Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Понад 60 великих маніфестів почали народжуватися з 1800 року, за допомогою них весь світ «прочитав» естетичні послання, які хотіли донести художники. Серед них була робота поляка Каземира Малевича «Супрематична композиція», вона також стала свого роду візуальним маніфестом. Незважаючи на написане Малевичем есе, що пояснює філософію та цілі супрематизму, всі проблеми та концепції можна прочитати візуальною мовою цієї картини. Суть супрематизму – геометричні форми та основні кольори. Малевич пише у своєму есесі «Я зруйнував обручку горизонту... Захоплюватися відтворенням пейзажів більше не можу, адже злодій не може захоплюватися ногами закутими в кайдани».
Щоб розшифрувати мову картини «Супрематична композиція» та зрозуміти її твердження, потрібно зрозуміти концепцію простору, руху, єдності та ізоляції. Роботи у стилі супрематизму як композиції відкриті до інтроспективної інтерпретації. Картина оголосила світові, що Малевич має намір створити новий напрямок мистецтва для нового світу. Тобто польський художник чітко визначив суть нового напряму мистецтва: перевагу кольору та роботу з геометричними елементами. Стиль взяв свою назву від латинського слова supremus, що означає домінантний, йдеться про те, що фарба домінує на полотні.
Супрематизм побачив світ після того як Малевич та його сучасники дали слово звільнити себе та своє мистецтво від брудних уламків форм. У 1915 році перша супрематична робота художника польської національності була розміщена в розі приміщення на виставці «0,10». Багатьох здивувала картина, що є просто чорним квадратом на полотні, яким Малевич закликав до «свободи мистецтва від мертвого вантажу реальності». Тобто митець стверджував, що форма дорівнює почуттям. Протягом усієї кар'єри Казимира Малевича чорний квадрат повторювався у різних форматах.
У наші дні супрематизм можна побачити в інтер'єрі, побутовій техніці, одязі та навіть гаджетах. У магазині ми можемо вибрати просто симпатичний світильник, навіть не знаючи про те, що здобуваємо частинку супрематизму. Джонатан Айв, відомий дизайнер компанії Apple, просто і доступно пояснив вибір на користь стилю Малевича: «Чому я вважаю простоту приголомшливою? Тому що людині, яка має справу з предметами, важливо розуміти, що вона впорядкувала хаос і підкорила його.
Успіх продукту над ринком залежить від змісту і форми: що глибше зміст реклами, тим коротше і лаконічнішою має бути форма її подачі. Коли різноманітність колірної гами перевантажує зір, дизайнерам знову стають актуальними ідеї супрематизму для створення ефектних логотипів. Естонське рекламне агентство Vatson & Vatson розробило принти для Viru Keskus у 2015 році, прості чорні та червоні геометричні фігури стали чудовою ілюстрацією шопінгу в торговому центрі.
Щодо брендингового агентства Instinct, то вони пішли ще далі, створивши проект рекламної кампанії «Малевич відпочиває» для Ikea у Нідерландах. Завдяки поєднанню супрематизму з гумором, рекламна кампанія змогла навіть завоювати нагороди.
Цей рік буде непростим: політично, соціально і навіть творчо... Моушн-дизайнер із Лос-Анджелеса Ель Огородова стверджує, що 2020 року креативність виходить на новий рівень, бо люди мають надлишок інформації. Вони хочуть мати нові рішення, діалог та сенс. Ці бажання сформували повернення супрематизму. Супрематизм стає популярним, тому що добре поєднується з іншими стилями. Якщо до об'єкта з геометричними формами додати кілька патернів та чітких ліній – це зробить дизайн не тільки доступнішим, простіше, але й додасть такої бажаної свіжості. Необхідно терміново спростити історію кольорів.
Цей тренд народився не тиждень тому, тому вже встиг підкорити собі найпотужніші естетські дизайни. І можна прогнозувати з упевненістю, що супрематизм займатиме лідерські позиції у трендах ще протягом наступного десятиліття. Брендингові агентства зі світовим ім'ям та відомі дизайнерські бюро отримали нагороди за роботи, виконані в цьому неймовірному стилі, який був відкинутий самим засновником. Хоча хто знає, можливо, прогнози можуть розбитися про новий неймовірний тренд, запропонований молодим та зухвалим дизайнером. Потрібно просто бути відкритим до того, що принесе нам 2020 рік: до революційних трендів або повернення до класики.
Цього року дизайнери обіцяють, що ми побачимо нову геометрію у логотипах , геометрію у стилі супрематизму. Вона вийде за межі одиничності, площини та обрамлення, набуваючи більше вигинів та об'єму. Логотип, розроблений під впливом супрематизму, експериментує з кольором, використовує чіткі лінії та геометричну мозаїку.
Контрастні кольори, які використовують у логотипі, відображають протилежні думки та погляди, і вони поєднуються у нові, яскраві рішення. Геометричні фігури, які використовують у супрематизмі: трапеції, трикутники, прямокутники та кола. Кожна з фігур має значення для споживача.
Кола – стабільний розвиток;
Прямокутники – гострий розум;
Трапеції – нестандартне мислення;
Прямокутники – стійкість.
