Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Мінімалізм є найпопулярнішим стилем у всьому світі. Він зустрічається скрізь – в інтер'єрі, дизайні одягу, мистецтві, оформленні сайтів та акаунтів у соціальних мережах, створенні корпоративного стилю та логотипів. Популярність цього стилю викликана його лаконічністю, естетикою та функціональністю.
Зараз багато компаній прагнуть спростити дизайн, щоб полегшити сприйняття інформації, привернути увагу споживачів та викликати інтерес до продукту. Як мінімалізм допомагає досягти бажаного, розглянемо у цій статті.
Мінімалізм (від лат. minimus – найменший) є стиль у дизайні, який відрізняється простотою, виразністю та елегантністю. Він виник у відповідь на таку популярну тенденцію як потяг до розкоші та помпезності.
Стиль втілює лаконічність та функціональність. Він передає ідею за допомогою мінімальної кількості елементів та передбачає використання простих геометричних форм, нейтральних відтінків та природних текстур.
Мінімалістичний дизайн привертає увагу і добре запам'ятовується, що важливо для розкручування та популяризації будь-якого бренду. При погляді такий сайт, упаковку продукту чи логотип аудиторія не відволікається на деталі, а концентрується на головному. Споживачі легко запам'ятовують марку і потім легко знаходять її серед багатьох інших на ринку.
Мінімалізм ось уже кілька років поспіль знаходиться у трендах графічного дизайну та айдентики, і в цьому немає нічого дивного. Незважаючи на простоту, стиль відрізняється ефектним зовнішнім виглядом та допомагає у створенні інтригуючого дизайну.
Цей стиль з'явився у США у 1960-х роках, але перші мінімалістичні тенденції почали виявлятися ще у 1920-х. Тоді дизайнери намагалися відійти від помпезності та химерності і хотіли лише передавати емоції, використовуючи найнеобхідніші елементи.
Такий підхід швидко знайшов відгук у серцях споживачів, і поступово мінімалізм проник у всі сфери життя (дизайн одягу, інтер'єр, мистецтво, графічний та веб-дизайн, айдентика тощо).
Мінімалізм відображав пересичення розкішшю і незабаром витіснив модерн, який після Другої світової війни асоціювався із буржуазією та викликав негативні емоції.
Основним завданням нового стилю стало забезпечення максимального комфорту при мінімумі деталей із чіткою організацією простору.
Що стосується європейського мінімалізму, то він почерпнув ідеї від японського стилю, який у повоєнний час активно використовувався в архітектурі та дизайні та привернув увагу своєю простотою та відсутністю зайвого декору.
Свій внесок у розвиток нового напряму зробив і конструктивізм. З нього мінімалізм взяв строгість ліній, лаконічність та геометрію.
Завдяки появі цього стилю змінився спосіб життя багатьох людей. Вони почали прагнути до простоти, надійності та натуральності.
Основний принцип стилю – що простіше, то краще. Але просто не означає нудно, а спрощення не така легка справа, як може здатися на перший погляд.
Незважаючи на відсутність прикрас та нагромадження деталей, дизайнери повинні мати певні знання та вміння, щоб відобразити в дизайні основну ідею шляхом використання обмеженої кількості елементів.
При правильному поєднанні всіх компонентів оформлення логотипу, упаковки, сайту тощо. вийде ефектним, стильним, таким, що запам'ятовується і підкреслює статус компанії.
Стиль любить:
А ось зайвий декор, нагромадження деталей, спіралі та химерні елементи – табу для мінімалізму.
Стиль може використовуватись для будь-якого виду бізнесу. Особливо часто зустрічається у фармацевтичній та косметичній галузях, а також у промисловому секторі.
Щоб мінімалістичний стиль оформлення працював на імідж компанії, необхідно при виборі елементів дотримуватися балансу та використовувати гармонійну комбінацію відтінків. Для привернення уваги можна зіграти на контрасті, виділяючи важливий елемент за допомогою яскравого відтінку або нестандартного прийому.
