→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Прозорість як арт-елемент для створення контрасту, акценту та візуальної інтриги

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Прозорість як арт-елемент для створення контрасту, акценту та візуальної інтриги

Щоб зв'язати між собою вашу компанію та її корпоративний стиль, не обов'язково використовувати підписи, логотип, супровідний текст чи обрамлення. Вирішити це завдання допоможе дизайн із використанням прозорих елементів, який асоціюватиметься у вашої цільової аудиторії саме з вашим бізнесом.

 

Суть стилю прозорості та його переваги

В основі ефекту прозорості лежить розведення кольору (блоку, тексту, зображення) настільки, що через цей шар проявляється те, що знаходиться під ним. Інакше висловлюючись, створюється відчуття «стоншення» чи «промокання» колірної області, ілюстрації тощо.

За допомогою прозорості можна зробити дизайн вашої поліграфії або сайту цікавішим. Але експериментувати з таким ефектом слід акуратно, щоб не зашкодити читання матеріалу.

Переваги використання прозорих елементів у дизайні :

 

transparency-in-design оптимально вписуються у будь-який дизайн;


transparency-in-design пожвавлюють зображення шляхом додавання йому глибини та кольору;


transparency-in-design дозволяють створити цікаве місце для тексту.

 

Особливості стилю прозорості, для якого бізнесу можна використовувати

Напівпрозорі кольори викликають асоціації з креативністю, мистецтвом, інноваційністю, натуральністю та багатогранністю. Якщо ці риси притаманні вашій компанії або бренду, прозорість ідеально підходить для створення фірмового стилю вашого товару або послуги.

transparency-in-design
@ Marianne Isabelle

Прозорість у дизайні підходить для фірмового стилю тих бізнесів, які хочуть наголосити на своїй відкритості та доступності для клієнтів, прозорості фінансових відносин з ними. Це може бути банки, страхові компанії, автосервіси тощо.

Основні моменти та поради щодо використання стилю прозорості

Одним із способів застосування прозорості в дизайні є накладання кольорових напівпрозорих плашок чи градієнтів. У цьому випадку найбільш підходящі зображення – чорно-білі, які підкреслюють колірний ефект виділення. В іншому випадку відтінки з великою ймовірністю змішаються і загубляться на фото.

transparency-in-design
@ Cam. Castelao

Щоб уникнути появи відтінків, які не відповідають фірмовим кольорам, при використанні напівпрозорих елементів слід враховувати закони змішування кольорів. Якщо йдеться про розробку дизайну друкованої продукції, рекомендується приділяти увагу кольору поверхні, на якій друкуватиметься зображення, текстура та матеріал. Це пов'язано з тим, що об'єкти, які з нещільної заливки, легко губляться і натомість яскравого кольору.

Як правильно використовувати прозорість у дизайні?

  • Для створення розмаїття.

  • Чи не перекривати важливі частини дизайну.

  • Вибирати відповідний для конкретного проекту ступінь прозорості.

  • Для маленьких блоків веб-сайту.

  • Зберігати читання тексту.

  • Не залишайте зображення прозорими елементами.

Стиль прозорості у графічному дизайні та ілюстраціях

Напівпрозорі заливки знаходять застосування у фотографіях під час розробки журналів, каталогів , постерів та іншої друкованої поліграфічної продукції.

У графічному дизайні є різні способи застосування прозорості:

  • Накладання напівпрозорих елементів контрастних кольорів . Це цікавий хід для розробки логотипів, створення постерів та реклами.

  • Використання напівпрозорих градієнтів . Таким прийомом дизайнери користуються, створюючи журнали, постери , каталоги.

  • Виділення окремих частин зображення . Цей спосіб часто вибирають для створення каталогів, журналів та реклами.

transparency-in-designtransparency-in-designtransparency-in-design

  • Використання форм, що накладаються, щоб отримати нове зображення . Відповідний прийом для розробки логотипів.

  • Накладення напівпрозорої заливки поверх зображення . Даний прийом покращує читабельність тексту та поширений як під час створення журналів, постерів та реклами, так і інтернет-сторінок.

transparency-in-designtransparency-in-design

Стиль прозорості в айдентиці: логотип та фірмовий стиль

Логотипи з прозорим фоном часто можна побачити на сайтах або в соцмережах (на сторінках або групах компанії/бренду). Все тому, що такі фірмові знаки без фону легко та швидко завантажуються на будь-які сайти.

Також прозорі лого застосовують як водяні знаки для картинок (товарів у каталогах інтернет-магазинів тощо). Це не шкодить вигляду зображення і при цьому дозволяє захистити графічний контент від крадіжки.

Ще логотипи з ефектом прозорості підходять до створення поліграфічної продукції, особливо це стосується друку невеликих за обсягом матеріалів ( візиток , календарів, сувенірної продукції).

