Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
2018 рік - час експериментів, яскравих кольорів та повного розриву шаблонів. Давайте пройдемося за основними трендами графічного дизайну 2018 року, щоб не відставати від світу.
У графічному дизайні його називають ефект «глюку». Поряд із якісними картинками високої роздільної здатності, дизайнери все частіше ностальгують за піксельними зображеннями та розмитими фотографіями. Цей стиль прижився у графіку, відеокліпах і навіть у проектуванні меблів.
Команда дизайнерів із Studio Badini Createam розробила лінійку меблів для італійського будинку Seletti. В рамках колекції на предмети різьблених дерев'яних французьких меблів були додані пікселізовані зразки класичного живопису.
У 2018 році дизайнери знову повернуться до руйнування цілісної картинки, використовуючи бризки, подряпини, розриви чи зломи. Тут ми спостерігаємо порушення кордонів між одним та іншим видом мистецтва. У фотографії моделей потрапляють квіткові та матові текстури. Такий ефект допомагає створити контраст та виділити окремі деталі у композиції.
Автор Niko Luoma
Накладення кількох кольорів один на інший створює цікавий ефект, що дозволяє створити контраст, виділяє яскраві деталі та вміщує в одну композицію кілька різнопланових зображень. Особливо популярний у фешн-зйомках та кліпах.
Дизайнери повертаються до витоків і все частіше використовують у графічному дизайні ескізи та рукописні ілюстрації. Вони створюють атмосферу безпосереднього спілкування. Більше того, авторський малюнок - це завжди унікальний дизайн.
Друкарня - все ще в топі прийомів графічного дизайну. Її використовують як у класичному буквеному вигляді, так і в нестандартній манері. Останній тренд – переносити літери чи елементи друкарні у реальне життя. Букви та символи настільки тісно взаємодіють з іншими елементами композиції, що створюється відчуття, що моделі тримають слова в руках.
Рекламні банери у торговому центрі
Обрізані літери та символи віддають футуризмом та виглядають як написи з майбутнього. Відмінно підходять для створення рекламних кампаній для інноваційних продуктів та постерів для фільмів. Примушують глядача фантазувати, подумки домальовуючи деталі, що бракують.
Незважаючи на те, що в друкарні керуються залізними принципами про центральний об'єкт та правильну композицію, дизайнери продовжують порушувати традиції. У результаті ми отримуємо цікаві рішення банальних завдань: розкидані літери, зміщені центри, нерівні лінії. Такі композиції чіпляють, змушують провести логічні зв'язки та створити в голові цілісну картинку.
Яскраві кольори повернуть життя поп-дизайну. Особливо це буде помітно у рекламі. Об'ємні 3-D плакати у яскравих однотонних кольорах створюють у голові своєрідний дисонанс. Ми навмисно виділятимемо центральні об'єкти, щоб легше сприймати композицію в цілому.
Незважаючи на те, що ефект спотвореної реальності і так користується популярністю серед дизайнерів, в 2018 він отримає нове втілення. Композиції та графічний дизайн 2017 тому свідок. Такий підхід допомагає по-новому висвітлити побутові предмети.
***
2018 поверне забуті прийоми і увірветься в графічний дизайн з новими ідеями. Це буде час експериментів, коли цифрова реальність із новою силою почне поглинати класичні рівні лінії та форми.