Цей стиль хороший тим, що дозволяє створити стильний та привабливий дизайн з мінімальним набором деталей. Незважаючи на відсутність елементів декору та різних дизайнерських фішок, картинка виходить привабливою та вражаючою.
Щоб досягти потрібного ефекту та не отримати надто простий, нудний та банальний дизайн, необхідно підключити фантазію та правильно підібрати всі елементи.
Колір
Відтінок створює настрій та викликає певні асоціації. Часто в цьому стилі використовується один, максимум два кольори. При двоколірному рішенні один із тонів може виступати як акцент.
Найпопулярнішими відтінками вважаються білий, чорний та сірий. Але якщо ви хочете зіграти на контрасті, до нейтрального тону підберіть один яскравий. Тільки пам'ятайте, що вибрані відтінки повинні не тільки поєднуватись один з одним, але й викликати потрібні вам емоції та асоціації.
Друкарня
За допомогою шрифту можна підкреслити індивідуальність компанії або все зіпсувати. Щоб залучити споживачів, вибирайте виразні шрифти та виділяйте ключові слова.
Мінімалізм передбачає використання 1-3 шрифтів. Їх вибір залежить від ідеї, яку необхідно донести до аудиторії та тематики бізнесу.
Який би шрифт ви не вибрали, пам'ятайте, що він має бути простим та читабельним. Найчастіше використовуються шрифти без засічок, але для збільшення впізнаваності та створення цікавих акцентів можна пограти з відступами, частинами тексту та композицією.
Символи
Незважаючи на те, що мінімалізм не дуже любить зображення, їх варто використовувати. Тільки вибирати слід унікальні та зрозумілі образи, які допоможуть відобразити основну ідею та підкреслити особливість компанії.
Для відбудови від конкурентів, привернення уваги до продукту та підвищення впізнаваності у дизайні можна використовувати нестандартні зображення та символи.
Простір
Мінімалізм вимагає простору, тому всі елементи слід розміщувати таким чином, щоб не було тісно.
Така композиція допоможе покращити сприйняття інформації та виділити важливі деталі. Видалення зайвих компонентів створює відчуття спокою та робить послання чіткішим та зрозумілішим.
Кожен елемент у мінімалістичному дизайні несе особливий сенс, тому їх не можна хаотично накидати. Вибудовувати комунікацію зі споживачами слід стисло, використовуючи стільки тексту, скільки потрібно правильного сприйняття інформації.
Всі елементи повинні гармонійно поєднуватись один з одним, тому не варто перевантажувати дизайн текстом або важкими деталями. Але якщо без них все ж таки не обійтися, для балансу необхідно створити навколо них простір. Тоді ви отримаєте легке та гармонійне оформлення.
Мінімалізм – це не лише лаконічність. У простоті має відображатися той посил, який потрібно донести до аудиторії. Для цього в дизайні не обов'язково використовувати набір елементів. Достатньо вибрати варіант, який допоможе вам розкрити переваги та підкреслити індивідуальність компанії.
Для створення живого та вражаючого дизайну звертайтесь до студії WeLoveBrands. Наші дизайнери враховують побажання замовника, проробляють кілька ідей та використовують у роботі різні прийоми та фішки – все для того, щоб ви отримали ефективний для вашого бізнесу дизайн.
Мінімалізм активно використовується в дизайні поліграфії , під час створення логотипів, брошур, рекламних плакатів, ілюстрацій до книг і т.д.
Популярність стилю пояснюється тим, що дозволяє швидко і точно передати аудиторії потрібне послання і при цьому ефектно виглядає.
@ Studio Impulso
Мінімалізм у графічному дизайні робить ставку на естетиці, лаконічності, функціональності та ергономічності. Дизайн може бути простим, креативним, серйозним чи веселим – все залежить від специфіки бізнесу та цільової аудиторії.