Краще один раз побачити, аніж слухати 100 лекцій на тему «Упаковка товару у стилі супрематизму». Тому розглянемо особливості стилю на прикладі упаковки мармеладних цукерок, яка в основі дизайну використовувала форми та кольори мистецтва, створеного Казимиром Малевичем . Існує два основних принципи супрематизму: яскравий колір та проста форма. Верхня частина кожної упаковки має заголовок, написаний кирилицею - «Цифри». Кожна упаковка має різний друкарський склад літер.
Цей дизайнерський проект розроблено згідно з принципами творчості Каземира Малевича. Нескінченні супрематичні комбінації, які не повторюються, свідчать, що цукерки мають різний склад і, отже, упаковуються по-різному. Ідея така: перед тим, як з'їсти чудово-смачний мармелад, клієнти мають можливість створити нові супрематичні фігури.
Хіба можуть тренди, особисті уподобання і навіть громадська думка заборонити використовувати яскраву кольорову гаму як основний колір в оформленні веб-сайту ? Адже кольори формують певні емоції у користувача, тому напрям мистецтва Каземира Малевича знайшов шанувальників і у сфері веб-дизайну. Побачивши контрастних, яскравих кольорів цільова аудиторія може оцінити сміливість і правильно витлумачити послання бренду. Змішавши геометричні фігури можна отримати привабливу композицію з використанням 2D формату та завдяки цьому прийому освіжити концепцію та зробити дизайн сучасним.
Укртелеком 1 вересня 2009 року представив споживачам логотип, створений у стилі супрематизму. Компанія досі не коментувала, хто є його розробником, але фото логотипу опубліковано на сайті Артемія Лебедєва, хоч преса на той час була впевнена, що фірмовий знак є роботою відомого англійського дизайнера. У логотипі обіграли інформацію про те, що компанія представляє споживачам три види зв'язку. Його приблизна вартість, близько 100 000 $
Комплекс новобудов в Ірпені об'єднувався під загальним логотипом у стилі супрематизму «Позитив». Яскравий, позитивний і райдужний, він, тим не менш, не включає символіку ЛГБТ. Комплекс новобудов орієнтований на молоді сім'ї з дітьми, про що говорить його кольорова гама та кольори логотипу.
Міністерство інформаційної політики в Україні за дорученням Кабміну розробили логотип, який представлятиме Україну на інформаційному просторі та стане голосом нашої країни по всьому світу. Логотип розроблений у стилі супрематизм таким чином, щоб його використання було можливим не тільки на презентаціях, а й на інформаційних продуктах: сумки для туристів, наклейки, ручки тощо.
Компанія Birger Jarl до свого 15-річчя замовили у лондонській студії дизайну Brand Nu розробку оновлення брендингу. Radim Malinic гармонійно поєднував яскраві геометричні композиції, насичені кольори та тонку шрифтову роботу. Новий брендинг було виконано у стилі супрематизму.
Росія розробила туристичний логотип у стилі супрематизму, фундатором якого був поляк Каземір Малевич. Незважаючи на те, що один із авторів концепції написав, що на адресу учасників конкурсу розробників було багато звинувачень, Олег Сафронов, який обіймає посаду керівника Ростуризму, заявив, що кожна країна має свій бренд. Бренд Росії представив логотип, розроблений у стилі супрематизму.
(дана інформація не рекламує тютюнові вироби)
Тютюнова компанія «Marlboro» представила дизайн упаковки міцних цигарок у стилі супрематизму в 1920. Їхній логотип з білим кутом, що вривається, в червоний простір навіть чимось нагадує ідею однієї з картин польського художника. Philip Morris у 2013 році змінив темно-червоний колір, на світліший відтінок.
Перш ніж клієнт ознайомиться з інформацією про бізнес, він побачить ваш логотип. Пол Ренд дав чудове визначення дизайну - "Дизайн - це мовчазний посланець бренду". Ви вирішили розробити логотип, але ви не можете визначитися з вибором виконавця? Ви маєте варіанти! Для того, щоб втілити в життя ідею про створення ідеального логотипу, компанія може найняти позаштатного дизайнера, що працює віддалено або брендингове агентство.
Якщо ви все ж таки хочете розглянути дизайнера працюючого віддалено як виконавця для розробки логотипу і фірмового стилю бренду, варто приготуватися до того, що етапи збору інформації про ваш бренд, його позиції, цільову аудиторію та її бажання, вам потрібно збирати самостійно. Чи вистачить освіти та досвіду людині «на той бік екрану» відобразити послання бренду в логотипі? Більше того, незважаючи на приємні ціни, фріланс-виконавець працює за принципом «чим-швидше-закінчу-проект-тем-швидше-отримаю-гроші». Тому до моменту свого завершення проект може стати надмірно емоційним (кількість правок у фрілансерів обмежена, а замовник хоче отримати логотип ідеальний для його бізнесу).
У брендинговому агентстві заплатити доведеться більше. Але замовник оплачує вартість передпроектних досліджень, роботу спеціалістів різних галузей: аналітиків, маркетологів, бренд-менеджерів та дизайнерів. Надійність також одна з причин, через які варто вибрати агентство. У деяких випадках вибір на користь фрілансер стає авантюрою. Брендингове агентство має протоколи та процеси для прогнозування ситуацій, які можуть спричинити тривогу клієнта. Якщо компанія має великий та терміновий проект, брендингове агентство WeLoweBrands може стати надійним партнером. Для зв'язку з бренд-менеджером скористайтесь чат-ботом або номером, вказаним у контактах .