Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Реклама офлайн магазину та просування інтернет-магазину — must have для повноцінної роботи, успішного розвитку та збільшення продажів. Щоб про вас дізналося якнайбільше потенційних покупців, важливо використовувати доступні рекламні канали. Серед офлайн-методів просування найпопулярніші листівки, буклети, зовнішня реклама, а також візитні картки. Але використовуються візитки і для реклами інтернет-магазинів.
Якщо ви хочете дізнатися, якою має бути візитка магазину для залучення клієнтів та зростання продажів, а також яким трендам у дизайні варто слідувати під час створення карток, читайте нашу статтю.
При просуванні інтернет-магазинів найчастіше всі зусилля зосереджені на онлайн-маркетингу. Ці дії приносять результати, проте досі для значної частини споживачів важливими є фізичні атрибути існування магазину. Саме таких покупців допомагають «зачепити» візитні картки.
Щоб цей інструмент був ефективним, необхідно дотримуватись низки вимог та рекомендацій.
якісними — дешеві візитні картки можуть викликати недовіру до магазину;
виконаними відповідно з фірмовим стилем компанії для підвищення впізнаваності;
такими, що легко читаються та інформативними — покупці повинні витрачати мінімум часу на пошук потрібних даних;
яскравими — щоб виділятися серед інших візиток.
Різниця між візитками онлайн-і офлайн-магазинів у тому, що традиційному магазину достатньо один раз залучити покупців, щоб вони запам'ятали його розташування та асортимент. Інтернет-магазин складніше — URL-адреси, навіть найпростіші, рідко запам'ятовують, тому візитівка має бути підказкою та нагадуванням, а адреса сайту має розміщуватись на видному місці.
Для стандартних торгових точок візитку можна перетворити на бонусну картку, картку знижок або розробити інтерактивну картку відповідно до тематики, яка стане корисною для споживачів (наприклад, з лінійкою для магазину канцтоварів, розмірною сіткою для магазину одягу, головоломкою або у вигляді пазла для магазину іграшок і т.д.). Якщо візитівка міститиме не лише назву, контакти та адресу, а й пропонуватиме користь, шанси на те, що її не викинуть у найближчий смітник, збільшаться.
Формат візитної картки не передбачає великого обсягу інформації — безліч написів може її перевантажити. Порожній простір полегшує сприйняття візитки, тому важливо відібрати необхідні відомості, а текст максимально скоротити і спростити.
Головна інформація на візитці онлайн-магазину — його назва та адреса, посилання на сайт. Помістіть її в центрі картки, напишіть шрифтом, що запам'ятовується, і виділіть кольором, що одночасно викликає приємні емоції і є відповідним специфіці діяльності.
Важливо також наголошувати на брендах або видах товарів, які можна купити в магазині. Якщо асортимент великий, позначте товарні групи або надайте розгорнуту інформацію на зворотному боці візитки. Крім того, додайте номери телефонів та інформацію про профілі компанії в соцмережах.
На візитній карті офлайн-магазину можна окрім основних відомостей вказати адресу та доповнити її схемою проїзду.
Щоб привернути увагу потенційних покупців до візитної картки та магазину, важливо відійти від стандартних прийомів та використати незаїжджені. Найкращі інструменти — незвичайна форма, яскравий стиль та фірмова кольорова гама.
Візитки традиційної прямокутної форми можна виділити за допомогою округлених кутів або зрізавши один із кутів. Але якщо має на меті зацікавити покупців, вибирайте незвичайну форму, але відповідно до товару, який продаєте.
Наприклад, візитівка магазину одягу може бути оформлена у вигляді футболки, блузки чи куртки. Також можна виконати її у формі фірмового пакета з найменуванням магазину чи логотипом бренду. Візитка магазину квітів може бути у вигляді букета чи кошика, магазину іграшок — у формі дитячого автомобіля чи ляльки, магазину сумок — у вигляді сумки чи рюкзака, а для магазину косметики допускається використання силуету косметички чи пудрениці.
Фірмовий стиль — основа впізнаваності бренду. Постійність кольорової гами, постійний логотип та слоган асоціюються з компанією, допомагають аудиторії ідентифікувати її та пов'язувати з нею товар. Наявність корпоративних візуальних елементів допомагає скоротити рекламні витрати, підвищує довіру та лояльність покупців. Тому візитки магазинів мають відповідати фірмовому стилю для створення єдиного гармонійного образу.
Також слід обрати стиль оформлення візитної картки. Для магазинів підходить як мінімалізм з лаконічним дизайном, так і абстракціонізм, для якого характерні гра з відтінками, різні комбінації ліній та площин, геометрія з використанням різних форм, ампір зі своєю величністю, насиченими відтінками та екзотичними візерунками та ін.
