Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Здавна хвилі вважаються одним із основних символів моря чи океану. До того ж, усі ми живемо у хвильовому середовищі, яке складається з різних коливань (звукових, електромагнітних). Тому не дивно, що хвильова тематика в широкому значенні цього поняття знайшла своє відображення у різних напрямках дизайну (графіці, поліграфії, айдентиці, оформленні веб-сайтів тощо).
Стиль під назвою «хвиля» має на увазі використання таких основних водних елементів, як хвилі та краплі. Вони можуть перетікати одна в одну, накладатися один на одного або перетинатися, створюючи гармонійну композицію.
Дизайн у стилі хвиля поєднує в собі плавність, витонченість, красу та умиротворення. Тому це ідеальний варіант для виграшної вистави бренду з такими корпоративними рисами, як натуральність, гнучкість, спокій.
Переваги використання стилю хвиля в дизайні :
Говорячи про хвилі в дизайні, важко сказати, коли і де саме виник цей стиль. Здається, що він користується популярністю ще з давніх часів, коли людина навчилася символічно зображати різні навколишні явища природи, у тому числі пов'язані зі стихією води.
А враховуючи те, що хвильові ефекти продовжують залишатися невід'ємною частиною життя сучасної людини і процесів, що оточують її, даний тренд можна по праву назвати «вічним».
Як відомо, хвилі передає почуття розслабленості, умиротворення та медитативності. Тому, якщо діяльність вашої компанії пов'язана з очищенням або доставкою води, SPA-послугами, захистом навколишнього середовища, б'юті-продукцією, туризмом, то цей стиль буде відмінним варіантом.
Проте фірмові знаки з елементами хвилі можуть використовувати не тільки ті бізнеси, які безпосередньо чи опосередковано пов'язані з водою. Це можуть бути компанії, що спеціалізуються на продажу або виробництві електронних приладів або електричного обладнання (оскільки іноді хвилі позначають звукові або електромагнітні коливання).
Крім того, хвильову стилістику можуть використовувати різні напрями діяльності, де важливо підкреслити відкритість (за рахунок чистоти водної краплі) і високу якість (за рахунок прозорості води).
Основною кольоровою гамою для дизайну у так званому водному стилі виступають холодні відтінки – від зеленого до синьо-фіолетового. Також характерні блакитні та бірюзові тони. Причому навіть можливе використання червоних, жовтих, помаранчевих, лілових відтінків як один з кольорів градієнта без втрати форми та суті. Якщо йдеться про логотипи в стилі хвилі, то найвигідніше вони виглядають на контрастному тлі суміжної колірної гами — це посилює враження гармонійності та спокою.
Водні елементи використовують для заповнення певних форм , якими можуть бути як геометричні фігури (найчастіше коло), так і певні об'єкти-символи. А напис на логотипі іноді подають у вигляді контурів, що візуально нагадують хвилі.
"М'які" лінії застосовують не тільки в оформленні фону, але і як ілюстрації. При розробці можуть бути використані такі прийоми, як градієнти і переходи, накладання напівпрозорих кольорів.
Також хвилясті лінії допомагають обробляти білий простір. Так, у деяких дизайн-проектах хвилі використовуються для поділу кольорового та білого фону. За допомогою такого прийому вдається чітко розділити простір із заголовком від решти інформації, наголосивши на головному.
Хвильові ілюстрації надають дизайну ефекту загадковості та незвичайності. Завдяки цьому такі проекти сприймаються інакше, ніж ті, в оформленні яких використані прямі лінії та прямокутні фігури.
Основним елементом лого в стилі, що розглядається, завжди є іконка у вигляді хвилі. А вже залежно від тематики тієї чи іншої організації можна використовувати різні зображення. Гармонічним доповненням водного фірмового знака часто стають образи риб та водних ссавців, пальм, берегів та скель. Якщо йдеться про електричні або звукові хвилі, дизайнери застосовують більш абстрактні зображення (наприклад, лінії або стилізовані образи морських мешканців).
У води немає постійної форми, тому як елемент логотипу її часто зображують у різних станах: бризок, переливання, плинності, окреслення того чи іншого об'єкта. Ця властивість дозволяє використовувати водні елементи в будь-яких варіаціях і фігурах, підібравши стан, який найбільш точно відповідає логотипу вашої компанії.
Важлива особливість хвилястих ліній у тому, що вони створюють відчуття легкості та безтурботності. Цим вони сильно відрізняються від прямих ліній та жорстких форм, які асоціюються з деякими обмеженнями та строгістю, а часом навіть із «вагою».
