Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Послуги клінінгу належать до висококонкурентних, тому для просування свого бізнесу та розширення клієнтської бази необхідно використовувати різноманітні рекламні та маркетингові інструменти. Одним із найпростіших, зручних та ефективних способів розкручування є візитки клінінгових компаній.
Візитна картка – незамінний рекламний інструмент, який знайомить потенційного клієнта з фірмою, говорить про переваги послуг і допомагає сформувати привабливий для цільової аудиторії образ. Це чудова можливість не просто розповісти про себе та обмінятися контактами, а й залучити нових клієнтів, підвищити довіру до компанії.
Про якість виконаного прибирання квартири, приватного будинку чи офісу свідчить повторне звернення клієнтів до клінінгової компанії. Для спрощення комунікації, швидкого збереження контактних даних та нагадування про себе використовуйте візитні картки з оригінальним, але не зухвалим оформленням.
Вдала візитка клінінгу допоможе виділитися на тлі конкурентів, розповісти про переваги компанії, зацікавити споживачів послуг.
особисті, які призначені повідомляти інформацію про власника;
ділові, які видаються співробітникам компанії, щоб встановлювати бізнес-зв'язки;
корпоративні – використовуються для реклами.
Саме корпоративна візитна картка здатна презентувати компанію, розповісти про специфіку сервісу, послуги, показати потенційним клієнтам зацікавленість у співпраці – і все це в лаконічному дизайні на просторі 50х90 мм. З її допомогою ви зможете збільшити впізнаваність, підвищити довіру до компанії та лояльність аудиторії.
Корпоративна візитка клінінгової компанії відрізняється від персональних відсутністю особистої інформації. Для мінімалістичного формату достатньо вказати назву організації, специфіку діяльності та контакти. Розширена версія оформлення передбачає включення додаткової інформації про компанію з прибирання приміщень. Корпоративні візитки роздають потенційним клієнтам до рук на презентаціях, виставках, під час бізнес-переговорів, вкладають у ділову та корпоративну документацію.
Особисті візитки клінінгової компанії, якими володіє, наприклад, робочий персонал, використовують переважно для побудови комунікації та інформування про способи зв'язку. Вони не працюють на створення іміджу компанії, тому мають спрощений дизайн. Їх залишають клієнтам після прибирання або прикріплюють до договорів.
Ділові візитки, які друкують для керівництва клінінгової компанії, вручаються важливим бізнес-партнерам та великим замовникам на переговорах. Вони відрізняються від особистих карток працівників більш вишуканим та стильним дизайном, підкреслюють індивідуальність та статус компанії, відображають її характер та цінності. Це дозволяє продемонструвати замовникам, серед яких ТРЦ, житлові комплекси, бізнес-центри, готелі, заміські клуби та ін., професіоналізм, успішність організації та дотримання сучасних технологій.
Обсяг та вид інформації, який потрібно розмістити, залежить від виду візитки та її мети. Якщо вона випускається для презентації послуг, слід вказати переваги компанії, якщо потрібна для швидкого обміну контактними даними, краще зашифрувати їх у QR-код, щоб при скануванні можна було одразу зберегти їх у телефон, а якщо стоїть завдання повідомити про акцію, то необхідно розмістити відповідні відомості.
Торгова назва та слоган - пояснення, чим займається компанія. Наприклад, «Чистий будинок» – центр клінінгових послуг, «Бджілки» – прибирання будинків, квартир та офісів, «Білий кіт» – професійний клінінг. При цьому, багато фірм підбирають нейми, які натякають на діяльність, асоціюються з чистотою і порядком: «Попелюшка», «Мий До Дір», «Марафетово» і т.д.
ПІБ або тільки прізвище та ім'я за прикладом європейських компаній. Другий варіант написання більше підходить тим організаціям, які планують розширюватись надалі і вийти на світовий ринок.
Посада та вид діяльності. Тут треба написати не просто «заступник директора», а «заступник директора із соціальної політики» або «заступник директора з кадрів».
Адреса компанії, робочий номер телефону та e-mail. Можна також розмістити посилання на соціальні мережі або месенджери, щоб клієнти могли вибрати зручніший для них спосіб зв'язку.
