Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Коли ми хочемо купити продукт, в першу чергу звертаємо увагу на упаковку, а потім на ціну і склад. Це відбувається на підсвідомому рівні: ми не відповідаємо за цей процес і не розуміємо, чому одні продукти привабливі та викликають довіру, а інші відштовхують.
Вся справа в упаковці.
Сьогодні поговоримо про дизайн упаковки для молока та молочних продуктів, розберемося, як з цим справи в Україні та Європі, і простежимо основні тренди дизайну.
Дизайнери використовують тільки ті кольори та елементи в композиції, які змусять нас купити молоко, йогурт із висівками чи сухий сир. Ми виділили 4 основні тренди у дизайні упаковки молочних продуктів. Давайте розберемо їх докладніше.
Білий – основний колір для дизайну молочної продукції. Він стійко асоціюється у більшості людей із молоком. Якщо не вірите, протестуйте себе. Ось вам старий жарт на цю тему. Відповідати треба не замислюючись.
Переконалися? А тепер давайте порівняємо упаковки в Європі та Україні.
|
Європа. Європейські виробники віддають перевагу мінімалістичним упаковкам. Хороший приклад – дизайн молочної продукції Järna Mejeri. Зверніть увагу – упаковка повністю біла, чорний шрифт із засічками створює образ серйозної компанії, яка відповідає за якість продукту. Ще одна важлива деталь – європейські виробники ховають логотип та виводять на перший план назву продукту. |
|
|
Україна. Українські виробники не ризикують створювати мінімалістичні білі упаковки. Якщо у дизайні переважає білий колір, його обов'язково розбавляють ілюстрацією, синім чи червоним кольором, народними орнаментами. Мабуть, мінімалістичною упаковкою може похвалитися хіба що "Органік Мілк". Зверніть увагу – на відміну від європейських виробників, українські фірми не ховають логотип та виводять його на перший план. У випадку "Органік Мілк" - це колесо з народними орнаментами. |
Зображати на упаковці зелень та луки – класичний прийом молочних брендів. Коли покупець бачить квіти та зелену траву, то асоціює бренд із натуральним продуктом. Крім зелені, на упаковках можна зустріти корів, снопи сіна, млини, які символізують сільське розмірене життя.
Європа. Європейські виробники не відходять від традиційних прийомів. Відмінний приклад – дизайн молочної продукції Valio. Зверніть увагу – упаковка виконана у класичних синьому та білому кольорах, на передньому плані – зелений луг та корова, логотип фірми захований у правому нижньому кутку. Тут також слід звернути увагу на рукописний шрифт назви. Він створює дружню атмосферу та каже: “Я твій друг. Візьми мене з собою".
|
Україна. Українські виробники люблять використовувати зелень та частіше звертаються до образів сільського життя. У разі брендів “Наша ферма” та “Селянське” дизайн упаковки відображає ідею та позицію брендів. Зверніть увагу – упаковка “Нашої ферми” імітує плетений кошик, а упаковка “Селянського” – картата скатертина. Обидва бренди використовують образ села та зелених лук.
Упаковки з яскравими ілюстраціями та історіями залучають молодих людей, які готові платити за цікавий дизайн. Мультяшні персонажі розраховані на дітей, які розважають їх.
|
Європа. Найяскравішим представником якісного сторітелінг можна вважати шведську компанію «Arla Foods». Щомісяця з їхньої упаковці з'являються ілюстровані історії. Вони випустили спеціальну серію до Дня Землі, розповіли про динозаврів та пояснили від чого у людини з'являється депресія. |
|
|
Українські виробники використовують мультяшних персонажів. Яскравий представник - бренд Простоквашино. Знайомі з дитинства Кіт Матроскін та Шарик викликають довіру та налаштовують на позитивний лад. |
***
Як ми бачимо, виробники молочних продуктів у дизайні упаковки орієнтуються насамперед на ті речі та елементи, які асоціюються у покупців із натуральністю.
Європейські компанії сміливіші: вони не бояться використовувати упаковки в мінімалістичному дизайні, люблять розповідати історії, а ще на перший план виставляють назву, а не логотип. Українським виробникам є куди прагнути. Поки найпопулярнішими залишаються сільські образи та мультяшні персонажі, а ось цікаві упаковки знайти складно.