Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Про вишуканий швейцарський годинник і найсмачніший швейцарський шоколад чув практично кожен. У цій статті мова піде про відоме більш вузьке коло людей поняття, як «швейцарський дизайн». Ось уже близько 100 років він не втрачає своєї актуальності і сьогодні дозволяє успішно реалізовувати завдання сучасного бізнесу.
Швейцарський (міжнародний, міжнародний) стиль по праву вважається королем точності і простоти серед решти графічних напрямів. На перше місце він ставить функціональність та мету, якою служить дизайн, а ось декоративність відсуває на задній план. Відповідно до філософії швейцарського стилю, дизайнер має бути насамперед ремісником, а не художником.
Цей стиль увібрав у себе риси російського конструктивізму, фотографії, мистецтв та ремесел, школи Баухаус та групи Де Стейл. Як демонструють роботи Арміна Хофманна, Ернста Келлера та інших піонерів швейцарського стилю, для нього характерна відсутність декоративних елементів, прагнення об'єктивності та чіткої комунікації.
Прагматичний і продуманий швейцарський стиль з властивою йому увагою до деталей та високої якості друку за час свого існування вплинув як на графіку та графічний дизайн, так і на живопис, архітектуру та скульптуру.
Переваги швейцарського стилю у дизайні:
підкреслює організовану структуру бренду;
формує лаконічний та зрозумілий образ;
сприяє впізнаваності бренду.
Швейцарський стиль як один із головних напрямів модерністського руху зародився у Швейцарії у 1920-х роках. Засновником швейцарської школи графічного дизайну вважається німецький друкар та дизайнер Ян Чіхольд.
Активний розвиток швейцарської графіки по всьому світу розпочався у післявоєнний період (у 1960-х роках), коли після відновлення європейської промисловості її продукцію почали пропонувати на міжнародних ринках. Для привернення уваги багатонаціонального споживача швейцарський стиль пасував ідеально.
В основі швейцарського стилю лежать прості геометричні форми та абстракції. Тому його головними особливостями вважаються структурованість та впорядкованість, що робить такий стиль відповідним варіантом створення графічного дизайну для бренду з акцентом на організованій структурі.
Одним із найбільших досягнень швейцарського стилю стала розробка для застосування у грід-дизайні модульної (математичної) сітки. Цей елемент значно спрощує створення ієрархії контенту і водночас організовує простір.
Основні відмінні риси швейцарського стилю:
простота та лаконічність;
точність та функціональність;
читання;
вільний простір;
модульні сітки;
шрифти без засічок;
асиметрія у розстановці блоків;
використання фотографій.
Особливою популярністю швейцарський стиль спочатку користувався у фармацевтичній та машинобудівній галузях. Серед відомих графічних дизайнерів, за послугами яких зверталися найбільші виробники лікарських засобів та машинобудівної техніки, були Карл Герстнер, Йорг Хамбургер, Жерар Іфер, Андреас Хіс та ін.
Якщо ви хочете підкреслити такі якості свого бізнесу, як увага до деталей, принциповість, чесність та відкритість, орієнтованість на якісний результат, максимальний захист інтересів клієнта, то точний швейцарський стиль ідеально підходить для цієї мети. А ось брендам з елегантним, витонченим, розкішним, жіночним чином, а також бізнесам, орієнтованим на дитячу аудиторію, швейцарський стиль вибирати не варто.
Для дизайнерських робіт, виконаних у швейцарському стилі, характерні яскраві , часто динамічні , промовисті композиції , а також чітка друкарня . Плюс ще однією відмітною ознакою розглянутого стилю є сміливі заголовки .
Представниками швейцарської школи друкарні розроблені прості, універсальні та зручні для читання шрифти без засічок : Transit, Saskia, Zeus, Sabon, Uhertype Grotesk. У 70-х роках ХХ століття їх можна було помітити на вивісках метро у Нью-Йорку. Нейтральний шрифт допомагає підкреслити зміст тексту, а чи не форму літер. А найпопулярнішим шрифтом швейцарського стилю вважається напевно знайомий вам Helvetica.
На зорі своєї появи швейцарський стиль знаходив масове відображення у дизайні промислового виробництва, зокрема у галузі візуального дизайну для друку рекламної продукції: плакатів, листівок, штампів, книжкових обкладинок, журналів тощо.
