір – максимально стійка до зносу;

clothing-store-business-cards

clothing-store-business-cards«Plike» – особливий вид паперу, стійкий до вологи (можна роздавати до рук плавцям у басейнах).

clothing-store-business-cards

Крім паперу, можна використовувати інші матеріали, наприклад дерево, шкіру, пластик або метал. У такому разі вартість виготовлення буде вищою, але й виглядати такі візитки будуть статусно, естетично та незвично. Це привертатиме увагу аудиторії, виділятиме вас на тлі конкурентів, посилюватиме імідж.

Але друк візиток на цих матеріалах не завжди виправданий. Приймаючи рішення, слід відштовхуватися від особливостей магазину, цільової аудиторії та мети створення карток. Так, якщо вам потрібні спеціальні візитки для конкретного заходу, можна випустити невеликий тираж дерев'яних, шкіряних або металевих, а для постійного застосування надрукувати їх на папері.

Що стосується технік друку візиток, то найчастіше використовуються:

clothing-store-business-cardsвибіркове лакування для виділення певних деталей візитки (логотипу, назви магазину або імені власника картки, а також елементів зображень);

clothing-store-business-cards

clothing-store-business-cards3D лак підходить для акцентування важливих частин тексту візитки;

clothing-store-business-cardsсофт тач технологія застосовується для надання поверхні м'якості та бархатистості;

clothing-store-business-cards

clothing-store-business-cardsфольгування використовується в різних частинах візитної картки або фольгою повністю покривають літери;

clothing-store-business-cards

clothing-store-business-cardsпластикове покриття робить візитку зносостійкою;

clothing-store-business-cards

clothing-store-business-cardsлакування твін-спот додає візитівці особливого рельєфу завдяки одночасному застосуванню лакового та матового покриття.

Використовуючи сучасні технології, якісні матеріали та унікальний дизайн, ви зможете створити стильну візитку магазину одягу, що запам'ятовується, яку споживачі захочуть роздивитись і яка буде викликати інтерес до продукту.

Приклади візиток офлайн магазинів та інтернет-магазинів одягу

Щоб отримати натхнення для розробки концепції дизайну візитки магазину одягу, подивіться на картки відомих брендів та вивчіть особливості оформлення конкурентів. Оцініть, наскільки ефектно вони виглядають, що вас залучає чи відштовхує, хочеться перейти до вивчення асортименту. Якщо вам подобається те, що ви бачите, можете використати схожі прийоми або, можливо, це наштовхне вас на цікаву оригінальну ідею.

6 прикладів візиток для магазину одягу:

  1. Магазин жіночого одягу «Ромашка». Є як онлайн, так і офлайн відділення. Візитка оформлена в мінімалістичному стилі, але із застосуванням брендових кольорів – відтінків рожевого. На одній стороні зображено логотип та назву, а на зворотній стороні – адреси, графік роботи, інформація про акцію та моделі в одязі магазину.

clothing-store-business-cards

  1. Магазин жіночого одягу «Cat Orange». При оформленні візитки було використано відомий вислів Ів Сен Лорана: «Over the years I have learned that what is important in a dress is the woman who is wearing it» (З роками я зрозумів, що найголовніше у сукні – це жінка, яка його надягає). Цитата поміщена у форму сукні, а внизу вказано назву магазину. На звороті – контакти (адреса, телефон, сайт, електронна пошта). Фон – рожевий картон з характерною текстурою.

clothing-store-business-cards

  1. Магазин чоловічого одягу «Fenix». Створив візитку, яка оформлена у корпоративних кольорах. На одній стороні фігурує вся необхідна інформація – назва та адреса офлайн точки. Також є фото двох стильно одягнених чоловіків.

clothing-store-business-cards

  1. Магазин чоловічого одягу «Men`s Style». Це візитка з дисконтною карткою. На одній стороні на чорний фон нанесено назву та інформація про місце розташування бутіка, а на іншій – накопичення знижок від кількості покупок.

clothing-store-business-cards

  1. Крамниця дитячого одягу «Скринька». Має візитку зі слоганом: «Тут живуть дитячі мрії». На одній стороні знаходиться назва на дитячому малюнку будиночка в хмарах, а на зворотному – на помаранчевому фоні розміщено інформацію, для дітей якого віку призначений одяг, що продається, де знаходиться, а також додаткові контакти.

clothing-store-business-cards

  1. Крамниця дитячого одягу «Піжон Baby». Стиль візитки – мінімалізм. На одній стороні нанесено назву, логотип та пояснення – «брендовий дитячий одяг», а на інший – QR-код та телефони. Також є схема знижок, залежно від кількості відвідувань інтернет-магазину.

clothing-store-business-cards

  1. Дисконт центр брендових товарів Adidas, Reebok, Joma. Магазин використовує традиційні зображення спортивного одягу, вказує адреси та контакти, а також інформацію про знижки.

clothing-store-business-cards

Як замовити візитки для магазину одягу

Якщо ви хочете замовити розробку візитної картки для магазину жіночого, чоловічого, дитячого чи спортивного одягу, звертайтесь за професійною допомогою до студії WeLoveBrands. Досвідчені дизайнери підготують макет із стильним оформленням, що відображає суть бренду, його характер та цінності. У дизайні будуть втілені особливості діяльності магазину одягу, а також враховано побажання та вимоги замовника. Щоб замовити дизайн візитки, скористайтесь одним із способів зв'язку з менеджерами на нашому сайті – телефонний дзвінок, повідомлення у месенджерах або форма зворотного дзвінка.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5