Потрібно зазначити, що для створення логотипів з прозорим тлом підходять не всі існуючі формати, а лише деякі з них:

 

transparency-in-design PNG формат . Був розроблений у 1996 році і продовжує використовуватись в даний час завдяки своїй зручності та широким можливостям для редагування сайтів. Прозорі логотипи у вільному растровому форматі PNG у 90% випадках використовуються в оформленні сайтів, у фото або в друку.

 

 

transparency-in-design GIF формат . Винайдений у 1987 році, цей найстаріший растровий формат частково підтримує прозорість. Однак, він не здатний регулювати рівень прозорості, що робить GIF-формат менш популярним у порівнянні з іншими.

 

 

transparency-in-design SVG формат . У ньому можна плавно змінювати прозорість фону за допомогою числових значень. Перевагами векторного формату SVG є зручність обробки та хороша масштабованість, тому дизайнери часто застосовують його у складних проектах.

 

 

 

 

Стиль прозорості в упаковці товарів

Прозорі деталі часто використовують у дизайні упаковок таких товарів, як крупи, горіхи, овочі, фрукти, снеки. Упаковки в такому вигляді акцентують увагу споживача на самому продукті, текстура і колір яких виступають об'єктами композиції, що працюють, і допомагають продемонструвати стан і якість товару.

З тією ж метою розробляються прозорі або напівпрозорі етикетки для напоїв (мінеральної та солодкої газованої води, енергетиків та ін.).

Стиль прозорості у веб- та smm-дизайні

У розробці окремих інтернет-сторінок для сайтів можна зустріти таку техніку прозорості, як накладання напівпрозорої заливки поверх зображення, завдяки чому покращується читабельність тексту. Даний прийом характерний для веб-сторінок, на яких зображення займає більшу частину простору та виконує комунікативну функцію, а текст доповнює картинку, несучи у собі важливу інформацію щодо змісту сайту або сторінки в соцмережах.

transparency-in-design
@ Mario De Meyer

Цей стиль можна зустріти в контурному дизайні кнопок, які в цьому випадку є порожнистими всередині, клікабельними елементами без заливки. Прозорі (іноді напівпрозорі) кнопки ще називають кнопками-привидами. Такі примарні кнопки без проблем вписуються в різні інтерфейси незалежно від їхнього фону, графічних об'єктів, палітри кольорів і т.д.

Приклади використання стилю прозорості в Україні

Протягом останніх років українські дизайнери як стильне та оригінальне рішення пропонують використовувати прозорі елементи меблів та декору в інтер'єрі. Такий підхід дозволяє створювати «невагомий» інтер'єр, додаючи простору легкості та легкості і цим візуально розширюючи його.

Тенденція до прозорості також спостерігається щодо розробки дизайну упаковок для різних товарів українського виробництва. До них належать продукти харчування та напої (шоколад ТМ Millenium, мінеральна вода ТМ Моршинська), парфумерна продукція. Крім того, дизайн у прозорому стилі можна побачити на упаковках українських медичних препаратів (наприклад, таких як аерозоль для носа та ротової порожнини Aqua Sinus Plus).

transparency-in-designtransparency-in-design

Щоб наголосити на відкритості та прозорості фінансової співпраці зі своїми клієнтами, деякі українські фінансові установи замовляють дизайн із використанням прозорих чи напівпрозорих об'єктів. Багато хто з вас міг бачити рекламні постери Альфа-Банку, які саме відображають цю концепцію.

transparency-in-designtransparency-in-design

Приклади використання стилю прозорості у світі

Прозорі або напівпрозорі елементи добре вписуються в дизайн сайтів , присвячених дитячій тематиці (інтернет-магазинів дитячого одягу, харчування, іграшок тощо). Це можна побачити на прикладі онлайн-магазину дитячого одягу Baby Paradise.

У багатьох продуктів на світовому ринку (напоїв, засобів догляду за шкірою) є свій власний колір, який той чи інший бренд використовує як елемент дизайну упаковки. Це сприяє зростанню популярності прозорої упаковки та збільшенню інтересу до експериментів із нею. Як приклад можна навести дизайн етикеток для ігристих напоїв ТМ Avivo від іспанської компанії Torre Oria.

Розробка дизайну у стилі прозорості: де та за якою ціною замовити

Замовити розробку дизайну з використанням прозорих елементів ви можете звернувшись до дизайнера на фрілансі або в дизайн-студію. Ціни на послугу залежать від обсягів і складності роботи, термінів її виконання, кількості готових варіантів дизайну, кваліфікації спеціаліста/рейтингу студії. 

Замовлення дизайну на фрілансі коштуватиме вам мінімум 500 грн., тоді як вартість тієї ж послуги у веб-студії — не менша, ніж у $20. Безперечними перевагами другого варіанта є укладання офіційного договору та гарантія дотримання термінів роботи, а також вищу якість отриманого результату.

Якщо вам потрібен привабливий та нестандартний дизайн з ефектом прозорості, який відобразить унікальність вашого бренду та допоможе виділитися серед конкурентів, зверніться до студії WeLoveBrands. Замовлення приймаються по телефону та в онлайн-чаті на сторінці.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5