Логотип . Цей елемент фірмового стилю важливий, щоб аудиторія розуміла, яку компанію ви представляєте. А ще це збільшує впізнаваність та довіру, говорить про професіоналізм, серйозність організації.
Для корпоративної візитки загального характеру потрібно використовувати назву, слоган, логотип та контакти, наприклад, ресепшену. Також можна додати перелік послуг або переваг.
Має значення і те, як розміщувати інформацію на візитівці. Так, назва компанії друкується першою, потім ідуть відомості про діяльність, слоган, потім прописуються контактні дані: телефон, адреса, сайт, електронна пошта.
Що стосується логотипу, то він зазвичай розміщується в лівій частині простору візитівки або по центру, а ось назва компанії – внизу праворуч. На звороті картки краще помістити карту проїзду, інформацію про акції, дані про послуги. Не потрібно дублювати текст англійською мовою. Для іноземних замовників розробіть окремий комплект візиток.
При заповненні візитної картки дотримуйтесь двох правил: читабельність тексту та поєднання візуальних елементів між собою.
А ще пам'ятайте, що візитівка клінінгу представляє вашу компанію, тому оформлення має відповідати специфіці діяльності, відображати головну ідею, натякати на відмінний результат роботи.
Для створення позитивного враження не варто навантажувати картку безліччю деталей та розміщувати багато тексту. Важливо сказати про головне, а решту можна зашифрувати в куар-код, і тоді споживачі, відсканувавши його, зможуть докладніше вивчити інформацію про послуги. Акуратне розміщення всіх елементів та вільний простір на візитці проводитиме паралель з чистотою та порядком після прибирання.
Якщо ви бажаєте справити гарне враження на потенційних клієнтів, слід вивчити правила оформлення візиток клінінгових компаній.
По-перше, картка повинна викликати позитивні емоції та формувати відповідний вид діяльності, тому не рекомендується надмірно «оригінальничати» та перевантажувати візитку.
По-друге, необхідно дотримуватися балансу між строгими технічними нормами та індивідуальністю в оформленні.
Дизайн візитки клінінгової компанії має бути лаконічним та сучасним. Всі елементи слід гармонійно поєднати, а при оформленні використовувати корпоративні кольори та шрифти, якщо вони є. В іншому випадку при виборі кольорової гами треба відштовхуватися від специфіки діяльності та потреб цільової аудиторії.
В цілому, в дизайні повинні бути світлі, легкі, повітряні відтінки, які асоціюються з чистотою та свіжістю. Використовуйте не більше трьох-чотирьох тонів – яскравих та приглушених для створення контрасту та акценту на важливому. При цьому біле тло завжди залишається актуальним.
Не варто робити однакові візитки для всіх співробітників клінінгової компанії. Для персоналу створіть простіші, але інформативніші, а для керівників – іміджеві та стильні для зміцнення репутації.
Мінімалізм. Завдяки використанню невеликої кількості елементів вдається створити лаконічний дизайн. Така візитка виглядає естетично і дозволяє не відволікатися на другорядне.
Художнє оформлення. Тут лицьова сторона може бути яскравою, навіть барвистою, з цікавими акцентами і лише назвою компанії. Тоді оборотну частину слід оформити у спокійних нейтральних тонах, помістивши на неї контактні дані та інформацію про послуги.
Міні-резюме. Такий формат передбачає двосторонній друк. На одній розміщується логотип і назва фірми, а на іншій – коротка інформація про послуги чи переваги.
Геометрія. Простий дизайн з додаванням геометричних форм і прямих ліній буде виглядати «чисто», підкреслюючи особливості компанії.
Типографіка. За допомогою цікавих шрифтів та правильно підібраних відтінків можна стильно оформити текст та привернути увагу аудиторії навіть без зображень.
Великі шрифти. Особливістю такого оформлення є те, що акцент робиться на певний текст, наприклад, назву фірми або ключову послугу. Ефект досягається при використанні жирних ліній, великих букв та контрастних відтінків.
Також, на візитівку можна додати QR-код, який буде вести на сайт або сторінки в соціальних мережах для отримання більш детальної інформації про діяльність, контакти, купони на знижку, запрошення взяти участь у програмі лояльності тощо. Окрім надання додаткових даних, такий хід покаже вас як сучасну компанію, яка стежить за трендами та користується інноваційними розробками.