Важливими складовими мінімалістичного стилю є колір та контраст. Цікаві поєднання відтінків та використання контрастних тонів допомагають привернути увагу аудиторії та передати характер компанії. Тому мінімалізм активно застосовується при розробці фірмового стилю та створенні логотипів .
Стиль дозволяє розкрити унікальність бренду і зробити акцент на естетиці, лаконічності та високій якості. Він говорить про важливе, використовуючи мінімум коштів та не вимагаючи додаткових роз'яснень.
Логотипи в стилі мінімалізм виглядають сучасно, елегантно та статусно. Вони легко запам'ятовуються та виділяють компанію серед конкурентів.
Тому й не дивно, що великі компанії та світові бренди все частіше вибирають прості та зрозумілі фірмові знаки та фірмовий стиль без зайвого декору та помпезності.
Споживачі настільки перенасичені інформацією, що навчилися її не помічати. Тому виробники в гонитві за покупцями все частіше відходять від упаковок, що кричать, віддаючи перевагу простому, зрозумілому і стильному дизайну.
Не навантажуючи етикетки та упаковки зайвими деталями, бренди тим самим розвантажують і мозок споживачів. Простий дизайн виділяється, привертає увагу та полегшує сприйняття інформації. У результаті людина відразу бачить суть і швидше приймає рішення про купівлю.
@ Alejandro Gavancho
Якісний мінімалістичний дизайн асоціюється з чистотою та натуральністю. Він естетично виглядає, швидко запам'ятовується та допомагає підкреслити індивідуальність компанії.
Мінімалізм є трендовим напрямком у дизайні сайтів та оформленні особистих та комерційних сторінок у соціальних мережах.
Такі сайти не тільки виглядають стильно та привабливо, але й відрізняються високою функціональністю та простою навігацією. Сторінки, не обтяжені безліччю деталей, завантажуються швидко, сприяють швидкому пошуку необхідної інформації та збільшення конверсії.
Мінімалізм стане чудовим рішенням для лендингів, сайтів новин, ігрових платформ, інтернет-магазинів, корпоративних порталів та блогів.
Мінімалістичний стиль у smm-дизайні допомагає ефектно оформляти сторінки, створювати цікаві акценти, що привертають увагу користувачів, та формувати у свідомості споживачів потрібний вам образ.
Стиль мінімалізм у дизайні сформувався у США у середині ХХ століття, але його перші прояви були помічені у Європі у 1920-х роках.
Величезний вплив на розвиток напряму мало нідерландське товариство художників «Стиль». Його представники у своїх роботах дотримувалися принципів чистоти, конкретики та простоти.
На формування мінімалізму вплинув також німецький інститут Баухаус, заснований 1919 року. Тут працювали просунуті та сміливі дизайнери, які хотіли підкорити форму змісту та вирішили відмовитися від естетики та розкоші в архітектурі. Вони почали використовувати прості форми та мінімальну кількість деталей, і незабаром ці принципи стали основою нового стилю.
Поступово основні риси Баухауса поширилися і в інших європейських країнах, а пік популярності в усьому світі мінімалізм досяг у 1960-х.
В Україні ж склалася інша ситуація – у нас цей стиль лише набирає обертів.
У період СРСР розвиток дизайну було пов'язане з політикою та пропагандою, а після його розпаду дизайнери почали звертати увагу на європейські та світові тенденції.
У 1990-х роках перевага надавалася класиці та кантрі. Після радянської одноманітності та сірості особливий інтерес викликали розкішні та яскраві дизайни. До спрощення ми прийшли відносно недавно – з новим витком популярності мінімалізму в Європі на початку 2000-х.
Після появи цього стилю в Україні одразу ж у тренди він не потрапив. Інтерес до лаконічності, відсутності декору та геометрії прокидався поступово, досягнувши свого піку у 2010 році. А з 2015 року мінімалізм знаходиться у трендах українського дизайну.