У сучасному світі швейцарський стиль популярний у графічному дизайні при створенні постерів, етикеток, друкованої реклами, верстки друкованих видань. У всіх ілюстраціях, виконаних у цьому стилі, насамперед в очі впадає основна інформація, а вже потім все інше. При цьому якщо виникає необхідність задіяти ілюстраторський ресурс, перед малюнками віддається перевага фотографіям.
Швейцарський стиль знаходить широке застосування у створенні друкарні фірмового стилю компаній, оскільки при розробці всі елементи повинні бути чітко структуровані, візуально відчутні та доступні користувачеві.
У логотипах та інших елементах фірмового стилю чітко простежується, що порядок переважає мистецтво, а модульна сітка допомагає досягти повної гармонії композиції.
Замовляючи логотип у швейцарському стилі, ви можете бути впевнені, що отримаєте фірмовий знак без зайвих деталей, максимально лаконічний і простий.
Швейцарський стиль знаходив і продовжує знаходити широке застосування у дизайні упаковок ліків. Така риса, як вільний простір, дозволяє якнайкраще донести комунікативну складову до глядача.
Рекламні тексти на упаковках, виконаних у швейцарському стилі добре привертають увагу. Тим самим покращується комунікація з глядачем і збільшуються шанси на те, що текст буде прочитано.
У ХХI столітті дизайнерські роботи в швейцарському стилі можна побачити не тільки в рекламі, а й у веб-дизайні та розробці інтерфейсів сучасних гаджетів. Поява останніх дала поштовх до того, що зі швейцарського стилю виник сучасний Flat-дизайн із властивою йому лаконічністю, вільним простором та читабельністю.
У веб-дизайні швейцарський стиль має на увазі використання сітки для проектування, а на додаток до неї асиметричного компонування.
Графічний дизайн у швейцарському стилі добре сприймається українськими споживачами, тому сьогодні користується популярністю під час створення логотипів та іншої айдентики. Вивіреність кожної лінії та літери тут забезпечує створення організованого порядку, що відображатиме структуру бренду.
Багато дизайнерів вивчають особливості швейцарського стилю та використовують його принципи для розробки нешаблонних веб-сайтів, а також оригінальної поліграфічної продукції, яка привертає увагу потенційних клієнтів замовника.
Швейцарський стиль приваблює багатьох дизайнерів-графіків у всьому світі. Один із найвідоміших — тричі (у 1996, 2010 та 2017 роках) переможець престижного конкурсу Chaumont International Poster Ральф Шрайфогель. Дизайнер створював книжкові обкладинки, розробляв стилі, але найбільшої популярності йому принесли плакати.
Відданим шанувальником швейцарського модернізму є нью-йоркський дизайнер Майк Джойс. Серед його робіт є плакати рок-концертів, які можна побачити на авторському сайті swissed.com.
Ще одним типовим представником сучасного швейцарського дизайну є Ніклаус Трокслер. Він спеціалізується на архітектурних проектах та розробці дизайн-концепцій для заходів.
Якщо вам потрібний дизайн у швейцарському стилі, замовити його можна:
у фрілансера за нижчою ціною, але без гарантії того, що він зробить роботу вчасно та в кращому вигляді;
у веб-студії , де послуга обійдеться вам дорожче, зате у вказаний в офіційному договорі термін ви отримаєте якісніший результат відповідно до ваших вимог.
При замовленні дизайну у швейцарському стилі студія WeLoveBrands пропонує на вибір кілька тарифних планів, які відрізняються термінами реалізації та кількістю наданих вам у результаті варіантів. Над розробкою дизайну працює команда професійних дизайнерів, тому в результаті ви отримуєте результат, який повністю відповідає вашим вимогам і допомагає вирішувати бізнес-завдання в подальшому.
Залежно від виду, обсягу та складності роботи вартість розробки дизайну у швейцарському стилі складає: від $20 – поліграфія , від $130 – фірмовий стиль, від $150 – логотип .
Щоб уточнити деталі та дізнатися точну вартість замовлення, залиште повідомлення в онлайн-чаті на сторінці або зателефонуйте нам .