Що стосується форми, то візитівка клінінгової компанії не обов'язково має бути у вигляді прямокутника, хоч це і стандарт. Ви можете використовувати будь-яку іншу геометричну форму, що відображає ваш характер: овал, коло, трикутник. Тут головне – дотримання компактних розмірів. Тоді візитну картку можна буде легко покласти в гаманець, кишеню або візитницю.
Фігурна форма, якщо ви обрали такий варіант дизайну, має відповідати напрямку діяльності компанії, тобто прибирання. Візитки-трансформери або візитки з інтерактивними елементами теж привертають увагу клієнтів, але тут потрібно не перегнути і створити саме цікаву додаткову деталь, яка наголошує на основних перевагах. Рельєф на візитівці додає тактильної привабливості. Таким чином, можна виділити логотип, назву, елементи малюнка.
В оформленні візитної картки для клінінгу можна використовувати зображення дівчат та чоловіків, зайнятих прибиранням, а також матеріали, інструменти та засоби, що використовуються для чистоти та порядку. Однак не варто перевантажувати загальну картинку. Можливо, буде достатньо зображення мильних бульбашок, білих хмар, чистої води або класичного білого фону з рифленням хвилями, щоб передати аудиторії потрібне вам посилання.
Що стосується класичних зображень людей у процесі прибирання, такі сюжети можна розмістити як на фото для реалістичності та демонстрації робочих моментів, так і зробити їх мальованими для створення певного образу і відображення характеру.
Візитну картку можна виготовити не тільки з крейдованого паперу, але й інших міцніших матеріалів. Це дозволить випустити оригінальну візитку, яка виділятиметься на тлі конкурентів, привертатиме увагу аудиторії та викликатиме інтерес до послуг.
Крейдований папір – найпоширеніший варіант завдяки доступній ціні. Може бути білим та кольоровим, як матовим, так і глянсовим. При цьому густина її повинна становити 300г/м2.
Фактурний папір – дає рельєфну поверхню з імітацією під тканину, дерево чи шкіру.
Папір touch cover – міцний матеріал із приємною шовковистою текстурою.
Пластик – один із популярних матеріалів. Використовується, коли ви хочете надати ваги та престижу своєї компанії. Він довго зберігає колір і менше схильний до пошкоджень. При цьому його поверхня може бути матовою, глянсовою або зовсім прозорою.
Дерево . Візитки з деревини або стилізовані під зріз дерева особливо підійдуть клінінговим компаніям, які використовують екологічно чисті засоби для прибирання. Така візитна картка сприятиме зростанню довіри до вашої організації як до сумлінного та екологічного сервісу.
Метал. За допомогою металевої візитки ви можете показати специфіку клінінгового бізнесу: чищення витяжок, плит, раковин, ванн, санвузлів, холодильного обладнання, наприклад.
При виборі матеріалу слід відштовхуватися від вартості, особливостей дизайну, специфіки бізнесу та поставлених завдань. Головне – щоб візитка виконувала свої функції, виглядала естетично і не була схожою на сотні інших.
Вибіркове лакування. Можна використовувати не монолітне лакове покриття, а вибіркове, щоб акцентувати увагу на важливих деталях тексту або зображенні.
3D-лакування. Такий спосіб максимально виділить деталі за допомогою не лише візуального, а й тактильного ефекту.
Софт тач обробка поверхні візитки зробить її такою, що нагадує оксамит або латекс.
Фольгування допоможе додати блиску та візуально виділити, наприклад, логотип, назву компанії або ім'я власника. Також фольгою можна прикрасити всю текстову інформацію на візитівці. Хороший варіант – поєднання методу з матовим фоном.
Twin-spot – це технологія одночасного глянсового та матового лакування, за допомогою якого виходить ефект апельсинової шкірки, піску, тангіру. Це виглядає візуально та тактильно привабливо.
Використовуючи сучасні прийоми друку та оформлення візитки, ви створите красивий та ефективний рекламний інструмент, який з одного боку працюватиме на імідж вашої компанії, з іншого – залучатиме клієнтів, а з третього – інформуватиме про важливе.