Будучи зображеними на упаковках товарів, хвилі притягують до себе очі споживачів, яких на підсвідомому рівні цікавить усе те, що лежить за межами яких-небудь рамок і асоціюється з чимось приємним та необтяжливим. Саме тому дизайн у стилі хвилі можна досить часто побачити на етикетках питної води та напоїв, упаковках готових фітнес-сніданків – тих продуктах, які безпосередньо асоціюються з легкістю та здоровим самопочуттям.
Ще хвилясті елементи зустрічаються в дизайні упаковок медичних препаратів, що мають рідку консистенцію (наприклад, крапель для очей, різних розчинів та суспензій тощо).
Побутову техніку та електроніку деяких брендів, фірмовий стиль яких розроблений з використанням хвильової тематики, також пакують у коробки із зображеннями водних логотипів.
Варто відзначити той факт, що хвилі та «м'які» лінії поступово витісняють чіткі та прямолінійні контури в дизайні сайтів та сторінок у соцмережах, стаючи одним із найпопулярніших сучасних трендів. Така тенденція обумовлена кількома причинами:
по-перше, легкі та повітряні компоненти викликають широкий спектр емоцій у дизайні;
по-друге, вигнуті лінії та хвилеподібні фігури можна комбінувати різними способами, що дає великий простір для дизайнерської фантазії.
Часто «хвилястість» на сайтах додатково підкреслюють великими елементами або невеликими кружальцями та ляпками. Вони виглядають нестрого, але в цілому чітко та ґрунтовно. В результаті на готовому інтернет-майданчику, будь то інтернет-магазин, сайт-візитка або корпоративний сайт, повністю відсутні гострі кути, що надає їй цікавого та стильного вигляду. Таким чином найчастіше оформлені сайти водних комплексів, турагентств та туроператорів.
Українські дизайнери використовують стиль хвиля при розробці логотипів та фірмового стилю для компаній, безпосередньо пов'язаних із морською тематикою: фірм з лову та реалізації рибної продукції, аквапарків, океанаріумів та морських курортів. З прикладів — представлена в багатьох містах України мережа туристичних агенцій «Поїхали з нами», аквапарк «Острів скарбів» у Кирилівці, лазневий клуб «Водолій» у Дніпрі.
У нашій країні хвильові фірмові знаки ви можете помітити і на вивісках організацій, далеких від водної тематики: кондитерських кафе, терапевтичних центрів, радіостанцій. Все це говорить про затребуваність даного стилю та його актуальність у майбутньому.
Зображення хвиль і все, що з ними пов'язано, надихають дизайнерів як у Європі, так і в США на створення дизайну для різних сфер бізнесу та не тільки. Навіть якщо йдеться про серйозні проекти, де доречніше використання прямих ліній, додавання хвилястих дозволяє збалансувати загальну концепцію та привнести неповторну «родзинку».
Наприклад, у стилі хвилі у холодних відтінках виконано логотип російського виробника систем автоматичного поливу Aqua Construction.
Стилізована хвиля, виконана з використанням гри кольорів, зображена на фірмовому знаку американської некомерційної організації з підтримки екосистеми Tampa Bay Wave.
У хвильовій тематиці представлений і лого компанії Philips - одного з найвідоміших виробників електроніки на світовому ринку. Це якраз той приклад, коли діяльність компанії не має жодного відношення до води.
Крім того, креативні хвилі обирають як емблеми сучасних сервісів і додатків, а також компаній, діяльність яких пов'язана з інноваційними технологіями (Smart Network, Google Wave та ін.).
Якщо вам потрібен індивідуальний дизайн у стилі хвиля, ви можете зробити один із способів: або найняти дизайнера на фрілансі, або замовити послугу в спеціалізованій компанії. У першому випадку це буде коштувати від 500 грн. залежно від виду, складності та обсягу робіт, у другому — ціни стартують від $20.
Але врахуйте, що серед фрілансерів не так легко знайти професіоналів своєї справи, як може здатися на перший погляд, особливо в стислий термін. І якщо отриманий результат вас не задовольнить, навряд чи нададуть інші варіанти в рамках сплаченої суми.
Зацікавлені в якісному результаті та не хочете ризикувати? Тоді звертайтесь до студії WeLoveBrands! Багаторічний досвід роботи та фантазія наших дизайнерів дозволять створити ефектний водний логотип або фірмовий стиль, який працюватиме на імідж вашого бренду. Для замовлення послуги або отримання консультації, напишіть нам повідомлення в онлайн-чаті або зв'яжіться по телефону.