Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Візитна картка з незвичайним дизайном допомагає справити враження на аудиторію та зацікавити її послугами. Через зростаючий обсяг інформації увага людей розсіюється, тому створення сприятливого образу стає дедалі важливішим, отже барбершопи повинні приділяти цьому питанню належну увагу.
Барбершопи — популярні заклади в індустрії стилю та б'юті. За даними дослідників, в Україні ринок послуг краси для чоловіків щороку збільшується на 48 відсотків, а 99% клієнтів після барбершопу вже не повертаються до звичайної перукарні. Три клієнти із чотирьох стають постійними, а кожен постійний відвідувач приносить салону понад три тисячі гривень на рік.
У 2020 році в Україні працювало 160 барбершопів, з них половина – в Києві. Цей бізнес-напрямок — один з найперспективніших, адже, за твердженнями аналітиків, ринок ще далекий від насичення. За вміло поставленої роботи термін окупності переважно не перевищує двох років. Тому важливо не лише створити привабливу та стильну обстановку всередині, закупити та встановити сучасне, якісне обладнання, а також найняти кваліфікований та привітний персонал. А ще потрібно побудувати ефективну рекламну кампанію та розробити систему просування. Значення має все — від зовнішньої реклами до невеликої візитки для барбершопа.
Спочатку візитні картки містили лише ключову інформацію про компанію чи керівні особи. Пізніше маркетологи перетворили їх на ефективний інструмент просування бізнесу, адже це простий спосіб справити перше враження на відвідувачів.
За даними Statistic Brain Research Institute, 72% людей судять про компанії за якістю їхніх візиток, а 39% стверджують, що не користуватимуться послугами організацій, чиї картки «виглядають дешевими». Це означає, що просто надрукувати текст на папері – недостатньо. Потрібна нестандартна ідея, що дозволяє отримати візитку з якоюсь фішкою, що чіпляє увагу аудиторії.
Незважаючи на доступність та поширеність електронних засобів комунікації, візитні картки так само популярні. Чому?
Тому що візитки – це:
Простота передачі контактних даних. Ви можете помістити на візитку основну інформацію про барбершоп: фізичну адресу, електронну пошту, номер телефону, веб-сайт.
Формування довіри та відчуття професіоналізму. Добре виконана візитка асоціюється з якісною роботою майстрів барбершопу.
Позитивне враження на перших етапах контакту із салоном. Візитна картка з незвичайним дизайном допомагає справити враження на аудиторію та зацікавити її послугами. Через зростаючий обсяг інформації увага людей розсіюється, тому створення сприятливого образу стає дедалі важливішим, отже барбершопи повинні приділяти цьому питанню належну увагу.
Навіть у сьогоднішньому віртуальному світі візитні картки зберегли своє значення у бізнесі, заснованому на роботі з людьми. Вони допомагають привернути увагу, встановити контакт зі споживачем, сформувати довіру та передати потрібні меседжі потенційним клієнтам.
Найважливіші якості візитних карток — унікальність та запам'ятовуваність. Серед сотень візиток салонів краси, перукарень та приватних майстрів лише оригінальна зможе привернути увагу відвідувачів.
Як забезпечити візитівці унікальність? Ось кілька рекомендацій:
#1 Експериментуйте. Більшість візитних карток барбершопів містять зображення вусів, борід, ножиць та гребінців. Багато з них виконані у чорно-білій кольоровій гамі. Такі візитки повідомляють про вид діяльності та уособлюють суворий чоловічий характер бізнесу. Щоб виділитися на їхньому тлі, потрібна неабияка ідея.
#2 Прагніть лаконічності. Візитна картка барбера повинна містити лише важливу інформацію: найменування та контактні дані. А емоційний меседж та вид діяльності передає малюнок на ній.
#3 Обмежте кількість кольорів. Дотримуйтесь двоколірної або триколірної палітри – основний тон, колір акценту та відтінок тексту.
#4 Надайте характер закладу. Класика, модний шик, SPA-салон із повним спектром послуг, еко-барбершоп — ваш стиль має бути наочно відображений на візитній картці.