Компанія Затишний будинок «Еліт клінінг» має двосторонню візитку. На одному боці вміщено назву та контакти організації. Тут переважають зелений та білий колір в оформленні. На звороті перераховані види клінінгу. Також як маркетинговий прийом розміщено миле зображення малюка, що збирається приступити до прибирання.
Професійне прибирання компанії «Мий До Дір» презентується на односторонній візитці. Тут є і логотип, і фірмові кольори, і перерахування видів прибирання, і контакти. Серед мінусів, яких варто уникати – великий розмір (більше 90х50 мм) та домен пошти не відноситься до унікального (пошта від пошукової системи). Це може спричинити менше довіри до організації.
Візитка фірми «Армія чистоти» оформлена з двох сторін. На білому тлі наноситься текст м'якого зеленого та салатового кольору. Цими ж відтінками оформлено назву та логотип компанії у вигляді пульверизатора та «блискіток» чистоти. На звороті візитної картки є перелік клінінгових послуг. Також використовується слоган: «Армія чистоти на варті вашого порядку».
Компанія «Help & clean» пішла методом контрастів. На повністю чорній візитці світло-блакитним чорнилом нанесений текст та логотип у вигляді пилососу. Створюється ефект, що чорне тло, як бруд, стирається текстом, як водою, презентуючи таким чином послуги клінінгу. Як візуальний декор використовуються тільки ромбики, що нагадують крапельки води. Логотип та назва розміщені на «лицьовій» стороні візитної картки, а контакти та перелік послуг – на «зворотній».
«Metfort» представила персональну візитку генерального директора. Дизайн – мінімалізм. На лицьовій стороні на зеленому тлі білим фірмовим шрифтом оформлено назву клінінгової компанії та нанесено логотип у вигляді вершника зі шваброю. На зворотному боці на білому тлі повторюється нейм компанії корпоративним зеленим кольором, а нижче – вже чорним чорнилом стандартним шрифтом нанесена інформація про генерального директора та способи зв'язку з ним.
«Екомережа» вирішила показати свої унікальні послуги за допомогою візитки. Вся інформація на ній подається не горизонтально, а вертикально. Фірма займається прибиранням екологічно чистими продуктами. Звідси і назва, і логотип у вигляді променистого сонця. Компанія пропонує також сезонну візитку – провести всі необхідні заходи щодо підготовки заміського будинку до зими.
«Попелюшка». Назва компанії говорить сама за себе. Пропонує послуги прибирача приміщення – від підтримуючого прибирання до найму домробітниці. При цьому повідомляється про безкоштовний виїзд спеціаліста для оцінки обсягів роботи. Така візитівка має формат листівки. Тут використовується фірмовий фіолетовий колір, є логотип, а на самій візитівці зображено усміхнену жінку з набором інструментів для прибирання.
«Прибирання квартир». Цей сервіс прибирання приміщень не став довго думати над назвою, проте подбав про наявність логотипу у вигляді швабри, використав унікальний шрифт і кольори – синій та помаранчевий в оформленні односторонньої візитки. На білому тлі фігурує назва, а на синьому – контакти. Як візуальні прикраси – крапельки води.
«L.J. Cleaning» розробила візитку власника з використанням корпоративних шрифтів та кольорів – синього та білого. Великі літери L і J є частиною логотипу. Вони поміщені у центр краплі води. Замість традиційного перерахування видів прибирання компанія розповіла про свої переваги.
«Monica`s cleaning service» пропонує на односторонній візитці послуги прибирання житлової та комерційної нерухомості. З контактів – тільки телефон. На білому тлі зображена намальована дівчина з пульверизатором в руці, а також відро з водою, що піниться, і швабра. Шрифт – ніби написаний від руки, а літери – чорні.
Бажаєте розробити візитні картки для клінінгової компанії чи її співробітників? Зверніться до студії WeLoveBrands. Професійні дизайнери подбають про те, щоб ваша візитка для клінінгу була унікальною, не схожою на картки конкурентів, але водночас відображала специфіку вашої діяльності, мала візуальну та тактильну привабливість.
Щоб замовити дизайн візитної картки, зв'яжіться з менеджерами за телефонами або месенджерами, вказаними на сайті. А більш детальну інформацію про етапи розробки візитки та ціни можете дізнатися за посиланням.