Головне при виборі стилю – відштовхуватися від напряму діяльності, потреб цільової аудиторії, ідеї та цінностей компанії.
Так, візитка магазину сумок може містити патерни, які відповідають текстурі натуральної шкіри, а картки магазинів подарунків від преміальних брендів рекомендується оформляти у стриманому консервативному стилі.
Візитка магазину дитячого одягу або товарів для молоді, як правило, найяскравіша та найкреативніша. Такі картки можуть уособлювати динаміку, прагнення новизни, грайливість, а для деяких брендів — агресивність. Для магазинів класичного чоловічого одягу візитки розробляють у строгому, а іноді підкреслено консервативному стилі. Картки бутиків одягу для жінок виконують у теплих відтінках, їх відрізняють м'які візерунки, плавні лінії та каліграфічні шрифти. Аналогічно оформляється візитка магазину нижньої білизни. Тут краще використовувати пастельні тони, зображення, що символізують ніжність, красу та сексуальність.
Щодо кольору, то від нього залежить сприйняття будь-якої інформації. Найбільше впливу на людей мають червоний, жовтий, синій і зелений.
червоний – сила, влада, кохання, дія;
жовтий – позитив, тепло, дружелюбність;
синій – спокій, стабільність, врівноваженість;
зелений – гармонія, свіжість, життєві сили, гроші.
Інші кольори впливають на сприйняття по-різному через змішування.
При виборі кольорової гами слід враховувати характер бренду, його специфіку та поставлені завдання. Наприклад, візитівка магазину іграшок може бути яскравою, різнобарвною, щоб підкреслити життєрадісність, активність, дитячу безпосередність, візитівка магазину автозапчастин повинна бути спокійнішою, з використанням відтінків з акцентом на надійність, стабільність, безпеку, а візитівка магазину косметики може оформлятися у ніжних чи яскравих відтінках рожевого, фіолетового та червоного, оскільки це найпопулярніші кольори губної помади, які в той же час уособлюють жіночність, пристрасть, ніжність.
Не обов'язково використовувати традиційні в ніші відтінки – щоб виділитися, привернути увагу чи викликати реакцію аудиторії, можна вибрати інші тони. Головне, щоб оформлення в цілому виглядало гармонійно та допомагало досягти мети.
Імідж — пріоритет номер один для більшості модниць. Тому дизайн візитки магазину одягу має бути трендовим, невимушеним, стильним, поєднувати елегантність та простоту, а головне — бути вільним від банальності.
Розробити візитну картку для модних магазинів хоч і складне завдання, але провідні світові дизайн-агентства перетворюють цей бізнес-інструмент на шедеври дизайнерського мистецтва.
Наприклад, канадська агенція Agentillustrateur під керівництвом Christine Roy розробила позитивні візитні картки для модного продавця вінтажного одягу — онлайн-бутика VintageisInBoutique. Поєднання лаймово-зеленого та рожевого кольорів притягує погляд, а вигадливий шрифт та стилізована емблема вішалки передають характер ретро-бренду.
Інтернет магазин Matilda Jane Clothing заснований у 2005 році креативним художником та дизайнером Denise DeMarchis. Ресурс пропонує продукцію для дівчаток, підлітків та жінок. Слоган бренду — «Непередбачувана компанія з виробництва одягу». Незвичайні візитки компанії відповідають девізу — їх зшивають із двох частин ексклюзивного французького коричневого паперу справжнім машинним рядком «зигзаг». Написи виконані фірмовими шрифтами і нанесені металізованим пантоновим чорнилом високого друку.
Одну з найбільш нетипових візиток розробила японська агенція Otua для бутіків Sawa Takai. Бренд заснували у Нью-Йорку дві сестри — дизайнери одягу із Японії. Творців картки надихнула ідея повторити фірмові бірки, які вишивають однією безперервною ниткою та розміщують на одязі. Унікальний дизайн, який, безумовно, виділятиметься у будь-якій колекції візитних карток, приніс компанії Otua нагороду Wood Pencil D&AD’s 2016 Awards.
Для бутіків модельєра Mien Kielo з Нью-Йорка, який спеціалізується на чітких лініях та невимушеній елегантності, дизайнери Dan West & Jackie Menth із агентства Westwerk створили мінімалістичну візитну картку. Вона ідеально відбиває естетику бренду. У центрі лаконічної білої карти помістили контрастний чорний текстовий логотип із використанням фірмового шрифту, а на звороті знаходиться електронна та поштова адреса магазину. Карта є вірним прикладом твердження The Simpler the Better – «Чим простіше, тим краще».