#5 Використовуйте оригінальні графічні елементи. Без чіпляючого зображення візитка загубиться серед інших, адже лише текст навряд чи запам'ятається споживачам.
#6 Виберіть шрифт, що читається. Візитка барбершопа — ідеальне місце для творчості та реалізації цікавих ідей. Але креатив не повинен перетворювати інформацію на головоломку.
Дизайнери студії WeLoveBrands розроблять унікальний фірмовий стиль компанії, дизайн окремих елементів, включаючи візитки. Для отримання консультації зателефонуйте нам або залиште повідомлення на сайті.
Стилістику більшості барбершопів можна назвати брутальною та суворою. Кольори, шрифти та зображення на візитних картках повинні відповідати цьому стилю.
У візитних картках барбершопів найчастіше застосовують чорно-білу кольорову гаму. Чорний — колір сили, авторитету, влади та впевненості. Він строгий, стильний та містичний. Чорний допомагає відгородитися від дрібниць та сконцентруватися на головному. Він символізує просту елегантність, а також багатство і шик.
Білий — уособлення чистоти, ясності та спокою. Цей колір викликає асоціації зі щирістю та безпекою.
Чорно-білі візитки чудово передають характер та стиль барбершопів. Але щоб візитна картка салону відрізнялася від інших, можна наголосити, наприклад, додати червоний елемент. Він доповнюватиме загальний стиль, привноситиме енергію та силу, спонукатиме клієнтів до відвідування барбершопа.
Для салонів, які акцентують увагу не на брутальності, а на вишуканій мужності та стилі, добре підходять відтінки сепії. Якщо салон позиціонує себе органічним, допускається застосування стриманого зеленого кольору.
Шрифти можна використовувати вінтажні та класичні із засічками, а також варіанти в стилі «дикого заходу», рукописні та каліграфічні. Головне правило — текст повинен добре читатись і відповідати тій атмосфері, яка панує у вашому барбершопі.
Зміни в дизайні візитних карток барбершопів пов'язані з сучасними технологіями друку та обробки паперу, а також з використанням нових матеріалів. З'явилися візитки незвичайної форми, з гравіюванням та глибоким тисненням, із нетрадиційних матеріалів, наприклад, пластику. Вишукано та дорого виглядають картки з напиленням золотистої та сріблястої пудри, кольоровими або золотими обрізами.
Елітні барбершопи пропонують візитки з дорогих видів паперу — рисового та бамбукового, металізовані і навіть металеві. Кожна така візитівка наголошує на високому статусі закладу та особливому відношенні до його відвідувачів.
Створити макет візитної картки можна самостійно за допомогою шаблону, що сподобався, на онлайн-ресурсах. Однак, у разі використання безкоштовних ресурсів не варто розраховувати на якісний результат. При виборі варто задуматись:
скільки візиток вже створили за цими шаблонами;
чи така важлива економія на візитівках при суттєвих витратах на ремонт приміщення, закупівлю дорогого обладнання та створення атмосферного стилю салону;
чи не краще довірити дизайн фахівцям та отримати довготривалий, ефективний інструмент просування свого бізнесу.
Вартість розробки візиток для барбершопів у студії дизайну відрізняється залежно від складності проекту та кількості готових варіантів. Бюджетний тариф із одним макетом становить близько $15. Більш дорогі тарифні плани передбачають кілька варіантів візиток. Замовнику надається можливість ознайомитися з 3D-проекцією дизайну та передаються вихідні файли для друку у відповідному форматі.
Дизайнери студії WeLoveBrands у процесі роботи над дизайном візиток знайомляться з побажаннями замовника, вивчають фірмовий стиль барбершопа, його цільову аудиторію та аналізують візитні картки конкурентів.
Уточнити умови співпраці, дізнатися точну вартість замовлення і отримати відповіді на питання, що вас цікавлять, щодо дизайну візиток ви можете, звернувшись до нас телефоном або за допомогою форми зворотного зв'язку.
Замовте оригінальні візитки для барбершопу, щоб викликати інтерес у споживачів та легко запам'ятовуватися!