Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Успішність лікаря визначається не лише дипломами та вченими ступенями, а й довжиною черги з пацієнтів. Клієнтську базу необхідно напрацьовувати, і без реклами тут не обійтися.
І якщо для реклами клініки більше підходить зовнішня реклама, то для персональних послуг лікаря ідеальним варіантом є візитні картки. Як зробити дизайн візитки лікаря впізнаваним, незвичайним та стильним, дізнайтесь у цій статті.
Дизайн візитки для лікаря можна зробити унікальним, оригінальним і при цьому таким, що набагато зрозуміліше та наочніше покаже пацієнтам спеціалізацію лікаря, ніж цілий перелік вчених звань та ступенів. До того ж, лікарям притаманний своєрідний гумор, що вже став чимось легендарним, тому його також можна застосувати в дизайні візитки. Частка іронії в дизайні візитки не зашкодить репутації лікаря, а навпаки – знизить напруженість пацієнта і змусить його під іншим кутом подивитися на свій стан і, можливо, навіть посміхнутися.
Представляємо нашу добірку найоригінальніших дизайнів для візиток лікарів, які можуть послужити вам натхненням та стимулом виявити креатив та сміливість.
Такі креативні роботи моментально запам'ятовуються, тому що своєю оригінальністю різко виділяються серед загальної маси конкурентів. Разом з тим, ці візитки повністю виконують свою функцію щодо донесення важливої інформації до цільової аудиторії та привернення її уваги.
Це, мабуть, найвдаліші приклади креативних візиток для пластичного хірурга. Своїм сміливим незвичайним дизайном вони яскраво виділяються на тлі традиційних візитних карток, тому привертають увагу цільової аудиторії та запам'ятовуються.
Дизайн візиток для масажиста також може бути нестандартним і цікавим. Такі рішення прості та зрозумілі для цільової аудиторії, бо наочно демонструють спеціалізацію лікаря. Людям не потрібно відгадувати, чим саме займається конкретний фахівець, все видно з його візитної картки. Бути зрозумілим для клієнта – це вже виявити турботу. А що може бути більш цінним для репутації лікаря, ніж дбайливе ставлення до пацієнтів? В інших галузях медицини також є місце креативним візиткам. Ось найяскравіші приклади:
Втім, гумор та креативний підхід властиві не лише західним медикам, а й вітчизняним фахівцям:
Як видно з прикладів, нестандартний підхід до дизайну візитних карток доречний практично у будь-яких галузях медицини. Головне – дбати про своїх пацієнтів і дотримуватися помірності у лікарському гуморі.
Символ серця, який у медицині безпомилково асоціюється з кардіологією, також можна цікаво обіграти. А використання характерної колірної гами дозволяє швидко зрозуміти, що така візитна картка належить висококласному фахівцю, який займається діагностикою та лікуванням захворювань серцево-судинної системи.
Скласти про себе позитивне враження у батьків маленького пацієнта – одне з першочергових завдань лікаря педіатра. Цій меті слугують візитні картки, красиво оформлені з використанням дитячих мотивів - мальованих персонажів казок або мультфільмів, зображень малюка як самого по собі, так і на руках у мами в оточенні сім'ї.
Представлені вашій увазі стильні візитки для урологів поєднує використання синього кольору та його відтінків як символізуючих довіру та лікування від захворювань. А крім правильно підібраних колірних рішень рекламні інструменти містять всю необхідну інформацію про свого власника.
Якщо «очі людини здатні говорити», то очі, які найчастіше символічно зображують на візитівках офтальмологів у різній стилістиці, іноді у поєднанні із супутньою зором тематикою, одразу допомагають визначити належність такого носія інформації.
Завдяки творчому підходу до процесу дизайнерського оформлення готові візитні картки для лікаря-травматолога виглядають не лише максимально інформативно та естетично, а ще й нешаблонно.
Використання таких яскравих візиток без зайвих елементів дає можливість лікарю зі спеціалізацією реабілітолога привернути увагу до себе як до професіонала, який вміє повертати пацієнтів до не менш яскравого та повноцінного життя.
Центральний образ особистості як основний об'єкт вивчення психотерапії, хаотичні переплетення "ниток" за аналогією з "клубком" психологічних проблем, правильні геометричні фігури як символ упорядкування психічних процесів в організмі пацієнта після терапії - все це приклади успішних дизайнерських рішень для візитних карток психотерапевта.
Оригінальним способом оформлення візиток акушера-гінеколога є додавання об'ємного тиснення у вигляді елементів, що є відмітними ознаками вагітності, або зображень милих деталей, пов'язаних із новонародженим.
Робота лікаря-інфекціоніста пов'язана з вивченням найдрібніших хвороботворних організмів, що викликають інфекційні захворювання. Тому в дизайні візиток для такого фахівця важливий акцент на мініатюрних деталях, а також приглушена гамма відтінків, які, на відміну від яскравих кольорів, асоціюються з придушенням інфекції.
Своїм креативним та «смачним» тематичним оформленням такі візитки викликають довіру до лікаря-експерта в галузі харчування з боку потенційних клієнтів та налаштовують на успішний результат звернення за кваліфікованою допомогою.
Щоб зважитися на консультацію сексопатолога і поділитися з ним інтимними проблемами в сексуальній сфері, візитка, яка опинилася в руках у потенційного пацієнта, повинна викликати довіру до фахівця. Тому найбільш правильним рішенням при оформленні іміджевої картки для лікарів цієї галузі медицини є лаконічний дизайн із використанням стриманої палітри кольорів.
Бажаєте замовити дизайн візиток, щоб бути оригінальним та яскраво виділити свої послуги для цільової аудиторії? Дизайнери студії WeLoveBrands вітають сміливі рішення, люблять креатив та нестандартний підхід. І що найголовніше – знають, як застосувати все це практично. Будьте сміливішими та амбіційнішими в оформленні свого унікального стилю – звертайтеся до студії WeLoveBrands.