Візитка магазину корейської косметики Korean Beauty виконана у традиційних ніжних відтінках, що використовуються у сфері краси. Позитивний логотип із зображенням панди викликає приємні асоціації, а ще він легко впізнаваний.
Візитка магазину іграшок Detskie Razvivashki лаконічна, але водночас яскрава. Тут немає безлічі елементів, проте використовуються п'ять різних, але м'яких відтінків. Поміщена в центр картки дитяча пірамідка говорить про напрямок діяльності магазину, а різноманітність кольорів допомагає створити грайливу радісну атмосферу.
Цікаво оформлена візитка магазину постільної білизни Sleep&Dream. Тут немає традиційних зображень продукції, силуету сплячої дівчини чи картинки сім'ї. Замість цього використовується такий елемент як перо, щоб підкреслити легкість і м'якість, а також фіолетові мазки в абстрактному стилі, що начебто натякають на мрії та сни.
Експерти галузі прогнозують: візитні картки згодом стануть рушійною силою нових комунікацій. Смарт-чіп, який активуватиме негайний обмін профілями на веб-сайті та нагадуватиме клієнтам про дату обслуговування домашньої техніки, що наближається — майбутнє сьогоднішніх візиток.
Технології, які ще нещодавно здавалися неймовірними, вже застосовують у пресі. Це вибірковий та 3D-лак, софт тач, фольгування та прозорий пластик.
Вибірковий лак — метод післядрукарської обробки поверхонь, який полягає у нанесенні глянсового лаку на певні області друкарського носія. Технологія дозволяє виділити ключові елементи на загальному матовому фоні. Вибірковий лак на певних областях візитки, наприклад, на назві, логотипі або фото, надає вражаючий тривимірний ефект.
Особливі переваги вибіркового лаку виявляються у поєднанні з матовою ламінацією. Така комбінація підкреслює контраст між матовою поверхнею після ламінування та областю лаку. Для посилення візуальної дії рекомендується використовувати його на темному тлі.
Оздоблення візиток 3D-лаком — відносно новий, але популярний спосіб створити текстуру з рельєфом, надати зображенням об'єм і глибину. Метод також використовують для виділення тексту чи ключових мотивів на друкованих виробах. Ефект досягається за допомогою використання чорного градієнтного шару: чим вищий відсоток чорного, тим більша рельєфність. 3D-лак за об'єм та тактильні відчуття ще називають «лаком-краплю» та «лаком Брайля». Щоб виділити важливі елементи бренду та створити розкішний зовнішній вигляд, його комбінують з іншими видами оздоблення — цифровим друком, спеціальними фарбами та лазерним штампом.
Технологія Софт тач — ще один новий спосіб виділитися. Це еластичне матове покриття, схоже на прозору гуму. М'які на дотик візитні картки, відомі як Soft touch та Soft Velvet, виглядають зовсім інакше, ніж традиційні. Покриття викликає почуття, подібне до дотику до ніжного оксамиту або велюру. В результаті використання технології виходять унікальні картки — м'які, вологостійкі, довговічні і незабутні.
Фольгування — спосіб обробки візитних карток, при якому на певні області поверхні наносять металеву фольгу. Доступні срібляста, золотиста та голографічна фольга.
Пластик — один із нових перспективних матеріалів для виготовлення унікальних візитних карток. Ви можете вибрати стандартний, прозорий чи матовий варіант. Візитні картки з базового пластику — найкращий вибір для консервативних солідних компаній. А прозорі дозволяють знаходити нові підходи в галузі дизайну, створювати креативні візитки з тінями, «водяними знаками» та іншими способами самовираження.
Джозеф Флінт, власник компанії 3D Insider, технологічного та інформаційного лідера в галузі 3D-друку, сказав: «Я думаю, що скоро візитні картки друкуватимуть на 3D-принтері. Це зробить їх унікальними та повністю налаштованими. Це буде можливим, оскільки 3D-принтери стануть поширеними у будинках людей».
Сьогодні візитні картки створюють у студіях дизайну та спеціалізованих друкарнях. При виборі виконавця важливо знайти баланс між якістю, унікальністю та вартістю послуг. Ще один фактор, на який варто звернути увагу — здатність дизайнерів визначити та передати у готовій візитній карті неповторні риси та індивідуальність бренду.
Дизайн-студія WeLoveBrands більше 10 років створює візитки, які повною мірою відображають фірмовий стиль та статус компанії. Розробляємо дизайн, здатний розкрити ваш характер та переваги.
Не знаєте, якою має бути ваша візитна картка магазину? Наше завдання — допомогти вам зробити правильний вибір, щоб залучити покупців. Для отримання консультації, уточнення вартості послуги та замовлення дизайну зв'яжіться з нами по телефону, в месенджерах або заповніть форму для зворотного дзвінка.