Мода на мінімалізм у Європі розпочалася у середині 1960-х років. Людям набридла помпезність і хитромудрість, популярні в 1950-х, тому все актуальніше ставала простота, натуральність і спокійні відтінки.
Геометрія та лаконічність почали витісняти розкіш та помпезність, а мінімалістичний дизайн сприймався як оригінальний, тому викликав дедалі більше інтересу.
Спочатку стиль був популярним в архітектурі, будівництві, дизайні інтер'єрів та мистецтві, але незабаром поширився і на інші напрямки, рік у рік заповнюючи собою всі сфери життя (дизайн одягу, графічний та веб-дизайн, розробка логотипів та фірмового стилю тощо). ).
Особливо затребуваним цей стиль був у країнах Західної Європи (зокрема, у Нідерландах, Німеччині та Швейцарії), США та Японії.
Першим брендом, який використовував мінімалізм у дизайні товарів, став Braun (Німеччина).
У США стиль активно використовувався в архітектурі та мистецтві. Дизайнери та художники використовували натуральні матеріали в невеликій кількості, порожній простір та повтори.
У Японії стиль мінімалізм став трендовим після Другої світової війни. Тоді люди хотіли мати не лише гарні та затишні, а й безпечні будинки. Через загрозу землетрусів тут почали зводити легкі та прості споруди з перегородками-ширмами з бамбука та паперу. Такі будівлі були менш небезпечні під час підземних поштовхів і швидше відновлювалися після руйнувань.
Потім мінімалізм знайшов відображення у внутрішньому оформленні японських будинків (вільний простір, гладкі поверхні, геометричні форми, нейтральні кольори, натуральні матеріали, мінімум меблів та відсутність декору), а потім поширився і на інші галузі.
Після буму на мінімалізм у середині ХХ століття цей стиль трохи затих. Йому на зміну почали приходити інші цікаві напрямки.
Новий виток популярності мінімалізму в Європі та світі припав на початок 2000-х років. З того часу інтерес до цього стилю то зникав, то з'являвся знову, але вже кілька років поспіль він залишається в трендах, вважаючись при цьому міжнародним.
Замовити дизайн логотипу, упаковки товару, сайту, рекламних матеріалів та сувенірної продукції можна на фрілансі або дизайн-студії. Кожен із цих способів має свої переваги та недоліки.
Якщо ви хочете заощадити гроші, то пошукайте дизайнера на фрілансі. Як правило, фрілансери беруть за свої послуги менше, ніж професійні студії, але і результат може бути відповідний (простий або неякісний дизайн). Щоб уникнути ризиків, не шкодуйте часу на пошуки спеціаліста і уважно вивчайте портфоліо.
Вартість розробки логотипу на фрілансі стартує від 1500 грн. (залежно від регіону, досвіду та завантаженості дизайнера), сайту – від 2500 грн., упаковки – від 500 грн.
Якщо ж вам важливо отримати якісний та унікальний дизайн у стилі мінімалізм, який буде відповідати специфіці бізнесу та очікуванням цільової аудиторії, краще довірити розробку професіоналам, а саме дизайн-студії.
Вартість послуг у таких студіях вища, ніж на фрілансі (ціна на дизайн логотипу – від $150, поліграфії – від $20, фірмового стилю – від $130), але ніяких ризиків. Дизайнери цінують свою репутацію, тому здадуть проект в обумовлені терміни і створять дизайн, що працює на імідж вашої компанії.
У студії WeLoveBrands працює команда дизайнерів, які знають свою справу, мають гарну уяву і легко втілюють у життя різні ідеї. Тому ви отримаєте емоційний та стильний дизайн, що відповідає завданням вашого бізнесу.
Ціна на розробку дизайну залежить від кількості опрацьованих варіантів, термінів, видів та складності роботи. Щоб уточнити деталі та дізнатися повну вартість замовлення, зателефонуйте нам або залиште повідомлення в чаті.